Nog een voorbeeld ik ga dus babyzwemmen maar soms kan ik woensdagmiddag niet en mijn man heeft donderdag altijd vrij dus ik zeg ga jij dan met hem. Zegt hij ja dag dat kan ik niet hoor, ik zeg dan waarom zou ik het wel alleen kunnen en jij niet. Lucht wel op hoor even klagen hier, even van me afschrijven. Maar verder is het een lieve schat hoor, geen klagen en normaal hoor je er mij niet over. Maar bij slaaptekort kan ik best vallen over het feit dat.het kind van ons samen is
@ZJ haha die foto's, viel de banaan toch nog even tegen! wat lachen zeg.. ja moeten ze allemaal gaan leren hè, al die vreemde smaken.. en zeker mooie blauwe oogjes! @Maienditje balen zo'n gebroken nacht.. en mannen, tja... de kraamverzorgster had hier een verhaal dat vrouwen een bepaald 'stofje' hebben waardoor ze makkelijker wakker worden voor hun kindje, en dat mannen dat niet hebben en er dus niks aan kunnen doen als ze niet wakker kunnen worden... nou, mijn man vond dat een prachtig verhaal en draagt het regelmatig aan. Volgens mij gebruikt hij het gewoon een beetje maar, gelukkig hoef ik er 's nachts al een tijd niet meer uit voor haar, dat scheelt.. beebje heeft weer best veel gespuugd gister, maar was ook wel snotterig (ieuw) en heeft een klein beetje verhoging (37,6 graden net, niet zo erg natuurlijk maar wel iets hoger dan normaal) dus misschien komt het toch door verkoudheidje.. wel weer goed geslapen en nu slaapt ze na voeding van 8u en beetje spelen ook weer. Dus mama even aan de koffie
wat ben ik blij met mijn man dan, hij gaat er nu 's nachts uit. Zodra hij naast mij ligt, slaap ik er totaal doorheen. Ik hoor het wel, maar op een of andere manier staat hij er altijd al sneller dan dat ik wakker kan worden. Echt super Vanmorgen voor het eerst wezen babyzwemmen, Timme vond het lekker en leuk behalve kopje onder, alle kindjes lachten en Timme krijsen hihi
Manienditje, snap dat je je frustratie even kwijt moet. Hier is manlief ook wel iets minder zorgzaam dan ik. Ik moest hem eerst altijd wat aansporen/opdrachtjes geven, maar sinds een paar weken doet hij uit zichzelf meer uit zichzelf. Denk dat hij het ook leuker begint te vinden nu ze wat ouder wordt Merk ook dat hij wat knuffeliger met haar wordt, waar hij eerst meer 'spelletjes deed'. Wel schattig om te zien! Maar denk dat over het algemeen moeders gewoon meer 'zorginstinct' hebben! Ros wat sneu die verkoudheid! Jessi heeft gelukkig weinig last gehad van haar prikjes. Vannacht om 4 uur hoorde ik haar even, maar ze is zelf weer in slaap gevallen. Vanmorgen 7 uur flesje, dus dat was weer een schappelijke tijd
hoi hoi pff ff geen zin om op iedereen te reageren. Net terug van werk. Mirthe is nog bij mijn moeder Gaat niet echt goed hier. Vanmorgen mijn psychiatrisch verpleegkundige maar gebeld kan er vanmiddag terecht. Ze zijn zo aan het zeuren op het werk en mij ineens helemaal de grond in trappen Kan het zo echt niet meer aan. Wordt 's nachts telkens wakker. Gelukkig heb ik nu weekend dan kan ik weer bijtanken. Volgens mij ga ik maar vanaf volgende week in ziektewet hou het zo niet vol. Voel me zo depri. Huil echt op alles Weet het echt niet meer........ Waarom doen ze zo..... Ze weten precies wat me zwakke punt is dat is het probleem:x Zijn deze week weer allemaal dingen gezegd. Wacht nog steeds op me loon van oktober. Erg handig met een man die zondag jarig en je moet boodschappen halen enz. Hopelijk lucht het vanmiddag weer iets op. sorry moest het ff kwijt.
Knuffel bumpie, wel balen dat je je laatste werkweken niet met een goed gevoel kan afsluiten. Net alsof ze je flink dwars willen zitten omdat je toch weg gaat. Hoop dat je je verhaal kwijt kan en ik zou ook gewoon in de ziektewet gaan. Mijn schoonzus heeft ook een rot baas werkt im de catering soms wel 60uur en is 19jaar. Nu was ze laatste met spoed opgenomen in het ziekenhuis overwerkt. Uwv zei je mag echt niet meer dan 38uur werken. Zegt haar baas niet aanstellen je neemt maat een vitaminepilletje. En nu beweerd hij dat ze altijd om vijf uur klaar is terwijl ze soms pas half twaalf thuis is. Ik zei je moet hem elke dag je werktijden laten tekenen want al die overuren kan ze nu niet hard maken. Nacht hier slaapt hij normaal ook door hoor van 20.00-7.00 dus zeg al normaal hoor je me niet als ik meer doe hoort bij moeder zijn
Roel staat hier s'nachts op. want mijn probleem is als ik eruit ga dan val ik niet meer in slaap. en HIj komt terug in bed en slaapt volgens mij al voor hij het kussen raakt. maar gelukkig hoeven we niet meer op s'nachts. soms s'morgens is zehaar speentje opeens aan het zoeken . terwijl ze dan de helenacht zonder heeft gedaan. En als Jens wakker word dan hoef ik niet te gaan want hij wil alleen maar papa dan . Zj waar ben je geweest in Roermond ? leuk daar ? Ik wou mss nu daar gaan . Want Melick vond ik niet zo leuk toen met Jens . Ze doen elke woensdag hetzelfde. of in Reuver bij Lommerbergen . Is het water lekker warm.
@bumpie knuf voor jou! @zwembad in reuver is leuk @hier: vanochtend een feb2010mama met kindje op bezoek gehad, was gezellig! vanmiddag beetje gerommeld. Heb last van mn rug Die heeft 4jaar geleden een keer flink vastgezeten(en stomme ik liep nog maanden door omdat het niet constant was, totdat ik door mn benen begon te zakken, toen moest ik perse van ma naar de ha en is toen 2x gekraakt door de fysio. En soms schiet het weer ff vast, niet lekker! Gelukkig kan ik het met de oefeningen tot nog toe zelf weer losmaken. Draaide gister verkeerd dus nu weer last van. Moet vooral veel van houding blijven wisselen nu
Gup hopelijk gaat het snel beter met je rug. Hier is babyzwemmen ook elke week wel hetzelfde maar maakt voor die baby's niet uit hebben dat niet door. Water hier is 33graden. En wat roel heeft heb ik ook om die reden zegt mijn man dat ik beter kan gaan maar zoals al gezegd wij hoeven er op afgelopen nacht na ook nooit meer uit
Leeuwtje is was inderdaad naar roermond gegaan, was wel heel leuk en passen ook goed op of je kindje het niet te koud of etc krijgt. Timme moest er namelijk eerder uit had het koud, ze geven je dan ook tips etc. Vandaag ook naar de kinderarts geweest en Timme doet het super. Aan de reflux doen ze verder niets, moet erover heen groeien. Verder was hij nu 61.5 cm en 6730 gr dus flink gegroeid
@zj84 hopelijk groeit Timme snel over de reflux heen! en fijn dat hij hij weer zo goed gegroeid is. Leuk, eerste x babyzwemmen en kopje onder is voor hem ook superspannend natuurlijk! maar dat komt vast helemaal goed @bumpie goed dat je gebeld hebt en lijkt me ook goed als je je ziekmeldt, dit is echt geen gezonde situatie voor je. Heb je wel wat steun aan je omgeving? (man, familie, etc.) hopelijk heeft je gesprek geholpen hier een wat rommelig dagje, beebje wilde ineens vaker drinken en ook wat huileriger, lijkt wel een soort regeldag.. gelukkig ook steeds wel weer snel te troosten.
hoi hoi, Nu ga me maandag en dinsdag ziekmelden in overleg met psychiatrisch verpleegkundige. pff ff rust. Manlief is zondag ook nog jarig. Mirthe vanmorgen uitzichzelf laten komen en ze heeft tot kwart voor 8 geslapen moest haar normaal om 7 uur wakker maken. Dus probeer nu 5 flessen te geven tussen 8 en kwart voor 10. dan lijkt me dit een goed schema: 8.00 11.30 15.00 18.30 21.45 Heerlijk dat je dan zelf ook tot kwart voor 8 kunt slapen. Vandaag niet veel doen eigenlijk. beetje schoonmaken en beetje bank hangen. Vanavond nog verjaardag.
Goed dat je je ziek hebt gemeld Bumpie. Is duidelijk niet gezond als je er aan onderdoor gaat! Hier verschilt het echt per dag hoe de voedingen lopen. Kan wel 2 uur verschil in zitten 's morgens. Dan loop ik gedurende de dag zo in of uit dat de een na laatste fles rond 6 uur/half 7 uitkomt. Dan naar bed en de laatste rond half 10.10 uur. Werkt echt prima hier!
Nou wat heb ik een mazzel met mijn man! ( al wordt ze tot nu toe nooit wakker s'nachts), mijn man en ik hebben de afspraak dat hij eruit gaat m
Nou wat heb ik een mazzel met mijn man! ( al wordt ze tot nu toe nooit wakker s'nachts), mijn man en ik hebben de afspraak dat hij eruit gaat wanneer nodig. (hij kan eventueel nog even een tukkie doen overdag). We staan om 6.00 uur op, hij zat koffie en maakt Mees wakker en verschoont de luier en geeft de fles, terwijl ik onder de douche spring en me aankleed. Dan ga ik met haar knuffelen en leg ik Mees op bedje terwijl hij de honden uitlaat, zodra hij terug drink ik mijn koffie op, smeert hij boterhammen voor onderweg en krijg ik verse jus van hem en ga ik naar mijn werk. Ik kom dan rond 19.00 uur thuis en dan heeft Mees al gedronken en gaat ze de box in, eten staat al klaar en na het eten ga ik lekker met Mees knuffelen en leg haar op bedje.... zodra ze wakker wordt dan ga ik haar halen en verschonen en geef ik de fles, speel met haar en leg haar op bed ..... Tja wel fijn een man die overdag de zorg op zich neemt, zodat ik kan werken en hij is alles behalve lui ook niet met haar
Hallo allemaal, Ik zal me even voorstellen..... Nee hoor, grapje.... Ik ben alleen een hele poos niet geweest. Heb hele heftige weken achter de rug. Het begon met een weekend met schoonfamilie. Opzich wel gezellig, maar Noah was helemaal van slag door de nieuwe omgeving en de drukte om zich heen. Daarbij kwam ook de Reflux waar hij erg veel last van heeft. Nu krijgt Noah Zantac om zijn maag/slokdarm te verzachten en dat helpt volgens mij wel een beetje. Het spugen blijft, maar hij komt wel gewoon aan. Thijmen is heeeeeel erg druk! Hij luistert slecht en gaat steeds slechter luisteren. Dat frustreert mij enorm en soms kan ik echt niets van hem hebben.... Verder ben ik heel erg moe, last van mijn rug en nog steeds last van mijn gewrichten. Van de week bij de UWV-arts geweest voor een beoordeling. Ik krijg pas over 2 á 3 maanden weer een oproep en tot die tijd zit ik sowieso in de ziektewet nav zwangerschap en bevalling. Ik hoop snel mezelf weer op orde te hebben zodat ik ook kan genieten van alles. Dat doe ik nu weinig of niet. Maandag gaan we een weekje naar Landal Land van Bartje in Drenthe en daar heb ik heel veel zin in. Ik hoop dat het gaat en dat we een beetje tot rust komen.... Sorry voor mijn ego verhaal. Maar omdat ik me zo voel en omdat ik het lastig vind om sowieso de dag fatsoenlijk door te komen ben ik hier ook niet veel te vinden. Sorry dat ik niet op jullie heb gereageerd......
Cindy heel stom maar dacht vanacht aan je dacht ga eens berichtje doen hoe het gaat. Ego verhaal maakt niet uit we snappen dat je op ons niet reageert, zo belangrijk zijn we ook niet. Je gezin gaat voor maar hopelijk gaan jullie een lekkere week tegemoet want je moet er zelf ook niet aan ondee door gaan. En ja thijmen was drie jaar toch, ik ken de leeftijd van de opvang elke dag weer de grenzen opzoeken terwijl je van hun begrip wilt omdat je weet dat ze het donders goed snappen
@Cindy poeh heftige tijden, kan me voorstellen dat je erg moe bent ervan, hopelijk kan je de komende tijd wat beter uitrusten! @Suzanne klinkt super, zeg, zo'n man! klinkt alsof jullie een goed ritme hebben gevonden zo met elkaar beebje net gevoed en ligt nog even te slapen, daarna met man + beeb naar babyzwemmen
Nou Cindy, dat klinkt inderdaad niet erg best, zou er ook gestrest van raken! Hoop dat je je rust weer een beetje kan vinden, na je weekje Landal en je je daardoor weer beter voelt! EGO, geeft niets, hier kun je lekker van je afschrijven Ros, O leuk Babyzwemmen! (ikzelf ben een beetje preuts en hou helemaal niet van zwembaden, maar mijn man wel en aangezien mijn tweelingzusje tussen nu en 2 weken kan gaan bevallen, gaat hij straks samen met haar (ik kijk wel toe Wel leuk dat jullie dat samen doen, veel mannen vinden dat baby gedoe maar niets!