@bumpie, waarom wil ze geen volle flessen meer? ziek? (sorry, hoofd is vergiet) @tooske, nou, gister was hij stuk liever hij voelt zn eigen weer goed en zn peutergedrag is er ook gelijk weer. leuk dat de auto al 1x is verhuurd! hier niet meer nodig, shcoonzusje is al getrouwd maar zijn weniet heen geweest. Was alleen gemeentehuis en daarna koffie met gebak. Nou, daar ga ik geen 5u voor in de auto zitten @marik, ik denk dat je bij de zwangeren moet zijn. Onze kindjes zijn van dit jaar augustus
@Marik gefeli, heb je net bij je zwangertopic ook gefeliciteerd! maar inderdaad, dit zijn de augustus 2011 mama's, denk dat er topic voor augustus 2012 mama's staat bij 'bevallingslijst forum' (bij 'zwanger zijn') @bumpie oei wat balen dat ze is afgevallen.. en nu? begin steeds meer te geloven in het sprongetjesverhaal als ik dat zo lees.. en hoop echt dat mijn beebje snel gesprongen is ben gelijk weer erg moe na een paar mindere nachten! straks weer een fruithapje geven, heb er nu alweer zin in, zo grappig gaan de 3e x voor appel en morgen dan iets anders proberen ohhw zo zielig, ik wilde haar net een rammelaartje in haar handjes geven toen ze in de box lag maar het viel op haar gezichtje.. betrok gelijk helemaal met pruillipje en even heel hard huilen. van schrik denk ik want dat ding weegt niks.. maar voelde me wel weer even knap schuldig natuurlijk nog net niet zo erg als die keer dat ik haar met haar hoofdje tegen een deur bonkte, zucht! fijne avond iedereen en hopelijk een hele fijne nacht
Bumpie, mirthe is natuurlijk wel paar daagies ziek geweest dan verliezen ze snel gewicht. Maar raar dat ze nu niet weer gewoon haar flessenschema oppakt. Wij mogen morgen weer. Net gegeten, zit nu te kolven en dan even boodschappen doen. En dan kan het weekend echt brginnen
ik moet proberen zoveel mogelijk aan te bieden. oh mijn god net iets meegemaakt. Ze kreeg voor het eerst groentehap. Had vorige week al bloemkool hapjes gemaakt en ingevroren. Ik hield de lepel voor haar. Ze begon al vies te kijken. Dus iets in haar mondje gedaan. En ze komt aan het kolhalzen en zo huppakee alles eruit inclusief melk. Moest er eigenlijk wel beetje omlachen. Dus toen maar weer wat melk gegeven en later iets fruithap.
Acherm, alles er weer uit Bumpie! Vond het duidelijk niet lekker haha. Marik proficiat me je zwangerschap! Je siet hier dan inderdaad niet helemaal goed Ros, jij voelde je weer een slechte mama Ach, zal nog wel zoiets gebeuren denk ik.... Fijn Gup dat Daniel weer de oude is, of toch niet met zijn peuter gedrag Ja, echt leuk dat ie al 1 dag is verhuurd, hoop nog veel vaker. Heb mijn baan op moeten zeggen dus zou wel een leuke bijverdienste zijn.
ik dacht dat daniel weer de oude was, met naar bed gaan had hij weer 38.9 Voor de rest niet veel te melden hier
Hahahaha meiden wat dom! Er stond echt ergens 2012 aug mama's! Heb ik nou toch de verkeerde! Stommmmm Ga snel naar de andere haha sorryyyyy hihi
Hallo hallo , Even hoi zeggen druk druk hier. Kersttijd aangebroken iedereen wil de haren netjes !! Doeiii
@leeuwtje wat je zegt, heb net zelf ook een afspraak bij de kapper gemaakt voor vanmiddag succes met de drukte! en bumpie jammer van het groentehapje, volgende keer beter wij gaan straks een banaan proberen als fruithapje, benieuwd wat ze ervan vindt, misschien wel lekkerder dan appel wat ze tot nu toe had, is zoeter natuurlijk
Hoi hoi! Druk druk Leeuwtje, succes daar! Ons meiske is verkouden, zo zielig! Hoor haar hele tijd hoesten door de babyfoon.... Kreeg een tip van een meisje van de pufclub: een ui in 4-en snijden en naast t bedje leggen. Stinkt enorm, maar schijnt echt te helpen! Dus jullie kunnen wel raden wat ik vanavond bij de supermarkt mee ga nemen Ros, schijnt dat banaan over het algemeen beter bevalt dan appel, maar dat zal per kindje ook wel weer verschillen Succes! Ah, wat sneu Gup.
kom net bij de dokter vandaan, daniel heeft een bijna-oorontsteking. Medicatie meeghad dus hoop dat het snel over is! Voor de rest alles goed hoor leeuwtje, suc6 met werken! Wim denkt nu dat we in januari naar maasbracht gaan. tooske beterschap met je meisje!
Bedankt Guppekop, nou maar hopen dat bij Daniel snel aanslaat. Tis rustig hier! Vanmiddag lekker thuis, vanmorgen even langs mijn ouders geweest met ons meisje. Ze ligt nu heerlijk te slapen gelukkig. Hebben jullie al plannen gemaakt voor oud en nieuw? Wij gaan hoogstwaarschijnlijk naar een cafe, als er nog kaartjes te krijgen zijn ten minste. Een vriendin is dat aan het proberen nu. Jessi kan hoogstwaarschijnlijk naar mijn ouders. Mochten die niet kunnen dan misschien naar mijn schoonouders en mochten die niet kunnen dan blijven we gewoon lekker thuis, ook niet zo heel erg!
Bumpie Timme was toen ook een keer in 2 dagen 150gr afgevallen, moesten hem gewoon zijn eten aan blijven bieden en zolang hij nog vrolijk was niets aan de hand. Wel de week erna nog een keer moeten wegen. Was toen alweer iets aangekomen. Gup beterschap voor Daniel germe manneke. Vandaag weer geld uit moeten geven, droger was stuk gegaan, bah bah. En nieuwe bril van mijn man opgehaald, dat is dan wel weer leuk En Timme groeit opeens snel, past niet meer in 62 (niet alles meer, sommige nog wel) maar knalt er gewoon uit hihi. En aaaah laatste weekend verlof, echt balen, zal dadelijk wel weer wennen zijn 5 dagen full time werken En mijn vriendinnetje ligt nog wel te bevallen, wordt nu ingeleid. Zal morgen of maandag wel zover zijn. Wil zo graag meteen naar haar toe en dat kan niet als ik moet werken... Fijn weekend allemaal nog, morgen nog naar mijn ouders. Moeder is jarig en daar zal een kant van de familie Timme voor het eerst zien. Hebben nog geen verdere interesse getoond, zal wel gezellig worden (not), maar de rest van de verjaardag wel hoor
rustig hier! scheelt weer veel bijlezen @groeien ach elk kindje groeit op zijn/haar eigen manier toch.. @Guppekop hoe is het nu met de kids? hopelijk alweer beter @Tooske beterschap met je meisje banaan was goed gevallen bij beebje en ze vond het volgens mij echt lekker, meer dan de appel (al ging dat ook wel), vandaag ook beetje geprakte banaan gedaan vandaag bij een stel van de zwangerschapscursus en hun baby op visite geweest, leuk hoor om die kindjes te zien groeien.. maar ze hebben nog niet echt oog voor elkaar toch gezellig fijn weekend nog iedereen
Ik kom enkel gedag zrggen. Alles bijgelezen maar veel op pad dit weekend. Vrijdag ook bij cb geweest heel verhaal dus probeer morgen even de laptop in handen te krijgen
hoihoi hier manlief al weer ziek. Vanmorgen moest hij al weer spugen. Mijn meisje drinkt nog steeds niet goed alleen de ochtend fles gaat leeg. Toch morgen maar ff met haar naar de huisarts als ze vandaag nog niet goed drinkt. pff wat een rot virus.
mogguh, oud&nieuw: thuisblijven, zwagertje is er van zaterdag voor kerst tot maandag na oud&nieuw. Voor de rest niet echt plannen bleh, wim ziek, ik ziek, kindjes snotverkouden. Gezellig! dat word dus dagje op pcm leven. Lydia is gelukkig wel vrolijk, kletst alles bij elkaar in de box, daniel is erg huilerig en had gisteravond weer koorts
Pfff Gup, wat een zieke bedoeling bij jullie zeg! Heel veel beterschap voor allemaal. Hier krijg ik het ook op mijn keel en Jessi is nog veel erger verkouden dan gisteren. Ze piept, snottert, niest, hoest, heeft traanogen.... Gelukkig drinkt ze nog wel redelijk, drinkt de flessen meestal niet helemaal leeg, maar ze heeft natuurlijk wel iets van reserve. Heb wat boeken onder haar matrasje gelegd aan de bovenkant, zodat ze iets omhoog ligt met haar hoofdje en bovenlijfje. Verder een ui doorgesneden en naast haar bedje gezet, een natte handdoek neergelegd, een kussen in de box gelegd zodat ze ook iets omhoog ligt. Weet niet wat ik verder nog meer voor haar kan doen Tis echt zielig ja als die kleintjes iets hebben! Bumpie, laat je het even weten hoe het bij de ha was? Kan me voorstellen dat je ontzettend ongerust bent als ze al is afgevallen en ze drinkt nu nog altijd niet goed. Maienditje ben benieuwd hoe het bij het consultatiebureau was. Ros, fijn dat beebje de banaan lekker vindt! En leuk is dat he om die kleintjes zo te zien veranderen.