Suzanne hier hetzelfde, ik ga ook liever het zwembad niet in. dus ik foto's vanaf de zijkant gemaakt en manlief het water in met timme Cindy wat vervelend allemaal, geniet van komende week Hier mijn bed uit gestonken door Timme, hij had zoveel gepoept dat het aan alle kanten langs zijn luier was gegaan was echt geen pretje, want door die kma-voeding stinkt zijn poep, zeg je echt u teg
@ snachts eruit: moet ik bijna altijd, maar vanochtend op 7.15 lydia toch met een fles bij wim gebracht zodat ik verder kon slapen @cindy knuf voor jou @zwemmen: gaan wij volgende week wss keer doen, maar wat doen jullie je kleintje aan? @hoofdpijn dus ben weer weg!
Hier blijft zwemmen ook een succes elke woensdagmiddag babyzwemmen. Over een tijdje gaat mijn man ook mee is dan vrij. Ik doe hem zwemluier en zwembroek aan, niks van een zwemband ofzo. Uit het watee snel afdroger en doe ik een joggingspakje aan. Pas bij echt naar buiten gaan jas aan en muts op. Net terug van cb, het was weer een bikkel met de prikjes . Nu ligt hij heerlijk te slapen, hoop dat hij weer geen last krijgt. Verde vond ze alles er goed uizien, deze keer liet hij zien wat hij kon. Hij woog nu 5690 gram en 60cm allebei iets onder de middellijn maar wel goed in verhouding. Nou drukke dag gaan nu naar ikea, kijk vanavond weer. Fijne dag allemaal
Het is weer weekend en erg rustig hier. De kleine hier even mutsje op gedaan voelde erg koud aan. Weltrusten nog iedereen
ha dames, kwam weer bijlezen maar er valt amper iets bij te lezen! leuke dag gehad iedereen? nog van de Sint-intocht genoten? ik met beebje naar de tv gekeken, ze keek wel maar krijgt er natuurlijk nog weinig/niks van mee.. heb wel al wat cadeautjes voor haar, hihi, maar is meer voor mezelf misschien want ben echt gek op het sinterklaasfeest, alweer helemaal zin in vanmiddag met man en beebje naar de winkeltjes hier in t dorp geweest en er waren een hoop pieten (Sint net gemist) en muziek en gezelligheid. Nog een soort (erg) verlate kraamvisite gehad en verder rustig aan, morgen ook. overingens vanmorgen eens beebje voor en na de (ochtend)voeding gewogen, heb nl echt geen idee wat ze normaal bij een voeding drinkt omdat ik borstvoeding geef.. was ca. 160ml geloven we, dus is denk ik wel vergelijkbaar met een flesvoeding, toch?
Het is idd makkelijk bijlezen. Hier weer relax weekend eigenlijk nog niet uit pyama geweest. Jeremy had deze keer wat meer last van zijn prikken in het opzicht dat je niet aan zijn beentjes mocht zitten maar zijn slaap en voedingsritme is zoals altijd. Hij heeft net laatste fles op en ik kolf nu. Hier krijgt hij 4x200 maar ros doe gewicht x1,5 dan weet je hoeveel cc ze binnen moet krijgen. Hier niks met sint ook omdat er niks kleins meer is in de fam. waar we het mee of voor vieren
Hoi dames! Cindy wat ontzetten kl*te dat je nu niet van deze tijd kunt genieten.... Lijkt me ook erg druk met twee, zeker als de oudste flink dwars gaat liggen. Hoop ook dat effe weg je iets beter doet voelen. Suzanne, wat ontzettend fijn dat je man de zorg doet en dat jullie alles zo opgedeeld hebben. Hier doe ik de meeste zorg, maar vriendlief heeft eigen zaak en werkt veel. Daarentegen kan hij altijd mee naar het consultatiebureau en hij is ook een dag thuis met ons mupke. Ook is hij 's morgens nooit vroeg weg en dus vaak thuis als Jessi wakker is. De ochtendvoedingen doen we om en om, das wel lekker! Ik wil ook graag eens gaan zwemmen met Jessi, kan vriendlief ook mee, vind ie leuk eerste keer mee kijken, of hij gaat een keer met haar ipv ik. Ben heel benieuwd hoe ze dat vindt! Ros, Jessi krijgt 5 x 165 cc en soms krijgt ze een voeding 200 ipv 165 als ze honger heeft. ZJ, Jessi zit ook aan de speciale voeding ivm koemelk intolerantie. Zij heeft ook altijd vrij dunne ontlasting en loopt ook heel vaak over. Riekt niet heel erg aangenaam nee haha! Hoe doen jullie dat met bijvoeding? Want ze mogen toch pas later bijvoeding als ze kma hebben? Maienditje, Jeremy en Jessi maken elkaar niet veel nu, Jessi is 60 cm en 5755 gram nu met 13,5 week. Ze zat heel netjes op de middelijk, gek dat ajeremy er dan net onder zit? Of zou het met het geboortegewicht te maken hebben? Jessi woog 3215 met de geboorte. Hier is onze uk gisteravond voor het eerst gaan logeren bij mijn schoonouders, is hartstikke goed gegaan, al had ik niet anders verwacht. Ze slaapt gewoon heel goed en heeft daar al vaker overdag geslapen en dat ging ook altijd gewoon goed. Wij zijn lekker naar een feestje geweest en bij vrienden blijven pitten, waren pas om 5 uur weer daar, pfff, dus nu lekker op de bank. Vriendlief is met een vriend naar de bios en ik ga ons popje zo uit bed halen voor de laatste fles. Ons consultatiebureau adviseert trouwens overstappen van 5 naar 4 flessen als je kleintje het aankan om meer per fles te drinken en vanaf 6 kg. Meestal is dit rond de 5 maanden. Ik was daar benieuwd naar. Jessi krijgt trouwens een preventieve echo van haar heupjes, omdat er heupdysplasie in de familie voorkomt. Maaar haar beentjes kunnen heel wijd dus de kans dat ze het heeft is heel klein. Wel fijn dat er toch goed wordt gecontroleerd en dat ze een echo krijgt. Fijne avond iedereen!
meer in de fles. Femm krijgt nu 5 x 200 cc , maar dat drinkt ze niet altijd op. ik moet eigenlijk afgieten nar 180 . maar vind het onzin. ze drinkt wat ze drinkt. Maar moet haar nu meestal voor de laatste fles wakker maken. ga toch maar eens vragen of ik naar 4 kan gaan . Donderdag moet ik er naartoe. ze woog met 10 weken 5695 gram en 59,5 cm . boven gemiddeld dus. qua gewicht kan ze dus wel wat hebben. verschol tussen Jesi en Jeremy is denk ik omdat Jeremy een jongetje is . daar is de grafiek anders bij . Hier net gaan eten met familie voor mijn vriend zijn verjaardag. 13 volwassen en 4 kids en 2 baby's. mmodelkids heel goed gedragen . Femm slaapt nu pas. vond alles zo intressant. Morgen naar sint toe. Jens begint een beetje bang te worden. iedere x als hij stout was of niet at hadden we gezegd dat de luisterpiet dat hoorde. hij zei dat dat niet kon. maar vanmorgen zei hij ik wil morgen niet naar sint. O 'nee waarom niet. Nou ik ben stout geweest en heb niet geluisterd. hihi nu komt het dichtbij en knijpt hij hem. ben dus benieuwd morgen. andere jaren vond hij het geweldig. zwemmen In januari ga ik babyzwemmen met de meiden waar ik nu ook de babymassage mee gedaan heb. echt leuk kunnen we contact houden. zo grappig op zwgym leren kennen nagym gedaan en babymas. en nu de rest . echt leuk vind ik. vooral omdat ik bijna geen vriendinnen heb met kids. Maandag dan op kraamvisite bij een vriendin. heeft 24 oktober een dochtertje gekregen. zo leuk. er zit 11 wken tussen. En tussen Jens en haar andere dochter ook 11 weken. rolverdeling is hier nu ook super. vooral nu ik aan het sporten ben is dat ook fijn. heb wel spierpijn hoor. poh poeh na 11 jaar niksen. Fijn weekend meiden !
Hier woog mees met 12 weken 5730 Gr. En was 63,5 cm! Kwa lengte behoort ze tot de zeer lange kinderen! Bij geboorte was ze 3535 Gr. En 51 cm! Groeit erg goed! Maar ze drinkt niet super veel! 5x 180+6, maar dat drinkt ze meestal niet helemaal op. Lekker dat je weer aan het sporten bent leeuwtje! Spierpijn is wel vervelend, maar ach dat is vaak alleen de eerste weken Tooske, zo te horen is de kans klein dat er iets mis is met de heupjes! Maar wel fijn dat ze het even checken voor je! Mijn 2lingzusje kan elk moment bevallen! Spannend!! Ben zo benieuwd of ze een j of en m krijgen.... Ze is officieel volgende week uitgerekend! Slaap lekker allemaal!
Suzanne nu maak je ook het gevoel mee wat andere hadden, iedere telefoontje kan wel eens goed nieuws zijn. Het kan wel kloppen wat jij zegt leeuwtje andere groeilijn bij jongens bij de geboorte was hij een zware 3830gram maar hij viel eerst veel af en is gewoo een fijn ventje. Nou jullie type allemaal laat dan slaap ik al, heerlijk laatste fles om zeven uur. Ik zit er hier op vier ondanks geen 6 kilo doe ik al sinds 2maanden oud toen woog hij vijf kilo en afgelopen vrijdag vonden ze het prima, hij zag er gezond uit. Hier is hij nu vroeg snap je soms niet gister laatste fles 1,5uur later en nu toch uur vroeger, wakker zijn dan hij huilt niet maar kletst
Hoi hoi @ Susanne: spannend. @flessen: hier nog 5 voedingen. Laatste om 21.45 en eerste om 8 uur. heerlijk Gister avond wezen wokken met mijn ouders en mijn oma. Was erg gezellig en mirthe vond het ook leuk. Eerst evev liggen kijken en daarna lekker gaan slapen. Pff opeens een week tevroeg ongi. En super heftig. Moest para nemen voor de pijn Manlief is vandaag jarig. Dus hele dag visite en morgen ook sollicitatie op een kdv. En dinsdag vrij (ziek)
Suzanne wat spannend zeg!!!! Is echt leuk ja zo dicht bij elkaar, mijn schoonzusje en ik spreken ook regelmatig af. Bumpie, succes met de sollicitatie en gefeliciteerd met manlief. Wat leuk dat jullie zijn gaan wokken en Mirthe lekker mee, fijn als dat gewoon kan he. Suzanne, ja lang jullie Meesje, maar jij bent zelf toch ook vrij groot? Zo heel weinig is dat toch niet 5 x 180 + 6? Volgens mij is dat de max (maximaal een liter per dag, meer kunnen de niertjes schijnbaar niet aan (flesvoeding dan wel te verstaan). Jessi krijgt 5 x 150 + 5 en soms krijgt ze 1 voeding 180 + 6 (als er ineens 5 uur of meer tussen 2 voedingen zit bijvoorbeeld, dan heeft ze veel honger). Omdat ze Pepti krijgt (koemelkallergie) mag ze met 4 maanden nog geen bijvoeding, dus ben voorzichtig met al op de max zitten met voeding. Maienditje, bij ons is dat ook vaak, dan is ze eerder wakker terwijl ze toch later naar bed is gegaan haha. Leeuwtje, wat leuk dat je een groepje hebt gevonden met kids. Is wel gezellig ja! Ik wil ook graag gaan zwemmen, denk dat ik as woensdag maar eens ga kijken.
hoi hoi, nou gister erg leuke verjaardag gehad. Mirthe vanmorgen wel naar kdv gebracht. Maar wat is dat toch kaal nu Mis haar wel hoor. Heb nu ineens zeeen van tijd. Heb hele huis al schoon. Ik haal haar na mijn sollicitatie weer op. En morgen gaat ze ook gewoon. Ben best wel zenuwachtig voor de sollicitatie.
@bumpie succes!! @suzanne spannend inderdaad, leuk hoor hier alles ok, bezig weekend gehad en nu tot nu toe een rustige maandag, beebje slaapt lekker en ik ga maar eens lunchen voor ze weer wakker wordt
ik ga vandaag 4 flessen proberen moet haar telkens wakker maken. overdag én 's avonds en 's ochtends. dus ben benieuwd. ze krijgt op kdv nu nog gewoon 180+6 maar ga vanavond wel 210/7 geven
zo dames wij waren van vrijdag tot net lekker weekendje weg naar landal rabit hill. alle dagen in pyama in het huisje gebleven. mijn moeder werd 50 maar we hadden wel gekozen voor een eigen huisje het was zeer geslaagd ondanks de prikjes vrijdag heeft hij gewoon zijn eigen ding gedaan. hij had deze keer alleen de zaterdag nog last van zijn beentjes. ook lekker gezwommen en hij is alweer 3 maanden oud. ik ben net foto's op de laptop aan het zetten en zal er dan wel wat plaatsen. bumpie: nog gefeliciteerd, en snap dat het vreemd is je kleine naar kdv als je vrij(ziek) bent maar je kan dan wel weer eens iets doen waar je anders niet aan toe komt. en ben benieuwd of de 4 flessen bij jou ook werkt, hier gaat het nog steeds prima. alleen heb probleem mijn kolf valt steeds uit, ga woensdag even langs de winkel maar ja wat denken jullie ze kunnen hem niet opsturen voor reparatie want dan kan ik niks in de tussen tijd. maar of ze nu een nieuwe zullen geven. heb een elektrische van avent. nou ga nog even tv kijken en dan weer morgen volop werken. fijne avond iedereen
hier wat beloofde foto's chatten met andere oma die in almere woont en 2 uur rijden om haar kleinzoon te zien te veel vind. tot nu toe 1 keer hier geweest en wij 1 keer daar. ze wilt hem nu iedere week via de cam ziet vind het zelf eigenlijk belachelijk maar oke. en eerste keer slapen in zijn ledikant, s nachts ligt hij nog in de wieg