vandaag heerlijk met de hond en Timme in zijn draagzak wezen wandelen En Timme heeft echt genoten (lees heerlijk geslapen )
En ik heb hier eindelijk mijn projectje afgemaakt en opgehangen zie hier het resultaat ben er wel trots op Het leuke is trouwens dat de sterretjes gemaakt zijn van mijn eigen oude kinderkamer behang.
Ja inderdaad leeuwtje Mooi ZJ, leuk dat het van je eigen kinderkamer afkomt! Zo heeft Mees 2 Babypakjes aangehad doe ikzelf ook gedragen heb als baby
mmmm Zwitsal... was ook van plan binnenkort met mn beebje in bad te gaan, lijkt me heel leuk! Gebruik jij een soort aqua-sit voor Lydia of gewoon alleen met de handen?
@zj84 ziet er superleuk uit die letters, en mooi dat het van jouw oude behang is gemaakt, jeugdsentiment en leuk, je man met die draagzak, mijn man heeft er ook zo één gekregen van mijn ouders voor zijn verjaardag, vond het wel een papa-ding (als tegenhanger van de draagdoek die ik vaak gebruik) @doorslapen af en aan lukt dat nu, eergister van 12 tot 7 en vannacht ook, alleen gisternacht weer even niet.. maar hopelijk zet het binnenkort écht door, scheelt zoveel voor je rust! hier een vrolijk en tevreden beebje, begint de wereld om haar heen te ontdekken, kijkt met grote ogen in het rond (vooral naar kleurtjes en contrasten) en lacht naar iedereen.. en die geluidjes! er komen steeds nieuwe bij, is echt haar stemmetje aan het ontdekken oeh oeh oeh.. gaaah, etc. morgen weer naar het CB voor de eerste prikjes en controle, ben benieuwd wat ze nu weegt (gokken zelf op 4600 gram ongeveer)
alleen mn handen, heb geen aquasit oid. Met in en uitstappen is het wel makkelijk als manlief even aangeeft/aanpakt en evt uit en aankleedt, maar alleen kan het ook. Ik had omslagdoek met daarop hydrofiele luier klaargelegt op commode en lydia gelijk ingepakt toen we uit bad gingen zodat ik eerst mn eigen kon aankleden. (commode is naast het bad)
Ros , hier een link Easy Bath | Verzorging | Baby-Dump Ikvind hem erg handig en Femm vind het erglekker, Ze blijft lekker drijven en je kan rondjes draaien enz. moet zeggen dat ik hem bij Jens heel veel gebruikte. maar toen kon niemand anders hem uit bad tillen. vond het eng om dat tegelijk te doen ivm wegglijden. dus liet ik hem erin sloeg gauw een handoek om me heen en paktte hem er dan uit. Zj leuke foto hier wil papa nog niet aan de draagzak. boodschappen gaat hij opeens bij AH XL doen want daar heb je karretjes waar de maxicosi fijn op kan staan zegt hij dan he. Ook bijzonder dat je het zelfde behng hebt kunnen gebruiken als bij jou ! gup, op mijne staat vanaf 3,5 kg en 53 cm, wel met het gezichtje naar jou toe. wel gaat het hoofdje dan wat schudden als ze slaapt, dat moet ik dan ondersteunen. wel heel makkelijk voor nu in de bos , de wandelwagen hobbelt nu zo met allemaal die eikels en dennappels op de grond. Bumpie heb jij die voeding al gekregen ? fijne tip trouwens mambokids. daar hdden ze de babybanz wat ik voor Femm wou ko[en. was op een ander site uitverkocht even een vraagje als je naar het weeguurtjegaat moet je dan ook het groeiboekje meenemen ?
als het goed is krijg ik de voeding morgen het is vandaag verstuurd Dus zal het even laten weten ja groeiboekje moet je meenemen
bumpie bedankt, had hem maar meegenome voor de zekerheid Femm was goed gegroeid. 58 cm en 5080 gram. ze zat goed op haar lijn.iets boven gemiddelde maar dat was bij geboorte al . ze doet het dus prima .
hebben jullie al plannen voor wat je met de kinderbijslag gaat doen? Als het goed is komt dat zaterdag binnen. Ik ga dr van winkelen, kids hebben nieuwe kleren nodig! Daniel heeft haast niks voor de winter en bij lydia beginnen de eerste dingen te klein te worden (snif, nou kan ze dr eerste kleertjes nooit meer aan ) dus dat word winkelen maar ga niet teveel kopen hier, wil eigenlijk wachten tot we weer in duitsland zijn, vooral voor lydia
Gup ik krijg 5okt. misschien heeft het met de verwerking te maken maar nerm aan dat de regels hier over landelijk zijn
ik krijg ook pas in januari van Femm . van Jens komt nu ! je krijgt het vanaf laatste kwartaalm als je kindje in juli aug sept geboren is en ze betalen pas in januari uit .