Suzanne,spannend meis!! Hier bevalt zusje ook elk moment ze is nu iets meer dan 38 weken Mees ook al lang,is Kyan niet meer de enige. Hij was met 11 weken 65 cm en 6880 gram. Maienditje, wat een groot bed dan zo he met een klein kereltje erin
4 flessen gaat tot nu toe goed. Straks de laatste fles. Vanmorgen thuis om 8 uur gehad toen om 13.00 en toen 17.00 en nu om 21.00 ze krijgt nu wel flessen van 210/7 zie wel wat ze er van opdrinkt. Hoelang zit er bij jou tussen de eerste en laatste fles?
in de wipper spelen op vakantie en in bed lag hij als een eskimo, de kachel ging uit besparing iedere keer na 4 uur uit en vanaf 8 uur s avonds ging hij standaard terug naar 10 graden. na de eerste nacht werd hij met een blauw gezichtje wakker halverwege de nacht. bij de receptie navraag gedaan en die konden het gelukkig uitslapen, heb ook maar bij ons in de kamer gelegd omdat wij nog warmte uitstralen.
in zijn nieuwe pyama van simply colors. vind het zo leuk om allemaal dingen te bestellen met zijn naam , maar hij heeft eigenlijk echt genoeg. en je doet er ook echt niks meer mee bij een evt, tweede en met het badzitje in het grote bad, hij vind het heerlijk en mis soms thuis echt een bad. zelf ga ik er niet snel in maar nu met een kleintje is het wel lekker
uit eten omdat oma 50 werd, ook een shirt aan met 'hoera mijn oma is 50 jaar''. en een foto van eerste keer met de fiets, is alweer even geleden.
nou nog 2 van de eerste keer babyzwemmen en dan zal ik jullie niet meer lastig vallen met mijn lieve ventje. ik ga nog eens wat foto's online afdrukken zodat we weer kunnen plakken in de boeken.
sammie: het is idd dan nog een klein hummeltje in zo'n ledikant daarom de nacht nog lekker in zijn wiegje. op de foto heeft hij sokken aan maar normaal heeft hij katoenen handschoentjes om maar was deze vergeten. dit voor zijn eczeem anders zit hij s'ochtend helemaal onder het bloed zo krabt hij. hiermee weer naar de dokter gegaan omdat ik de creme niet vond helpen nu iets anders gekregen en nu gaat het beter. bumpie hier krijgt hij 4 x 200 om 7.00-11.00-15.00-19.00 dus 12 uur zonder fles waarvan hij 11 uur nonstop slaapt. hij drink vaak de fles van 3 uur niet helemaal op. nou ik knijp er tussen uit voorr vandaag
oh maienditje wat een knappe kerel !!en wat een leuk lakentje in zijn ledikantje! Bumpie gefli nog met je hubbie en hoe was het gesprek gegaan , of heb ik dat gemist ? Sammie dan isKyan ook groot ja Gisteren bij Sint geweest Bekijk bijlage 198907 Hier was vriendlief vandaag jarig. had de kids een canvas laten maken. Bekijk bijlage 198906
En dan nog eentje om het af te leren. hih ize hadden hier echt de grootste lol. Bekijk bijlage 198941
Mooie kindjes hoor! Is al wel weer 2 rondes verder, maar nog duidelijkheid. Hij is nu nog wel de enige, maar je weet het maar nooit... Rest sorry dat ik niet op iedereen reageer, heb koppijn en ontzetten verkouden en Timme begint nu ook Straks ook maar opzoek naar een buggie, kinderwagen moet opgestuurd worden ter reparatie. Gaat rechtstreeks met fabrikant zelf, anders moest ik eerst helemaal naar Rotterdam voor leenwagen, maar wil toch een buggie henben. Ben nu aan het twijfelen tussen nuna pepp of quinny zapp xtra. Iemand nog tips, ga om ongeveer half 1 op pad...
Hier een normale mclaten buggy mee afgelopen weekend. Kinderwagen paste er niet meer bij in de auto en gingen toch niet van park af. Nuna ken ik niet de quinny is mooi en compakt kan ook gewoon de maxicosi op. Wel laag frame voor als je lang bent en op de fiets een speciale beugel nodig. onze buggy kan ook in ligstand,zonnekap en boodschappenmand vind ik wel handig
Klopt maienditje alleen de maclaren is zo duur, ruim 200 euro (volgens mij zelfs nog meer toch) en daar komt nog een ander probleem mijn man wil geen standaard buggie zoals hij dat noemt. Maar de zapp xtra kan toch juist niet op de fiets?
hoi hoi, hier gingen 4 flessen ook goed. Moest haar vanmorgen om 8 uur wakker maken Haar net naar kdv gebracht. En nu lekker in huis ff poetsen denk ik zo.
Hey zj , wij moeten straks ook een nieuwe buggy en wij willen voor de nuna pepp gaan. had er eens meegereden in babypark. En vonden hem echt soepel rijden. ik vind bij de mc claren dat je die zo goed hoort en de recensies zijn afentoe ook niet zo best. maar blijft moeilijk. Die van Jens is versleten en de nuna kun je fijn klein maken. hij is nu bij babydump in de reclame voor 159 en bij babypark voor 161,10 gratis verzenden. weet alleen niet of bij babydump ook gratis verzenden is. scheelt wel een paar euro's . twijfel of ik hem nu ook al bestel . of nog wacht tot ik hem nodig heb .
o en de nuna kan ook op de fiets. en maxicosi kan er ook op. ik heb toen bij jens de quinny niet gepakt omdat hij niet plat kon. maar schijnt nu opgelost te zijn.