Ik heb van de huisarts gewoon witte vaseline gekregen erg vette creme. Weet niet waar je hem voor wilt gebruiken. Femm had haar hele gezichtje schraal na die pukkeltjes en rood. nu weer babyzacht. ik gebruikte hem alleen in gezicht ! Leuke foto . rest reageer ik dadelijk moet weer werken
@ Tooske, Jesse was 4250 gram bij zijn geboorte. Toen hij 1 maand oud was toen woog hij al 5820 gram en nu is hij 8 weken en weegt dus 7015 gram. Ik heb echt wondermelk denk ik!
@bumpie ach jeetje wat zielig, beterschap voor je kleine meid! lijkt me ook naar als ze zo benauwd en 'slijmerig' is @judithvdc wow wat een flinkerd is Jesse al leuke foto's van de beebjes (en iets groter kindje ) ik heb net een slaapzakje binnen dat ik had besteld, toch maar eens proberen.. kleine meid trapt steeds vaker de dekens van zich af, niet handig als t straks weer kouder wordt.. het mooie weer lijkt nu toch echt voorbij
Ja, samen met een overgooiertje. Valt heel klein, want ik heb 68, maar is ook al krap! Lukte me eerst ook niet, maar ze lacht nu zoveel dat t wel lukt
Leeuwtje, is bedoeld voor haar buikje, armpjes en gezichtje. Daar had ze uitslag en is nu heel schraal. eigenlijk zoek ik iets van olie, iets niet de diks wat goed smeert. Ros, ja hier ook al een slaapzakje gehaald, dekens liggen hier ook al regelmatig onderaan het bed.... Judith jij hebt echt wondermelk ja!
Ik zit te twijfelen of ik haar morgen wel laat vaccineren.. Ze heeft geen koorts ofzo. De neusspray lijkt wel te helpen Wat zouden jullie doen? Weekje wachten?
misschien van neutral ? ben doodmoe ga zo slapen . net klaar met werken. sorry dat ik niet op iedereen reageer. ben benieuwd hoe deze week gaat lopen volle dagen weer. morgen wel vrij gelukkig. maar druk druk. babymassage dan Jens ophalen psz en dan gelijk naar de dokter. kijken wat zij zegt. welterusten ...
volgens mij heb ik nog proefmonster liggen van zoiets, zal morgen ff kijken. Had ik x aangevraagd maar nooit gebruikt
Gisteren ben ik nog naar de huisarts geweest ivm de klachten die ik heb. Vandaag moest ik hiervoor bloedprikken. Het kan te maken hebben met de hormonen, maar omdat ik ook nog steeds veel vocht vast houd wil ze mijn schildklier ook beoordeeld hebben. Ook wordt ik gecontroleerd op bloedarmoede. Ik ben benieuwd wat eruit komt, maar ik heb de uitslag pas op zijn vroegst a.s. vrijdag. Ik heb wel Brufen 800 gekregen voor de pijn in ieder geval, alleen merk ik daar nog niks van.... Hier sinds een paar dagen Noah ingebakerd en ik merk wel verschil nu. Hij slaapt wat meer en vanmiddag wel 2,5 uur en toen moest ik hem wakker maken voor zijn fles!!! Normaal gesproken deed hij hazeslaapjes van max. 10 minuten..... Vanavond maar niet te laat naar bed, want ben erg moe..... Slaap lekker en morgen allemaal een fijne dag!
hoi hoi, Het gaat hier iets beter. de neusspray helpt ze heeft niet zoveel slijm meer in haar keeltje Ze drinkt ook gewoon haar flessen leeg. Maar zo zielig als ze niest komt er een lading uit haar neusje Hopelijk knapt ze snel op. Zo naar cb ben benieuwd wat ze weegt. Ik denk zo'n 6 kg. Ben benieuwd of ze vaccineren als ze zo verkouden is. Vraag gewoon hun om advies
goeiemorgen! hier weer heerlijke nacht gehad, ze ging om half 10 slapen en kwam om 6u pas Vandaag zal ze ook wel veel slapen want we varen eindelijk weer, en dan slapen ze vaak langer. Daniel heb ik ook om kwakrt voor 9 wakker moeten maken. wel weer triestig weer he vind zonnetje veel leuker!
hoi hoi, Hier heeft ze de spuitjes net gehad:x Maar wat een stoere meid. Ze huilde bijna niet Ze was goed gegroeid 5810 gram en 58 cm Ik mag de flessen ophogen naar 180/6
@Tooske ik zou ook zeggen iets van Neutral @bumpie wow stoer zeg dat ze bijna niet huilde! ik zie nu alweer op tegen de volgende prikjes over een paar weken.. @guppekop je meisje slaapt lekker door, fijn zeg! kleine dame heeft hier ook supergoed doorgeslapen vannacht van 12 tot 8, joepie! hopelijk blijft dat nu zo kon zelf alleen weer moeilijk in slaap komen, zo gestresst voelde ik me.. maar heb wat afleiding gezocht en uiteindelijk wel paar uurtjes kunnen slapen dus ben allang blij wel jammer dat het nu zo grijs en winderig is buiten, wilde eigenlijk zo lopend boodschappen gaan doen met de wagen maar twijfel nu een beetje..
@bumpie fijn dat ze goed gegroeid was en de prikken heeft gehad zonder te veel huilen! @ros: jouw meisje slaapt dan ook wel lekker door hoor, 8u achter elkaar! Als het droog is/blijft kan je wel gewoon lekker lopend gaan hoor, gewoon jasje aan en lekker onder dekentje. Echt koud is het niet.
Timme heeft gister alweer zijn 2e prik gehad en hij was stoerder dan zijn vader Heeft een krijsje gegeven bij de 2e prik maar was toen alweer aan het lachen. Ook zag je gelukkig in de groeicurve dat hij echt omhoog was geschoten en nu op -1 bungelt in plaats van nergens. Nog een omhoog en hij zit op de gemiddelde lijn. Hij woog nu met zijn 3 maanden 5725 en 57.5 cm lang. Hij was dus in een week 3 cm gegroeid en 2 weken tijd 500gr aangekomen. Wat de juiste voeding en een kindje wat goed in zijn vel zit wel niet kan doen