Augustus 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sjorsjette, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Ik mag hier erbij aan sluiten! Ben op 22 augustus uitgerekend en eerste week van januari de vk bellen.

2. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    @Marik, hahaha ja gelijk met m'n neus tegen het raam! 'Helaas' vieren we het niet thuis, maar bij een stel uit de vriendengroep, we vieren het met iets van 20 mensen, dus iemand gaat het vast opvallen ;) Ik drink heel vaak niks, dus het zou op een andere avond niet eens zo opvallen, maar omdat het oud&nieuw is, is het toch anders :) De champagne gaat nog wel goedkomen, die neem ik wel mee naar buiten als we vuurwerk gaan kijken en dan gooi ik 'm wel in de bosjes of ik zet 'm ergens neer en 'vergeet' 'm :D

Januari duurt zeker nog laaaannnngggg ;)

Maandag maar eens bellen voor een afspraak, anders duurt het straks nog langer omdat alles al vol zit.

3. LovelyBrunette

LovelyBrunette Actief lid

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Gefeliciteerd Babette!! :D
    Geniet van je zwangerschap

4. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Dank je wel lovelyBrunette. En wat het ook zo leuk is dat ik precies 12 weken zwanger ben op mijn verjaardag (8feb) Dus ook mooie moment om aan de rest van mn fam te vertellen!

5. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Hoop dat het met de feestdagen niet opvalt dat ik niet drink. Drink eigelijk nooit, maar met kerst en oud en nieuw toch altijd wel en met feestjes verder niet eigelijk.....Gaan met oud en nieuw naar dorp verderop, normaal altijd op de fiets maar dit keer met de auto :p Gister ook waren we bij vrienden op visite, zegt die vriend in 1 keer ga met oud en nieuw lekker aan de boswandeling. Echt en dan moet ik zo me best doen me mond dicht te houden, haha! Nog 5 weken dan mag de hele wereld het weten, duurt nog zo lang, pffff.............

6. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Hahaha, ja dat is zo moeilijk. Om continue je mond te houden!
    Ik hoef het maar 2 weken. Nu nog 1 weekje, dan weet iedereen het. ;) Dan is het ook meteen duidelijk waarom ik niet drink. We zijn nota bene in Parijs met oud en nieuw. Met vrienden. hahaha.

7. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    De ouders weten het alleen bij ons........de rest volgt hoop dat het me nog lukt 5 weken me mond te houden ;) Met 2 stelletjes hebben we weekend van de 12 weken afgesproken om te gaan eten. Doen we altijd om en om. Moest nog gepland worden, dus heb het hef maar in handen genomen en het gepland als ik 12 weken ben ;) Ben zo benieuwd hoe iedereen reageert. Denk wel dat een hoop mensen niet raar van opkijken. We zijn in april getrouwd, moesten andere auto station wagen gekocht, gaan in maart nog een uitbouw doen ;)

Maar het is en blijft een wonder dat het bij mij gelijk raak was! Ik kan het nog steeds niet geloven, vooral omdat ik altijd heb gedacht dat ik wel verklevingen zou hebben.

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    LovelyBrunette, super origineel ben jij joh!
    Echt super leuk. Ben nu al benieuwd naar de reacties
    Ik heb voor m'n man een kraamdoos gemaakt met allerlei cadeautjes met een heel verhaal, hij was echt emotioneel toen hij het kreeg. Helaas heb is het allemaal via afstand gegaan omdat ik in het ziekenhuis lag de eerste 5 dagen.
    Goed geregeld op het werk bij je vriend. Hier een eigen zaak dus dat is heel wat lastiger.

Sjorsjette, zijn we even oud.

xfifix, moet je nog niet teveel mee bezig zijn hoor. Maar herken het, gaat vanzelf.

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Babette8 welkom en gefeliciteerd.

Jeetje word echt al druk hier haha. Moet gewoon steeds 2/3 pagina's bijlezen. Wel super leuk hoor.

Moest mezelf ook net inhouden bij m'n ouders. Heb weer veel laten van m'n bekken sinds gisteren. M'n moeder zei al 'Oh gaat weer lekker'. Had het liefst de reden verteld. Maar nee hoor... netjes wachten hihi

10. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Belt mn schoonmoeder net... Zeg willen jullie blijven slapen kerstavond? Ik zal alvast alles klaarmaken dan kunnen jullie dit jaar allebei drinken, vorig jaar mocht je ook al niet drinken vanwege je zwangerschap haha, weet je nog? Heb je dit jaar gelukkig geen last van dus blijf maar rustig slapen!

OMG en ik maar ja en amen zeggen hahaha! Was het maar al kerstavond, wil het zoooo graag vertellen!

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Haha... lachen xfifix. Dan moet je jezelf helemaal inhouden om niets te vertellen

12. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Haha xfifix, "heb je dit jaar geen last van". Jij moest denk ik heel hard op je tong bijten hahaha! Wat een verrassing zal dat zijn voor ze he! :)

Corina, wat leuk!! Een kraamdoos. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Wat zat er zoal voor hem in? :)

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Uhmmm... dat is al weer een poosje geleden dus zou het niet meer zo goed weten. Een paar gekkigheidjes, zoals een wasknijper voor de vieze luiers en handschoenen om ze weg te gooien. Maar vooral dingen voor hem en een paar babycadeautjes. Hij was er echt heel blij mee. Was alleen zo sneu dat hij de cadeaudoos met brief zelf moest opscharrelen op aanwijzingen van mij.

14. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Mijn man is tweede kerstdag jarig.
    Weet nooit een cadeau maar nu vast wel ;) Alleen mag niemand anders dat cadeautje zien. Eigelijk is een cadeau ook niet meer nodig want het mooiste cadeau zit in mijn buik! :D

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Sweetygirl84 ja dat is zeker het mooiste cadeau voor je man. Leuk rompertje met een toepasselijke tekst geven ofzo. Maar kan je inderdaad niet geven waar anderen bij zijn

16. MaaikeW

MaaikeW Lid

25 nov 2011
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal nog bedankt voor de lieve reacties. Het is nog een onzekere tijd de komende dagen. Wat het bericht ook wordt, ik hoop dat ik woensdag een definitieve uitslag krijg. Dan kan ik snel weer verder met mijn leven. Want het onrustige gevoel wat ik nu heb, is niet fijn.

Groetjes Maaike

17. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Haha, ja zoiets. Maar eerst ff de echo morgen afw88. Vind het echt zoooow spannend!!! Heb hem pas om 19:30, pffff! Maar gelukkig eerst nog een hele dag werken heb ik wel afleiding ;)

18. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

@MaaikeW.. spannend meid! Ik zal aan je denken!

@SweetyGirl.. voor jou ook spannend morgen.. Succes!

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Echt spannend Sweetygirl84. Gelukkig maar dat je heel de dag moet werken, heb je genoeg afleiding.

20. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Meiden.. hebben jullie dat ook?

Een soort steken bij je heupen en je lies.. het begint zeg maar thv mn schaambotje en loopt dan omhoog tot de bolling en dan en hoek van 90 graden trekt het door tot de zijkant van mn bil..

Ik weet dat het er bij hoort, maar ik weet ook dat ik een vergroot risico op bi heb.. en dat wil ik nou juist zo snel mogelijk constateren ivm behandelingen ezo

Deel Deze Pagina