@bumpie gefeli! hopelijk gaat het nu goed met mama en baby en lijkt me inderdaad heel spannend als je zo op nieuws zit te wachten.. hebben jullie familie/vrienden lang moeten wachten? Wij hadden alleen onze ouders gebeld vanuit het ziekenhuis, toen nog met de mededeling dat het nog wel even kon duren (2cm ontsluiting om 5 uur) maar uiteindelijk was ze er een uurtje later al, iedereen helemaal verbaasd toen we weer belden dat ze er was @judith balen dat je zo'n vermoeiende nacht hebt gehad! hier ook een onrustige nacht, haar hele slaapritme is even door de war gegooid met die prikjes, geloof ik.. ze was om 3 uur vannacht klaarwakker, heb haar gevoed en tot 5 uur bezig geweest om haar in slaap te krijgen.. terwijl ze de nachten hiervoor supergoed had doorgeslapen, argh! nu heb ik vaker gehoord over doorslapende kindjes die na de prikjes ineens niet meer doorslapen.. is dat herkenbaar hier voor iemand? Ik hoop ZO dat ze het gewoon weer oppakt namelijk, ben nu echt brak.. ze is iig wel weer vrolijker, ze heeft gisteren zo gehuild... dus dat is wel weer fijn @slaapzakjes ik lees daar even over mee, overweeg het ook omdat ze soms de dekentjes van zich aftrapt, maar nog net niet ernstig genoeg om al een slaapzakje te gaan kopen.. (ik vind haar dekentjes zo leuk stom he)
Hier ook een dame die de dekentjes van haar aftrapt. Ik heb een winterslaapzakje maat 62 gekregen van de Prenatal, maar die vind ik nu al krap! Dus ik zou een grotere kopen als ik jou was Bumpie. Weet natuurlijk niet ho groot Mirthe is? Jessi is heel gemiddeld voor haar leeftijd en is as vrijdag 8 weken. Ik ga dus een nieuw slaapzakje aanschaffen, een grotere! Ja, ik vind het ook jammer van de dekentjes, maar die heb ik gewoon aan het voeteneind omgeslagen, zie je er ten minste toch nog iets van Alle kleintjes die net de prikjes hebben gehad: beterschap!
Bumpie, bij de Hema hebben ze ook hele mooie. Die gaan op maat bijv 56/62 68/80 86/104. Kyan is nu ruim 58 cm en zit in maat 56-62 maar heeft wat weinig trappelruimte dus heb maat 68/80 gekocht van de week. Ik zal sowieso voor maar 70 gaan als je wel die van de Prenatal haalt, let wel goed op de armsgaten die zijn behoorlijk groot bij de slaapzakken van hun.
lastig. Ik denk dat ik voor nu voor een 60 zou gaan, misschien dat je in de winkel even mag passen? dan weet je hoeveel ruimte ze nog over heeft. Winter zou ik wel 70 doen
schoonouders etc wisten het niet dat het was begonnen. Mijn ouders wel. Zusje J was hier aan het oppassen (tijdens logeerpartij) en mn ouders kwamen zusje M brengen (tegen mijn goedkeuring in, maar dat wisten mn ouders niet. Ik had gezegt tegen J dat het alleen mocht als ik nog thuis was en geen weeën had). J was ze tegemoet gelopen met daniel en gezegt dat ik sliep (normaal toch, om 2u smiddags) maar toen ze savonds M weer kwamen ophalen zei ze dat we boodschappen waren doen! Tja, om 9u zaterdagavond zeker Dus toen "wisten" mn pa en ma het. En om half 9 zondagochtend kregen ze telefoontje dat ze er was. Wie het van broers/zussen nog meer heeft geweten weet ik niet. slapen na prikjes: bij daniel was het maar 1 nacht telkens
Sorry dat ik trouwens een tijd niks heb laten horen. We hebben een wat moeizame periode achter de rug. Kyan is met bijna 1 maand gestikt in zijn maagzuur. Ik hoorde een raar geluid waarna het verdacht stil werd.. ik bedacht me geen moment en ben gaan kijken. Daar lag hij zo slap als een vaatdoek, paarse oogleden en mond en spierwitte huid, ik heb hem opgepakt geschut en ineens schoot het eruit en kwam hij bij. Direct met spoed naar de huisarts en gelukkig klonken de longen schoon, wat was ik geschrokken! Hij constateerde reflux en kreeg zantac, helaas met weinig resultaat. Maandag moest ik met spoed naar de kinderarts omdat het weer erg slecht ging die nacht en die constateerde erge reflux en heb nu Nexium voor hem gehad. Hadden ze dat maar eerder gegeven, want het gaat sindsdien super! Hij slaapt nu ipv 4-6 uur per dag (alleen nacht) weer overdag en totaal nu rond de 18 uur. Hij slaapt ineens de nachten door, en heeft totaal geen zuur meer gelukkig. Ook gebruik ik nog steeds Nutriton om in te dikken. Over 2 weken moeten we weer voor controle bij de kinderarts. Hij doet het verder super. Hij was afgelopen maandag bij de kinderarts 5155 gram en 58 cm. Sorry voor mijn ego!
he bah! dat is schrikken! Gelukkig werkt de Nexium wel geod! ennuh, daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor!
Vervelend de stuwing! Wel fijn dat je lichaam alles weer oppakt zo snel ondanks de bv. Ik verwacht zondag alweer mijn 2de periode. 1ste keer werd ik met 3 weken, toen weer aan de anticonceptie en vrijdag alweer laatste pil voor de doorbraakbloeding.
Leeuwtje, wat een knappe meid hebben jullie! En wat is de kapsalon mooi geworden! Kirin, wat een knap ventje! Ros, Hopelijk heeft ze haar goede ritme snel weer te pakken. Tooske, misschien half uur van te voren licht aan in de kamer? Ik weet niet of ze daar op reageert?
Suzanne, hoe reageerde vriend op de versiering? Hoe gaat het met Mees, de nacht een beetje doorgekomen?
ja maar het is ergens wel logisch ook, want soms (heel vaak) is het rond 3u dat ze nog x komt en dat was vannacht niet dus dan zit er ineens veel langer tussen. Nu was het bijna 12u (die borst dan ,1 per x) dus niet gek dat ik dan lig te lekken. Mwa had liever gehad dat het nog maanden weg bleef! hier gaat de vlieger dus niet op, volledig bv dus niet ongesteld En dan gaat mn ma ook nog vrolijk zeggen: ja de eerste 5 jaar van ons trouwen ben ik maar 3x ongesteld geweest. En dat was voor ze zwanger was, daarna was ze bij de eerste eisprong al weer zwanger, heeft er 5 behoorlijk kort op elkaar en dat was ik toch eigenlijk niet van plan! Naja, dan moet wim maar nieuw doosje rubbers halen, andere is bijna leeg. Hormonen kan ik niet goed tegen dus er blijft maar weinig over. Trouwens wel geluk gehad! goeie 2weken terug nog zonder iets bezig geweest ja, heel dom, maar de eerste keer wilde ik niet met condoom, want heb er hekel aan
Guppekop hier ook gewoon het rubber zolang ik bv geef daarna gewoon weer de pil. Man vraagt steeds ah mag niet 1keer zonder, ik zeg als jij er nog 1 wilt. Ik liever nu nog niet. Sammie wat schrikken. Slaapzak ik vind 60hier al te klein, gebruik 90 leg ik dan onder het matrasje vast. Reageer vanuit wat meer zit nu te kolven en lres op de telefoon
hoeveel kan een mens hebben. Mijn ex heeft vorige week toch zijn dochter gekregen. Sms te vandaag een vriendin . had ze het geboortekaartje bij de vk zien hangen. Hij heeft Jens op het kaartje gezet. Echt waar , ik ben zo boos en verdrietig tegelijk. Snap niet dat iemand zo hypocriet kan zijn. 2 jaar nog niet taal of teken naar Jens toe. en dan dit weer. Er stond zusje van .... en daaronder Jens . (die puntjes zijn voor zijn andere zoon ) Ik ben echt op. dit hakt er weer in. wat een kl.%#*zak. en dan die rothormonen er nog bij. het houd gewoon nooit op. hoe durft hij. :x stond op het punt om hem op te bellen . Maar Roel zegt doe nu maar niet. dan heeft hij je waar hij je hebben wil. doe het dus ook maar niet. maar volgens mij weten ze daar allemaal niet het hee verhaal. want dan sta je dat als nieuwe vriendin toch ook niet toe. Dat meisje is ook gek ofzo. sorry voor weer zo'n ego bericht. maar ik moet dit kwijt. weet je niemand begrijpt volgens mij hoe ik me daardoor voel. ze zeggen je hebt je eigen gezin. Ja dat klopt, maar als er iedere x weer zoiets gebeurt ben ik uit het veld geslagen. en het gaat over mijn kind. Ik moet het Jens allemaal gaan vertellen straks. niet hij . degene die de oorzaak is, en dan ook nog zo'n dingen doen . de schijnheiligerd. nu lijkt het net of ik hem contact verboden heb. terwijl meneer zelf nooit meer iets heeft laten horen. de zielige. gefrusteerd tot en met hier. sorry
sammie dankjewel sow schrikken hoor met Kyan gelukkig helpt de medicatie goed. en idd wat gup zegt je hoeft echt geen sorry te zeggen. arm mannetje gelukkig voelt hij zich beter nu en slaapt lekker. en dat jullie op tijd erbij zijn. Sammie wat leuk jijook al met je zusje zwanger. ook de kindjes kort bij elkaar. slaapzakje Femm heeft ook die van de hema 56/62 maar die is erg krap aan het worden. deze was ook nog van Jens maar gewoon wit. ga denk ik ook maar ens in de dozen van Jens neuzen. maar er staan wel meestal autootjes op ms toch ook maar een nieuwe kopen. sex hier pas als ik spiraal heb bij de volgende ongi. condoom vind ik niks en ga geen risico lopen. nou ben volgens mij toen ik zo vloeide ook ongesteld geweest maar zo heftig bah . ibuprofen hielp wel echt want het vloeien was na 1 dag weg Ik vloeide zo erg of ik net bevallen was. scchijnbaar zorgt ibuprofen ervoor dat vloeien minder word, volgens mijn ha dan wel 600 mg. ik heb ook de bon gekregen voor de babybox gisteren . alleen nog even printen. ben benieuwd wat daar inzit. vond de babybox van de plus nog het fijnst. ros hopenlijk begint ze een ritme te krijgen voor je. gup stuwing lijkt me echt zeer doen zelf nooit gehad gelukkig maar als ik het zo hoor geen pretje. en tja ja die winkel . was er toen ik zwanger was ook geweest rara mijn beurs was ook leeg zowel voor Jens als Femm . Een vriendin van mij zei dat als je doet alsof je het niks vind ze nog extra korting geeft. Helaas was ik te enthousiast binnen gekomen. dus heb zelf nog niet ondervonden of het werkt.
hier is het juist wim die elke keer zegt dat het of met rubber of helemaal niet gebeurd ik wil nog geen 3de, maar ook geen rubbers of hormonen En wim wil geen algehele onthouding van paar jaar en ik ook niet
Das wel een hele grote K*Tstreek om het zonder van te voren te laten weten het gewoon te doen! Nou denk ik niet dat je toestemming had gegeven, maar dan is het toch wat anders vind ik. Maar geen contact hebben en dan wel jens zn naam erop zetten...:x
ow en dat is heeeeel vervelend als je nieuwe slaapzakjes moet kopen babyboxbon heb ik ook gehad moet alleen nog ff kijken wanneer ik hem ophaal. Doos van etos was niet echt bijzonder, had ik net zo goed niet kunnen halen. Pyamapapje, fruithapje, 2pampers maat 3 en leesvoer, dat was het stuwing is nu gelukkig niet zo erg als in de kraamweek, toen kon ik amper bh aanhouden van de pijn waren dan ook wel te klein, maar om nou voor 2/3dagen nieuwe te kopen... Ooh dat had ik eerder meoten weten! Nou gelooft ze het waarschijnlijk niet meer Maar daar zie ik die vrouw wel voor aan ja!