gup dat is minder idd. Hier is Femm weer beter met dank aan vsm . hoesten is heel stuk minder. Vandaag vakantie geboekt voor de zomer 11 dagen egypte in juni en een hele leuke prijs. kregen heel veel korting omdat we voor 1 januari geboekt hebben. en via duitsland wat ze daar allemaal voor korting hebben . verder nog met een vriendin gaan lunchen en beetje geshopt. kortom leuk dagje i love vakantie. was er ook aantoe. ros jij ook lekker dagje gehad ?
Leuk al die vakanties in het vooruitzicht. Gelukig zit heremy vandaag weer goed in zijn vel en doet zijn ding. Omdat hij nooit huilt vind ik zo dag als gisteren wel vervelend, niet wetende wat er is met hem en hem ook niet kunnen troosten
maienditje hier gisteren ook zo'n dagje , alleen als wij haar vast hielden was het goed. Aangezien Femm ook normaal heel vrolijk is en bijna nooit huilt , was dit raar. maar goed lekker knuffelen i ook leuk. alleen idd wat zou er zijn dan dat vraag je je toch af !
Nou op schoot was hij hier ook niet stil omdat hij gewoon ook doodmoe raakte en dan krijgt hij een slecht humeur. Maar gelukkig gaat s nachts altijd goed en gister ook weer een normale dag
Oh schattig Gup! Balen Maiendietje en Leeuwtje, zon dag dat ze hangerig zijn en je niet weet wat er is. Schijnt echt met sprongetje te maken kunnen hebben. Onze beebjes zijn allemaal rond de 20 weken en dat is er weer een sprong Hier beebje zoooow lief, zelfs mijn ouders en schoonouders zeggen het dat ze wel echt heel erg zoet is altijd. Echt een rustig kindje dat bijna alles goed vindt en bijna nooit moppert. We kunnen er echt van genieten zo! Met oud en nieuw zijn we toch thuis, we konden geen kaartjes meer krijgen voor het cafe. Maar vind het eigenlijk helemaal niet erg, komen 4 vrienden langs, lekker gourmetten, beebje thuis, hondje thuis, gewoon lekker huiselijk gezellig, ik hou er wel van! In januari gaan vriendlief en ik toch nog nachtje weg met tweetjes en ik ga met vriendinnen nog een nacht goed doorhalen, dus we komen toch wel aan onze trekken Gisteren bij diëtiste geweest en we mogen gaan beginnen met bijvoeding. Vandaag ben ik ah werk en is onze schat bij schoonouders, maar morgenochtend krijgt ze dan echt haar eerst hapjes. Ben benieuwd hoe ze t vindt! Ze hapt al wel naar de fles als ze die ziet, dus hopelijk ook snel naar een lepel. Ik ga weer aan de bak hier!
@Gupp,ekop wat een schattige kindjes, leuke foto en sterkte met de ongi! ik 'wil' ook weer, vind het nu vervelend worden, gevoel alsof het niet goed werkt en ik niet vruchtbaar ben ofzo.. (is ook zo, tijdelijk, toch?) maar kan nog wel een tijdje duren met BV wel vervelend dat het dan gelijk zo hard aankomt je eerste menstruatie weer, ik had daar ook altijd veel last van dus verwacht nu het ergste @Tooske leuk morgen het eerste hapje, veel plezier alvast wij gaan straks voor eerste keer groente, bloemkool.. benieuwd wat ze ervan vindt, ik denk minder lekker dan fruit..? maar we zien het wel! beebje werkt zich steeds naar boven in de box, duwt af met haar voetjes.. leg ik haar wat meer naar onder neer en na een paar minuten ligt ze bovenin met haar hoofd tegen de spijlen hier ook een lief, rustig beebje, joepie fijne dag iedereen!
bij daniel was ik het ook binnen 3maanden weer en toen liep ik echt leeg. Nu is het vooral mn humeur... Bloeden zelf valt opzich wel mee, maar de rest eromheen is zo vervelend. Lydia had pas broccoli, vond neit niet om te eten Net banaan op, die vond ze wel lekker! Ook al zo'n beweeglijk meisje, hier ook heel erg. Stilliggen is er echt niet meer bij. Ze draait vooral rondjes
@gup sterkte met je humeur ik heb vandaag zoiets raars, voel ineens zo de kriebels voor nog een kindje! terwijl beebje nog heel klein is natuurlijk en ik er net aan begin te wennen, en er heus nog niet weer klaar voor ben.. maar voel haast fysiek de kriebels als ik er aan denk raarrrr... scheelt dat ik toch nog eisprong heb, blijkbaar zal wel iets hormonaals zijn nu @Luusje84 lees je nog wel eens mee? hoe gaat het nu met jou en je nieuwe zwangerschap?
We worden met steeds minder hier Dus misschien een leuk idee om ons samen te voegen met de Augustus mama's 2e helft? Is denk ik wel gezellig? Maar heb eigenlijk geen idee of zij dat wat vinden en hoe jullie dat vinden? Dus vandaar even hier ook de volgende vraag neerlegngen, even kijken hoe iedereen reacgeerd van beide kampen Ik zou het iedergeval gezellig vinden! *breekt in* Hallo Augustus Moeders, ik heb geen idee met hoeveel jullie hier nog actief zijn, maar we hebben nog een Augustus mama''s 2011 topic", daar zijn we na alle bevallingen weer wat geslonken met de aantallen, maar nog steeds actief aan het schrijven, wellicht leuk om onze topics samen te voegen?, geen idee hoe jullie daar over denken? *Breekt uit*
Suzanne vind het wel handig die rustigheid is het bij te houden naast het fulltime werken. Maar gezellig als we samen gaan ook prima hoe meer zielen hoe meer vreugd. Morgen dagje thuis de boekhouding afronden ben evt bezig met een pand voor mijn bedrijf. Ennu een jaar geleden had ik mijn eersye echo en was ik 9 weken zwanger, en als ik nu zie wat een knappe boy we hebben
Ja is ook wel handig dat het zo rustig is inderdaad, maar geloof dat het bij het andere forum ook net zo rustig is als hier..... volgens mij is dat wel te behappen. Maar hoe dan ook, ik blijf sowieso bij jullie haha (of jullie dat nou leuk vinden of niet hehe). Wat gaat de tijd snel he..... alweer een jaar geleden dat jij die echo had! echt leuk! Ik ben morgen lekker vrij, ik ga heerlijk niets doen met man en kind HMmmm!!
Hoi hoi Hier vanavond een autostoeltje gehaald van maxicosi bij babydump voor 99 euro was aanbieding. Voor over een paar maanden. Vanmorgen had ik mirthe op het werk eens een minuutje in de kinderstoel gezet. Ze bleef mooi recht zitten. Echt zo schattig. Wil morgen ook eens proberen of ze zo al kan zitten.op cb zeiden ze laatst ook al dat ze goed evenwicht heeft. En ze snel al zelfstandig kan zitten. Vandaag was ze weer erg vrolijk gister hier ook een huildagje niets was goed.
Bumpie, hier jeremy ok al eens in de tripptrapp stoel met babyset erop gezet. Met kussen opgevuld en ging goed maar niet langer dan vijf minuten. Als ik hem rechtop tegen iets aanzet valt hij ook niet meer op zij. Hier van de week ook autostoel groep 1 gekocht een maxicosi axsis, kan je opzij draaien. Vanaf negen kilo mogen ze erin, is hij hier nog niet maar kijken hoe plat hij kan van de week
@topics er is ook een augustus 2011 buikjes.. de mama's topic, daar lees/schrijf ik sinds het begin van de zwangerschap en na de bevalling ook al mee, verdeel nu steeds mijn aandacht tussen die 2 ik vind het best om alles samen te voegen, is makkelijker bijlezen! haha.. al hebben de andere mensen elkaar natuurlijk niet al sinds de start meegemaakt, maar opzich maakt dat ook niet uit..
samenvoegen met de buikjes: vind het best hoor hier alles rustig, mannen slapen nog, lydia ligt in de box hele verhalen te kraaien, gezellig
zo ben ik weer, druk druk druk geweest. Kerstdagen goed doorgekomen, maar was wel veel. Wij hadden er meer last van dan Timme hihi. Oud op nieuw morgen hier het huis vol zitten gezellig. Hapjes, Timme mocht nu ook beginnen van de dietiste en banaan was een succes en vandaag erwtjes ook al hihi. Timme begint nu echt te rollen, had fysio uitgelegd dat het eigenlijk ook pas vanaf nu kan. Voor de 6 maanden is het eigenlijk altijd vanuit onstabiliteit, nu vanaf het kunnen. Zo schattig, maar je moet wel beter opletten. Zitten mochten wij niet stimuleren, omdat Timme heel sterk is, verwacht die vrouw dat als wij het aanbieden hij het zo snel gaat doen en dan rollen en kruipen etc overslaat en je zo'n konthoppend kind krijgt Wel heel ff in de ikea kinderstoel gehad met kerst om hem gewoon er even bij te laten, maar dat was het dan ook wel. Rest heel erg lief in zijn wipstoel bij mijn nicht starend en half dromend de kerstboom bewonderen.
Oh en wat vliegt de tijd, dinsdag is Timme alweer een half jaar.... Gup wat vervelend dat je er zo'n last van hebt, gelukkig is het niet voor 5 weken. Hoe gaat het nu met jou Leeuwtje, want bij jou duurt het alwel zoooo lang, jij kon volgende week toch terecht bij zwaan toch?
@zj poeh een half jaar, dat gaat zeker hard! gek idee.. wat leuk dat de eerste hapjes goed zijn gegaan! en het omrollen, de kinderfysio zei idd ook dat het terugrollen in eerste instantie meer per ongeluk gaat.. rolt hij ook al zelf op zijn buik? mijn beebje rolt alleen nog van haar buik op haar rug, als ze er geen zin meer in heeft ofzo andersom nog niet gespot, wel *bijna * op haar zij leuke foto van Timme!
heb bij de augustus 2011 buikjes.. de mama's voorgesteld om naar dit topic te verhuizen, dus als het goed is komen die hier meeschrijven, als iedereen het kan vinden! heeft iemand nog de lijst van hier? dit is de lijst van het buikjestopic, alleen wel een verouderde versie volgens mij, ff zoeken naar de meest recente, lang niet iedereen leest/schrijft mee ook (-̮̮̃̃۶ GEBOREN !! 12-7-2011 - 36w2d - Augmam - Zoontje .......- 2685 gr & 49 cm 16-7-2011 - 34w5d - Mamapatricia - Dochtertje Lizzy - 2230 gr 18-7-2011 - 36w1d - Josjo - Dochtertje Annelynn - 2910 gr & 45 cm 21-7-2011 - 37w3d - JustMe86 - Zoontje ......... 2940 gr 22-7-2011 - 35w4d - Naiobi - Zoontje Dean - 2920 gr & 49 cm 22-7-2011 - 38w2d - Missa - Dochtertje Lynn (2700 gr) en Iva (2990 gr) 29-7-2011 - 37w - Wennietje - Zoontje Tidus - 46 cm & 2565gr 01-8-2011 - 39w5d - Ros84 - Dochtertje ......... 2888 gr 02-8-2011 - 37w - Siren84 - Dochtertje Lizzy - 3140 gr 04-8-2011 - 38w - Sloppyslayer- dochtertje Suzannah Joann - 2925gr 05-8-2011 - 38w2d - Danielle83 - dochtertje Eva - 3810 gr 05-8-2011 - 39w1d - Asun - dochtertje Lize - 3990 gram 06-8-2011 - 40w - Bibi26 - zoontje.......... 08-8-2011 - 38w6d - Brechje - dochtertje Emy Maria - 4130 gr. & 52 cm 09-8-2011 - 39w3d - Linn84 - dochtertje Evi Jasmijn - 3285 gr & 49 cm 10-8-2011 - 38w1d - Sjulie - zoon Rhein (2230) & dochter Bracha (2830 gr) 12-8-2011 - 38w1d - Jannanas - zoontje Niek 13-8-2011 - 41w1d - Igglepiggle dochtertje Laura - 4000gr 13-8-2011 - 38w4d - Kabouter Klus zoontje Hidde 14-8-2011 - 40w2d - Ghurabaa dochtertje Juwayria - 3280 gr & 51 cm 16-8-2011 - .......... - Bamaca zoontje 17-8-2011 - 38w3d - Lilaa - zoontje Kaan - 3000 gr& 50 cm 19-8-2011 - 40w - Ukkiefct - dochtertje Leslynn - 3820 gr & 50 cm 19-8-2011 - 40w6d - Muurbloempje - zoontje Owen - 3915 gr & 54 cm 19-8-2011 - 40w6d - fairylaughs - zoontje..........5120 g & 54 cm 20-8-2011 - 40w6d - Reza dochtertje Indy - 3480 gr 20-8-2011 - 40w1d - Poeze - zoontje Joris 20-8-2011 - 40w - Sweetangel28 - dochtertje Isabella - 3147 gr & 49 cm 21-8-2011 - 39w5d - Natas79 - dochter Mare Josefina - 3175 gr & 39,5 cm 22-8-2011 - 41w3d - bloempie - dochtertje Lana- 3962 gr & 54cm 23-8-2011 - 40w3d - Wondertje1985 - dochtertje Mirre- 3590 gr & .. cm 23-8-2011 - ---------- - Elisje - zoontje Tristan 25-8-2011 - 41w1d - Sila24 - zoontje............................4890 gr 28-8-2011 - 41w1d - Pandora - zoontje............3665 gr & 50 cm 29-8-2011 - 39w5d - ikkuh86 - zoontje Luc - 3480 gram & 50 cm