Augustus 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mama079, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Gup, fijn dat Lydia nog goed aan de borst drinkt. Ik ben nu sinds donderdag weer aanhet werk en Jesse krijgt nu dus ook vaker de fles, maar mis het intieme moment met hem dan af en toe wel. Hoop dat Jesse voor 7.15 geen honger heeft, anders moet mijn man een flesje maken en na 7.15 ben ik thuis.

2. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Mijn nachtdienst zit er bijna op, nog 3 kwartier... Ben nu even thuis. Heb even de druk eraf gekolfd en heb de honden alvast uitgelaten en eten gegeven, dan kan ik straks meteen mn bed in (of eerst nog even voeden als Jesse dan net wakker wordt). Morgen nog een ochtenddienst en dan 2 dagen vrij. Vanavond hebben we een verjaardag, zal daar wel erg druk zijn. Morgenmiddag gaan we naar mn schoonmoeder, die was donderdag jarig. Dus weer een druk weekend voor de boeg.

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

Nou de huisarts vond het ook beter om het werk stop te zetten daar ginds. Ze zegt anders ben jij over 2 a 3 maand helemaal weer terug bij af. Het ging net zo goed. Ze vond ook raar dat mensen zo kunnen zijn. Voel me nog niet echt super. Dokter zegt dat het echt van stress komt.

Ga straks even winkelen met mijn moeder en mirthe. Heb echt niet veel zin. Maar moest mee van manlief. Anders loop ik weer de hele dag te denken en wordt ik nog slechter te pas. Ook niet handig. Hopelijk kan dat mijn gedachten beetje veranderen.

iedereen een fijne dag vandaag!

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @bumpie hopelijk helpt afleiding toch een beetje vandaag, en zorg goed voor jezelf!! al die stress is niet goed voor een mens, ik ken het helaas maar al te goed.. jouw gezondheid gaat altijd voor boven je werk (en zeker als ze zich zo opstellen naar jou)

fijne dag iedereen, wij gaan straks lekker een wandeling naar het dorp maken met dit fijne herfstweer, nu eerst even beebje voeden :)

5. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Ook ik lees alles mee op mijn telefoon, maar zoals meerdere hier al aangeven is reageren een beetje lastig! Net een heel verhaal getypt en alles weg :(

Even snel;

Hier trekken we ook gewoon een spijkerbroekje aan bij ons meisje ( een hele stoere spijkerbroek tot over de knie met een majo er onder, staat heel leuk!
    Hanekam, hier is ze geboren met een hanekam ( nu inmiddels veel langer haar) maar heb zelf 12 jaar een echte hanekam gehad ( niet zo'n trendy, maar een echte) dus kan ook gewoon voor meisjes vind ik! ( al ga ik haar niet kaal scheren aan de zijkant, daar mag ze later zelf voor kiezen ;)

Werken, hier wel erg blij dat ik alweer een beetje aan het werk ben, maar heb ook een hele leuke baan en hele leuke collega's dus dat scheelt! Hoop dat diegene die niet zo'n zin hebben om weer te gaan werken de zin snel krijgen!

Vervelend dat sommige zich niet zo goed in hun vel voelen, goed nar jezelf luisteren hoor! Anders wordt het vast alleen maar erger! Dus rustig aan doen en probeer je maar lekker te laten verwennen door de mensen om je heen! Kun jij lekker aan jezelf denken en de kleine! Sterkte!

Hier gaat alles z'n gangetje. Nog steeds helemaal in de wolken met de kleine en stapel verliefd op haar!! Zoals iedereen hier denk ik!

Fijne avond allemaal en vergeet niet te genieten :)

(ps. Ga nu mijn prei/kaas-taart uit de Oven halen... Hoop dat ie gelukt is, heb bere honger!

Ps hoe gaat het met de afvallers onder ons? Hier eindelijk onder de 70 kg! Nog 8 te gaan :) ( woog 87 kg)

6. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat knap Suzanne, dat je zo goed op weg bent met afvallen! Hoop dat t bij de rest ook zo goed gaat. Ik wil er nog 2 kg af, dus niet zo heel veel, maar net effe wat strakker zeg maar :D Dus effe opletten met niet te veel snoepen, ga ik vanaf vandaag ook maar eens mee beginnen, want anders komt t er nooit van haha.

Ik herken dat inderdaad enorm, dat geweldig verliefde gevoel, wordt alleen maar sterker en sterker, ben ook zo verliefd op die kleine schat van ons!

Bumpie, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je ha. Heb je nog een beetje kunnen genieten van het winkelen? Zou echt jammer zijn als je nu deze mooie tijd niet volop kunt genieten, dus echt goed dat je aan de bel trekt zodat je weer afglijdt.

Hier gaat ons meiske ook gewoon in spijkerbroek hoor! Heb een lange en ook een soort van hotpants gevalletje, superstoer inderdaad met een mallot eronder! Maar vind jurkjes ook leuk. Heb ook veel broekjes, echt van alles wat.

Judith, klinkt druk ja dit weekend. Lekker dat je 2 dagen vrij hebt nu.

Hier lekker op de bank, popje ligt op bed. Ga vanavond laatste fles met een grotere speen proberen, misschien drinkt ze dan meer voordat ze in slaap valt en niet meer wakker te krijgen is.... Morgen krijgen we nog kraamvisite en gaan van te voren denk ik nog even wandelingetje maken, tis zulk lekker weer!

Fijne avond iedereen!

7. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    hoi hoi ,

druk druk hieer geweest.

spijkerbroek hier ook gewoon hoor. ook een jegging superleuk van de hema.

balen dat je echt niet goed in je vel zit Bumpie !

hier ook blij om te werken maar als ik een dag minder kon , graag !

herfstwandeling was leuk hoor !:D lekker frisse neus gehaald en ideaal weer.

Morgen bijeenkomst pufgym 2008 . zo leuk om alle kindjes en mama's weer te zien. we gaan naar een indoorspeelparadijs hier in de buurt.

maandag naar het dolfinarium en het word dan ook goed weer gelukkig !

fijne dag morgen en lekker genieten van het zonnetje nu het nog kan.

8. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @leeuwtje veel plezier morgen met de pufgym-reünie, lijkt me zeker leuk!
    wij hebben binnenkort terugkomdag van onze 'samen bevallen' cursus en heb er ook helemaal zin in om alle stellen en hun beebjes te zien :D schept toch een band hè
    en veel plezier in het dolfinarium, ook heel leuk, zeker als het weer meewerkt

@afvallers sterkte en succes! knap hoor dat jullie daarmee bezig zijn.. ik probeer er ook een beetje op te letten, ben niet zozeer te zwaar maar er plakt nog wel ca. 5 kg aan die ik voor de zwangerschap niet had, zou toch leuk zijn als dat er nog af mag ;)

wij net bij mijn schoonouders geweest, was wel leuk alleen beebje onrustig en de hele avond stond in het teken van hoeveel ze toch op mijn man (en hun familie) lijkt.. zucht :p

9. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hehe Ros, schoonfamilie toch.... Gewoon negeren :D

10. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Haha, ben echt blij dat ik super relaxe schoonouders heb!
    En dat mijn man het erg goed kan vinden met mijn ouders... Scheelt een hoop frustratie zo te lezen!! Sterkte!

Dolfinarium! Wat heb ik daar veel zin in om heen te gaan met die kleine, kan niet wachten tot ze groot genoeg is om er wat van mee te krijgen!

11. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

Het winkelen was gister erg gezellig. En later nog een nieuwe tablet pc gehaald :D Ik had er al 1 maar dat was zo'n goedkoop ding. Niet echt handig om veel mee te doen. Nu maar 1 aangeschaft van acer. Werkt veel beter!

@ afvallen: Gaat erg goed hier. :D Al heb ik me gister niet aan het diner gehouden van sonja. Dus gisteravond na het douchen mij ff gewogen. Was toch nieuwsgierig. ER is al 2.3 kg af volgens mij. Hij gaf 82.2 aan en maandag 84.5:D Morgen is het weegmoment dus ben benieuwd;)

Vandaag misschien ff op visite bij mijn schoonouders en/of ouders. Maar heb niet veel zin. Me werkdag komt weer inzicht en voel me weer super slecht. pfffff. Ga toch morgen zeggen dat ik echt stop. Lijkt me toch echt veel beter. Me zo voelen is ook niet wat. Wat kan stress veel klachten geven pffff.

12. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Fijn dat het winkelen voor een beetje afleiding heeft gezorgd!
    En super dat het sb dieet werkt!!

Het is heerlijk weer zeg! Wacht even tot de kleine wakker is... Flesje geven en dan lekker naar het strand in de draagzak! Ben benieuwd.

Fijne dag allemaal

13. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar kun je dan echt tegenop zien he Bumpie.... Goed dat je gaat zeggen dat je gaat stoppen hoor!

Nou, speen nummer 2 was geen succes, ze kon het niet bijhouden met drinken en nam ontzettend veel lucht mee naar binnen. En het liep er helemaal naast. Dus na 40 cc maar weer de speen nummer 1 erop gezet, uiteindelijk heeft ze wel bijna alles op. Helaas toch weer 5 uur vannacht voor de eerste fles.... Maar mijn hubbie had 'shift', dus ik kon lekker blijven liggen :D

Tis heerlijk weer! Lekker zeg die kleine mee in de draagzak naar het strand! Hier net effe met de hond gelopen, Jessi sliep nog. Zo krijgen we nog visite en daarna ook nog maar even aan de kuier denk ik, zonde om hele dag binnen te zitten. Iedereen fijne dag!

14. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @schoonouders ach ze zijn best aardig, alleen mijn man is enig kind en is echt de kroonprins van de familie, ofzo :p en het is nog waar ook, dat ons dochtertje erg op hem lijkt.. maar ze raken er maar niet over uitgepraat, dat gaat me na een tijdje wel irriteren

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @bumpie, lekker gewinkeld nog? ah ik zie het al:)

@afvallen: bleh kan er slecht tegen om daar over te lezen! ik zit juist moeite te doen om nog een beetje op gewicht te blijven. Ben al die opmerking echt zat 'joh, je heb geen vet meer over' 'nou, die zwangerschappen vreten jou ook op zeg!' ´je moet wel blijven eten he!´ Bleh! kan ik het helpen dat ik beide keren 10kg afviel en haast niks aankwam zodat ik nu nog onder 5kg onder mn ouwe gewicht zit!

@spijkerstof: vind ik nog niet leuk, komt nog wel, volgende maat denk ik...

@schoonfamilie: van bepaalde figuren krijg ik vreselijke kriebels! zoals schoonmoeder... vooral als ze over opvoeden begint...gister ook aardig wat ´kriebelmomenten´ gehad!

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Gister hele dag bij schoonouders geweest. Sochtends eerst met schoonzusje en dr vriend naar vk zoals ik gister al zei. Was wel beetje vreemd om daar nu niet echt voor mn eigen te zijn (die nacontrole steld ook niks voor). Vond het wel echt supergaaf dat ik bij de echo mocht zijn! En ik denk dat het een meisje is:D maar hun willen het niet weten dus vk heeft er niks over gezegt en maar heel ff naar gekeken, maar ja, op de duur weet je wel waar je op moet letten he:D Nou moet ze ff een week gewoon werken en alles laten bezinken en dan als het kan die week erna vrij nemen om thuis te blijven, weer controle en echo en om van alles te kunnen regelen etc.
    Ze vonden het heel fijn dat ik er bij was en smiddags ff met dr achter internet ben gaan zitten om te kijken voor kraamzorg, zorgverzekering en de gratis dozen. Ook gelijk maar mn eigen kleren gegeven, dan moet ze maar kijken wat ze er van aan doet en wat niet. En de babykleertjes/dingen die ik niet nodig heb gegeven. En er maar gelijk bijgezegt dat ze de kleertjes voor de eerste dag echt zelf moet kopen, omdat dat toch iets speciaals is. Schoonvader zegt er niet veel over, schoonmoeder was gisteren helemaal van slag omdat ze het niet meer wist.
    Maar nou zei wim gister op de terugweg dat hij dacht da schoonma voor de baby gaat zorgen doordeweeks zodat szus dr werk kan blijven doen! (kindermeisje/matroos) maar daar ga ik het toch nog maar eens met szusje over hebben want dat lijkt mij geen goed idee. Ze kan dr kindje gewoon meenemen naar dr werk, kan de hele dag bij dr zijn dan en als ze het even niet trekt kan ze het bij schippersvrouw laten en zelf gaan buitenwerken, je zou toch zeggen dat dat niet beter kan?! Nadeel is alleen de weekenden als ze naar huis gaat...dan is het wel gesleep met het kindje. En vind het jammer dat smoeder zo negatief is over bv, en dat alleen omdat ze zelf niet bij alle kinderen het heeft geprobeerd, schoonzus met 2kindjes in de kraamweek er al mee stopte, en andere schoonzus (dr schoondochter) het helemaal niet heeft gedaan. Maar dat het bij mij wel goed gaat kijkt ze niet naar. Terwijl ze wel overal op hamert dat het geld kost etc. Maar dan kan ze schoonzusje toch beter stimuleren om bv te geven? dat scheelt al een hoop op een maand...Maar daar ga ik het nog wel ff met schoonzusje over hebben. Ook zou smoeder dat ze maar geen kaartjes moet doen 'want dat kost geld en buiten fam om is er toch haast niemand om kaartje heen te sturen'. Maar ik vind dat ze beter een goedkoop kaartje kan opzoeken want ik denk dat ze spijt krijgt als ze het niet doet

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    vrijdag eindelijk het maillootje (en sokjes) gehad die al weken thuis lagen te wachten... Jurkje kleurt niet helemaal, maar ik wou perse het maillootje aan doen:D

18. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ guppekop: erg leuk die kleertjes zo.

Nou vanmiddag weekendje weg geboekt met schoonfamilie! Huttenheugte in een vip-cottage. Lekker ruim en luxe. Heb er nu wel een beetje zin in. Ondanks dat het mijn schoonfamilie is! Lekker zwemmen met mirthe en ff naar plopsaland met mijn nichtje.

19. bumpie

bumpie Niet meer actief

Hoi hoi,

Pff hier weer een werkdag. Ik heb echt geen zin. Bah bah. Ben benieuwd wat ze vandaag weer te zeuren hebben.

Ga echt om kwart voor 4 weg ondanks als ze gaan zeuren.

Iedereen fijne dag!

20. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    @bumpie, Sterkte vandaag. Ga je vandaag zeggen dat je weggaat? Heb je een opzegtermijn? Vrienden van ons zijn al meerdere keren bij De Huttenheugte geweest . Bevalt hun daar heel goed en hun dochtertjes vinden het daar ook helemaal geweldig.

Deel Deze Pagina