kleertjes zit ze ook al in 68 Gaat zo snel. Nou heb het vanmiddag geprobeerd. Heb de inzet helemaal plat gelegd. En leuk dat ze het vond Geen gekrijs of wat dan ook. En na 10 minuten viel ze heerlijk in slaap Ik had nog een foto willen maken maar helaas vergeten.
oh dan groeit ze echt snel, jeetje zeg. We hebben geen mini beebjes meer . Fijn dat het zo goed ging!
ik had daniel ook al heel snel uit de wagenbak omdat hij o gegeven moment alleen maar lag te krijsen omdat hij niks kon zien. Gewoon zitgedeelte zo plat mogelijk doen en evt. zijkanten ondersteunen met handdoek ofzo tegen het schuinwegglijden als hij niet helemaal plat kan
Oh ja gup dat was ik alweer vergeten oh die hormonenzijn nog niet uit mijn lijf. ik dacht dat je het over een foto had hihi. Daar ben ik namelijk eentje voor uit aan het zoeken. maar we gaan 17 december een fotoshoot doen , kijk ik daar na wel. ik heb 1 grote van Jens toen hij 4 maanden was in de keuken hangen. wil er nu 1tje van Femm En ja alweerkermis. mar stelt niks voor hier in het dorp. wij hebben altijd de laatste hier. Jens lag met 4,5 in de buggy. puur ook omdat hij alles bij elkaar schreeuwde omdat hij niks zag. legde hem meestal op zijn buik in de bak en de kap omlaag zo dus trek je veel bekijks in de winkels Bekijk bijlage 200235 Bekijk bijlage 200236 Femm past er gelukkig nu nog in. maar heb nu ook een andere wagen. Bumpie jij geeft toch ook 4 flessen nu ? Geef jij haar dan ook al bijvoeding ? hoeveel cc krijgt mirthe dan per fles. ik ben vandaag begonnen met 4 flessen. maar kom nu dus lager uit als eerst. zonder bijvoeding. heb vanmorgen wel 210cc /7 gegeven en wil dat dadelijk ook doen , maar dan zit ik nog steeds lager.
Bumpie, je kan haar gewoon in een buggy leggen die zo plat mogelijk kan. Kyan zit nu 1 week in de buggy ik heb de quinny buzz die kan ook behoorlijk plat. Hij vind het geweldig, want ook hij paste niet meer in de bak. Ons nichtje is trouwens gister geboren, ik ben de hele bevalling bij mijn zus geweest. De kleine is geboren na een bevalling van bijna 7 uur, alles is goed gegaan . Ze heet Lyah Lynn, weegt 3190 gram en is 49 cm. Echt een poppetje! Kyan was gewoon bijna 1,5 kilo zwaarder! Bekijk bijlage 200238
Sammie gefeliciteerd met jullie nichtje! Leuke naam. @ flessen: ik geef mirthe 4 flessen van 210/7 ik heb het volgende schema: 8.00 uur 12.30 uur 17.00 uur 21.00 uur Dit zijn ongeveer de tijden. Soms is het wel eens een kwartiertje eerder of later. Maar ze doet het er super op. Ik ga vandaag een paar hapjes banaan proberen Ik breng haar zo naar mijn ouders wij hebben om half 12 dopen van de kleine van een vriendin. Maar ik breng Mirthe lekker naar mijn ouders. Lekker rustig. En oma vind het niet erg Ben zo benieuwd hoe ze het fruit vind. Je moet toch eerst een aantal dagen achter elkaar het zelfde fruit geven? @ tv: Ze is hier 'al' verslaafd aan de tv. Als ze in haar box ligt kijkt ze er al naar. @ rollen: Ze doet het hier nog niet. Ze probeert het wel. Als je haar handje pakt en iets naar 1 kant doet rolt ze zo op haar buik. Ze rolt wel soms van haar buik naar haar rug. Maar volgens mij is dat puur geluk Zal deze week ff keer foto's plaatsen van haar
@Sammie wow wat een lief poppetje, en zeker bijzonder dat je bij de bevalling was! Hopelijk gaat alles goed met mama en baby, en leuk dat Kyan nu een nichtje heeft! Had hij al neefjes of nichtjes? Mijn beebje heeft er nog geen, ben benieuwd wanneer die zich aandienen @bumpie wow wat een lange beeb al, bijna 10cm langer dan de mijne zij ligt opzich nog wel comfi in de wagen maar gaat ook steeds vaker huilen/dreinen volgens mij omdat ze niks kan zien, ze vindt het leuker als ik de kap naar beneden doe (maar ja dat kan niet altijd). Hopelijk kan je het ook doen op de manier die je noemde, ik zou niet weten of dat ergonomisch al oke is.. hier rustig weekendje, beebje heeft begin van de avond echt steeds een huiluurtje waar ze moeilijk in slaap komt en wij haar een paar keer opnieuw in bed moeten leggen na met haar rondlopen en zingen e.d. maar daarna slaapt ze dan weer heel goed 's avonds en 's nachts, dus tja.. mogen niet klagen denk ik fijne zondagavond iedereen!
@sammie, wat een schatje! maar hoe spreek je de naam uit? @bijvoeding: ben benieuwd of lydia net zo'n makkelijke eter word als daniel is. De broodkorst net hoefde ze nog niet @hier: naar de kerk geweest en daarna nog ff bij schippers wat gedronken. nu tv-loos avondje tot daniel op bed ligt. Kijken of hij dan wel gewoon wil gaan slapen. Gister tv niet aangehad en toen ging hij lief slapen dus nu maar eens paar dagen proberen of het werkt als we overdag geen tv oid aanhebben.
zo heel druk weekend hier gehad net alles bij gelezen, ondertussen staat de kolf aan. dus zal eens even reageren op alles wat hier speelt. suzanne:en je mannetje weer lekker terug, zat hij ver of niet met al het rotweer nu op de weg. en vast ook weer volop met mees geknuffeld. ik heb om de fles van die handvatjes gedaan en daarmee kan hij het prima zelf, maar doe de fles nog wel op schoot geven hoor dat moment voor ons samen genieten we nog van. hier gelukkig nog geen verkouden kindje, je hoort hem wel flink vol zitten maar hij heeft er geen last van. het weer word dan nu ook echt winter, heb de voetenzak maar weer te voorschijn gehaald voor in de maxi-cosi. zj dat timme en prematuur is zal je idd altijd blijven zien. die van mijn vriendin is met 30 weken geboren op 8 febr. en weegt nu net 7 kilo en is 60 cm moet je nagan dat er al vele van hier al overheen zitten. met rollen merk ik nu wel heel veel meer interesse hij probeert nu echt van rug naar buik te komen. hier ligt hij ook te weinig op de buik omdat hij het snel beu raakt maar probeer er toch regelmatig aan te denken. hoofd ophouden gaat wel heel goed. vandaag was hier denk ik weer een regeldag de 3 H's zoals ze bij oie ik groei zeggen waren duidelijk aanwezig. jerem huilt amper en nu begon hij om 4 uur vanmorgen en heeft voor zijn doen weinig geslapen en veel gehuild. tooske : hier toch nog niet echt complete ongi's gehad komt denk ik toch omdat ik borstvoeding geef dat het niet heftig is en zomaar 2 dagen. en ik zie het hier ook veel gefrustreerde baby's die al meer willen dan kunnen dat is idd niet fijn. en ik heb zoiets ooit kunnen ze het altijd het maakt niet uit in welke volgorde of wanneer ze het doen maar het is hier wel leuk om te horen wat sommige al kunnen. hier voor jeremy zijn eczeem nu lanette zalf gekregen en het schuurpapierhuidje is nu eindelijk verdwenen. de huisarts dacht toch dat de eczeem komt van een voedingsallergie omdat ik natuurlijk bv geef krijgt hij al veel mee van normale voedingsstoffen. het was heel dubbel want voor de eczeem kon ik beter overgaan tot fv maar voor zijn afweersysteem was bv beter dus ik blijf bij de bv, hij heeft er nog steeds geen last van dus ja. gup: wat zag lydia er prachtig uit tijdens de doop. en als je straks in maasbracht ligt moet je dat verleidelijke winkeltje snel voorbij lopen. misschien alweer toe aan bijpunten bij leeuwtje. en nog voeding ingekocht?? lydia drinkt dan wel weinig of zit ze nog op 6 flessen. hier word er ook heel de dag wat af gebrabbeld soms moet ik echt naar de box lopen om te zien of het nou klagen is of gewoon tevreden praten. ros: hopelijk is de volgende keer dat je gaan zwemmen meer van wat je er van verwacht blijft raar dat ze haar vorige keer eigenlijk te jong/klein vonden. tandjes: hier kwijlt hi ook veel en handjes knauwen,ik denk dat dit ook is omdat ze hun handjes net ontdekt hebben en de slijmklieren in de mond werken. ik heb ook wel eens ouders die roepen tanden komen door, is altijd mogelijk zijn snelle kindjes maar het is wel heel snel. en ze zeggen vroeg tanden is laat lopen, maar ja weer een fabel dus of het waar is. mensen met al meerdere kinderen misschien ervaring. het doorkomen van de tandjes kan wel een vervelende periode zijn als je kindje er veel last van heeft. Kinderwagenbak: ik vind wel dat het echt heel erg per merk kan schelen hoelang de bak is, moet zeggen hij ligt hij eigenlijk al vaak in de wandelwageninzet had toen foto's geplaatst van de dierentuin, neem an dat het echt nog geen kwaad kan als hij helemaal plat ligt of 1 standje omhoog. Sammie: gefeliciteerd, gaat met kyan ook alles goed want hij had toch ook vaak last van de reflux. leeuwtje: snap dat jij bekijks had met jens zo in de wagen. en dat vergeetachtig merk ik ook wel lees ik hier een bladzijde bij wil ik reageren ben ik alweer vergeten wat iedereen gezegd had, hahaha. hier ook 4 flessen van 200 om 7.00-11.00-15.00 en 19.00uur, nog geen bijvoeding. met fruit weet ik wel dat ze zeggen geen 1 soort en meng nog niks in het begin want mochten ze een keer ergens op reageren weten ze wat het geweest is. of je meerder dagen hetzelfde moet geven geen idee. tv: al vaker gezegd hier ook een verslaafde en met mijn smartphone en wat babygadgets gedownload uit de market is hij ook zoet. Nou ik ben weer bij en heb een hele pagina gevuld hier. Hier dus een druk weekend gisteren om half 9 op pad gegaan en om half 12 ging ik naar bed. veel later dan normaal en ik werd dat gelijk gestraft door jeremy die vanaf 4 uur begon te klote. vandaag thuis gebleven maar erg productief geweest, rotzooi opgeruimd en foto's ingeplakt en het gebruikelijke huishouden enkel zo even douche met de kleine, fles geven, was opvouwen en ga er dan ook niet al te laat in denk ik. vrijdag gaan we voor een weekend in een hotel met de kleine, ben benieuwd hoe hij dat vind we gaan dan op bezoek bij andere oma.
Bekijk bijlage 200382 mijn eerste fruithapje banaan. Er kwam niet veel binnen volgens mij. Ze werkte alles naar buiten
mwa, weet niet of bijpunten al nodig is. Volgens leeuwtje viel mn haar erg mee gezien hoelang het al geleden was of ze heeft het niet durven zeggen dat het vreselijk was? Kan dan natuurlijk allicht een afspraak maken om het na te laten kijken he Ja heb voeding gekocht! alleen zijn de pakken kleiner geworden. Had nu 600gramsverpakking voor 3,25 dus nog niet veel. Heb er 2pakken van genomen, eerst maar eens kijken hoe er op gereageerd word. Vanochtend heeft ze om 9u 160cc op, en daar had ze echt genoeg aan toen. Om 11u 120cc, toen heeft ze geslapen tot 15u, toen heeft ze 90cc ong op, en om 19u weer maar kleind beetje. Ze drinkt dus echt (te?) weinig ja zie ik nu! Morgen maar eens goed bijhouden hoelaat ze hoeveel drinkt, want van vandaag is ff grofweg wat ik nog weet. Voor de rest is ze wel vrolijk en alert en gezien de kleren groeit ze ook
Zo maienditje, wat kun jij kletsen zeg! Met jouw geheugen is niets mis! Ik heb net alles weer gelezen en ben nu de helft al weer kwijt haha Man was in Parijs, dus niet extreem ver en is vandaag weer huis gekomen! Zijn net net z'n 3en in bad geweest ( was een beetje proppen haha, maar wel heel leuk)! Tandjes, tja weet t ook niet, maar zei mijn moeder... Maar denk dat ze soort van in een sprongtje zit... ( als je oei ik groei geloofd), ze huilt echt veel meer dan normaal, dan is ze weer vrolijk en dan ineens super sago haha! Ook heeft ze een beetje luier uitslag op d'r muis.... Iemand tips? Sodocreme en zinkzalf helpen niet echt! Gup, ze drinkt inderdaad weinig, ( al deed Mees dat ook de eerste weken na de bv). Ze zit nu eindelijk op 5 x 180+6 en vandaag zitten we op 4 voedingen ( kijken of ze doorslaapt). Op de nutrilon verpakking staat; 5 à 6 Kg = 180 + 6 en 5 voedingen > 6 Kg = 180 + 6 en 4 voedingen Dus ze moet minder drinken? Of moet je aan het fruithapje beginnen?
fijn om te lezen dat Mees ook niet zoveel dronk in het begin! Ach, ze poept en plast nog en is vrolijk, dus ze zal echt niet veel te kort komen en kan er moeilijk 5 van die grote flessen inproppen he
Bumpie begin je nu al met het fruithapje, is wel heel zwaar voor haar darmpjes. Maienditje klopt, maar je blijft toch hopen dat je eigen kindje daar uitzondering op is Suzanne wat fijn dat je man weer thuis is Gup is idd een verslavend winkeltje! Drinken komt vast wel goed, is ook wennen. Hier echt een offday alledrie ziek inmiddels wel gister de hond verwend, was jarig en mocht zelf in de dierenwinkel uitzoeken. Nou dat deed ze ipv een paar worstjes, trok ze de hele doos uit het schap. Eigenaar moest kei hard lachen, fijne van een klein dorp, ze heeft er uiteindelijk 5 van ons gekregen + een zak kipsnoepjes. Vervolg hoe trots kan een beagle naar huis lopen zonder de plasticzak maar 1 seconde uit het oog te verliezen
whaha ik ben altijd eerlijk hoor !!! en ik denk dat het niet nodig is om bij tepunten ! Maar kunnen altijd koffie drinken hihi ! En idd die winkel is zo slecht voor je beurs. ik ga er voorlopig niet naartoe. sinterklaas is arm zeg maar . Sammie gefeliciteerd !!! wat bijzonder idd . En een mooie naam ! Hier ook aan het fruit gegaan vandaag. peer. vond ze niet geweldig. maar moet even doorhebben hoe ze moet eten ipv. zuigen aan een fles. Ik heb bij Jens ook met deze leeftijd begonnen. Hij had toen nergens last van. Kijken hoe zij reageert. Suzanne jij hebt dat oei ik groei boek he. Is rond deze leeftijd dan een sprongetje ? Femm is zo wakker overdag sinds dat ze donderdag die spuiten heeft gehad. had ze de vorige x met de spuitjes ook al. Gup ja idd als ze niet meer drinkt dan is dat zo. had ik dus ook. daarom ok 4 voedingen . ze spuugt nu minder ook . was gewoon teveel . Maar volgens het boekje zou ze dus min. 900 cc binnen moeten krijgen. Maienditje fijn dat de zalf werkt ! Suzanne ik gebruik bepanthen. helpt hier beter als sudocreme. is wat vetter. en smeuiiger. smeert fijner vind ik. Zj beterschap. grappig jullie doggie. de mijne zou ook de hele doos meenemen labrador maienditje dan klopte het hier wel andersom bij Jens. vroeg lopen laat tanden !! hihi Nou buikje rond gegeten bij oma . met winterkermis kookt mijn mams alrijd koud en warm buffet. lekker ! Jens is op de carrousel geweest eindelijk. laatst durfde hij niet. En zelfs met mij in de rups. maar toen dat ding begon gelijk schreeuwen en hulen. ik zei kijk maar naar de sterretjes op het plafond. en dat heb ik ook maar gedaan. werd kotsmisselijk in dat ding.ging hij daarna ook nog achteruit. en als ik ergens niet tegen kan. was net zo blij als jens dat hij stopte. . Ben niks meer gewend. morgen naar de huisarts voor mijn vloeien word er gek van. hoop dat hij me nu echt doorstuurd naar de gyn. is toch niet normaal. Femm is 15 weken en ik heb er mss 4 daarvan niet gevloeid. welterusten ...
beterschap! hier is daniel 2dagen aan het snotteren en ik ben ook weer begonnen weerstand is echt nul komma niks! gefeliciteerd met de hond
leeuwtje, we kijken wel. Dinsdag komt er eerst monteur hierheen, kijken of hij het zo kan verhelpen. Lukt dat niet dan moeten we naar maasbracht. Maar hoop dat het zo lukt! Moeten nieuwe badkamer en keuken dus centjes nodig! hihi, ik krijg daniel niet zonder brullen bij dat ding vandaan die zit er liefst heel de dag in de draaimolen sinterklaas is hier nog niet arm, maar dat komt nog wel als we weer veel stilliggen varen is beter voor de portomonee, dan komt er geld binnen en weinig tijd om uit te geven hou nl niet van internetshoppen omdat ik het haast nooit meer terug kan sturen als het niet goed is. Iemand trouwens idee waar je leuke schommelbeesten kan kopen? zag gister alleen hobbelpaard van hout, maar die vind ik niet leuk
Heb hier alweer een paar weken niet gereageerd. Het werkende leven is hier zo druk. Ben nu sinds een maandje weer aan het werk en heb al veel nachtdiensten gehad. Jesse slaapt van 21.30 tot 7.30 dus mijn man hoeft er 's nachts niet uit voor Jesse als ik aan het werk ben. Met Jesse gaat het heel goed. Hij groeit heeeel hard. Afgelopen maandag bij het cb woog hij 8155 gram! Het is echt een flinke jongen. Als ik hem een winterjasje aan doe in de maxi-cosi dan ligt ie helemaal klem met zijn schouders. Wij gaan nu dus al opzoek naar een autostoel groep 1. Vind het wel zonde van de maxi-cosi. Wij hebben de Pebble + familyfix. Kost bijelkaar ruim 300 euro en dan gebruiken we die maar een maand of 4. Hij ligt ook al niet meer in de reiswieg van de kinderwagen maar al in de buggyzit. Ik reageer op de anderen even in aparte berichten omdat mijn telefoon anders alles achter elkaar plakt zonder enter ertussen.