Augustus 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mama079, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk is dat he Ros dat je daar nu zo op terug kan kijken. Bij mij is dat morgen en denk daar ook al de hele tijd aan. Dit was de test die uiteindelijk wel goed bleef gaan, zo apart, dat je het goede nieuws toen aan iedereen kon gaan vertellen. En precies een jaar later heb ik nu met mijn vriendin waar ik toen de volgende ochtend meteen stond met de test het vrijgezellenfeest echt heel grappig. En zit daarom nu een beetje in de stress of ik alles wel helemaal goed af heb hihi, komt allemaal goed. Behalve mijn suprise, moet nog helemaal beginnen, alleen het gedicht is af en het cadeau is gekocht en daar stopt en heel mijn dag zit vol aaaaaaaaaahhhh

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hihi, ik had op 5dec positieve test:D is ook bijna!

3. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    De test van mij was op 4 december. Op de 2e verjaardag van Thijmen...... :))

4. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ik heb hem 27nov gedaan

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    is toch echt iets bijzonders om aan terug te denken zo :) we hebben vanaf toen ook een soort dagboekje bijgehouden (mijn man eigenlijk meer nog dan ik ;)), hebben van die eerste dagen dat we het wisten zitten teruglezen.. wat een apart gevoel was dat! ik wist het al met 4 weken en hebben daarna gewacht tot 8 weken (was met kerst) om het aan de familie te vertellen.. was zo moeilijk om niks te zeggen, pff! en dat ongeloof en onwerkelijke gevoel de hele tijd..

heb zo'n zin in de eerste Sinterklaas met mn beebje, al snapt ze er nog niks van :) en eerste kerst, eerste oud&nieuw etc.

6. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

Hier een heerlijk dagje gewerkt. Was super. Was wel hele dag alleen op de groep maar ondanks dat was het erg gezellig.

Nou vandaaag is mijn testdag. Echt apart als je er zo bij nadenkt. Nu een prachtig meisje in me armen:D

Het fruit gaat hier goed. Ze poept er goed van. Heeft geen krampjes of iets dergelijks ervan:D

7. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Ros wat grappig dat je dat nog weet ! Leuk dat je bij de augmama's gekomen bent hihi.

Mijn testdag was op 17 nov. terwijl mijn nod pas 21 nov. was. Wist het toen s'morgens mijn striemne op mijn borsten donker gekleurd waren. ;)

Ik heb een speciaal ding met 24 oktober . was bij Jens in 2007 en bij Femm in 2010 eerste dag laatste menstruatie . en ben in 2007 toen ook gestopt met roken. Zo raar dat je dan 3 jaar geleden exact op die datum weer ongi word. Mijn vk zei gelijk he heb je dat geflikt haha. had ook echt zoiets zo deze x is het raak toen ik die dag ongi werd en jawel. Nu ligt er een mooi klein meisje lekker te slapen.

Hier druk weekend voor de boeg. verjaardag morgenavond begint laat en alle oppas is ook daar dus kids moeten mee. Begint pas om 20.00 uur.:x

Zondag kraamvisite nog bah geen zin meer in nu, en om 16.00 komt Jens zijn opa , (vader van ex ). Met sinterklaaskado's . Femm krijgt ook van hun wel lief.
    Vind het knap van die man dat hij nog altijd komt.
    Zag net de meder van ex. bah krijg de rillingen van dat mens. Heeft Jens nooit zien hangen. zo raar dat een oma dat kan. gelukkig zat Jens al in de auto. Mijn ex zijn zus woont nu 1 huis van mijn choonvader af en hun gingen daar naartoe. Mijn ex zijn ouders zijn gescheiden. Dus opa was er niet bij. Maar dat mens krijgt het voor elkaar om naar Jens toe te gaan en te zeggen oh mijn jongen enz. Nou mooi niet . 3 jaar nniet bekeken nu ook niet meer. Dus dat zal best nog eens escaleren. als ik hun zie op de straat daar, En Jens kent haar niet dus je kan niet opeens zoiets gaan zeggen. Maar die mensen denken niet na. Ze zegt ook tegen iedereen dat ik hem niet laat zien aan haar. Nou ze heeft 3 x afgebeld toen was hij 3 maanden . Heeft hem 1 x gezien toen was hij 1 week. Daarna nog geen kaartje als hij jarig was. Dan houdt het bij mij op . Dat is geen oma. Op a is toch ook altijd gekomen. heb nooit gezegd dat ze niet mocht komen. maar och Jens moet daar zijn conclusie ook maar later zelf over trekken. Hoop alleen de verstandigste.;)
    Sorry erger me dat ik die mensen op een of andere manier blijf tegenkomen.:x

Fijn weekend ...

8. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ha dames, nog niemand hier gepost vandaag..
    hier ook niet zoveel te melden :p lekker rustig dagje thuis.. gisteren wezen babyzwemmen, beebje was lekker moe de rest van de dag, 's avonds bij mijn ouders op visite geweest, zo fijn dat ze daar ook lekker slaapt de hele avond in het logeerbedje, had er 'geen kind' aan ;)

straks nog een soort (heel) verlate kraamvisite, vage vriend van mijn man.. eigenlijk allebei geen zin in, haha! maar ja..

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier ook niet veel te melden. Lydia is ziek:( begon met 37,9 en zat net op 38,4 Ligt nu in romper op bed met alleen een lakentje half over dr heen. Baal er gigantisch van want wilden vanavond naar de kerstmarkt in keulen. Mja, als ze zo is hoeven we dat niet te gaan doen. Ben beetje bang dat verkoudheid oorontsteking heeft veroorzaakt. Ze is heel de week al verkouden en beetje verhoging. Gister ging het goed en nu is het mis:(

10. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Hey guppekop,

Wat balen dat Lydia ziek is. Voor zo'n klein hummeltje is het zoo zielig! En je kan er ook zo weinig mee en ze kunnen niet zeggen waar ze last van hebben.... Sterkte en ik hoop dat ze snel weer beter is! Als je het niet vertrouwd maandag wel even de huisarts bellen hoor! Bij baby's met koorts moet je sowieso voorzichtig zijn...

Hier vandaag ook thuis. We zouden eigenlijk naar een verjaardag van een nichtje gaan, maar ik heb erg veel last van de bijwerkingen van de antidepressiva. Ik ben erg moe en suf en loop heel de dag te gapen. Ik zit nu nog maar aan een half pilletje, dus dat wordt nog wat als ik donderdag overga op een heel pilletje......... :(

Vanavond maar lekker relaxed op de bank naar de 1e aflevering van "Let's get married" .. ben benieuwd, lijkt me wel grappig....

Maandag met de twee jongens naar het CB. Thijmen voor zijn controle (3 jaar) en Noah voor zijn 4maanden controle en dus voorlopig even zijn laatste prikjes.... Ik blijf het zielig vinden, maar ja.... Ik ben wel benieuwd hoe lang en hoe zwaar Noah is. Hij heeft van broeken in principe nog 62, maar de bovenkant 68 en zelfs dat is soms aan de korte kant !!!! Ik had twee winterjassen een 62 en een 68 en allebei aan de krappe kant! Ik heb nu maar een winterjas besteld op marktplaats van Noppies maat 74..... pffff!

11. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat!!!! Wat n leuke naam ook :D

12. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cindy, wat ontzettend heftig zeg! Een goede vriendin van me heeft ook een postpartum depressie gehad, wordt echt door veel mensen onderschat.... Kun je wel wat van de kleintjes genieten, of lukt dat ook niet? Is namelijk helemaal niet raar, maar heel veel mensen begrijpen dat niet, kan echt lastig zijn. Veel sterkte meid!

13. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ik breek even in omdat ik verder niet ging reageren door gebrek aan tijd :D Fijn 4 voedingen goed gaat. Ja dat boek is echt handig, ik heb t ook. Je kunt ook op marktplaats 2e hands kopen, scheelt een hoop geld, nieuw issie namelijk 30 euri.... Ik lees echt per periode. Staan ook leuke spelletjes en oefeningetjes in.

Hier nu ook op 4 voedingen. Van 4 x 165 en 1 x 200 nu naar 3 x 200 en 1 x 235 cc. Ze doet het super! Probeer de laatste voeding telkens klein beetje eerder te doen. Gister half 9, vandaag 8 uur, dat lijkt me wel mooi. Hopelijk is ze dan in de ochtend ook wat later wakker. Vanmorgen iig wel, normaal is het half 7/7 uur en nu was het 8 uur. Alleen in de avond is het even rekken, ze ging met 5 flessen namelijk al om half 7 naar bed en dan maakten we haar wakker voor de laatste voeding. Tis echt een grote slaapkop! Mocht er nou maximaal 10 of 12 uur tussen de laatste en de eerste voeding zitten?

En we zijn afgelopen week voor het eerst gaan bsbyzwemmen, heerlijk vond ze het! Ook meteen onder water geweest, was ze heel rustig onder :D

14. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gup wat sneu dat Lydia verhoging heeft....

Mienditje, fijn weekendje weg!

Zo eindelijk weer eens wat tijd genomen om te reageren. Gaat allemaal super met ons meisje! Ook meer aan het bewegen, en met haar handjes zoveel aan het ontdekken, ook aan het lachen met geluid, geweldig om die ontwikkelingen zo te zien!

15. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Cindy balen dat je zo'n last hebt van de bijwerkingen.. ik heb een paar jaar geleden ook antidepressiva gebruikt en schrok me in het begin rot van de bijwerkingen, maar dat trok echt snel weg en het schijnt ook te betekenen dat de medicijnen dus aanslaan... is echt even volhouden dan, hopelijk gaat dat snel beter!
    het blijft toch ook iets niet-natuurlijks dat je in je lichaam stopt.. maar, het is voor een goed doel en het kan je echt helpen, dat weet ik zeker.

@guppekop ach arme Lydia, hoe gaat het nu? beterschap voor de kleine meid, hopelijk is het geen (oor)ontsteking

@leeuwtje sorry beetje laat nog maar je vroeg hoe het met het slaapzakje was gegaan ;) heb er (nog) geen van de Hema gekocht want het ziet er zo krap uit en mijn beeb heeft best dikke nekplooitjes :p ik heb nu een combisleep maar die is best prijzig en wilde daar een back-up slaapzakje (met mouwtjes) voor.. maar ik kijk nog even verder

@Tooske fijn dat het zo goed gaat met je kleine meid!

vanmorgen beebje wakker gemaakt om 7.30 uur voor voeding, we moeten vanmiddag naar een verjaardagsfeest en zo zou het goed moeten uitkomen met de voedingen.. maar blijf het jammer vinden om haar wakker te maken.. en nu zit ik al een tijdje in de woonkamer met de beeb in de box, straks haar weer in bedje leggen

gisteren voor het eerst weer succesvol seks gehad ;) vond het al die tijd nog wel heel gevoelig en spannend ivm de hechtingen, en het idee dat ons meisje daaruit is gekomen :p maar gelukkig, alles werkte weer! haha, deed ook niet echt pijn, * phew*

ik droomde overigens vannacht dat ik een kei-positieve zwangerschapstest had :O (hebben het uiteraard veilig gedaan dus slaat nergens op)

fijne dag allemaal!

16. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Zo gelukkig is het hier een beetje rustig geweest (scheelt weer heel veel pagina's bijlezen ;) )
    Heb het zo druk gehad!!

Gisteren weer lekker samen met mijn man naar de bios geweest ( de kleine even bij vrienden gedropped ;) die wonen daar om de hoek. Was wel weer even lekker om samen weg te zijn :)

Vandaag hebben we een kinderverjaardag (dochter van vrienden wordt 1 jaar ).

Gup, hoe gaat het met de kleine meid? ALweer wat beter hoop ik?
    Cindy, hoop dat je je snel weer helemaal top voelt, is ook wel erg heftig zeg!

Hier een slaapzakje gekocht en is echt super zeg, geen dekentje meer eraf als ze wakker wordt ;)

Jihoe! fijn dat de sex niet zo eng was Ros, ik was ook heel erg bang en was dan ook flink ingeknipt! Hier gisteren ook succesvolle sex gehad en doet gelukkig veel minder pijn dan verwacht ( moet wel aan mijn conditie gaan werken ;)

Leuk Tooske dat babyzwemmen, (hier nog niet geweest), maar we oefenen wel al lekker in bad en vind ze helemaal geweldig!
    Geen idee hoeveel uur er tussen de voedingen mag zitten...
    Gisteren heeft Mees om 08.00 uur de laatste fles op en we hadden geen wekken gezet vanmorgen (we dachten die maakt ons wel wakker), maar nee hoor, ze werd pas wakker om 09.30!!! zit dus 13,5 uur tussen!!
    Maar ze is wel heel erg vrolijk gelukkig :)
    Fijne dag

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ze is wel vrolijk en zit nu al aan de 2de fles ipv rond 1u, dus dat gaat gelukkig wel goed. Zit nu rond 38,5 Zetpil wil ik pas boven de 39 geven of ze moet er eerder last van hebben.

balen dat je zo'n last heb van bijwerkingen!

was lets get married leuk? titel klinkt wel goed;)

hihi, hier moet ik jassen juist maat kleiner pakken:D daniel heeft van truien 92 maar heeft jas maat 86 en die is nog erg ruim! heel raar, want shirten maar 86 hoef ik hem echt niet meer aan te doen....

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @laatste-eerste voeding: geen idee, maak lydia sowiso niet wakker als we niet weg hoeven;)

@ontwikkelingen: leuk he! hier ook erg druk met handjes en geluidjes. Probeerd ook heel vaak alle kanten op te rollen

@Ros: ze heeft nu echt koorts:( wel vrolijk en drinkt goed

@seks: hihi, nu pas weer actief?:p hier alweer heel tijdje, maar was dan ook bijna niet uitgescheurd ofzo, alleen schaamlippen beetje maar was na 1,5week niks meer van te zien

@suzanne: lekker even met zn 2e weg!

@babyzwemmen: klinkt goed! jammer dat het er voor mij niet inzit:(

@wim jarig vandaag, maar er komt geen visite aangezien we in keulen liggen. Dus we maken het met zn 4e maar gezellig.

19. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat Lydia wel gewoon goed drinkt Gup, hopen dat de koorts snel wil zakken. Proficiat met Wim, maak er maar een gezellig feestje van daar met zijn 4-en ja!

Hier na 3 weken ook alweer gesext, maar ik had alleen maar kleine scheurtjes in mijn schaamlippen ook, net als Gup, dus dat was heel snel genezen. Was wel gevoelig in het begin, maar ging al snel weg gelukkig. Was wel gek de eerste keer vond ik! Fijn Ros dat het allemaal goed ging, pak van je hart zeker? :D

Las trouwens ergens nog dat iemand Bepanthen fijner vindt dan sudocreme, hier juist andersom, vind sudocreme makkelijker smeren, minder taai :p

Onze dame ligt al een tijdje in slaapzakje. Heb er 2, 1 van de Hema zonder mouwen en 1 van de Prenatal met mouwen. Leg haar ook altijd nog onder dekentjes, maar ze gaat alleen met romper met lange mouwen en t-shirt met lange mouwen in de slaapzak, dus geen broekje en sokjes. Hoe warm is het trouwens bij jullie op de beebkamer? Hier meestal rond de 17 graden.

So die Mees, 8 uur laatste fles en pas om half 10 volgende ochtend wakker!!!! Hier begint ons meiske het ook te begrijpen, gisteravond ook 8 uur laatste fles op, vanmorgen om 7 uur was ze even wakker (haar oude wakker wordt tijd) maar ze is uit zichzelf weer in slaap gevallen en om half 9 heb ik haar wakker gemaakt, omdat er anders zoveel tussen de 2 voedingen zou zitten. Zal het nog eens navragen bij het consultsatiebureau....

Vanmiddag naar een verjaardag en eerst eens mijn mountainbike gebruiken, is weer veeeel te lang geleden dat ik wat gedaan heb, dus moet er maar weer eens aan gaan geloven. Net als jij Suzanne, conditie opbouwen, anders houden we dat gesex niet lang vol :D

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    temp op babykamer varieert hier heel erg, net hoe koud het buiten is. Schip is slecht geisoleerd dus koelt soms heel erg af! met verwarming op 20 nog zo naar de 14:(

Deel Deze Pagina