Tooske het is heerlijk hier en helemaal nog niet koud. Jeremy doet ook zijn eigen ding als altijd. Zal als we thuis zijn volgende week foto's plaatsen
Ahhh wat een vrolijkerd! Hier Ook leuke dagen gehad en Mees is zo lief en vrolijk! Zaterdag bij mijn ouders geweest en heeft ze lekker in de box geven met ons neefje van mijn tweelingzus, wat een verschil zeg, zo'n klein hummeltje nog! Ook heeft ze daar heerlijk geslapen. Gisteren wat vrienden hier ontvangen, lekker gegeten en veel gedronken ( ze bleven hier slapen) en mees was weer erg voorbeeldig! Ze werd pas om 09.30 wakker Vandaag ook weer vrienden op bezoek gehad en nu weer lekker niets doen!
Fijn is dat het Suzanne als beebje zich zo ontzettend voorbeeldig gedraagt! Hier ook inderdaad een ontzettende vrolijkerd en heel erg voorbeeldig beebje!
Hoe gaat het met de tandjes bij jullie? Mees heft boven 1 tandje waarvan het puntje door is en onder 4 puntjes gelukkig heeft ze er niet heel erg lat van! Zit er wel grappig uit
oh Tooske wat een mooie meid , en die wenkbrauwtjes zo leuk. Bij Femm zie je ze bijna niet. Hier ook rustige dagen gehad . Gisteren bij mijn ouders en vandaag bij vl zijn vader. alles rustig dus. Jens en Femm allebei voorbeeldig geweest Alleen wel allebei normale tijd wakker . Tandjes hier heeft ze wel jeuk zeg maar. alles gaat de mond in en dan schuren. Maar goed Jens heeft dat tot 13 maanden gedaan hihi. dus zie wel. Maienditje gelukkig is het niet koud nee. waar ben je ergens ? Femm doet nu een beetje dansen zo schattig. dan zit ze rechtop en gaat van links naar rechts. en lachen dat ze dan doet. Ook begint ze weer te rollen. is lang weggeweest. en net van die buikspieroefeningen. haar hoofd omhoog tillen oh wat ben ik toch toch verliefd op mijn kleine meid. lekker vakantie nu. morgenvroeg sporten. kijken of mijn vetpercentage is afgenomen op 7 weken. wel ben ik al afgevallen en mijn conditie is sterk verbeterd. volgens de test. Hebben jullie ook vakantie of gewoon werken ?
zo, liggen weer te lossen. Moest om 6u mn nest al uit om de auto rond te rijden. Maar goed, dan kan ik nog wat in huis gedaan hebben voor ik ga winkelen met zusje en dochterlief Heb hoop nieuwe kleren nodig en ga zusje laten uitzoeken, eens kijken of ik zo iets anders in de kast kan krijgen. Hier ook fijne dagen gehad, gister schoonouders/zusje+man op bezoek geweest, lekker zitten grillen, was erg gezellig. Hebben vakantie geboekt voor 1ste week van juni, gaan we met zn 10e schoonouders, schoonzusje+man+baby die nog geboren moet worden, zwagertje, en wij 4tjes. heb er wel zin in. ah, lydia begint te protesteren in bed
Fijn dat alle baby's zich goed hebben gedragen tijdens de kerstdagen. Tooske hoop dat je nichtje snel reageert en de operatie niet hoef te ondergaan al is het nu ook al niet leuk. Fijn he gup vakantie in het vooruitzicht. Hier 2jan weer werken en dan met hemelvaart twee weken weer vrij. Hier nog geen tandjes dat ik weet. We zitten in kamperland, dicht bij huis mocgt het koud worden kunnen we vluchten. Van de week moesten we lachen gingen hier natuurlijk zwemmen is van de roompot maar van die oranje zwembandjes om de armen waren verplicht, nou je zag jeremy niet mee zei tegen de badmeester of dit nu veiliger is. Jeremy heeft net de fles op en liggen met zijn drieen heerlijk nog op bed, das genieten. Mensen die moeten werken, werkse en jij shopse gup
Ja eigen zaak hier, dus gaat gewoon allemaal door, ben vandaag ah werk. Maar ik mag niet klagen, want werk maar 2 dagen per week en neem gewoon geregeld wat mee naar huis, zodat ik toch lekker bijblijf met de administratie. Leeuwtje, ja ons meiske heeft best donkere wenkbrauwen ja, weet niet van wie ze die heeft, want wij zijn allebei best licht (donkerblond allebei). Ja, die buikspieroefeningen doet ze hier ook ja haha. En fijn dat je zo aan het sporten bent, voel jeje een stuk beter door he. Ik ben nu welgeteld 1 keer gaan mountainbiken, maar tis in de avond donker, dus moet nog heel even geduld hebben, dan kan ik in de avond weer, is makkelijker want dan is vriendlief gewoon thuis natuurlijk. Tandjes hier ook nog niet gespot! So, Suzanne, al zoveel tandjes, och dat staat toch zo ontzettend schattig!!!! Heeft ze er geen last van? Haha, zie het al helemaal voor me Maiendietje, waar gaan die zwembandjes met dat mannetje heen hehe. Geniet nog lekker daar! Ja, ik hoop ook dat de tractie al het werk doet wat nodig is, echt niet niks om je kleintje zo te moeten zien lijden.... Ik wil eigenlijk ook wel iets van vakantie gaan boeken, of nog met wintersport of naar de zon in het voorjaar. En nog bekijken of we met of zonder onze lieve ukkepuk gaan....
ja heerlijk! en lukte precies tussen 2 verjaardagen in, schoonpa is donderdags jarig en gaan van vrijdag tot vrijdag, en ik ben dan de zondag als we terugzijn jarig mis alleen verjaardag van zusje nu, maar dat zijn we wel gewent inmiddels die zwemvleugels vind ik bij die kleintjes ook niet veilig want ze hebben toch nog niet de kracht om er goed in te blijven drijven als je ze niet vast heb, dus als er wat gebeurd weet je alleen waar ze drijven
nou ik laat hem ook niet los maar ja snap de badmeester wel als hij zich niet aan de regels houd en er gebeurd wat heeft hij een probleem. hier eerste week januari ook want boekhouduurtjes doen vrees is, houd het keurig bij maar het jaarafsluiten gaat altijd wel tijd in zitten, alles goed controleren enz.
@Tooske wat zielig voor je nichtje en haar ouders maar wat een schattige foto's van je mooie meid, echt heel cute! @kerstdagen zijn goed verlopen bij ons, redelijk rustig, op visite geweest bij (schoon)ouders, beebje heeft best goed geslapen daar, konden rustig ons kerstdiner nuttigen @tandjes ik kijk wel af en toe omdat ze veel op haar handjes en speeltjes bijt en beetje kwijlt e.d. maar er lijkt nog niks op doorbreken te staan.. gek hoor dat ze al bijna tandjes gaan krijgen wat gaat dat toch hard allemaal
Inderdaad gaatr erg hard ineens... gelukkig heeft ze geen last van haar tandjes (nog), maar voor de zekerheid maar snel wat homeopatisch spul kopen, wat de pijn iets verzachten kan, (mocht het nodig zijn). Nou Tooske, hopelijk is het allemaal niet nodig bij je nichtje en komt er snel verbetering in! Lijkt me echt vreselijk voor zowel ouders als natuurlijk de kleine! Hier ook gewoon aan het werk, maar denk dat ik vrijdag een extra dagje vrij neem.... (gelukkig kan ik zelf bepalen wanneer ik vrij neem, ik snijd mezelf er mee in mijn vingers als ik mijn werk niet af krijg door te veel vrij te nemen, maar werk wel wat extra deze week ) Las ik het nou goed maienditje en gingen jullie camperen? (hoe moet ik dat voor me zien... in een tent? Of in een caravan? gelukkig heb je wel heerlijk weer, maar neem aan dat je in een caravan zit, dat is nog wel goed te doen, maar tent, dan zijn jullie wel extreme bikkels hoor Ik gun jullie natuurlijk de caravan haha Brrrrrrrr tent.... Nou hier wel geteld 0x op de fiets gestapt en ben inmiddels volledig tot stilstand gekomen betreft afvallen.... sinds ik werk en enom lange dagen heb gemaakt heb ik niet eens meer de puf om achter de wii te kruipen haha.... Volgend jaar begin ik wel weer Nog 6 kilo te gaan ... lekker hoor Gup op vakantie!! Goed geregeld! Hoop dat je een beetje kunt relaxen met die 2 kleintjes om je heen! Nou ik ga nog even verder werken en dan hup naar huis om met Mees te knuffelen!
We hebben een goed geisoleerde caravan. Zelf kamperen we al wat jaren maar willen ook wel wat comfort en luxe en dat biedt een caravan. Het is onze eigendom en wie weet word jeremy ook kampeergek. Vandaag heeft hij last van een sprongetjr hoop ik want wat hij vandaag gehuild heeft is meer dan tot nu toe in zijn hele leven. Doodmoe zijn maar niet willen slapen, ook geen fles willen. Geen verhoging maar toch ff zetpil gezet. Afvallen hier ook ver te zoeken was 11 kilo al af maar ik kan slecht volhouden
Gelukkig een caravan! Dat is wel echt lekker om je eigen stekje te hebben! Hoop dat Jeremy snel opknapt!
hoi hoi, Sorry niet veel tijd om te reageren. Wel hele tijd meegelezen. Vandaag ook een druk dagje. De buren van mijn ouders komen terug met hun adoptie kindje uit china Dus de buurt is daar vandaag alles aan het versieren. En dan ga ik dat filmen voor hun en dan een dvd van maken. Echt zo leuk. Ze landen vanavond op schiphol, ze hebben een jongetje van 3,5. Hier gaat verder alles goed. Mirthe alleen erg hoesten. Gister lekker naar de kapper geweest en higlights laten zetten en puntjes laten knippen nu zit het weer een stuk beter. En staat ook veel leuker Wel lekker zo'n middagje bij de kapper zitten ff tijd voor mezelf Morgen hier nog dagje werken van 7 tot 17.00 en dan weekend en dan 2 januari weer. Heb maar 2 kids. En mirthe is er tot de middag want manlief wel ff op tijd vuurwerk halen dus neem ik haar eerst mee. Iedereen fijne dag
@Bumpie wat leuk zeg dat het adoptiekindje van je ouders hun buren thuiskomt, wat schattig is Mirthe ziekjes of alleen hoesten? mijn beebje hoest ook best wel veel soms maar het lijkt ook wel of ze het gewoon een leuk geluid vindt, haar stem uitprobeert ofzoiets het is nl ook snel weer over en verder niet ziek oid en jij weer lekker 'opgefluft' bij de kapper, ook altijd fijn ga je weer mooi en fris het nieuwe jaar in, hihi @Maienditje leuk hoor kamperen, en met zo'n caravan lijkt me dat goed te doen met een kleintje erbij en zit Jeremy nu weer wat beter in zijn vel of nog steeds veel huilen? beebje heeft goed geslapen vannacht, van 20.00 - 9.15 uur! nu ligt ze weer te slapen na de ochtendvoeding & spelen in de box.. straks komt haar oom (mijn broertje) op visite, gaan we lekker wandelen en ergens wat drinken, gezellig! hopelijk blijft het droog fijne dag iedereen!
pffff, ben ongesteld geworden en voel me toch gammel! heb gewoon dik 12u geslapen vannacht! 1x wakker geweest om lydia fles te geven en voor de rest alleen maar geslapen. En voel me nog moe dus niet veel gedaan vandaag. Gister wel lekker gewinkeld met zusje, voor iedereen kleren gekocht. Was zo stom, was eerst al vergeten fles te maken, maar kwam erachter toen ik mn jas aandeed dus nog even snel gedaan, maar tas stond al in de auto dus even snel naast lydia in de maxicosi gezet en in de auto er naast gelegt. Loop ik in de stad: fles vergeten te pakken maar een nieuwe gekocht, had geen zin om nog 20min door te lopen met huilend meisje. (had bij station geparkeerd, zusje kwam met trein). Voelde me echt zo dom