@tooske: dank je! koorts is iets gezakt, maar nog steeds 39graden Fijn dat Jessi ook weer goedgekeurd is! @cindy, gefeliciteerd met thijmen! @net ook naar het cb geweest. Lydia is nu 6020gr en 62cm, zit net iets boven de middellijn. Ze kon ook erg goed zien dat lydia heel vaak op dr buik ligt Ze was alleen zo eigenwijs om niet naar links te kijken toen het moest, later deed ze het wel
Kijk Lydia ook weer helemaal in orde! Haha, eigenwijsjes kunnen het toch zijn he die kleintjes Heb jij op recept gekregen die creme Maienditje? Of gewoon zelf bij de apotheek gehaald? Ik ga naar huis, naar mijn meissie, hopelijk heeft ze geen last van de spuitjes!
@lanette gebruik ik ook voor mijn kindje, had ook droge huid / rode plekken op buik en beentjes, creme lijkt wel echt goed te helpen! is alleen nog niet helemaal weg even langs inloopspreekuur van CB gelopen en gevraagd over hapjes, foldertje meegekregen en wat tips, we gaan het vanavond voor het eerst proberen met een beetje appel ben benieuwd wat beebje er van vindt! @Cindy waarom mag fruit nog niet, volgens jou? volgens de CB-vrouw was fruit vanaf 4 maanden prima @Tooske zielig, die prikjes! maar nu is ze er eventjes vanaf.. hopelijk is ze er inmiddels weer een beetje overheen? mijn meisje 'mag' volgende week weer.. geen zin, maar dan hebben we dat ook weer even gehad.
Oh leuk Ros, lekker dabben met appel! Moeten ze echt iets babyvriendelijkers op verzinnen hoor op die stomme prikken. Enorme naalden in zo'n klein beentje, das toch niet in verhouding? En gillen dat Jessi dan doet, gaat echt door merg en been! Ze had net 37,8 dus is nog te doen. Als ze echt hoge koorts krijgen, moet je ze dan juist goed inpakken of wat minder dik? Ik ga vistickjes eten, mjam!
tooske, minder dik zodat ze warmte kwijt kunnen maar wel opletten dat ze niet te hard afkoelen. bijvoeding: ze adviseren vaak om met groente te beginnen omdat dat minder zoet is zo, wieg is uit elkaar, ledikant bijna in elkaar, zelf gedaan, goed he priegelwerk, houden maar 4/5cm over totaal, bedje staat klem tussen 3 muren
zieke kindjes beterschap. Fijn dat iedereen een goed sinterklaarweekend heeft gehad. Timme is ook erg verwend en heeft zelf al zijn cadeautjes uitgepakt. Hij was me aan het scheuren echt zo lief. De hond heeft ook zijn eigen cadeautjes uitgepakt en had toen zo de smaak te pakken dat ze Timme maar ging helpen hihi. Papfles gaat erg goed, hij vindt het echt super lekker en heeft er gelukkig geen last van. Gaan denk ik met de kerstvakantie beginnen met de groentes kijken hoe dat gaat. Oh ben trouwens echt aan het aftellen, moet maandag weer voor het eerst gaan werken en heb echt geen zin. Ben er nu ook achter wat ik nog allemaal in moet gaan halen en baal echt. Moet nog per klas en dat zijn er 7 in 4 weken tijd 2x so 2x toets en 1x mondeling en dat dus ook allemaal beoordelen bah denk je ook lekker terug te komen, nou dus niet. Maar komt allemaal goed, gelukkig werk ik samen met mijn beste vriendin in een team, heb dan veel steun aan haar. Wel vreemd dat iemand die tegelijkertijd met mij met verlof is gegaan, pas 1 week later hoeft te beginnen. Heb dit dan ook via mail nagevraagd aan mijn leidinggevende dus ben benieuwd wat ze hierop gaan zeggen. En de baan van mijn man, misschien is er nog hoop. Ze hadden de hele tijd niets van zich laten horen en dat was een fout vanuit hun. Maar nu blijken ze een veel beter gevoel te hebben bij mijn man en niet bij die andere. Maar nu twijfelt de regiomanager aan mijn man, omdat hij veel hoger is opgeleid dan nodig of hij dan niet opeens weg zal zijn. Maar dat kan toch bij iedereen gebeuren, daar heeft een opleiding niets mee te maken. En dan had hij die de afgelopen drie jaar toch al wel gevonden. Maar de vrouw waarmee mijn man contact heeft, ging zich hard maken voor mijn man. Dus we blijven een beetje hoop houden. Zou het ons nu eindelijk gegund zijn? Nou heel lul verhaal...
@zj ik hoop het echt voor jou en je man! en kan me voorstellen dat je nog geen zin hebt om weer te gaan werken, zeker als je nog zoveel moet doen.. appelhapje ging goed, hebben hem zelf gepureerd met de superhippe keukenmachine, beebje heeft een paar hapjes op, ze keek er wel vies bij maar heeft het wel allemaal doorgeslikt en lachte nog wat grappig! hoeveel geven jullie erbij? ik denk dat het handig is om het een beetje op te bouwen..?
Goedemorgen hier dagje vrij liggen nu in het brote bed sesamstraat te kijken. Ga zo de eerste fles erin gooien en vanmiddag weer zwemmen. Verder doe ik helemaal niks Prettige dag allemaal Rt
@zj, hopelijk krijgt hij de baan! en succes met werken volgende week @ros: bij daniel deed ik in het begin gewoon net zoveel als hij lustte, en bij potje leeg is het op=op. Bij lydia ga ik denk het zelfde doen @nog erg ziek kindje, daniel kwam met 39,9 uit bed Ga lydia maar eens uit bed halen, die slaapt nog steeds! Ledikant ipv de wieg bevalt dr dus goed ze is nu alleen weer zo klein...
Jeej, nog steeds flinke koorts Daniel. Lydia bevalt het dus wel in haar nieuwe ledikant, zeker knap dat je die zelf in elkaar hebt gezet! Jessi niet hoger gehad dan 37,9 van de prikjes, dus dat is wel fijn. Kom er vanmorgen achter dat ik een blaasje op mijn lip krijg, koortslip shit!!!! Dus zo maar even crème halen bij apotheek, moet toch nog de Lanette crème ook halen. Dus nu is het niet knuffelen, bah! ZJ, hoop ook echt dat je man de baan krijgt!!!! Maienditje, ga jij met Jeremy gewoon zwemmen met zijn exceem?
hoi hoi, helemaal geen tijd gehad om te reageren wel mee gelezen. Mirthe wil haar flessen nog niet leeg drinken laat telkens 60 a 70 staan. Zou het kunnen dat ze toch toe is aan fruithap en groente? ik heb het nu maar geschrapt omdat ze de flessen niet leeg drinkt... Vanavond toch paar hapjes fruit gegeven en ze vond het heerlijk. Ga straks weer rijstebloem proberen kijken of ze dan wel leegdrinkt. Hij gaat alleens 's ochtends nog leeg. Ze zou vandaag anders de prikjes krijgen maar toch nog maar een weekje uitgesteld. Morgen lekker dagje vrij. Vandaag trouwens ook gehad. Soort speelkamer op zolder gemaakt En morgen kerstboom op zetten.
Met mij gaat het nog niet zo goed. Ik ben vandaag weer voor een gesprek naar het ziekenhuis geweest. Ik zit zeker voor een jaar aan de anti-depressiva, maar tot nu toe nog erg veel bijwerkingen; moe, suf, concentratieproblemen, hoofdpijn, stijve kaken, gapen.... Heel vervelend. Als het goed is moet ik binnen 2-4 weken de positieve werking van de medicijnen gaan merken. Ik ben benieuwd! Op dit moment zijn de dagen vooral erg lang en vermoeiend.... Gelukkig heb ik wel momentjes dat ik geniet van m'n ventjes, dat houdt me echt wel op de been......
@Cindy sterkte met de antidepressiva! Heb er zelf ervaring mee, de eerste paar weken is het inderdaad even minder maar hopelijk gaat het je daarna veel goed doen, ik geloof echt dat het je kan helpen! die bijwerkingen schijnen zelfs positief te zijn omdat dat betekent dat het dus iets doet / effect heeft bij jou. Maar nogmaals sterkte want prettig is het niet. Hoop dat je snel weer veel kan genieten van je mannetjes. @bumpie en hoe ging het met de rijstebloem? Mijn beebje is aan het rommelen met doorslapen, vannacht kwam ze weer zomaar om 4 uur :s 2e x dat ze 's nachts wakker wordt na 2 maanden consistent doorslapen.. en heb het idee dat ze met de voedingen heel weinig drinkt (bv), drinkt aan beide borsten maar heel kort (paar minuutjes) en is dan onrustig, steeds loslaten, tegen mij kletsen ipv drinken (wel vrolijk).. krijg het gevoel dat ze maar weinig binnenkrijgt nu wel weer gepureerde appel gegeven een paar hapjes, ging al iets beter (en meer) dan gister, grappig hoor.. alleen ze kijkt er soms zo zielig/zuur bij, haha, maar vervolgens valt het dan toch mee
Tooske babyzwemmen gaat goed hier nooit verschol gemerkt met zijn eczeem. Nu gebruiken ze bij ons gern chloor maar zoutmiddel om het water schoon te houden. Je ruikt ook nooit naat zwembad. Cindy hoe dat je snel het dal uit kan klimmen. Ros, vervelend met slapen, das nadeel van aan de borst natuurlijk je weet nooit wat ze drinkt. Maar je zou zeggen dat ze drinkem wat ze nodig hebben. Hier was het laatst ook 1 nacht raak, hij mag dan alles maar absoluut geen fles. Dan ben ik heel het ritme kwijt of blijft hij weer vaker vragen. Ik hier hier namelijk een slimme driftkikker. Als hij een slabbetje al ziet blijft hij net zolang driftig doen totdat hij een fles krijgt. Kortom krijgen we nog wat mee te stellen maat verder is hij super tevreden en lief. Laatste werkdag deze week, worf echt aftellen nu tot de kerst dan weer lekker week vrij
goeiemorgen allemaal @maienditje succes met je laatste werkdag van de week @eczeem misschien heeft mijn meisje dat ook, de lanette vaseline helpt goed tegen de droge/rode plekken op haar beentjes maar op haar buikje blijft wat rode uitslag.. a.s. dinsdag naar het CB, daar nogmaals vragen.. we willen volgende week starten met babyzwemlessen maar wil ook even zeker weten of dat niet vervelend is voor haar huidje.. (al zit er toch weinig chloor in het water bij babyzwemmen?) beebje werd vannacht een paar keer wakker, was wat aan het jengelen, heb steeds even afgewacht en dan ging ze weer slapen na een paar minuutjes.. ben er dus niet uitgeweest en uiteindelijk heeft ze nog tot 8.30 uur geslapen, maar nog steeds een beetje brak zo word wel van elk geluidje wakker.. en ze ligt nog wel op haar eigen kamertje en gebruik geen babyfoon meer maar ja, mijn moeder-oren zijn gespitst appelhapje is volgens mij prima gevallen bij haar, ze had een lekkere stevige poep ook vanmorgen, leek gelijk iets vaster dan normaal met de bv vanavond nog een keer appel (werd aangeraden een paar keer hetzelfde te geven om aan de smaak te wennen), daarna gaan we voor banaan nu snel beebje prepareren voor de kinderfysio, hebben zo om 10u een afspraak en wordt al krap, oh oh fijne dag!
goeiemorgen! zo, vanochtend mn bed uit geslingerd. Tging zo erg tekeer dat ik wakker werd en uiteindelijk de kinderen ook nog naar de stuurhut heb gehaald. Gelukkig was het na een uurtje weer over en konden we daarna weer slapen. Na uur een sluis en toen ben ik heerlijk in bad gegaan, heb 1,5u zitten lezen daniel is gelukkig stuk beterder, had nu 37,9 maar is wel vrolijk en wilde weer wat eten. Nu lydia nog, die had gisteravond ook verhoging, waarschijnlijk van de prikken
net met mirthe naar cb geweest. Helaas meer dan 100 gram afgevallen.Ze wil gewoon de flessen niet leeg drinken.
Oh, dat is balen Bumpie. Hebben ze je nog goede tips kunnen geven op het bureau? Cindy wat klote dat je zo'n last hebt van de medicatie. Hoop echt voor je dat het snel aan wil slaan en dat je wat meer van alles kunt gaan genieten weer. Heb je steun aan je man? Gup, fijn dat Daniel weer de goede kant op gaat. En Lydia zal ook wel snel zijn als het van de prikken is. Ros, ja hier soms ook van die nachten dat ze regelmatig wakker is. Is ook echt als ze een sprongetje heeft hier! Slaapt normaal ook heel goed. Maienditje, hier roken we vorige allebei goed naar chloor. Zal het nog eens navragen bij het cb wat ze ervan zeggen. Ros ben benieuwd of ze hetzelfde zeggen bij jou en bij mij Laatst zei ik toch dat ik auto ga verhuren als trouwauto? Ga nu ook website maken. gup, volgens mij vroeg jij nog wat het dan zou kosten. Is 450 euro voor een hele dag met 100 vrije kilometers en inclusief chauffeuse, dus als er nog gegadigden zijn dan hoor ik het graag 1 dag is al vastgelegd voor volgend jaar, dus dat is wel leuk!