Augustus 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mama079, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net toch weer naar de huisartsenpost gemoeten, Timme was opeens weer heel erg benauwd en heel erg hoesten. Nu toch steeds meer verdenking op astma, hoop het niet. Was het aan het einde van de week nog niet over dan een sterkere puf vragen aan de huisarts.

2. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zj hoop voor timme geen astma, heeft mijn neefje ook en kan nooit zo fanatiek mee voetballen en dat soort dingen maar je het er natuurlijk wel gradaties in

3. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Ros hier was het geschreeuw gisteren iets rustiger met spuitjes gelukkig. idd dan nog aankleden erna en iedere x als je haar weer neerlegt begint ze opnieuw. Ga je jezelf opgejaagd voelen , en beeb ook weer dan want die voelt dat . haha. zweet staat me overal dan is zowiezo altijd warm daar. hihi.
    Hier heeft Femm geen verhoging gehad. alleen de 1ste x 37,6 ietsje dus. ze is alleen jengelig.

maienditje lekker zwemmen leuk !

Zj hoop voor je dat het geen astma is. beterschap met je mannetje , hoe is het werken je gegaan ? of heb ik daar over heen gelezen ?

hier niet veel nieuws.

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    slapen: vind dat lydia ook veel slaapt, maar komt omdat daniel haast nooit sliep.

ros, zo is een cb bezoek niet leuk!

ah timme misschien al een tandje! leuk! vind dat zo schattig, 1 of 2 tandjes in de mond.
    He bah, toch nog naar de hap gemoeten:( hopelijk knapt hij snel op!

bumpie, fijn dat ze weer beter is!

5. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    hallo allemaal
    ik een heel verhaal getypt verbreekt de verbinding :(
    ik hou t nu even kort, maar ik was 22 aug bevallen van mijn dochter imay, en ik ben nu dus weer zwanger 4 of 5 weken.... vk had een echo gemaakt maar kon nog geen hartslag horen of zien omdat t te jong is, maar houd dus in dat ik weer in aug moet bevallen alleen nu begin aug dus 2 kids in 1 jaar, als alles goed blijft gaan....
    verder hier nog mama's die weer zwanger zijn???

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Luusje, wow wat snel! Is het gepland?

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wow! dat is snel! Voel je je eigen goed of erg veel last van kwaaltjes? was je er al weer bewust mee bezig?
    Gefeliciteerd?
    Voor zover bekend zijn er hier nog geen zwangere dat ik weet...

8. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ luusje: Gefeliciteerd. Had het vanmorgen al van je gehoord via what's ap. Hopelijk niet al te veel kwaaltjes.

@ volgende kindje: Wij gaan waarschijnlijk als mirthe 1 wordt voor een broertje of zusje. Nu even bij komen van alle migraine enz. Alleen de migraine wordt nu weer erger. Vanmiddag maar gestart met moederkruid;) Dit mocht in de zwangerschap niet. Dus hopelijk helpt het een beetje.

9. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Luusje, gefelicoteerd.
    Moet er zelf nog niet aan denken maar er zijn er genoeg die ze zo dicht op elkaar nemen.
    1 voordeel je zit dan een korte periode in de luiers en ben dan wel klaar.

Hier lekker relaxdagje gehad zwemmen was weer ggeslaagd.
    De sperzibonen minder vergeleken met de wortels.

Kijk nu gt/st dan kolven en duik ik erin

10. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luusje gefeliciteerd!

Net op kraambezoek geweest en jeetje wat is Timme dan alweer groot, help!

Morgen afspraak bij de huisarts, want heel de verkoudheid is weer terug bij Timme, zo zielig :(

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @luusje WOW gefeliciteerd! dat is zeker snel alweer! wederom een augustusmama..

volgens mij verder nog geen opnieuw-zwangeren hier, al lees ik af en toe wat kriebels bij anderen ;)

@zj wat naar zeg dat Timme zo benauwd was weer, hoe gaat het nu? hopelijk blijkt het mee te vallen en is het geen astma.

beebje gelukkig weer helemaal vrolijk na thuiskomst van CB gister, geen last meer gehad. Ze heeft goed geslapen en nu ligt ze er ook alweer in voor de nacht :) (hopelijk).. sinds gister komt ze ineens vroeger voor haar late voeding, 21.30u ipv rond 23.30 uur.. ik vind het prima, kan ik zelf ook wat eerder mijn nest in.. soms weet ik niet wat ik doe op een dag (thuismama zijn) maar ben tegen de avond echt altijd supermoe! nu nog even met een klein wijntje het zp checken (hoef ahgi toch pas morgenochtend weer te voeden), relaxed

fijne avond/nacht iedereen!

12. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Luusje gefeliciteerd !!!

Hier vandaag geshopt veels te veel hihi :D maar overal korting.

13. bumpie

bumpie Niet meer actief

zo net terug van cb. Mirthe was gelukkig al weer goed gegroeid. 7,5 kg precies. dus in 1 week bijna 300 gram aangekomen..

en net de spuitjes gehad. Hopelijk heeft ze er niet al te veel last van. Ze is vanmiddag bij oma. Ik moet werken ivm ziekte op het werk. Ik denk ga haar niet mee slepen omdat ze spuitjes heeft gehad. Lekker rustig bij oma

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dames, ben paar dagen weg, zijn zo in frankrijk en dan heb ik geen internet meer. Tot volgende week!

15. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bumpie fijn zeg Mirthe weer beter en weer lekker gegroeid nu in een week tijd! Super!

ZJ, ah wat ontzettend zielig voor Timme zeg! Is zo zielig om te zien als die kleintjes het benauwd hebben.... Ze kunnen ook nog zo moeilijk hoesten. Hoop dat het meevalt, Astma zit je niet echt op te wachten natuurlijk. Waarom denken ze aan astma, en niet aan bronchitis?

Gup, tot snel, have fun daar!

Luusje, proficiat! Oh, ik zou ook zo weer willen, ook nu al. Ik was na 3 maanden eigenlijk al weer goed hersteld. Alleen vriendlief heeft altijd geroepen er maar 1 te willen en daar lijkt hij bij te blijven, zucht.... Nog meer die het oneens zijn over aantal?

16. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tooske, daar heeft de huisartsenpost het telkens over, hadden ze ook al in zijn dossier daar gezet, maar de huisarts vindt dat nog te snel om over te spreken. Hij heeft nu wel een zwaardere puffer voor erbij gekregen. Dan zou het snel beter moeten gaan.

Wow bumpie 7.5 kilo, dat is Timme nu ook (vandaag is manlief wezen wegen), maar Timme is een maand ouder. Dan groeit ze echt hard!

17. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Tooske vriend dus nog steeds stellig daarin? Jammer hoor, duim toch voor je dat hij van mening verandert!

mijn man heeft het juist al meer over meer kinderen dan ikzelf.. maar ja, het is voor mij lichamelijk en in de dagelijkse praktijk wel wat intensiever dan voor hem.. man zou er wel 4 willen zegt hij steeds.. ik heb altijd gedacht dat ik er wel 3 zou willen maar je weet nooit of dat überhaupt lukt en hoe je zwangerschappen/bevallingen verlopen dus dat zien we tegen die tijd allemaal wel weer.

zat ik zo enthousiast te vertellen over mijn perfect-slapende-babietje, was ze vannacht om half 2 ineens klaarwakker... jengelen, bleef maar bezig.. ben er na even afwachten naartoe gegaan, verschoond en ook maar aangelegd, maar later twijfelde ik of dat ik wel had moeten doen, het was nog niet écht huilen en wellicht was ze toch nog wel gaan slapen na een tijdje.. want om 7 uur lag ze ook weer even te jengelen maar is ze toch weer gaan slapen..
    vind het zo raar ineens 1 extra voeding 's nachts die ze eigenlijk al maanden niet meer krijgt..
    hopen dat ze vannacht weer doorslaapt!

hoeveel fruit geven jullie eigenlijk bij het hapje? had net 1 peer gepurereerd, alles behalve schil en klokhuis, en die heeft ze helemaal op en ze wilde eigenlijk wel nog meer, volgens mij. nu had ik geen peer meer, maar ik denk dat 1 stuk fruit wel zat is, toch?

18. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zo net is hier lekker rustig maar vind ik wel fijn want ben sonds gisteren paar dagen alleen.
    Jmanlief is naar zijn vader, maar vind het niet erg hoor.

Gisteren knoop doorgehakt om niet meer te kolven.
    Had nooit stuwing maat nu, ze ontploffen dus met strakke bh geslapen en zo de druk eraf kolven.

Verder het weekend beetje keutelen staat heel veel op mijn to do list.
    Nou fijn weekend iedereen, het is volgens mij niet echt weer om iets te ondernemen buiten huis

19. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    niet veel om bij te lezen ;)
    hier alles ok, beebje supergoed geslapen van 19u - 7u! vind haar alleen een beetje zieligjes en hangerig nu en paar spuugjes, hopelijk wordt ze niet ziek

fijn weekend!

20. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    echo, echooooooo

waar is iedereen? :O

lekker aan het relaxen en genieten met de beebjes hoop ik dan maar
    fijne zondag allemaal!

Deel Deze Pagina