Augustus 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mama079, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Morgen krijgt Jesse zijn prikjes, zie er zo tegenop! Ben wel benieuwd hoeveel Jesse is aangekomen t.o.v. vorige week. Volgende week dinsdag gaat Jesse voor een wenochtend naar het kdv en dan vanaf de 20 voor t echie. Dan gaat hij iedere dinsdag en donderdag de hele dag. Word erg wennen voor mij. Hou hem natuurlijk het liefst bij me, maar er moet toch gewerkt worden. Ik reageer straks even op de anderen

2. bumpie

bumpie Niet meer actief

pff net ff op me werk geweest. En jahoor het gezeur begon al:x:x:(:( Morgen is open dag ze willen dat ik tot half 8 's avonds blijf:$ en dan maar betaald krijgen tot 12.15:$ Echt gek dat doe ik niet. Ik kreeg allerlei verwijten naar mijn hoofd geslingerd. en met de pauze zei niemand iets. :x Na al die verwijten heb ik gezegd doe me dan direct het ontslagpapier.. En dat wouden ze niet:( pff morgen er ook nog heen. Heb echt geen zin.

3. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Jeetje Bumpie wat vervelend zeg!
    Ik moet zeggen dat ik het ook heb meegemaakt hoor bij mijn werkgever (ook kov). Daar werd ook verwacht dat je langer bleef, 's avonds naar cursussen, op de zaterdag idd een open dag of kerstfeest oid en ook inderdaad NIET uitbetaald.

Ben je lid van de bond? Anders moet je hun even inschakelen, want dit kan echt niet hoor!

4. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    @bumpie, Gewoon blijven weigeren. Is voor jou dan wel even doorbijten, want een leuke sfeer zal er dan niet zijn, maar dan zullen ze vanzelf je ontslagpapieren geven. Maar heb jij dan wel recht op een uitkering? Je hebt toch ook een andere baan?

Wat een leuke foto's van Lydia en Jeremy! Zal straks even wat foto's van Jesse plaatsen.

De meiden die weer aan het werk gaan hoeveel gaan jullie werken? en hoeveel werkte jullie voor de zwangerschap?
    Ik werkte voor mijn zwangershap 20 uur, ik wilde wel meer maar kon het toen niet krijgen. Nu ga ik 28 uur werken en heb een aanbod gehad om op een andere locatie te gaan werken voor 32 uur en zit dan in een hogere salarisschaal dus ga dan flink in salaris vooruit.

Gewicht is bij mij ook nog te veel. Ben nu nog 9 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap maar wil er eigenlijk 15 kilo af voor mijn streefgewicht.

Net even lekker naar mijn paarden gewandeld en krijg om 14.30 nog 'kraam'visite.

5. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Kleding, Jesse draagt nu al een maand maat 62. maat 50 heeft ie een week aangehad en toen 3 weken maat 56. Maat 62 past voorlopig nog wel een tijdje. 68 is echt nog te groot. Hij draagt nu ook al 2-3 weken maat 3 van Pampers.

6. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik werk via pgb. En het andere is een oproepcontract. pffff heb hele middag al zitten huilen :( volgende week woensdag komt de baas van kdv hier op visite. Dus ga ik denk ff met hem overleggen.

Het maakt me niet uit wil soms gerust wat langer werken. Als het dan van 2 kanten komt. Maar dat is hier dus niet zo. :x

Morgen staat mijn invaller voor de klas. Dus moet alles ook nog eens zelf uitzoeken. pfff lekker begin. Hoop dat ze me morgen gelijk ontslagpapieren doen;) Hoe kan ik het daarnu zo snel mogelijk naar maken

7. bumpie

bumpie Niet meer actief

dat is het nadeel werk via pgb. De ouders betalen mij maar van hun moet ik naar school luisteren. :x dus zit met mijn handen in het haar. pff voel me zelf weer afglijden. Vanmiddag ook al paniekaanval gehad :$ Hopelijk is het snel voorbij.

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leeuwtje: daniel heeft het hajje (of hoe zeggen jullie dat als je weggaat) overgenomen:D gingen vrijdag weg bij mn ouders: hajje!:D en nu bij de schepen die langs komen ook:D hand omhoog en "hajje!"

9. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @maienditje leuk om weer van je te lezen :) begrijpelijk hoor dat je niet zo vaak tijd hebt om mee te lezen of te schrijven. en wat een leuke foto's weer!

@paniekklachten was niet vanwege unhappy beebje hoor, gelukkig, ze is erg happy en meestal makkelijk, maar ik had die klachten al langer en denk meer dat het nasleep is van zwangerschap/bevalling/kraamweek, alle drukte die daarbij komt kijken.. ben vandaag naar een psycholoog geweest en vond dat erg fijn, ga zeker nog een paar keer, hopelijk krijg ik het daarmee beter onder controle

@guppekop leuke foto's! en dat zij zo moet lachen bij het aankleden! mijn meisje vindt het badje héérlijk maar zodra ze afgedroogd en aangekleed moet worden is de pret meestal wel over.

@bumpie bah wat vervelend zeg, je werksituatie! sterkte daarmee :(

@judithvdc zielig, die prikjes.. is dat nu de eerste keer? hopelijk kan je er zelf een beetje relaxed bij zijn, is je kindje wellicht ook relaxter.. maar ja, blijft zielig.. sterkte!

10. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Bumpie vervelende situatie zit je in en met zo'n lief meisje zot he dan natuurlijk liever bij haar.
    Maar ik vind dat school jou niks kan eisen, enkel vrijwillig vragen. Ik wens je heel veel succes morgen.

Ros fijn dat je dame wel super tevreden is en dat de psycholoog je kan helpen is ook niet niks heel zo'n zwangerschap en nieuw leven.

Hier is jeremy ook net als die van jou al dat aankleed gepruts duurt hem vaak te lang en laat hij van zich horen.

Lekker avondje op de bank.

Vraagje een nichtje is zwanger maar woont nog rhuis, ongelukje van een vluggertje.
    Nu wil haar moedee straks geen kraamhulp maar vk zei dat ze het verplicht is, zal het komen door haar situatie en dat het de eerste is want je bent daar toch vrij in.

Hier vrijdagprikjes express vrijdag gedaan mocht hij er last van krijgen zijn wr beide vrij.
    Denk er nu nog maar niet overna, hoop dat mijn stoere bink het overleeft

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    volgens mij heeft dat met de verzekering te maken dat je verplicht ben, minimum is 24u (8 x 3u)

ennuh...die prikjes overleeft hij echt wel hoor!

12. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Voor Jesse zijn het morgen de eerste prikjes. Ben blij dat mn moeder meegaat, zie er als een berg tegenop.

13. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Klopt inderdaad, het is verplicht om kraamhulp te krijgen ( hier wilde ik het ook niet, dus heb het minimale gekozen zoals gup al beschreef). Heeft inderdaad met de verzekering te maken.

Mooie foto's hoor.... hier vind ze het aankleedkussen ook erg leuk, maar niet na het badje of douche, dan gaat ze ook snel huilen :)

Vervelend zeg dat ze zo doen op je werk bumpie, staat er niets over in je contract dat je dat verplicht bent? Zo niet, dan heb je inderdaad zelf de keuze.... en hoef je het niet te doen.
    In mijn contract staat het dus wel (maar is een hele andere branche), ik krijg mijn salaris ongeacht hoeveel uur ik werk... overuren horen daar gewoon bij, maar heeft ook z'n voordelen.

Man is terug van 5 dagen frankrijk, dus kunnen nu weer heerlijk samen voor de kleine zorgen, al is het alles meegevallen, ze slaap nu standaard van 23.00 tot 07.00 uur dus dat is heerlijk!

Succes met de prikjes maienditje, komt vast goed!

Hoe gaat het met de spruw gup? Hier denk ik dat ze het ook een beetje heeft, (niet heel erg, alleen een paar witte vlekje aan de binnenkant van haar wangetje, maar verder niets), nu alles goed schoonhouden en alle kleertjes op 60 Graden wassen en haar toet goed schoonmaken na het drinken, en kook haar spenen na elke voeding uit. Het kan vanzelf overgaan, dus maar goed in de gaten houden, wordt het erger, dan moeten we toch maar aan de antibiotica, maar liever niet,,, duimen dus.

14. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Jij ook succes met de prikjes!!

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    tword minder:)

hm, zo te lezen heb ik echt een raar kind dat ze aankleden enzo leuk vind!

16. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ik kijk niet zo op tegen de prikken. Ben een vrij hatde van mijzelf en geen emo-mens.
    En daarbij komt dat ik 2kids van de opvang mee heb, bijna 4jaar allebei en aangezien die bij de ck ook altijd klierde heb ik afleiding genoeg.
    En kleine boy word er groot van je wilt zijn papa niet weten als het om prikken gaat.
    Valt al flauw en krijgt het benauwd als hij er over hoort
    Tijdens mijn ziekenhuis zag ik hem steeds wegrennen als hij de prikkenkar langs zag komen, geen gezicht

17. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Haha gup lydia is niet raar hoor denk dat onze kids eigenwijze driftkikkers zijn die geen geduld hebben, tenminste die van mij wel

18. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    haha maienditje je hebt een hele update gehouden :D
    vloeien weten ze nu nog steeds niet hoe en wat precies . nu weer niks dus afwachten , hoop dat als ik spiraal heb het beter gaat. pil wil ik niet meer , maar lees ook rare verhalen over spiraal.:(

werken idd minder energie, was net even aan het lopen met de hond en heb afentoe zo'n licht gevoel in mijn hoofd. maar mijn hb heb ik laatst augustus nog laten prikken en was toen 7,8 dus dat was goed. maar idd vermoeiend, terwijl Femm nu doorslaapt. maar goed 9 maanden zanger en 9 maanden ontzwangeren. als ik bij de baas had gewerkt had ik nu pas weer moeten beginnen volgende week. nu ben ik dan al bijna 4 weken bezig.
    dankjewel voor het complimentje voor de foto's . Jeremy is ook een schatje he, volgens mij lijkt hij wel op jou toch ?

die dozen heb ik ook al allebei, zou even bellen of mailen idd.
    balen van je oma, wat raar denk dat die van mij er wel blij mee zou zijn.
    benje geslaagd bij de hema ?

Gup haha het is Hoie ! wat lief dat Daniel dat zegt :D
    en tja piepschuimbolletjes delen is dan wel wat minder.
    Lydia is wel precies jou op die foto met dat rood/strepen aan.:)
    En bij Femm verschilt het met aankleden. Ze lacht wel altijd als s'morgens haar nachtluier afgaat. dan zie je echt zo van He he die ben ik kwijt :)

judith dan heb jij ook een fijne nacht gehad. en ja die prikjes ik moet maandag , heb 2 weken uitstel gekregen :p. maar idd zielig moest vorige week al bijna huilen bij Jens laat staan mijn kleine hummeltje:(. maar goed het zal toch moeten gebeuren.
    Ik werk nu ook 32 uur ongeveer. buiten mijn administratie dan. en is wel veel. maar goed weer effe wennen he.

bumpie balen van je werk. en dat je al met zo;n rot gevoel ernaartoe moet gaan.

Ros fijn dat het gesprek met de psych goed was, hopenlijk heb je er veel aan.

Suzanne fijn dat hubby weer terug is ! en lekker he dat doorslapen. :)

hier 1 klant afgebeld verven en knippen. heb die van 20.30 opgeschoven naar 19.00 uur en nu heb ik dus al vrij. zit ik nog hier in de zaak achter de pc. zo afsluiten en dan banken.

Morgen weer babymassage. leuk leuk .

Jens was vandaag brutaal geweest tegen mijn moeder. Maar zij had hem niet laten slapen vanmiddag. en daar kan hij nog niet tegen. nu zei ik dat ze hem gewoon naar bed moest doen s'middags, maar zij vind dat niet nodig als hij lief zit te knutselen of te spelen. ja dat weet ik maar rond 17.00 uur is hij dan zo lastig omdat hij gewoon moe is. nu is ze dus een beetje boos op mij. maar hij heeft dat nog echt nodig. ze zei als hij zo brutaal blijft hij niet meer hoeft te komen. nou bedankt. hij heeft sinds Femm er is wel driftbuien afentoe. maar vriendinnen met kids van 3 zeggen, die kids hebben dat ook dus is ook de leeftijd zeggen ze. wel lastig hoor. hoop dat het snel over gaat. zo was hij eerst niet.:( ook met avondeten een ramp. maar ik geef niet toe. hij is nu echt aan het testen hoever hij kan gaa. kan ik hem wel zijn zin gaan geven maar wat heb ik daaraan ?

afvallen hier toch zeker ook nog 6/7 kilo. maar hoe. Ik heb nog nooit gelijnd. wil gaan sporten maar ben er nog te moe voor. haha, genoeg tegenargumenten. maar moet toch echt wat gaan doen. Bij Jens ben ik al wat flinker gebleven maar dat was echt niet erg was veel te mager. Maar dit wil ik wel kwijt. Maarmerk dat het bij de 2 de minder snel gaat. vooral mijn buik. :( die hangt heerlijk over mijn rokje vanddag. heb ik geen positie aan. dit is de enigste die een beetje normaal past. alleen was die voor mijn zwangerschap net iets te groot haha.

fijne avond allemaal !!!

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leuk leeuwtje:) krijg niet vaak te horen dast ze echt op mij lijkt. Meeste zien het niet echt op wie ze lijkt.

lekker dat je eerder klaar bent! ennuh... die 6kg vind ik je niet misstaan hoor! maar weet niet hoe je hiervoor eruit zag. Alleen je buikje nog wat platter maar dat zullen de meeste wel willen:D Die van mij is trouwens mega opgezet vandaag:$:( blij dat ik niet van boord kan:D

wbt jens: mijn nichtje was net 3 toen ze broertje kreeg en is ook vreseijk aan het testen wat nog kan en wat niet! En als je ma hem niet op bed legt lokt ze het wel uit vind ik...

20. bumpie

bumpie Niet meer actief

@afvallen: ik ga volgende week beginnen met sonja bakker. Heb het nieuwste boek besteld. ;) Vandaag binnen gekregen. Staan lekkere recepten in en valt me ook mee wat ik mag eten per keer.

Ik wil en minstens 10 kg af hebben. Ik weeg nu 85.8 en wil naar 75 kg. Ik was na de zwangerschap 80.6. Dus 5 kg al weer aangekomen:$ Iets te vee gesnoept.;)

Dus ben benieuwd of het me lukt.

Deel Deze Pagina