Augustus 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mama079, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hier Kanzi appels, Kyan vind ze heerlijk!

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bumpie, leuk kerstkaartje! Heeft ze dikke kleding aan of is jullie meid ook
    zo'n lekker bolletje ;)

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Maienditje, je vroeg laatst hoe het met Kyan zijn reflex ging, gaat op en af wel soms nog zuur en mondjes voeding terug maar niet meer spugen gelukkig.
    Sinds we op Nexium zijn overgestapt hebben we een hele andere baby :)

Hoe reageren jullie kleintjes op de hapjes?
    Kyan voor de 3de dag doperwten op maar al 1 uur daarna 2 uur krijzen en strekken van de buikpijn...dus voorloppig geen doperwten.
    Peentjes reageerd hij wel goed op :)

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    sammie, lydia gaat er alleen erg van poepen, zonder krampen/pijn gelukkig:)

hoelaat geven jullie het? ik probeer het tussen de middag te doen als wij eten, gelijk proberen ons ritme erin te krijgen;) Ze is dan toch vaak wakker. Bij daniel ook zo gedaan en die kon met 6maanden volledig met ons mee-eten (alleen gekruide dingen hield ik dan nog achterwege, rest at hij alles). Maar ja, die zat rond deze leeftijd ook al aan broodkorsten te sabbelen, en dat vind lydia niks dus dat zal wel wat langer duren. Pap begin ik niet aan, hooguit savonds om weer door te gaan slapen.

5. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ sammie: Ze is wel een bolletje maar ze heeft onder het kerstmanpakje ook nog kleertjes. Dus dan lijkt ze ook dikker.

Wij gaan vanmiddag een foto maken van de 3 nichtjes. ik maak hem zelf. Is een cadeau voor opa. Hij is volgende week jarig:D Lijkt me leuk om hem op canvas te laten afdrukken.

6. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Zo dames, ik heb alles bij gelezen (doe ik altijd wel via mijn tel.), maar te druk om te reageren!
    Nu even tijd gemaakt om even te reageren!

Allereerst, wat een leuke kerstfoto's komen er voorbij zeg! En wat krijgen ze allemaal lekkere bolle wangetjes :) Net als Mees trouwens ;)

Fruithapjes, hier heeft ze banaan en appel op en nu aan de avocado (hetgeen niet echt in de smaak valt), hier maken wij het ook zelf en vriezen het in.

Morgen ga ik lekker met mijn zusje winkelen :)
    Gaat nu gelukkig goed en haar babytje is uit het ziekenhuis, moet nog wel 3 mnd aan de anti biotica.

Hier krijgt Mees tandjes (nou ja voel 1 puntje aan de bovenkant en ze smakt ook heel erg, maar heeft er nog niet zo heel erg last van gelukkig).

Jemig Luusje, dat is snel! neem aan dat ik je mag feliciteren!!
    @ tooske, is man nog steeds niet om? Misschien komt het nog, bij ons wil manlief wel graag een 2e, maar ik wil graag nog even wachten :)

Zal nog even een foto spammen van mijn kleine dikkertje ;)

7. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    bij deze

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    aaaah lief zeg!

volgend kindje hier ook nog even niet hoor! Vind het druk zat zo, 2 kindjes, huishouden en dan ook nog wim moeten helpen.

9. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    wow suzanne mooi die wenkbrauwtjes ook. ze is wel lichter van haarklur aan hetworden of ligt dat aan licht ?

10. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Dames ik ben klaar voor de vakantie en feestdagen.

Heel her huis schoon en aan kant heerlijk gevoel is dat.
    Lees komende dagen wel mee maar zal weinig reageren.

Ik wil iedereen fijne feestdagen toewensen.
    Vorige jaar moest iedereen vast een hoop lekkers laten staan door de zwangerschap maar deze dagen kan je je weer helemaal uitleven.

11. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een mooi meisje suzanne!

Iedereen hier ook hele fijne dagen. Lees net zoals maienditje wel, maar reageren zal er niet echt van komen.

12. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Leeuwtje en Suzanne wow wat een mooie kindjes!! hele lieve, leuke foto's

@Maienditje fijn dat je nu even vrij bent, geniet ervan!

@hapjes alleen nog fruit gegeven, begonnen met appel, daar moest ze wel even aan wennen, keek ze beetje vies bij, begon met een paar mini-hapjes maar elke dag wat meer.. ze heeft ook peer, banaan, mango en meloen op, nu wissel ik wat af. Ze eet best veel, nu net bijna een hele banaan :O
    groentehapjes wil ik binnenkort ook eens proberen, denk dat ik begin met worteltjes

iedereen ook alvast hele fijne, mooie dagen gewenst, geniet van de eerste kerst met jullie (nieuwe) beebjes!!

13. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Klopt, ze wordt steeds lichter.
    Beetje rossig ;) wij hebben allebij erg donker haar, dus wachten wat t word.

Jullie ook allemaal hele fijne feestdagen gewenst!!

14. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Fijne feestdagen !!!

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Iedereen fijne feestdagen!

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goedemorgen

iedereen hele fijne dagen toegewenst!!!

17. bumpie

bumpie Niet meer actief

Fijne feestdagen!

18. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    goeiemorgen iedereen.. weinig updates zie ik ;)

van deze kant ook niet, gaat allemaal zn gangetje, word alleen zelf verkouden volgens mij :S beetje jammer zo met kerst.. maar gelukkig toch geen ruige plannen dus dat zal wel goed komen..

nogmaals fijne dagen iedereen!

19. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Damn dacht dat ik gisteren klaar was met shoppen, kom ik thuis, ben ik 1 cadeautje kwijt! Moet ik vandaag weer :(

20. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1640 Tooske, 26 dec 2011
    Laatst bewerkt: 26 dec 2011
    Zo, ben ik weer eens! Wat een prachtige beebjes komen hier voorbij zeg, Suzanne en Leeuwtje! Wij hebben een week geleden ook foto's gemaakt, maar dan gewoon een kennis laten doen, dus niet heel professioneel. Zal zo ook effe wat spammen.

Beebje hier nog maar 1 keer per dag pufje, nog paar dagen en dan stoppen we er helemaal mee. Ze heeft nog wel wat slijm, maar is iig niet benauwd meer.

Superleuke dag gehad gister, overdag bij mijn broer geweest met de hele familie. Campingbedje mee en ze heeft heerlijk geslapen. Gisteravond bij ons thuis met schoonfamilie en ook met nichtje van 2 maanden ouder, ook allebei hartstikke lief geweest en heerlijk gaan slapen. Vandaag even met Jessi bij mijn oma geweest en verder heerlijk thuis hangen. Alleen nog even sushi halen zo, mjam!!!!

Nichtje dat 2 maanden ouder is heeft heupdysplasie, heb ik hier al eerder geschreven. Nu heeft ze al 3 maanden een paflovtuigje aan, maar er was niet genoeg verbetering, dus nu moet ze 2 jan opgenomen worden en 3 weken in traxie. Dwz dat ze haar beentjes aan gewichten gaan hangen. Daarna gaan ze een kijkoperatie doen om te kijken of de kop goed in de kom staat, is dit niet het geval dan moet ze een operatie van ongeveer 20 uur ondergaan waarbij ze ook moeten zagen. Daarna moet ze sowieso 3 maanden een gipsbroek en dan misschien nog gevolgd door een spreidbroek. Vind het zo erg voor mijn schoonzus en zwager en zo zielig voor ons nichtje! Ze is nu 6,5 maand. Gewoon je kleintje niet thuis bij je hebben en onzeker wat er komen gaat....

Met vriendlief trouwens niet meer over een tweede gehad hoor, ik laat het voorlopig rusten. Maar ik weet bijna zeker dat hij bij zijn beslissing blijft.... Ik moet me er alvast op voorbereiden.

Iedereen verder leuke dagen (gehad)? Maiendietje lekker aan het kamperen? Hopelijk is het niet te koud!

Deel Deze Pagina