Hoi ros, verveel me haast omdat er hier geen leuke verhalen te lexen zijn, haha. Maar iedereen zal vast een druk weekend hebben. Hier heel wat dingen gedaan die op de to do list stonden. Mijn man is sinds vrijdagochtend naar zijn vader komt morgenavond weer thuis. Redt het prima als alleenstaande moeder maar toch wel fijn als hij er weer is. Nog even werken en woensdsgmiddag vakantie tot 2 jan. heerlijk. Nou ik ga nog lekker verder relaxen, lig nog op bed tv te kijken
@Maienditje nou we hebben in ieder geval van elkaar iets te lezen fijn dat je man er straks weer is, samen is toch gezelliger hè! en kan hij weer meehelpen met Jeremy en wat een fijn vooruitzicht voor je, bijna vakantie! nog bepaalde plannen voor je vrije daagjes, leuke family-time? vanaf komende week werkt mijn man voortaan grotendeels thuis, wordt wel een verandering want was tot nu toe hele dagen alleen met beebje. Wel gezellig dus! al moet hij ook wel echt werken dus de dagelijkse verzorging zal nog steeds op mij neerkomen maar dat is geen probleemn natuurlijk. Hier een rustig dagje, lekker online geshopt (Noppies Shop Online hele fijne uitverkoop!) voor mijn poppetje en we zijn op visite geweest bij buren.. nu slaapt ze, als ze straks wakker wordt gaan we voor weer een andere fruitsoort: meloen.. dat wordt smullen! (voor haar dan) fijne avond voor degene die dit leest
Ey ros, Wij gaan kamperen eerste keer voor jeremy hopelijk blijft het weer nog redelijk. Maar blijven dicht bij huis voor het geval dat het te koud is. We gaan genieten van het gezin en dit jaar allemaal geen familiedrukte. Leuk dat man thuiswerkt, en hier ben ik ook die de meeste zorg doet, moeders eigen denk ik. En door mijn werk heb ik jeremy elke dag bij me. Hier heeft hij eerste keer bruine bonen op nou ook dat ging er goed in enkel sperzibonen tot nu toe vond hij niet vies maar heeft geen voorkeur. Hij is nu zeven uur gaan slapen vast al zijn nacht ingegaan maar hij moest acht uur nog een fles, zo maar wakker maken. Jij ook fijne avond, lig ook al lekker in bedje met tv aan wat moet je alleen beneden.
Zal maar niet op die site kijken ros ben helemaal noppies gek en koop me daarop helemaal blut. Moet maar reeel zijn dat hij genoeg heefy in zijn kast
Yeehh nog 1dag en 3ochtendjes werken en dan vakantie. Manlief is ook weer onderweg naar huis. En de winter breekt nu dan echt aan, is glad hier en sirenes blijven gaan, veel auto's van de wweg. Ben ook benieuwd naar kerstpakket van mijn man, heeft hij vrijdag opgehaald. Hier mensen met een leuk pakket, vind het eerlijk gezegd altijd weer tegelvallen
zo na vandaag begint de drukte hier echt echt. dus zal wel moe zijn sávonds. Zaterdag fotoshoot gehad, was leuk. Alleen Jens had dus geen zin erin. luisterde totaal niet. Femm vond het allemaal wel gezellig. Ben dus benieuwd hoe de foto 's geworden zijn. Gisteren naar Alvin & the chipmunks 3 geweest met Jens . Hij vind de bios dus echt niet leuk. daar hoeven we voorlopig niet meer naartoe. Hij vind het donker niks en de film had afentoe erg spannende momentjes erin. dat beviel dus ook niet. Hij is zowiezo de laatste tijd erg opstandig. AEn vannacht heeft hij bij ons geslapen. Nou dat is dus de 1ste x op 3 jaar. Ik werd wakker van gesnurk en roel al eens flink gepord . Zegt hij dat ben ik niet dat is Jens. Wist niet dat hij bij ons lag. gisterne ook zelf een onrustige dag gehad. Zit niet helemaaal lekker in mijn vel. Hoop dat als ik volgende week vakantie heb ik me beter ga voelen maar betwijfel het. Verleden speelt hier soms toch nog echt parten. AEn dan maak ik me ook al druk om dat mijn ex zo kort bij mijn schoonvader woont. Het is een kwestie van tijd en dan escaleert het. Komen we de hele fam. van hem tegen daar. Ik moet dan sterk zijn voor Jens maar op dit moment weet ik niet of ik dat kan. Maar goed Jens merkt dat natuurlijk ook aan mij. Kerstpakket hier zelf niks haha. en Roel heeft er nog geen gekregen. Maienditje alvast een fijne vakantie !! Ros hoe was de meloen ?
ze vond de meloen heerlijk! lekker zoet natuurlijk.. was alleen best wel vloeibaar, dat is zo'n geknoei met het voeden.. kon haar gelijk weer omkleden, ondanks dat ze een slabbetje om had.. jammer dat Jens de bioscoop nog niet zo kon waarderen!
Zo daar ben ik weer, terug bij de levende Druk weekend gehad, Timme zijn peter en meter zijn getrouwd en hij is daar van 11 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds bij geweest. En het was super! Alleen Timme huilt bijna nooit alleen als hij gaat poepen en wanneer deed hij dat, tijdens het ja-woord in het gemeentehuis. Gelukkig vonden ze het niet erg, ze zeiden zelf al: dan hadden we niet moeten vragen of jullie hem mee wilde nemen. En op het werk is het een groot drama, mijn vervangster leek alles keurig achter te hebben gelaten, maar schijn bedriegt. Het is een grote puinzooi, toetsen fout nagekeken, verkeerde briefindelingen aangeleerd etc. ga maar door pffff Ben blij dat ik dadelijk weer vakantie heb, maar ben gewoon al weer half ziek aan het worden van de drukte. Elke dag pas na half 12 in mijn bed en in het weekend dan zelfs 4 uur. Niet echt meer gewend bah bah en de eerste toetsen alweer aan het nakijken. Maar ach de leerlingen zijn wel weer heel erg leuk Wat een leuk kaartje bumpie En leeuwtje wat jammer dat de bios niet zo'n succes was Maienditje fijn he dat aftellen. Hier een sneeuwschep in het kerstpakket is wel handig... Ros erg is dat met die hapjes he, hier de eerste keer echt alles kunnen wassen. Stiekem geprobeerd, donderdag naar de dietiste. Oh en Leeuwtje de ander ligt nu ook in het ziekenhuis, wachten op de bevalling, bloeddruk was veeeeeeel te hoog. 115 om 150. Nu gelukkig wel weer onder controle. Dus nu afwachten wanneer de kleine komt
Sow ook lekker dan van je vervangster. lijkt me echt niet leuk om zo weer aan je werk te moeten beginnen. Gelukkig zijn de leerlingen wel leuk. nog een paar dagen en dan vakantie. Dat meen je niet , komt het dadelijk nog uit dat ze nu gaat bevallen Dacht ze zelf ook al toch ? Nou ben benieuwd spannend ! En die bloeddruk is echt hoog ja. niet gezond . Zullen haar toch wel gaan inleiden als het niet snel stabiliseert. Maar ze had allang last van een verhoogde bloeddruk toch ? Bumpie leuke kaart !
zo, weer terug in het land der levenden. Frankrijk is dus echt geen zak aan he. Versta ze niet, slecht onderhouden alles, geen internet en heb er gewoon een schijthekel aan fruit: 1 ijsblokje had van de week hoop appels gepureerd en in een ijsblokjeszak gedaan en ingevroren dus hoef er nu alleen maar blokje uit te halen. Ging vandaag voor het eerst op Ze kan er wel goed van poepen zeg...Niet dat ze er last van heeft, maar tloopt de lujier uit Zaterdag nieuw fruit halen, weer hoop klaarmaken en invriezen, bevalt me wel. Toch zelfgemaakt en je hoef niet elke dag aan de gang en er blijft minder over (niet dat dat erg is, want daniel staat met zn mond open er naast)
Trouwens kijken jullie ook uit naar de eerste kinderbijslag over twee weken ofzo. Wie heeft er al een bestemmung voor, hier gaat het naar de spaarrekening
@gup wat voor soort appels heb jij gedaan? ben nog aan het zoeken welke het meest baby-vriendelijk zijn, niet te zuur ze heeft al golden delicious op en elstar, laatsgenoemde vandaag maar dat ging dus niet echt van harte, ze ging na een tijdje best wel piepen en heeft het niet opgekregen @kinderbijslag is niet zo heel veel, volgens mij.. maar sparen is altijd goed dus ik zal je voorbeeld volgen denk ik hebben jullie een spaarrekening voor jullie beebjes geopend? wij nog niet maar hoor ik wel eens, lijkt me wel een goed idee eigenlijk
Bekijk bijlage 208818 Bekijk bijlage 208819 dit zijn er dus een paar van de 227 foto'spoeh word nog moeilijk met kiezen.
spaarrekening hier wel. iedere maand komt er automatisch een bedrag op. bij allebei. anders vergeet ik het toch. dan hebben ze ook nog allebei een spaarpot. daar doe ik ook wel wat in. maar heb veel geld gekregen bij de geboortes en dat staat ook op spaarrekening. ze hebben er allebei 2 .
winkelen denk ik Niet naar de spaarrekening, bij daniel ook nooit gedaan. Ieder kwartaal automatische bijschrijving en wim gooit al zn kleingeld telkens in de spaarpotten appels: geen idee welk soort het waren, het waren groene die ik van schoonmoeder had gekregen.
leeuwtje leuke foto's! zo'n soort pop heeft lydia van de sinterklaas gehad, is favoriet spaarrekening hebben we voor allebei ja, krijgen ze in eigen beheer als ze 18 zijn