@spring! Congrats! @LovelyBrunette, ja dat is heerlijk.. want als je niet leest kan je jezelf zo gek maken..
Marik erg hè die kwaaltjes. Word er ook zo onzeker van. Had gisteren geen fijn dagje. Nu vanochtend gewerkt en nu last van m'n bekken en buik. Heb wat verkrampt gestaan denk ik. ONs Wondertje, kan nog niet echt zeggen dat ik het zelfde voel. Weet wel dat ik veel onzekerder ben nu. Wow Spring wat een wondertje. Maar dat word geen trouwen nu denk ik of wel?
Hallo, ik kom hier net kijken omdat ik afgelopen dinsdag een test heb gedaan, en ik ben ZWANGER! We zijn sinds maart bezig, kwam erachter dat ik PCOS heb en nu na de 2e ronde Clomid al zwanger. Heel bijzonder. Voel me verder goed. Ben alleen erg licht in mn hoofd en heb last van een opgeblazen gevoel maar dat heb ik er echt voor over! Volgens de verschillende sites ben ik rond 21 augustus uitgerekend. Ik vind het ontzettend leuk jullie reacties te lezen!
Spontanious1983 welkom en gefeliciteerd! Fijn dat het al zo snel is gelukt met de Clomid. Veel last van bij verschijnselen of niet?
@Corina: Ja wij zijn daar ook erg blij mee en eigenlijk (toch nog) geheel onverwachts. Ik voelde me niet anders en had al, dacht ik, menstruatie krampen. Ik voel me wel wat licht in m'n hoofd en had een opgeblazen gevoel. Ben nu maar gestopt met kauwgom eten en dat helpt wel. 10-01-12 heb ik een afspraak bij mijn gynaecoloog.
Gefeliciteed Spontanious! Wat fijn dat het dan toch nog zo snel raak is! Die krampen horen er bij helaas.. die heb ik al 1,5 week en ik hoorde van de week van de informatrice van MvM dat het tot 7 weken aan houdt.. dus ik heb nog even te gaan
Spontanious1983, bedoelde eigenlijk bijwerkingen van de Clomid? Heb ze bij m'n zoontje ook 5 maanden geslikt. Ben zo blij dat het nu zonder is gelukt. Brotherbear, oké die krampen horen er dus bij. Ben gewoon steeds bang dat ik alsnog ineens ongi ga worden.
Ja ik ook.. maar ze horen er bij.. Ik merk wel hoe drukker ik me maak qua lichaamsbeweging hoe meer krampen.. dus ik hou me zo rustig mogelijk.. of leg een warme kruik op mn navel
Stom hè, dat ik dat niet eens meer weet van Jochem. Zulke dingen ben je weer snel vergeten, ondanks dat ik toch van het begin al een site bij hou. Nu trouwens ook weer, kan ik lekker m'n hartje luchten.
weet niet of het stom is.. dit is mijn eerste kindje, ben nu 23, dus het besef is nog minimaal.. ik maak me regelmatig zorgen maar ik heb wel een goed gevoel, net zoals vriendlief en moeders .. en die zitten dr nooit naast .. MAar die krampen zijn killing, en het slijm dat ik nu verlies ook.. het lijkt er constant uit te lopen
Brotherbear, haha das bij mij ook. Iedere keer een extra bezoekje aan het toilet om ff m'n slipje te checken. Stomme hormonen ook, die maken ons helemaal gek. Hier op zich ook wel een goed gevoel er over, maar ben zo onzeker. Word soms gewoon blèh van mezelf
Lang leve de hormonen.. Ben nu heel hard aan het aftellen naar de intake bij de vk en de echo.. Nog 24 en 33 dagen..
Wat hier wel scheelt.. is dat ik de komende week nog druk ben met werk, en de week dr op is het kerst en zit ik tot en met maandag in het buitenland.. dus is er veel afleiding.. pas als ik echt weer kan nadenken ben ik al over de 7 wkn heen.
Dank jullie wel voor de felicitaties Spontanious van harte en wat fijn dat het in de tweede ronde clomid gelukt is. Haha heel herkenbaar. Vandaag mijn inlegkruisje eruit gelaten en doe voortaan alleen nog maar zwarte slipjes aan. Valt er ook niks meer te ontdekken en dat geeft wel rust. En trouwen doe ik alleen veel eerder nu. Zag al ergens een positiejurk te koop staan en zodra ik over die 12 weken ben ga ik eens hengelen. Zie me al helemaal voor het altaar staan Zo meiden ga weer nakijken. Leuk om zo nu en dan hier te komen lezen en schrijven.
Ja dat is hier ook. We hebben een bakkerij met 3 winkels dus de komende 2 weken ook erg druk. Hoop dat de tijd dan zo om vliegt. Als het eenmaal nieuwjaar is duurt het niet lang meer. Leuk naar het buitenland met de kerst
Spring, lijkt me ook wel super om met een dikke buik te trouwen. Heel apart dat er zo'n kleintje in je buik zit en eigenlijk ook bij het grote moment aanwezig is. Hihi.... jij ook al steeds je slipjes checken
Oeps, verkeerd begrepen.. Bijwerkingen van de Clomid 50 mg. had ik eigenlijk niet. Alleen rond de eisprong een zwaar gevoel van mn baarmoeder. Dat was meestal 3 dagen voor de eisprong tot aan de eisprong, dan was dat het ergste en daarna verdween het weer. Had jij veel bijwerkingen dan?
Brotherbear, maakt niet uit blijft leuk toch? Spontanious1983, had ook 50 mg. Ja was een heel ander mens met die Clomid. Opvliegers, vreetbuien en heel erg pikkerig. Ben ook flink aangekomen in die 5 maanden tijd. Haha... hoef je niet voor te schamen hoor om je slipje te checken.