Augustus 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sjorsjette, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Echo's zijn spannend vind ik

2. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Helemaal met je eens!;)

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Lovely Brunette, dat willen wij ook inderdaad. Jullie vertellen het dan al vrij snel toch

Kim170709 gefeliciteerd. Was het niet gepland?

xfifix, ik ben pas 30 geworden, dus hoor alweer bij de 'oudere' hihi

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Sjorsjette, wat gaaf!! Ik wil ook haha. Super hè om dan zo'n kleintje al te kunnen zien. Krijg je nu nog een keer een echo of niet?

5. LovelyBrunette

LovelyBrunette Actief lid

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Dankjewel!! :D

6. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Morgen mijn eerste echo inwendig. Echt zo spannend! Ben zo benieuwd wat ik hoor of zie. Ze had het erover dat ze alleen kon checken of het hartje kopte.
    Volgende week dinsdag intake en dan 9 jan termijn echo.

7. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Ja, woensdag heb ik een afspraak. En met kerst (waarschijnlijk kerstavond) vertellen we het mijn moeder en broertje.
    En 2e kerstdag vertellen we het aan mijn schoonouders.

8. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    SweetyGirl, Oow? Ze kunnen toch al bij 6 weken een termijnecho doen. Herrinner me nog bij mn eerste zwangerschap, toen kreeg ik ook met 6 weken de eerste echo. Spannend is het wel he? Morgen al. Leuk hoor! Laat je het ons weten hihi

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Corina
    Ik ben ook onlangs 30 geworden!

6 Januari hebben we weer een echo en daarna vast ook nog… voorlopig moeten we nog ff in het zh blijven…. De gyn weet niet zeker of we over mogen/kunnen naar vk… eerst ff aankijken hoe het verloop is.
    (dit door ons verleden – zie handtekening onder banner)

@LovelyBrunette
    Mijn moeder weet het al… ivm behandeling enz (gaat af en toe mee naar zh) en wij willen
    het ook kerstavond aan schoonfamilie vertellen (die weten wel van de behandelingen maar de uitslag niet verteld) ze komen bij ons dus in 1 klap allemaal.
    Jij nog een speciale manier vertellen??

@Sweetgirl84
    Spannend meid… volgens de lijst lopen we redelijk gelijk op… je kan inwendig zowiezo dingen scherper zien.. en als we echt gelijk lopen dan idd een kloppend hartje en hoofdje al los van lijf (2 bollingen) Spannend meis ik duim!

10. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Geen idee. Heb deze ook zelf aangevraagd omdat ik me ongerust maakte, heb namelijk buikvlies ontsteking gehad toen ik 2,5 was. Ze hebben toen 4 keer me organen gespoeld. Toch moest ik als ik zwanger wilde worden rekening houden met verklevingen. Ondanks dat was het gelijk raak, dus echt een wonder! Maar toch.......Ben benieuwd morgen. Ze had het erover dat ze nog niet veel kon zien maar wel het hartje kon checken. Maar dat is al genoeg, als ik maar weet of er leven is.

11. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Voor mijn moeder heb ik een pakje gekocht. Met als tekst op het truitje: "oma's lieveling". De foto hiervan staat een paar pagina's terug in dit topic.

Voor mijn broertje ben ik nog lastminute op zoek naar een geweldig fotolijstje. Daarin doe ik de tekst:
    Je kan me nog niet horen
    Je kan me nog niet zien
    Maar als ik in Augustus wordt geboren,
    Mag ik dan in dit lijstje misschien ??

Voor mijn schoonouders hebben we ook een truitje besteld,
    met de tekst: Opa en oma's schatje.

Ergens hoop ik dat ik deze week nog een echo krijg.
    Zodat ik dat als extraatje erbij kan geven. Maar zo niet, is dit ook leuk! :)

Daarna vertellen we het vrienden en andere familieleden.
    En jij? Vertel je het op een speciale manier?

12. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    @sjorsjette

Ben benieuwd wat ik zie. Als het hartje maar klopt. Lopen inderdaad aardig gelijk op. Wat fijn trouwens dat jou echo goed was!

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Sweetgirl
    Spannend meis... ik duim voor je... had dat van je gezondheid idd al eerder in dit topic gelezen... toi toi toiiiii

@LovelyBrunette
    Ow leuk zeg... jij maakt er ook een heel werk van...

Ja wij hier ook... maar de ideetjes raken langzamerhand op :$:( (omdat we helaas al vaker vertelde dat... en ging het mis)
    Vind het vorig jaar wel een erg leuke manier maar kan niet 2x het zelfde doen (vind ik). Ik werk in het onderwijs en had kerstallen van krijtbordspul... daarop met roze en blauwe krijt geschreven; kijk zo groot is jullie kleinkind nu (en boven de tekst hadden we een rijstkorrel geplakt)... de bal gehangen aan roze en blauwe lint.

Maar goed dat was toen... nu denk ik aan iets met champagne glazen en roze en blauwe muisjes.. weet nog niet zeker hoor....

14. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Hoi meiden, zo alles weer ff terug gelezen.
    Zijn er best een paar van mijn leeftijd!
    Ik word 2 maart 24!
    Fijn te lezen dat iedereen goede berichten heeft.
    Ik kan niet wachten op de echo pfffff

15. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Ik besef me eigenlijk nu pas dat ik NOG EEN KEER moet gaan bevallen :$
    Ik heb genoeg 'horror'bevallingen gelezen op het forum en dan viel mijn bevalling echt reuzzzzzze mee hoor, maar toch zie ik er heel erg tegenop :( heb het toch wel als traumatisch ervaren... en kan me er dus nu al druk om maken. Nog iemand met al een kindje en die opziet tegen de bevalling?

16. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Kan me dat zo goed voorstellen.....
    Oww, dat is ook wel leuk. Dat met die kerstballen!
    En je champagne glazen met muisjes, is ook zeker apart maar leuk!!
    Hou je ons op de hoogte? :D

17. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Ik wil trouwens ook een boek of iets kopen voor mn vriend.
    Alle zwangerschapsaandacht is vooral gericht op mij en ik vind dat zo jammer. Mijn vriend verwacht net zo goed een kindje. Wordt ook voor het eerst een ouder. Een papa! Dus ik ga eens rondsnuffelen van de week in de boekenwinkel. Kijken wat voor boeken er zijn.

Toen ik eerder zwanger was, had mijn vriend trouwens een deal met zijn baas. Zodra de weeen komen, gaan 2 weken vrij in. Heerlijk! Geen 2 dagen verlof. Maar 2 hele weken is hij dan bij ons!! Hij gaat er dit keer weer voor.... het is dezelfde baas, dus waarschijnlijk gaat het gewoon hetzelfde. Hoe doen jullie dat? Met de vaders en hun werk?

18. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    @xfifix, leuk vooruitzicht dat bevallen ;) ik kijk er niet naar uit, maar ook (nog) niet tegenop. Vorige keer ging best ok, maar toen heb ik wel gezegd, 'been there, done that, hoeft niet nog een keer' :) Als alles goed gaat moet ik er toch weer aan geloven :)

@corina, onze dochter is bijna 2,5, als alles goed gaat is ze net een maandje 3 geworden als broertje/zusje komt

@sjorsjette, gefeliciteerd, super zo'n goede echo!!

@vertellen, weet nog niet hoe! Ik vind het wel jammer dat we pas in januari (waarschijnlijk) een echo hebben, daarna willen we het pas vertellen, zorgt wel voor wat lastige situaties met kerst en oud & nieuw wat het drinken van alcohol betreft, niet dat ik normaal veel drink, maar met kerst en oud & nieuw toch meestal wel wat... Juist kerst en oud & nieuw zouden leuke gelegenheden zijn om zulk leuk nieuws te kunnen vertellen, maar wil toch liever eerst wat zekerheid...

@me hmmm, had gisteren beetje bruinverlies, zal blij zijn als we een echo hebben dan weten we tenminste wat meer!

19. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    Uitrekendatum

01-08 Niqi79
    02-08 woezelenpip1981
    02-08 Sjorsjette
    03-08 Jessica3
    03-08 MaaikeW
    04-08 Sweetgirl84
    04-08 Marilou
    06-08 nath86
    06-08 mammied
    07-08 Hummeltje 1
    08-08 Sas1983
    09-08 salmiakje
    10-08 LovelyBrunette
    12-08 Marielle82
    15-08 Nrg50
    16-08 Marik
    17-08 Spring
    17-08 Corina
    17-08 xfifix
    20-08 brotherbear
    21-08 Laurie
    21-08 MamavanDaan
    21-08 Bloemie80
    23-08 kimsenna

Afspraak VK of GYN

15-12 Niqi79 – Intake VK & 1e echo
    19-12 Frisje – Intake VK & 1e echo
    21-12 LovelyBrunette - Intake VK
    23-12 Hummeltje 1 – Intake VK
    27-12 Sweetgirl84 – Intake VK
    28-12 mammied – Intake VK & 1e echo
    30-12 Laurie 1e echo
    02-01 woezelenpip1982 - 1e echo
    02-01 xfifix - Intake VK en 1e echo
    3-01 Sas1983 - Intake VK en 1e echo
    05-01 Corina termijnecho
    05-01 Spring Termijn echo en intake VK
    06-01 Sjorsjette 2e echo - Gyn
    10-01 Marike intake verloskundige
    10-01 Brotherbear intake verloskundige
    17-01 Marike 1e echo
    19-01 Brotherbear 1e echo

20. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Waar heb je oud en nieuw bloemie?
    Als je het thuis hebt kun je nog wel wat anders in je glas schenken wat er op lijkt hahahaha of je laat om 12 uur de champagne gewoon inschenken en dan moet je gewoon als een gek naar het raam om vuurwerk te kijken. Als jullie dan nog naar buiten gaan kun je altijd zorgen dan manlief de champagne opgedronken heeft hahaha erg hè zo voor je houden, het is zo januari.. Zucht...

Deel Deze Pagina