Augustus 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mama079, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

Nou terug van huisarts en moet rustig aan doen. Heb imigran neusspray gekregen voor de migraine. En toen zag ik bij de apotheek een vacature voor schoonmaakster bij het fitness centrum bij ons in het dorp. :D:D:D dus gelijk gesolliciteerd.

En toen belde ze net. Ze kon cv niet openen en al een leuk gesprek gehad via de telefoon. nu hoor ik volgende week of ik op gesprek mag komen.

Het schoonmaak werk is 's ochtend en als ik 20 uur wil draaien mag ik ook 1 avond achter de bar. Lijkt me echt super. :D Dan is manlief 's avonds toch thuis bij mirthe scheeld ook weer in opvangkosten. Willen jullie helpen met duimen:D Hopelijk is het mij gegund:D

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja maar ik wist dat het tijdelijk was... Een 3de zal moeilijker worden denk....

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bumpie, ik duim mee!

nou, spiraal zit erin, viel me reuze mee! Voel nu ook niks, bloed alleen maar klein beetje. Daarna uurtje mens erger je niet gedaan bij schoonouders, alleen dan live ipv bordspel....

4. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Oh gup dat klinkt spannend.

Fijn dat de ingreep mee is gevallen

5. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    hé Tooske vervelend dat vriendlief geen tweede wil. Ik had dit met mijn ex ook ., toen we nog geen kinds haaden. hij wou er altijd maar 1 . (nu heeft hij er dus officieel 3 ) vond dat toen ook echt shit. want heb altijd gezegd dat ik 2 kids wilde als het lukte dan hé.
    Mijn vriend nu wist eerst niet of hij een kind wou. kijk Jens kreeg hij er eigenlijk bij . En hij was wel bang dat hij dan bv van zijn eigen kindje meer zou houden dan van Jens. HIj heeft eigenlijk best lang getwijfeld en opeens zei hij van ja ik wil toch een tweede kindje. Dus het kan mss toch nog anders lopen. laatst had hij het over een 3de maar ik weet het niet. nu zowiezo niet. en over 1 jaar ook niet. mss over 3 jaar maar denk dat ik dan niet meer wil omdat Jens dan al 6 is. en 2 kids is praktisch ook makkelijker qua auto enz. en ik zou een ander huis moeten want heb echt geen plaats hier ervoor. Dus wie weet als Jessi dadelijk wat handiger is en een beetje baby-af zeg maar draait hij mss wel bij . hoop het voor je .

over ander huis, hier komt een leuk huis te koop , wil er eigenlijk al gaan kijken. schijnt ideaal te zijn voor mijn kapsalon. en vrijstaand.
    Maar ja ik heb nu al een koophuis. dus dat moet ook verkocht dan . en in deze huizenmarkt:(.
    Maar ik mis in dit huis de opbergruimte . heb van de garage en bijkeuken de kapsalon gemaakt. en boven heb ik geen plaats meer ove . terwijl ik hier heel graag woon. moeilijk moeilijk.

Maienditje , ik ga de voeding nu sávonds ook eerder proberen te zetten.

gup fijn dat het meeviel. hangt dat in de lucht mens erger je niet :( alleen had ik het hier bij mijn eigen ouders.

Morgen mijn meisje alweer 3 maanden . de tijd vliegt.Jessi ook hé tooske !:)

Ros wij willen zondag mss gaan zwemmen. spannend ! jammer dat de verwarming kapot was.

drukke dag gehad vandaag. Er is een stagaire komen proefdraaien vandaag. Die andere werd het te druk allemaal. ze ging 3 dagen naar school en 3 dagen hier werken. En ze heeft en meisje van 1 . dus moest ik op zoek . Was wel een leuke meid. ook het uiterlijk mee en ziet eruit als een kapster. en heel leuk met de klanten. maar ja ben zo huiveig geworden. heb de laatste jaren wat pech gehad met stagaires. en de 1ste dag doen ze altijd hun best. maar goed donderdag begint ze. dus ben benieuwd. hoop dat het goed gaat. en dat ik haar mss dan na school een contractje kan aanbieden. welliswaar maar voor 16 uur. maar goed. dan kan mss meer worden. nu betaal ik hun ook veel. en ben het zo be dat gewisel van personeel.:(

Bumpie succes met de baan !

6. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bumpie duim mee, maar gun het ons nu toch net iets meer...

Guppekop fijn dat het is meegevallen, wij zijn toch maar overgestapt op de rubbers. Had erg last van de hormonen van de nuvaring, maar eens overleggen met de gyn :s

Maienditje wat fijn dat jullie laatste fles zo vroeg is, hier nog steeds om half 11 anders komt hij alsnog.

Tja leeuwtje waar jij woont lopen de huizen idd niet echt als zoete broodjes, maar kijken kan nooit kwaad. En als het bij 2 blijft zit je goed, toch..

Tooske hier juist andersom, ik wil er maar 1 en mijn man heeft nu zoiets vind het toch wel erg leuk misschien toch wel een 2de. Hopelijk komen jullie eruit.

7. bumpie

bumpie Niet meer actief

Ik zal ook voor jullie duimen;)

8. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    leeuwtje: stagiaires ik begin er niet meer aan, wil ze best het vak leren maar dan moeten ze ook willen.
    motivatie is ver te zoeken bij degene die ik de laatste jaren heb gehad.
    ze waren altijd ziek of te laat.
    ik moest ze vaak bellen waar ze bleven, kreeg je als antwoord oh sorry verslapen ik kom er zo aan
    nou dan heb je aan mij de verkeerde en kregen ze als antwoord dan hoef je vandaag niet meer te komen hoor.

hoop voor je dat dit wel een leuke is zeker als je ze evt een contract kan aanbieden.

wil je dan zelf wat minder werken??

hier gisteren een vrije dag gehad dus heel het huis is grondig schoon en de was is weg dus kan 2 dagen volop luieren.
    Vanochtend moesten we alleen vroeg weg maar ons jochie lag vanaf gisteren 7 uur nog lekker te slapen toch maar half 8 wakker gemaakt.

9. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ik dacht ga eens kijken waarom ik geen mail krijg maar er zijn zowat de afgelopen 24uur geen berichtjes geplatst.
    Iedereen die weer werkt geniet natuurlijk in het weekend van het gezin, doet het huishouden of gaat er tussenuit.

Door de week is ook goed te merken dat de meeste weer aan het werk zijn

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    waar is iedereen?

Wim en ik hebben beide erg last van maag en darmen:( gelukkig hebben kindjes nergens last van!

11. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Dat vraag ik me ook af gup.
    Hopelijk blijven de kida dan buiten schot

12. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben er nog, maar druk maar gezellig weekend gehad :D

13. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Dat is ook belangrijk gezellig weekend vieren met het gezin.

Ik hang lekker op de bank rustig weekend gehad even de stad in op verjaardag en verder heerlijk geluierd.
    Laatste drukke werkweek breekt aan want donderdag nemen er drie kindjes afscheid en aangezien die plekjes al weer ingevuld waren zat ik de afgelopen maand vaak op wat kindjes teveel

14. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, ben er ook nog! Hier ook wel een lekker weekend gehad. Vrijdag nog een goed gesprek gehad met vriendlief over een tweede, hij vind het heel rot dat ik me er zo klote onder voel, maar wil me ook geen valse hoop geven. Nu denk hij er zo over en hij denkt dat het niet meer verandert, maar dat kan ie ook niet met zekerheid zeggen. Dus uiteraard hou ik wel hoop. Voel me gelukkig al wel iets beter nu.

Zaterdag bij mijn ouders geweest, lekker een beetje gehangen en met Jessi geknuffeld. Oma uiteraard flesje gegeven :D Gisteravond nog even met vriendinnen wat gaan drinken, was ook weer leuk en vandaag lang in bed gelegen en vanavond hapje gaan eten hier in de buurt. Jessi gewoon meegenomen en ze was hartstikke lief. Heeft even geslapen en verder wat rond gekeken.

Nemen jullie je kleintjes ook vaak mee?

15. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    ik ben er ook nog,welliswaar laat !
    vanmorgen zijn we gaan zwemmen met de kids. Femm vond het leuk. opeens wat ze aan het sjansen met andere papa . haha en lachen dat ze deed. papa heeft haar verteld dat ze daar nog ang niet aan hoeft te denken. hihi.
    Ben nu iets aan het zoeken voor kerst weg te gaan. pfff moeilijk.

Tooske ik neem Jens en Femm overal mee naartoe. masseur restaurants stad, kunnen ze gelijk wennen. En merk aan Jens dat hij zo veel vrijer is als hij ergens de 1ste x komt. geen kind wat alleen maar aan je been hangt , maar ook niet vervelend. Ik ben van mening dat als je het nooit doet je later alleen maar problemen ondervind. bijv. met ergens anders slapen enz. Dus goed dat je Jessi meeneemt. En fijn dat jullie toch nog een goed gesprek gehad hebben. en wie weet veranderd hij over een tijdje nog wel.

gup balen van je maag .!

vanmiddag nog kraamvisite gehad en morgenvroeg. pff heb het er wel mee gehad .

16. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    maienditje lekker och zo'n hang / bankweekend. met 2 kids zit dat er niet meer echt in hier.

17. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    ik neem jeremy ook overal mee naar toe, al 2 keer uit eten geweest.

slapen probeer ik hem ook overal alleen daar geeft hij zelf niet aan toe.
    dus vaak gaan we als we verjaardag hebben weg als hij wakker word en als hij jengelig word richtig huis.

van de week ook geprobeerd in zijn ledikantje te laten slapen, maar wat een drama dacht eerst oh nee he.
    bij een 2de niet eerst de wieg.
    ben ook blij dat ik optijd er mee begin dacht laat de slaapjes overdag wennen aan het ledikant en s nachts ligt hij nnog lekker in het wiegje zolang het gaat.

maar gelukkig ging de 2de dag al goed en viel hij net als in het wiegje rustig in slaap elke keer.

bij mijn moeder heeft hij ook een eigen ledikant en daar wil hij dus ook niet slapen maar ja daar heb ik zoiets je went er maar aan want daar zijn we wel eens vaker en langer.

hangweekend gaat hier idd nog soms lijkt het net of je geen kind hebt.
    maar ik roep ook tegen mijn man geniet er maar van als hij straks kruipt is niks veilig en kan je hem niet alleen laten.

nu krijgt hij 7 uur fles gaat dan van 8-11 slapen en zo de dag door.
    dus fles, uur spelen,, 3 uur slapen.
    heerlijk

gup hoe is het eigenlijk met je spruw en lydia aan de fles pakt ze het goed of heeft ze wat bijwerkingen.
    krampen, onrustig slapen of vaker komen?

nou ik ga mijn kleine er zo uithalen en de eerste fles geven

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goeiemorgen

@kindjes gaan bij ons ook eigenlijk altijd mee

@ledikantje: word hier binnenkort in elkaar gezet denk

@hangweekend: gaat nog redelijk

@maienditje: mijn spruw is weg, bij lydia nog niet. Fles gaat redelijk, de kleine van avent pakt ze heel goed (die uit een doos), maar heb ook een grotere staan van de action, maar die loopt veel te snel. Dus misschien vanmiddag ff grotere aventfles halen, want 120 vind ze te weinig overdag. Voor de rest...Tja, gister was ze heel onrustig, wilde alleen maar mama:( en ik voelde me al zo beroerd, echt niet fijn dan! Gelukkig sliep ze om 9u en nu nog dus als ik klaar ben met kolven ga ik dr maar eens wakker maken. Ze lag net wel te bewegen, maar ging blijkbaar gweoon ff anders liggen. Nachten doet ze dus nog goed:) dat ze overdag rommelt vind ik minder erg

@voel me nog steeds niet echt fijn. Gister 3kg afgevallen:$ maar heb dan na het ontbijt ook niks meer op. Net maar een beschuitje gepakt want van niet eten word je ook zo gaar... Straks maar eens hele berg was wegwerken, lydia heeft niks meer in de kast:)

19. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hi meiden, ben er ook nog, hoor :) maar druk weekend gehad, verschillende afspraken. Bij (schoon)ouders op visite geweest en gister hadden we een terugkomdag van de zwangerschapscursus, superleuk om alle beebjes te zien! en de papa's en mama's ook, was een leuke groep mensen. 'Gezellig' bevallingsverhalen gedeeld enzo :)

@guppekop beterschap!

beebje is de laatste dagen veel aan het spugen, geen idee waarom :S ik houd het in de gaten, weet niet of ik er mee langs de dokter of CB zou moeten, ze is verder wel vrolijk en drinkt en slaapt gewoon zoals normaal..

20. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Ros mss is ze een beetje verkouden ??? Femm had dat vorige week steeds spugen. nu niet meer sinds de verkoudheid weg is .

Ledikantje , Jens en Femm vanaf begin in ledikant geslapen. ze slapen bij mijn moeder ook erin. ja Jens nu allang in groot bed dan.

Deel Deze Pagina