@Cindy geen sorry zeggen hoor, fijn dat je het deelt! En kan me voorstellen dat het even schrikken is, medicatie ook, maar kan uit eigen- en professionele ervaring zeggen dat antidepressiva heel goed kan helpen om even alles weer op de rit te krijgen! Hopelijk heb je er dus iets aan. @Maienditje leuk dat jullie foto's hebben laten maken, zijn vast leuk geworden! viel me een klein beetje tegen bij de kinderfysio, beebje heeft toch nog behoorlijke neiging 1 kant op (voorkeurshouding), dus nog stevig dooroefenen.. al was de fysio eigenlijk heel tevreden en vindt ze het niet zo zorgelijk. Hoofdje is best heel symmetrisch gelukkig, al zie je wel een beetje verschil in gladheid/bobbeligheid aan beide kanten.. hopelijk zal dat meevallen uiteindelijk
bljiven jullie kindjes nog op hun plek liggen? in bed trapt lydia dr eigen helemaal omhoog totdat ze niet verder kan en als ze in de box ofzo ligt draait ze op dr rug om dr as heen! (zeg maar eerst met hoofd naar de muur, daarna met voeten)
@guppekop in bed ligt ze met een slaapzakje, kan ze niet zoveel in verplaatsen denk ik.. in de box zet ze zich wel af met haar voetjes, schuift dan wat omhoog en ligt vaak na een tijdje ook een beetje schuin.. maar nog niet zo erg zoals Lydia dat dan doet ik ben nu bij de commode ook heel oplettend want ze beweegt zo wild met haar beentjes, volgens mij kan ze zich zo ervanaf gooien als ze wil, oppassen dus maar (deed ik al, maar nu extra)
ze zet zich wel af in de box. Dan ligt ze soms op haar zij. In bed ligt ze nog altijd netjes onder de deken ze heeft dan wel een slaapzakje aan. Vanmorgen heeft ze peer gehad. Was een groot succes ze vond het volgens mij lekkerder dan de banaan.
Ben gisteren tante geworden van een JONGEN!!! Naam is Alec Zo'n mooi ventje ben er snachts gelijk heen gereden ( was echt ver rijden, maar de moeite waard uiteraard). Ga nu Robbinson kijken en naar bed, heb amper geslapen en moest weer om 6.00 uur op en kom nu net pas thuis schrijf morgen weer!! x
Gup hier idem dito als bij jou, maar komt denk ik in bed ook omdat ze op de buik slapen. Bumpie hier is peer ook favo. vandaag had ze appel met peer omdat peer goed ging. dat ging er ook goed in zeiden ze op kdv. banaan ga ik volgende week nog eens proberen maar werd hier niet zo gewaardeerd. Suzanne waar blijft het babynieuws ???? hihi hier spierpijn van het sporten.morgen zal het nog wel erger zijn. Ros dus het is gelukt met slaapzakje? Hier zijn ze net samen in bad geweest. Femm past alleen bijna niet meer in het kussen .en ze was aan het proberen om te draaien. niet meer handig dus.papa noog snel de camera en videocamera laten pakken. Bij Jens had ik dit allang opgenomen , merk dat je bij een 2de zo druk bent dat je het vergeet soms.
Goedenavond, hoer druk druk ga nu snel kolven en relaxrn. Van het weekend weg en wil het huis altijd netjes en schoon achterlaten. Suzanne, gefeliciteerd en dan zal mees echt groot zijn vergeleken met een baby. Is alles goed gegaan bij je zus
Maienditje ben benieuwd naar je foto;s van de shoot ! Wij gaan 17 december. Zj balen dat het niet doorgaat bij je man. lijkt me erg frustrerend ieder x. Cindy sterkte !! goed dat je aan de bel trekt en ondersteund word. effe spammen Bekijk bijlage 201519 Bekijk bijlage 201520
Leeuwtje schattige foto's. Wij hadden ook dat drijfding voor in bad maar werkte niet of lag het aan ons. Legde het ding op het water, jeremy erop en binnen een paar tellen lag alles op de bodem, das niet helemaal de bedoeling lijkt mij. Dus destijds terug gebracht. Zo ik ben grotendeels klaar voor weekendje weg ga nu slapen
@Suzanne gefeliciteerd met je neefje Alec, wat een leuke naam! @Leeuwtje leuke badfoto's zeg, wat een hip ding waar ze op ligt! vandaag is het exact 1 jaar geleden dat ik registreerde op dit forum én dat ik de positieve zwangerschapstest in handen had! Heb dat toen ook gelijk gepost hier want kon het nog aan niemand kwijt, zie hieronder mijn berichtje van nét na de test.. En grappig Leeuwtje, jij was één van de eersten die mij feliciteerde en mij uitnodigde voor de augustusmama's wat is er veel gebeurd in een jaar! Toen nog in spanning en eerste test, nu met een beebje die boven ligt te slapen en posten over bevallingen, borstvoeding, babyzwemmen etc. ongelooflijk! ______________________________________________ 25 november 2010, 14:37 Ros84 Senior Member Geregistreerd: 25 november 2010 Berichten: 947 ik kan het niet geloven.. ________________________________________ Ik heb net een kwartiertje geleden een test gedaan, en... twee streepjes!! Ik kan het niet geloven! In een soort roes direct de huisarts gebeld en een afspraak gemaakt voor morgenochtend om het ook daar te laten testen.... ik weet even niet wat ik hier nu mee moet, mijn man komt pas over een paar uur thuis en ik wil het eigenlijk graag met iemand delen maar kan het nu nergens kwijt! dus dan maar hier gelijk speelt er ook een angstig en onzeker gevoel op of het wel klopt en of alles wel goed zal gaan.. ik lees regelmatig dat zwangerschappen ook weer vroeg afgebroken worden dus er kan nog van alles gebeuren (vandaag is mijn NOD) dit is voor mij de allereerste keer! zo, nu heb ik het even van me afgetypt... ik wens iedereen hier heel veel gezondheid en succes in ieder geval!