Augustus 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mama079, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    De kerstkaart :)

2. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet even niet meer wie het vroeg, maar is zeker sprongetje! Kan rond 16/17 weken beginnen. Hier is Jessi soms erg humeurig, kan ineens out of the blue gaan brullen als je haar op het aankleedkussen legt bijvoorbeeld en dan een halve minuut later weer lachen.

Paar dagen geleden 's nachts helemaal in paniek huilend wakker. Jessi is nooit ontroostbaar. Naar haar toe gegaan om tutje te geven en te troosten, maar tutje hoefde ze niet niet. Ik stond op het punt haar uit bed te halen, ze was zo over haar toeren. Maar toen werd ze iets rustiger, was aldoor rustig tegen haar aan het praten. En uiteindelijk werd ze rustiger en rustiger en ik bleef maar praten, en toen wilde ze haar tutje weer en is ze weer in slaap gevallen. Duidelijk van slag, duidelijk in een sprongetje momenteel! En dan hebben ze heel behoefte aan warmte en troost van paps en mams.

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lydia reageerd er ook erg op. Die is het liefst gewoon thuis;)

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leueke kerstkaart en leuk dat ze rolt!

5. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Leuke kerstkaart tooske, ik ga ze woensdag ophalen zal er dan ook een foto van maken

Gup hoe had jij trouwens nog je geboortekaartje was hier toen ter sprake gekomen of je een foto van lydia met of zonder daniel zou doen. Bedenk me opeens wat zou het nog geworden zijn.
    Beetje laat mAr ja.

Zijn er hier ook kleintje die al rolde en nu niet meer.
    Hier kon hij het al paar weken en sinds gisteren vertikt hij het.
    Ligt hij op zijn buik, is hij het beu gaat hij krijsen terwijl hij ook terug kan.

Hier was het in het begin ook een spory, hij kon zo lekker van het grote kleed af komen, me moeder was hier laatst ze zegt hij tijgerd al.
    Een soort van vind ik hij zet idd zijn arm onder zijn buik en door met de andere hand het kleed te pakken trekt hij zich naar voren.

In de box ligt hij nauwelijk gewoon groot speelkleed op de grond.

Leuk dat alle kindjes verwent zijn door de sint, hier 1 rammelaar gekocht

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
  7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Tooske leuke kaart!
    en wat goed dat ze kan omrollen.. naar beide kanten, of 1 kant op?

vannacht was beebje om 3 uur ineens wakker en wilde drinken! :O echt raar en vervelend, ze slaapt al bijna 2 maanden élke nacht door.. hoe kan dat nou?
    hopen dat het een eenmalige actie was :p

hier zo onze eigen pakjesavond, alleen beebje slaapt nu en meestal slaapt ze heel de avond, hm.. even kijken of er nog een wakker momentje te vinden, is leuker met haar erbij natuurlijk ;) we'll see

8. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Gup thanks ik had die gekocht van hello kitty voor Femm voor sinterklaas. Had ze vanavond gekregen. Heb hem gelukkig nog niet in de wasmachine gedaan. Van de week even ruilen. Heb alleen bonnetje niet meer :(.

Rollen hier ook niet meer. 3 x gedaan en nu niet meer. idd komt wel.

Hier in ieder geval een SPRONG haha.
    Wat kan ze chagi zijn. en drinkt slecht.:). Maar goed ze kan het hebben.

Tooske knap dat Jessi omrolt. Gefeliciteerd onze meisjes vandaag 4 maanden !!:p Leuke kerstkaart trouwens.
    Ik weet nog niet wat ik doe. Wij hebben 17 dec. fotoshoot. dus iets te laat voor op kerstkaart te zetten.

Ros hier ook peens weer een nachtbrakertje, maar volgens oei ik groei een sprongetje. hhihi.

Ik heb het boek mezelf kado gedaan voor sinterklaas. Nou als ik dat zo lees , klopt het op dit moment precies bij de kleine meid.

Hier het hele weekend sinterklaasfeest gehad. Ze zijn reuze verwend allebei. en ik kan een kleine intertoys beginnen hier. :)

Slapen met drukte Femm wel bij mijn ouders als het daar druk is. Op kdv niet. Ik heb haar nu vor sint een doodoo babiage kado gedaan. Die heeft ze hier thuis ook al. Jens viel znder dat ding niet in slaap. vnd het heel fijn en werkt echt. Behalve nu dan .

Bumpie nog gefeliciteerd !!

Hier weer strontverkuden. bah had verse tomatensoep gemaakt en mijn moeder moest proeven ik proef zelf niks nu . Zo vervelend. Femm en Jens zijn ook verkouden alweer. Bvenverdieping ruikt naar uien nu ;)

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leeuwtje, denk dat je zonder bon ook nog wel je geld terug krijgt hoor! Gewoon proberen;)
    Balen zeg, dat jullie verkouden zijn! hopelijk zijn jullie er snel vanaf!

hehe, kindjes slapen. Lydia heeft 2u liggen krijsen, niks was goed. Dacht eerst: 2 dagen slecht/niet gepoept dus ff geholpen met de thermometer maar ze bleef krijsen dus maar zetpil erin gedaan. En toen ze eindelijk sliep werd daniel weer ff wakker, maar die viel gelukkig heel snel weer in slaap.

10. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Thanks Gup. vind het zo zielig voor de kids met die verstopte neusjes.:(

Had lydia ook koorts dan ? Mss ook een sprongetje ???;)

Ja je ziet wel nog een half prijsstickertje van Kruidvat erop staan . Ga gewoon proberen. ze waren toch pas vanaf die datum te koop dus.

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    Nee nu had ze geen koorts. Maar ze is al van slag af door het weekend en kon niet ontdekken wat er wel was, maar kwartiet na zetpil werd ze rustig dus denk toch ergens pijn gehad.

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pfff, iemand zin om nachtje wakker te zijn? daniel wil niet slapen:( (en volgens wim komt dat omdat ik niet naar bed ga... Maar ik moet er uit dan en hij slaapt ALTIJD door, voordat ik die eens wakker heb is mijn humeur helemaal beneden vriespunt)

13. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Nog een beetje nachtrust gehad gup.

Hier was hij vanochtend gelijk met onze wekker kwart voor zes dus viel om zeven uur tijdens zijn fles al in slaap.
    Drukke werkdag vandaag en dan morgen lekker vrij.

Vrijdsg voorloppig laatste prikjes, ben benieuwd wat hij gegroeid is

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nou, daniel sliep pas om 00.23, kroop om 2u bij ons in bed tot 3.30, toen ging hij zelf naar zn eigne bed, lydia kwam om 6u weer en om half 7 kroop daniel weer tussen in. Maar al met al toch nog best redelijk geslapen.
    Vanochtned maar eens hoop opruimen en doen, vanmiddag cb en boodschappen

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel even getempt toen hij wakker was, 39,7! dat verklaart zn gespook van vannacht!

16. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @gup pff weinig nachtrust dus, en Daniël nu ziek? beterschap!

hier heeft beebje gelukkig weer goed geslapen vannacht van half 12 tot 8 :)

ik overweeg straks even langs het CB te lopen (spreekuur) om wat info te vragen over eerste (fruit)hapjes e.d., krijg het idee dat beebje daar wel aan toe is.. al hebben we volgende week ook een afspraak dus kan ook nog even afwachten..

gisteren pakjesavond was leuk, beebje was nog even wakker :) was alleen snel voorbij met zo weinig cadeautjes, haha.. dat zal wel uitbreiden met de jaren

fijne dag iedereen

17. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach arme Daniel! Beterschap met je manneke Gup!

Hier vandaag naar het cb geweest, voorlopig de laatste prikjes gehad, ze moest weer enorm gillen toen ze gezet weren, ach zo zielig. Nu is mijn moeder op haar aan het passen, meteen in slaap gevallen toen we thuis waren.

Verder weer netjes gegroeid, ze zit precies op de middenlijn met gewicht en lengte. Nu met 4 maanden 6490 gram en 63 cm. Ze heeft alleen wel wat last van beginnend exceem (hoe schrijf je dat eigenlijk?). Dus nu Lannette creme halen bij de apotheek, volgens mij gebruik jij die ook he Maienditje?

Wb bijvoeding moet ik een afspraak maken bij de diëtiste, omdat Jessi pas na de 5 maanden mag beginnen ivm koemelkallergie en dan nog even te bekijken hoe en wat.

Verder zeiden ze dat ze erg goed is met haar hoofdje, heeft ze de schade ingehaald, de vorige keer zeiden ze juist dat ze meer moest oefenen :D

Nu zelf ah werk, vanavond nog even mijn voetjes laten doen en morgen lekker dagje niks met ons meiske.

18. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Dag allemaal,

Iedereen een fijn sinterklaasweekend gehad?
    Hier was Thijmen 4 december jarig en gisterenavond deden we cadeautjes van sinterklaas, dus een druk weekendje gehad en Thijmen is helemaal moe....
    Met Noah gaat het goed. Hij heeft zijn eerste hapjes fruit gekregen en drinkt nu een papfles als laatste fles. Dat fruit mag eigenlijk nog niet, want hij krijgt H.A., maar bij Thijmen heb ik het ook gedaan en ik blijf voorlopig even alleen bij banaan en niet elke dag. Hij reageert er goed op, dus dat is mooi!
    Vorige week heeft hij zijn laatste prikjes gehad en dat was natuurlijk wel weer zielig, maar hij heeft er verder geen last van gehad. Hij was ongeveer 63/64cm lang en woog 6,8kilo!

O, hij wordt nu wakker dus ik ga weer. Straks weer ff verder!

19. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat met Thijmen nog Cindy! Hoe gaat het jou zelf nu?

20. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Cindy leuk om weer wat van je te horen en nog gefeliciteerd met thijmen.

Tooske ik gebruik ook de lanette superspul al veel gehad voor de eczeem maar niks werkte zo goed als dit.
    Alleen bolen op zijn voorhoofd houdt hij 1 schrale plek met schilfers, geen berg maar verdwijnt ook niet met de creme

Deel Deze Pagina