Augustus 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mama079, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leeuwtje, moet je ook nog kermissen of niet:p

2. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    haha zou wel willen gaan. Jens ligt nu in bed. weet niet hoe laat hij wakker word zal wel niet meer lang zijn. Is wel ideaal weer he. Femm die moet zo flesje mss dat ik dadelijk wel even ga.
    effe eruit. :D
    Ga jij kermissen ??

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    weet niet. Ben al 2x naar weert geweest, zaterdag met zn 4tjes en gisteren zijn we met de buren meegegaan want die wilde niet met zn 2e. Maar eignelijk wil ik hier in maasbracht nog wel ff maar dat zal dan wel vandaag moeten. Naar welke denk je dan te gaan?

4. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    naar Maabracht , Weert vind ik te ver. Moet vanavond weer werken.:(
    En Weert is zo groot. gaan van het weekend waarschijnlijk ook naar Echt , daar is ook kermis dan de hele week

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ah oke. Ja weert is wel groot ja, die doe je niet in een uurtje:D
    Ow dus we kunnen heel de week kermissen als we willen:D jammer dat het zo veel gaat kosten op dn duur;)
    ah, lydia is wakker dus ga dr ff verschonen en drinken halen voor daniel want die is ook net wakker.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    luier zat niet goed dus kon alles verschonen, ook dr bed. Ze was tot dr oksels nat~! ben ik ff blij dat ze niet gepoept heeft!

7. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    heb jij effe geluk gehad :D

Jens is wakker Femm krijgt de fles zo naar de kermis. Ga jij nog Gup ?

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja ik ga ook ff. Kan ik gelijk langs de winkel om te zeggen dat deze broek wel zwart is gebleven en kleertjes van lydia ruilen, had per ongeluk 56 gepakt ipv 62:(

9. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    effe luier verschonen en dan ga ik . zie ik je bij de draaimolen :D

en idd maatje 56 heb je niks meer aan . hadden ze nu leuk spul bij die winkel ? heb niet zoveel in 62 !:D

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Sammie :O wat verschrikkelijk eng zeg wat er is gebeurd, ik word er helemaal naar van als ik je berichtje lees, ik zou me echt kapot schrikken! gelukkig is het goed afgelopen!!

@Leeuwtje pfffff echt ontzettend raar dat hij zomaar Jens erbij noemt, heel hypocriet ook..

vandaag lekker met de kinderwagen naar de winkels hier in het dorp geweest, beebje was halverwege ineens klaarwakker en heeft met grote ogen in het rond liggen kijken in de drukke winkels, op de markt, etc. echt heel grappig, en ondertussen naar mij lachen :) helemaal gezellig!
    ben zo blij dat ze nu weer lekker in haar velletje zit na het prikjes-drama-dagje

en nu de komende dagen nog zulk heerlijk weer, joepie!

11. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Jemig wat schrikken zeg, gelukkig was je er snel bij en gaat het nu beter!

Leuk dat je ook samen met je zus zwanger was, zit ze ook op dit forum bij nov. Mama's? Is het haar eerste?

Oja over die wipstoel, ja zit ook trilfunctie op ze vind het helemaal geweldig! De box vind ze niet zoveel aan en de stoel doet wonderen. Ze vind het leuk om te spelen met de figuurtjes en op trimarans valt ze heerlijk in slaap :)

Hier gaat het na de prikjes weer beter! Ze kan weer lekker lachen! Succes iedereen die de prikjes nog moeten krijgen!

Vannacht het huis versiert, wat een klote hond zeg, ( ben gek op honden overigens) maar niet midden in de nacht als ik iemand wil verrassen haha! Hij heeft geen idee dat ik het geweest ben, aangezien ik 25 km verderop woon ;) zijn buurvrouw is ook een goede vriendin van ons en brengt vandaag verslag uit over wat hij er van vond. Ben vannacht ook nog op radio 3FM geweest om te verkondigen dat hij eenn klote hond heeft en dat hij dus vandaag 40 wordt ;) was wel grappig

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lees het nu pas:D

13. bumpie

bumpie Niet meer actief

zo heb een maat 70 cm meegenomen en 90 cm:D erg leuke.

pff net weer aanvaring met schoonmoeders

ze zou hier komen oppassen vanavond. belt ze op of mirthe daar mag staan in de kinderwagen. Omdat zij ook op anne's nicht moeten passen. Ze hebben normaal wel bedje maar daar kon ze dan nie in omdat dat andere meisje er sliep.

Ik zo heb liever dat je gewoon hier komt vanmiddag is ze ook al bij mijn ma geweest en dat gesleep vind ik niet handig en zit ik er vanavond mee dat ze huilt. Reageert ze heel boos nou dan kom ik wel bij jullie en neem ik .... wel mee. pff zeg dan als we vragen dat je nie kunt. Ik had haar ook voorgesteld dat mijn ma wel wou komen. Nee dat mocht helemaal niet. :x pfff soms. Ga al helemaal niet met een lekker gevoel weg:x

14. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammie dat is schrikken zeg!!!! Gelukkig werken de medicijnen goed!

Licht aan doen wordt ze niet wakker van, maar wat je zegt, misschien licht al langer van te voren aandoen wel. Is het proberen waard :)

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
  16. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    zo ik zit weer eens aan de kolf en dacht pak me laptop erbij deze keer.

ik lees telkens mee op de telefoon.
    maar weet niet echt wat ik moet reageren.
    iedereen heeft steeds meer zijn weg gevonden en kent inmiddels aardig het gedrag van zijn kind.

gelukkig gaat het ook beter met de kindjes die in het begin opstartproblemen hadden.

alleen voor jou sammie is het echt wel schrikken geweest je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als je er niet snel bij was.
    gelukkig slaan de medicijnen aan.

ook komen er weer schattige foto's aan.

hier gaat het werken nog steeds helemaal top alleen mijn energie is nog ver te zoeken.
    nu heb ik hier al heel mijn leven last van wegens een trage schildklier en zolang ik doorga merk ik het niet maar s avonds gaat het knopje om 9 uur echt uit.
    mijn man doet de fles van 10 uur en dan kunnen we heerlijk slapen tot 6 uur

kindjes die prikjes hebben gehad, beterschap. moeders het wel droog gehouden.

nou nog even kolven en aan het werk, 1 babytje is net gebracht en ligt al lekker in de box

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goedemorgen!

18. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Goede morgen! Hier een goede nacht gehad. Jesse heeft van 23.00 tot 6.30 geslapen. Toen even gedronken en toen nog tot 8.30 geslapen. Ben 'm nu weer aan het voeden. Heb om 11 uur weer een afspraak bij de osteopaat. Hierna nog 3 behandelingen en dan is zijn blokkade waarschijnlijk helemaal verholpen. Vanmiddag moet ik even naar een werkoverleg, dan gaat Jesse even naar mijn vader. Morgenochtend weer lekker naar babyzwemmen er komt dan een fotograaf dus hoop dat ie leuke foto's maakt van mijn mannetje.

19. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen :)

Vandaag ah werk, schoonouders aan het oppassen. Vanavond lekker uit eten met vriendinnen!

Suzanne, das wel lache van die hond en ook nog eens op de radio geweest hehe :D

20. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Goeiemorgen dames :)

@Maienditje fijn dat het zo goed gaat allemaal! Alleen hopelijk voel je je snel weer wat energieker.

@Judithvdc klinkt goed hoor, jullie nacht! Succes bij de osteopaat.

@Guppekop bedankt voor de tip van die site, ik zal ook eens kijken (al shop ik al veel te veel kleertjes voor haar :p)

hier helaas geen succesvolle nacht.. ze had om 20u gedronken, daarna in badje geweest en moest haar wakker maken voor de late voeding om 12 uur vannacht.. althans, dat wilde ik want ik dacht dat ze dan mooi zou kunnen doorslapen daarna. Het kostte veel moeite om haar wakker te maken, drinken ging maar een heel klein beetje, en toen ik haar teruglegde was ze ineens wél klaarwakker, nog een keer aangelegd etc. Ze bleef super onrustig, op handje sabbelen, beetje drinken en dan weer stoppen. Er leek echt iets dwars te zitten, haar buikje borrelde heel erg en lijkt alsof ze steeds probeert te poepen maar er komt niks (sowieso laatste dagen minder poep dan voorheen). En steeds huilen, vooral als ik wegging. Volgens mij wel 5x verschoond, veel plas, waarvan de laatste keer als een fonteintje over zichzelf heen tijdens het verschonen, kon haar fijn weer helemaal wassen (washandje) en omkleden.. ze ging pas tegen half 3 slapen en kwam daarna weer om 7 uur. Ben echt supermoe nu :(
    nu ligt ze overigens wel lekker te slapen sinds de laatste voeding.. ritme is echt een beetje verstoord ineens
    poeh, sorry voor het lange verhaal maar moest ik even kwijt :p

Oh ja, ik vroeg me af; helpen jullie mannen/partners ook mee 's nachts? Omdat mijn man werkt en ik niet, en ik 'toch moet opstaan' (voor voeding) doe ik het bijna alle nachten in mijn eentje.. maar word ik soms wel een beetje gefrustreerd van omdat ik haar de hele dag ook al heb en verzorg.. ligt mijn man lekker relaxed te slapen en ik ren maar steeds heen en weer. (beeb slaapt in eigen kamertje)

nu even bijkomen met een welverdiend ontbijtje en hopelijk straks nog een beetje genieten van het mooie weer, lekker even een gezonde wandeling maken

Deel Deze Pagina