nee voor mijn verlof ook al paar halve dagen Echt zo heerlijk gewerkt. En hele dag toch wel bij mijn meisje. Echt zo lekker.
Bumpie zeker fijn dat je je meisje mee kunt nemen en dat je het zo naar je zin hebt daar! Ben je op die andere plek gestopt? Guppekop, ja ik vond m ook zo schattig dat jurkje! Ze hebben sowieso heel veel jurkjes bij de H&M, echt van die lekkere winterjurkjes en heel veel leuke mallots! Daar kun je je echt goed uitleven. Je kunt ook online bestellen, maar was online al veel weg in de maat die ik wilde (heb iets groter besteld, dan kan ze het nog tot het voorjaar aan hopelijk). Ook leuke rompers met lange mouw voor onder de jurkjes met korte of zonder mouw.
@dan moet ik ook maar eens naar de h&m in duitsland vond ik het tegenvallen... En winkelen voor mn meisje vind ik sowiso niet erg Voor daniel vind ik het lastiger, maar die heeft ook niet meer zoveel nodig @hier: vanmiddag 2uurtjes geslapen, was wel ff lekker. Nu wim zo lang mogelijk gezelschap houden want die vaart vannacht door, dan zijn we ondanks de tegenslagen van deze week toch nog op verwachte tijd in deventer radar doet het weer dus hopelijk blijftie het nog ff doen tot uurtje of 7/8 morgenochtend Wim heeft vanavond zn zusje aan de lijn gehad (die zwanger is). Ze voelt het kindje al 4 of 5 weken trappen dus ze wist het eignelijk al toen ze vorige week teste. Haar bazin denkt ook dat ze rond 6maanden is gezien dr toestand (heeft zelf 5 knideren, jongste is 10weken). Maar ze heeft nog geen vk gebeld, ze durft niet. Maar ik moet nog op nacontrole, dus nou hebben we afgesproken dat ik morgenochtend bel en probeer of we zaterdag samen kunnen komen. Gaan dan toch naar wim thuis, dus is maar klein stukje om om haar op te halen en dan hoeft ze niet alleen. Dr ma wil niet mee (zegt ze nu maar is wispelturig) en dr vriend tja, dat is binnenkort uit denk...hij heeft instelling van ik ben de man dus de baas... Dr eigen zus wil ook wel mee maar dat wil ze zelf niet echt omdat ze nooit zo;n goeie band hebben gehad dus ze was heel blij toen wim voorstelde dat ik dan mee zou gaan. En stiekem vind ik het zelf ook wel leuk, vooral als ze dan echo gaan maken En ze wil graag de spullen hebben die ik niet meer nodig heb hier. Ene kant vind ik het heel leuk dat ze zwanger is, maar had het toch graag in een andere situatie gezien...
Tooske superschattig jurkje , ik moet ook maar naar de h&m! over slapen onder de fles. mss een andere speen erop ? als ze te hard moeten zuigen worden ze ook vaak moe. ik heb nr.2 nu . weet niet wat julie hebben . Gisteravond kappersshow gehad. superleuk en weer inspiratie gekregen . ook leuk meiden wat in mijn klas hebben gezeten gezien na 11 jaar. wel laat thuis en vroeg op. werken op donderdag is en blijft moeilijk altijd moe dan. net nog geshopt voor mezelf eens een keer. wel weer een mailootje meegenomen voor Femm. en een sneeuwpakje. we gaan maandag naar het dolfinarium , en volgende week zondag naar de efteling. wel fijn als ze dan warm ligt. ' Gup niet de fijnste situatie dus voor je schoonzus. maar een vk is langzaam aan dan wel echt nodig . weet ze tenminste ook hoelang dat ze is. voor de rest weet ik het effe niet meer sorry. welterusten
oh en morgen herfstwandeling met Jens van de psz. hoop dat we droog weer hebben. eikeltjes rapen en blaadjes zo leuk hoe de kids daar in op gaan. kan niet wachten om over een tijdje nou ja jaartje dat met zijn 4tjes hier te doen.
hallo meiden, even een snelle reactie op iedereen moet nog kolven, kleine verschonen en weer in bed leggen en om half 8 komt het eerste kindje al wel weer een goede nacht gehad maar van 22.00-6.30uur is hier standaard. tooske, wat een dotje dat heb je met een meisje je kan meer varieren. bij een jongen blijft het een broek en shirt maar is gelukkig ook veel in te krijgen ik vind het leuk om hem nu heel stoer aan te kleden maar mijn oma roept hjij lijkt zo oud met een spijkerbroek. gup: fijn dat je er nu een ander gevoel bij hebt en dat je schoonzus je hulpt fijn vind en aanneemt, en tuurlijk is een stabiele thuissituatie voor een kind altijd beter maar helaas is dat niet altijd zo. hier gaan we zondag met de familie naar de dierentuin, jeremy heeft er natuurlijk nog niks aan kijken hoe hij het vind heel de dag in zijn wagen is hij helemaal niet gewend. leeuwtje: plezier met de herfstwandeling. werken: misschien vinden sommige het niet leuk om weer te werken zeker als je je kleintje weg moet brengen maar het lijkt me ook lekker als je weer wat kan doen, even iets anders dan moederen. ik vond het heerlijk om weer te werken maar hou jeremy bij mij. het is wel nog steeds heel vermoeiend nu heb ik aan mijn pubertijd het vermoeidheidssyndroom overgehouden dus is mijn zwakke punt maar mijn man gaat er nu wel aan onder door. wil hem echt s avonds de aandacht geven maar heb er geen puf voor ga liever slapen. bumpie: hopen dat ze dan vaak bellenn van het kdv dat je mag invallen en dat ze snel vaste uren hebbben. cindy: wow schikken man, hier ook babyfoon met camera denk dat je het dan wel hoort, anders zou je zelf niet slapen. Maar als kindjes verkouden zijn is het altijd wel wat alerter zijn ja.
Gup ik ben nog bezig met docent NL, ben al docent basisonderwijs en heb ook mijn bevoegdheid voor het MBO. Maar door de wet BIO moest ik nu, om een vast contract te krijgen, mijn 2e graads bevoegdheid halen. Wat een mooie foto zag ik voorbij komen, zo anders een meisje. Maienditje wij houden ook van stoere kleertjes. Vooral mijn schoonouders hebben daar moeite mee, die zien het liefst van die pastel babykleertjes. Haha als hij dadelijk genoeg haar heeft krijgt hij meteen een kuif/hanekam, worden ze helemaal gek! Dit weekend gaan ook naar ze toe, blijven daar 2 nachten slapen ze wonen namelijk 200km verderop. Maar ik ben alles behalve de ideale schoondochter, dus wordt gezellig . Maar ees
pfff hier zo maar ff naar de dokter. Voel me duizelig, slap op mijn benen. Heb het idee dat het van de stress komt van mijn werk Barstte net ook zo in huilen uitgebarsten Lekker irritant. Heb geen zin om weer helemaal af te glijden. Dus ga maar ff met huisarts praten.
Oeps toen plaatste die per ongeluk al, stomme telefoon Maar eerst vanavond onderweg daar naar toe eten bij mijn beste vriend en zijn vriendin, anders vind ik het ook te lang aan een stuk rijden. Dam zaterdag naar onze oude buurtjes uit Hilversum en 's avonds naar mijn man zijn beste vriendin en zondag de hele dag zijn ouders. Dus druk weekend voor de boeg en ben benieuwd hoe Timme het allemaal gaat vinden/doen...
Bumpie hopelijk kan de hyisarts wat betekenen anders kan he ook niet genieten. Zj hoer komt die hannekam ook maar duurt nog wel even denk ik, probeer het soms maar lijkt nergens op die haren van 1cm
bumpie: knuf voor jou! zj: druuk weekend dus! en hier ook geen ideale schoondochter, maar tgaat steeds beter, totdat ze met adviezen komen... haartjes: hier kan ik al wel goed de haartjes omhoog doen staartje lukt helaas nog niet wbt schoonzus: moest gister wel lachen. Schoonmoeder denkt dat ze het maar 1x gedaan hebben, op de dag dat ze met zn 2e thuis waren Maar als dat zo was had ze echt wel geweten hoe ver ze nu was, maar dat dringt niet door bij schoonmoeder
Heej Gup, Lydia vandaag 2 maanden, hoera! Bumpie, meis toch, goed dat je aan de bel trekt en met je ha gaat praten! ZJ zeker druk voor jullie. Is altijd afwachten hoe zo'n kleintje daarop reageert. Ik merk hier dat Jessi het rustigste is als ze in haar eigen bedje kan slapen. Ze slaapt steeds minder makkelijk zo maar in de kinderwagenbak. Maar mijn ouders en schoonouders hebben bedje staan en daar slaapt ze wel goed in gelukkig. En als we onderweg zijn en ze wordt lui en ze doezeld wat, dan kan ze echt onrustig worden omdat ze te moe is en de slaap niet kan vatten zeg maar, hebben jullie kleintjes daar ook last van? Probeer daarom niet elke dag met haar op sjouw te gaan. Maar soms kan het natuurlijk niet anders. Maienditje, snap dat je moe bent en dat je 's avonds geen puf meer hebt. Kunnen jullie in de weekenden wel lekker uitslapen? Leeuwtje leuk zeg die kappersshow! Echt weer iets voor jezelf. Ik vandaag aan het werk, kijk nu alweer uit naar vanavond, lekker weer bij mn meissie!
Leuk om elke keer als ze weer een maand ouder is foto te maken op dezelfde plek, dan kun je ze later van een jaar lang in een lijst doen! Doe ik met Jessi ook, en dan ligt ze op een oranje plaid met een hydrofiel luier onder haar en telkens dezelfde knuffel erbij. Dan kun je goed zien hoe ze groeit.
@bumpie en wat zei de de dokter? goed dat je bent gegaan.. er is ook een hoop gebeurd de laatste tijd dus wellicht een soort stressreactie? beterschap in ieder geval! @leeuwtje leuke een herfstwandeling, daar is het vandaag supermooi weer voor! ik ga zelf ook maar eens een geimproviseerde herfstwandeling maken dit weekend met man en beebje @jongens en meisjes baby's: inderdaad zo'n verschil vind ik! ook bij babymassage, de jongensbaby's waren echt van die bolle, stoere mannetjes en de meisjesbaby's veel 'fijner' ofzo, grappig @gup ja precies 2 maanden, gaat hard he gefeli
had lydia net weer aan de borst omdat we vanavond weg zijn en morgen ook hele dag en heb dan geen zin in kolven dus met risico op weer spruw kriijgen maar ff geprobeerd of lydia borst nog pakte. Gaat ze eerst lekker liggen drinken, laat los, begint te lachen en te kletsen! Net of ze zeggen wou: mama, dit vind ik fijner! *smelt*
gup: fijn dat lydia het nog niet verleerd is, ik weet nog wel bij de info-avond waar ik heen was raadde ze me af om de laatste voeding uit een fles te geven, dit wilde ik graag maar dan zou hij de borst niet meer weten te pakken. nou waren waarschijnlijk ook fabeltjes, al zullen er best kinderen zijn die in de verwarring komen. veel plezier dan bij je schoonouders, ik zeg altijd maar die krijg je erbij dus logisch als ze niet jou type zijn. hier ben ik het ook vaak niet eens met schoonmoeder mij voordeel is dat ze 2 uur rijden van ons vandaan woont weinig interesse toont, mijn man ook weinig contact hoeft en ze geen auto heeft. heeft haar kleinzoon nu 2 keer kort gezien. maar zij vind mij wel helemaal geweldig maar ik haar niet zo maar laat ik niet merken. ros: ik denk ook dat meisjes langer een schattige uitstraling behouden en dan ook wat fijner zijn afgewerkt dus meer baby blijven. al vind ik het nog wel een baby, kroelt nog lekker maar kan zo genieten van alles wat hij weer kan de volgende dag. en bij al die lachjes smelt je echt. tooske: dat is een goed idee ik maakte wel al elke keer een foto maar ja heb nu 2 foto's met totaal andere achtergrond. met dezelfde achtergrond zie je meer de groei. ga ik dus vanaf nu doen slapen hier met jeremy is hetzelfde hij slaapt het beste en de langste rukken in zijn bed. gelukkig kan hij het nu beter hebben als hij wat uit zijn slaapritme word gehouden omdat we weg gaan. maar als we weg moeten zorg ik wel dat hij net voordien heel lang heeft geslapen. ik de wagen dommelt hij weg maar zodra we thuis komen is hij wakker, heeft hier nog nooit in geslapen. hoop dan ook dat het zondag in artis wat is voor hem. toch is het heel de dag vanaf 7 uur als we naar de trein gaan tot 8 uur dat we thuis zijn in de wagen liggen. en dan gaat hij ook nog eens de nacht in, weer liggen. af en toe dus maar ergens zitten om hem even eruit te halen. en in het weekend geef ik 6 uur de fles, kolf gelijk en dan gaat jeremy van 7 tot 10 slapen en ik ook. ben ook heel blij dat hij ons wel een goede nachtrust gunt. zj: handig he wat type op de telefoon, doe het steeds weer maar snap niet waarom geeft me zoveel frustratie. dan is opeens je verhaal weg of als je het later terug leest zit het vol spelfouten. dus voor lange reacties pak ik toch even de laptop. die staat sinds internet op de telefoon zo weinig nog aan. nou hier dus weer weekend maar ook druk want wil morgen al het huishouden doen omdat we zondag weg zijn. maar het is hier nu herfstvakantie dus ben volgende week op donderdagmiddag want dan komt de schoolfotograaf vrij. ik wil woensdag voor het eerst babyzwemmen met jeremy maar cb raadde mij aan om te wachten tot hij wat ouder was wegens zijn eczeem. maar nu zei iemand dat ze bij ons in het zwembad zout gebruiken ipv chloor en die lucht hangt er idd nooit dus denk toch dat ik ga en dan kijk ik of zijn eczeem meer word. in november gaan we ook een weekend weg naar landal en wilde daar ook graag met hem zwemmen nou ik ga even bank hangen en kolven
Ik reageer even in meerdere berichten aangezien mij telefoon de enters niet in mij bericht plaatst, maar alles achter elkaar zet en anders is het zo onoverzichtelijk. Foto's: goed plan om dat steeds op dezelfde plek te doen met dezelfde knuffel. Ga dat ook maar eens doen.