Augustus 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sjorsjette, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DesireeB

DesireeB Lid

13 aug 2009
    85
    0
    6
    Goedemiddag,

Ik mag me ook melden voor augustus mama's. Een hele grote verassing maar ben er super blij mee! Hoop dat ons 2e kleintje goed mag groeien en gezond ter wereld mag komen!

We hebben al een zoontje van bijna 2 dus die wordt als het allemaal goed gaat grote broer. Heb al een echo gehad en die zei 5 a 6 weken zwanger. Dus met hulp van haar is het waarschijnlijk 9 augustus dat ons 2e kleine geboren mag worden en dat hoop ik zo erg!

Wel moe misselijk en bandenpijn ook al wat last van me bekken maar dat had ik bij de eerste met 10 weken al. Hoop dat ik met deze minder last heb van me bekken en niet met 28 weken 100% thuis zat.

Succes dames! Hoop dat iedereen een plakker heeft hihi.

Grtjes Desi

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Welkom DesireeB en gefeliciteerd.
    Fijn dat je al een echo hebt gehad. Hopelijk blijft het goed gaan

3. LovelyBrunette

LovelyBrunette Actief lid

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Desiree, Welkom en natuurlijk Gefeliciteerd!!!

4. salmiakje

salmiakje Lid

11 dec 2011
    66
    0
    0
    @ lovelybrunette. Ohhh wees blij. Ik wordt moe en naar van mezelf door al die geurtjes.

Alleen waar ik niet misselijk van wordt, is oliebollenlucht! Toevallig liep ik gister langs een oliebollenkraam in mijn pauze en heb er eentje meegenomen :)
    Hmm misschien dat ik er wel naar van wordt als ik in huis midden in de oliebollenlucht zit, maar dat is een gok want mijn vriend daar nooit aan beginnen.

En whaaa! Helemaal niet aan gedacht dat ik niet teveel thee mag. Ik ben een theeleut en drink continu thee! Hmm dan maar fanatiek aan de Rooibos!

5. salmiakje

salmiakje Lid

11 dec 2011
    66
    0
    0
    Gefeliciteerd Desiree!

6. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Hahaha, prècies mijn probleem. Ik geef "theeleut" een nieuwe betekenis hahaha..... Drink het zò graag! Maar niet als ik niet zeker weet of het goed is voor mn babytje... :(

7. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Bekijk bijlage 207290

Even een hèèèle slechte kwaliteit foto meiden, sorry daarvoor.
    Maar wat vinden jullie? Mn vriend is nog aan het werk en toen
    ik net in de spiegel keek, zag ik dit! Zie ik wat ik wìl zien?
    Of zien jullie het ook? hihi....

8. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Welkom desiree! Gefeliciteerd meid!

Ik heb nog geen last van sterke reuk!
    Gewoon zoals het was...

Had alleen vandaag ontzettend lage rugpijn en m'n buik alsof je ongesteld moet worden..
    Net het buis gezogen, gedweild, boodschappen gedaan
    Ben nu echt heel moe...pff werkelijk kapot

9. salmiakje

salmiakje Lid

11 dec 2011
    66
    0
    0
    @ Marik en nu lekker chillen achter de laptop of com :)

@ lovelybrunette. Ik weet niet of je een zacht buikje hebt of dat het van binnen al veranderd is :)
    Ik heb een zacht buikje, dus dat van mij is helaas eigenlijk mn "vet" kwabbeltje die ik nu steeds meer vrij laat om lekker te wiebelen..hihi

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Salmiakje, hier ook een echte theeleut. Bovendien krijg ik koud water niet zo goed weg. Ruik hier de oliebollenlucht nog in de bakkerij. Morgen mag ik ze ook verkopen, kijken of ik ze dan kan weerstaan haha

LovelyBrunette, heb je die foto vanavond gemaakt? 's Avonds is m'n buik nl. ook meer opgezet.

Marik, dat ongi gevoel heb ik dus ook in m'n buik. Word er niet zo vrolijk van. Of hoort het er toch bij? Weet het al niet eens meer van m'n zoontje.

Ga hier vanavond lekker bijtijds naar bed. Heb het steeds zo koud, is dat ook iets wat erbij hoort? Zit gewoon steeds te rillen, al heel de week overigens. Of zou ik iets onder de leden hebben?

11. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Desiree: Welkom en gefeliciteerd! Fijn dat jij al een echo hebt gehad, was dat om te kijken hoever je was?

Als ik het alleen maar lees van die oliebollen lucht ruik ik het al en word ik misselijk!
    Ik heb het ook al een paar dagen koud, probeer zo veel mogelijk binnen bij de kachel te blijven.
    Ook hier lage rugpijn en ongigevoel, hoort er allemaal bij. En omdat ik het zo leuk vind ga ik morgen nog even een testje doen, wil een knal streep zien. CB digitaal heb ik ook nog liggen dus die doen we ook!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dames die zwanger zijn van een 2e/
    Hebben jullie nu dezelfde symptomen als bij de 1e?

13. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    @Desiree Welkom :)
    @ons wondertje, heb nog geen enkel kwaaltje eigenlijk... bij de eerste had ik tot 12 weken ook nergens last van (op een beetje gevoelige borsten na, maar zelfs dat heb ik nu niet)

@sjorsjette kreeg jij vandaag niet een echo meid?

En nu jullie het erover hebben... ik heb zin in oliebollen hmmmm

xxx

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dat is fijn meid dat je je zo goed voelt:)
    Hier nog 7 dagen wachten of ik me ook als Augustus mama mag komen aanmelden.
    Al denk ik niet;)

15. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    @ salmiakje
    Ik ga zeker lekker relaxen pfff net gedoucht en lig nu languit met de iPad op ZP.
    Elke keer als ik jouw naam lees krijg ik zin n salmiak drop hihi

@ corina
    Ja ik heb het als ongesteldheidskramp en soms extra en tegelijk in m'n onderrug, heel laag.
    Vandaag was echt naar. M'n onderrug deed zon zeer..pfffff
    Zijn van die onzekerheids dingetjes bleghhhhhh

16. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Ja, eigenlijk wel. Heb vanmiddag mijn zwangerschapsdagboek van de eerste erbij gepakt, en had daar ook geschreven dat ik echt elk uur wat moet eten om niet misselijk te worden. Heb alleen nu al af en toe bandenpijn :$
    Het doet niet echt pijn, maar ik herken dat trekkende gevoel gelijk!

17. spring

spring Niet meer actief

Uitrekendatum

01-08 Niqi79
    02-08 woezelenpip1981
    03-08 Jessica3
    03-08 MaaikeW
    04-08 Sjorsjette
    04-08 Sweetgirl84
    04-08 Marilou
    06-08 nath86
    06-08 mammied
    07-08 Hummeltje 1
    08-08 Sas1983
    09-08 salmiakje
    10-08 LovelyBrunette
    12-08 Marielle82
    16-08 Marik
    17-08 Spring
    17-08 Corina
    18-08 brotherbear
    21-08 Laurie
    21-08 MamavanDaan
    23-08 kimsenna

Afspraak VK of GYN

15-12 Niqi79 – Intake VK & 1e echo
    19-12 Frisje – Intake VK & 1e echo
    21-12 LovelyBrunette - Intake VK
    23-12 Sjorsjette – GYN 1e echo
    23-12 Hummeltje 1 – Intake VK
    27-12 Sweetgirl84 – Intake VK
    28-12 mammied – Intake VK & 1e echo
    30-12 Laurie 1e echo
    02-01 woezelenpip1982 - 1e echo
    3-01 Sas1983 - Intake VK en 1e echo
    05-01 Corina termijnecho
    05-01 Spring Termijn echo en intake VK
    10-01 Marike intake verloskundige
    17-01 Marike 1e echo

Hoi Meiden,

Ik had niet verwacht mij te kunnen aanmelden bij een clubje zwangere maar een wonder is geschied. Ik ben zwanger:) Zou op 17 aug. gaan trouwen maar verwacht nu op die datum een baby! Ben 44 jaar en heb dit jaar nog het ivf trajekt afgesloten en Woepie nu zwanger.
    Heb overigens geen kwaaltjes alleen licht spotting maar dat volgens de ha en vk geen kwaad zolang het geen erge bloeding wordt. Poeh, opluchting.

Ik heb het erg druk en zal niet vaak komen maar zal zeker af en toe meelezen hier. Maandag komt bij mij MvM en dan ben ik benieuwd hoe de test van hun is.

Gefeliciteerd Allemaal:)

18. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Hoi meiden,

Pff ben ff een paar dagen niet geweest en jullie zijn zo veel verder met kletsen. Ik pik effe maaike en sjorsjette er uit.

@Maaike, veel sterkte meis! Hopelijk valt het erg mee volgende week!

@Sjorsjette, balen dat je je nu al zo naar voelt. Hopelijk knap je over een week of vijf op!

@All, wat "fijn" om te lezen dat jullie dezelde krampjes, zeurende gevoelens, onzekerheden hebben. Dan voel ik me daar niet zo alleen in :)

19. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    @Spring, Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Leuk dat je je heb toegevoegd aan ons clubje.
    En wat grappig dat je bent uitgerekend op de datum wanneer jullie zouden gaan trouwen!

@brotherbear, Fijn is dat he? Lezen dat je gevoel normaal is :) Vind ik ook....

20. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Spring, gefeliciteerd!!!

Deel Deze Pagina