Augustus 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sjorsjette, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Welkom nieuwe zwangere dames :D

@Maaike wat een fantastisch nieuws!!! Dat was bij mij dus ook zo vorig jaar, dus ik weet hoe je je al die tijd gevoeld hebt! Maar dat is nu voorbij... TOP!

@lovelybrunette ben zoooo benieuwd hoe het bij de vk geweest is! We zullen het snel horen!

HIer nog altijd nergens last van, geen enkel kleine aanwijzing of teken van mijn lichaam dat ik zwanger ben (alleen twee positieve testen uiteraard ;)). Van de ene kant fijn, van de andere kant zou ik ook graag eens wat voelen wat mijn zwangerschap bevestigd :(

2. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Oh Lien en corina, ik ga ook mee slapen! Heerlijk wakker worden en dan al zo ver zijn haha...
    Beetje bloedverlies is niet erg hoor zeggen ze. Zolang het geen blijvend vloeien is, is er vaak niks aan de hand.
    Maar ik snap wat je voelt!!! Ik keek elke keer in de wc of er al wat was als ik erg buikpijn had, oefff zou er niet aan moeten denken dat er echt iets te zien zou zijn

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Xfifix, kan me voorstellen dat je liever wat zwangerschapsverschijnselen hebt zodat je wat meer bevestiging hebt dan alleen je positieve testen

LovelyBrunette...... ik denk aan je!

4. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Hmm, winterslaap klinkt goed! *gaap*

5. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    @Maaike, wow wat fantastisch!! Gefeliciteerd!

@me, ik bedacht dat als we het met 12 weken willen vertellen, we tot februari moeten wachten, hoe lang is dat?!?! Meeeennnnn ik weet niet of dat gaat lukken, ik versprak me gisteren al bijna twee keer op mn werk, oeps haha, gelukkig lekker druk op mn werk en de nodige feestdagen ter afleiding, zodat de tijd een beetje opschiet!

6. spring

spring Niet meer actief

hee meiden, wat zijn we al lekker met velen hier leuk : )
    vandaag heeft mijn vriend een slaapzakje van Ajax gekocht zo schattig. Op mijn werk weten mijn collega's het al. Voel me daar fijner bij en kan dan ook lekker mijn verhaal kwijt. Vanochtend feliciteerde de directrice mij persoonlijk. De leerlingen vertel ik het met Valentijnsdag en de rest een week eerder. Kan bijna niet wachten ben zo blij.
    Even over het bloedverlies, toen ik 5 dagen overtijd was had ik bloedverlies en een stolseltje en dacht dat dit mijn menstruatie zou zijn maar 's avonds was het gestopt en de volgende ochtend een knaltest. Volgens de ha de gevolgen van de innesteling . sindsdien aan het eind van de dag steeds een klein beetje bruin bloedverlies. Een collega had het bij al haar 4zwangerschappen dus het kan geen kwaad.

7. LovelyBrunette

LovelyBrunette Actief lid

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Ik ben heel erg moe. Na het eten ook in slaap gevallen op de bank tot we weg moesten voor de afspraak bij de VK. Het ging eigenlijk goed! Ze heeft een echo gedaan, maar omdat die van haar niet professioneel is en ik "nog maar" 6 weken zwanger ben, en dus aan de vroege kant is, zei ze al dat het kon zijn dat ze niks zou zien. Ze zag wel een "zwangere baarmoeder" dus dat lijkt me al een goed teken?? Ik heb telefoonnummer die ik morgenochtend bellen kan voor een echo in het ziekenhuis. Ik hoop dat ik die vrijdag of anders 27/28 december nog kan hebben. Aangezien ik van 29 december tot 2 januari in het buitenland ben.....

Ik wilde jullie dit even melden, morgen lees ik alles bij.
    Slaaplekker!!

8. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Ik ga mee slapen.. ik maak mezelf helemaal gek!

9. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Gelukkig geen rare dingen meer hier, dus het zal wel goed zijn. Het voelt alsof ik inderdaad een wondje heb (voelt erg schraal), dus dat zal het wel zijn geweest.

Kan ik trouwens van iemand wat slaap lenen? Ik word sinds ik getest heb iedere keer 's nachts wakker en ook steeds vroeger (zoals te zien is aan het belachelijke tijdstip waarop ik dit bericht post).

10. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Ahhhw....
    Gaat het een beetje nu?

11. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Vervelend he? Die onzekerheid, dat kan je behoorlijk gek maken...
    Wat jammer dat je niet zo goed slaapt. Ik heb daar niet zo'n last van. Slaap wel gewoon. Best veel nog, want ik val ook elke dag op de bank in slaap. Smiddags, of net na het eten... Als ik het je kon geven, deed ik het hoor ;)

12. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Salmiakje, Jij had gister ook een afspraak bij de VK en hoopte ook op een echo. Hoe gaat het met jou? Hoe is het gegaan bij de VK? En heb je die echo gehad?

13. spring

spring Niet meer actief

@lien dat onrustig slapen had ik twee weken voor mijn nod tot eergisteren. nu eindelijk 2redelijke nachten gehad.
    mvm meiden hebben jullie ook dat 1fles net genoeg is? waarschijnlijk als ik vrij ben stroomt ie over. vooral in de nacht lijk ik wel een stier niet normaal zoveel eruit komtl

14. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Net ziekenhuis gebeld voor een echo-afspraak.
    Eerst kon het pas over 2/3 weken. Uitgelegd dat ik hem eerder wil omdat ik een miskraam heb gehad en graag die geruststelling wil. En nu mag ik Woensdag de 28ste komen. Dag voordat we op vakantie gaan. Hoe leuk is dat!!! Mn vriend hoeft alleen vandaag nog te werken en dus is hij er dan ook gewoon bij. Helemaal blij!

15. LovelyBrunette

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Uitrekendatum

01-08 Niqi79
    02-08 woezelenpip1981
    02-08 Sjorsjette
    03-08 Jessica3
    03-08 MaaikeW
    04-08 Sweetgirl84,27 jaar,1ste kindje
    04-08 Marilou, 28 jaar, eerste kindje
    06-08 nath86
    06-08 mammied
    07-08 Hummeltje 1
    08-08 Sas1983
    09-08 salmiakje
    10-08 LovelyBrunette
    11-08 Puschel, 40 jaar, 1ste kindje
    12-08 Marielle82,29 jaar,3e kindje
    15-08 Nrg50
    16-08 Marik
    17-08 Spring
    17-08 Corina
    17-08 xfifix, 24 jaar, 2e kindje
    20-08 brotherbear
    20-08 Cindy1981, 30 jaar, 3e (4e) kindje
    21-08 Laurie
    21-08 MamavanDaan, 31 jaar, 2e kindje
    21-08 Bloemie80
    21-08 Spontanious1983
    23-08 kimsenna

Afspraak VK of GYN

15-12 Niqi79 – Intake VK & 1e echo
    19-12 Sweetygirl84 - 1e echo
    19-12 Frisje – Intake VK & 1e echo
    19-12 Marilou 1e echo
    21-12 LovelyBrunette - Intake VK
    21-12 salmiakje - Intake VK (en hopelijk echo)
    23-12 Hummeltje 1 – Intake VK-
    23-12 Puschel - 1e echo
    27-12 Sweetgirl84 – Intake VK
    28-12 Marielle82 - Intake VK+ echo
    28-12 mammied – Intake VK & 1e echo
    28-12 LovelyBrunette - 1e echo

29-12 Puschel - intake VK
    30-12 Laurie 1e echo
    02-01 woezelenpip1982 - 1e echo
    02-01 xfifix - Intake VK en 1e echo
    03-01 Sas1983 - Intake VK en 1e echo
    05-01 Corina termijnecho
    05-01 Spring Termijn echo en intake VK
    06-01 Sjorsjette 2e echo - Gyn
    09-01 Sweetygirl84 - termijnecho
    09-01 Cindy1981 - termijnecho
    10-01 Marike intake verloskundige
    10-01 Brotherbear intake verloskundige
    10-01 Spontanious1983 afspraak gyn. Misschien echo?
    10-01 Bloemie80 echo + intake vk
    11-01 MamavanDaan 1e echo
    17-01 Marike 1e echo
    19-01 Brotherbear 1e echo
    23-01 Marilou 12 weken echo

16. spring

spring Niet meer actief

super dat je nu voor je vakantie mag

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    @ Maaike; goed nieuws zeg!!

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik baal als een stekker..

Gisteren repetitie gehad met de band en dat ging zo ruk!
    Het kost me enorm veel moeite om te zingen terwijl ik normaal gesproken alles er moeiteloos uit knal.

Als je zwanger bent hebben de hormonen effect op je stembanden, en daarnaast heb ik al een opgezette buik die ik krap 1 cm in kan trekken dus dat is alle ademsteun die ik heb.

In januari nog een optreden staan met mijn andere band en in juni 2.. (kan wel janken)

:(

19. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Maaike: wat een mooi kerstwonder! Wat zullen jullie blij zijn.

@LiLaLief: dat van die stembanden wist ik niet ... je bent toch geen schore kraai aan het worden ;)

@nieuwe augustus-moeders: welkom hier! Fijn dat er zo veel nieuwe meiden hier zijn. Hier wordt heel wat afgekletst

@MvM: gisteren geweest, wat een mooi boek is dat!
    Morgen mag ik beginnen en de eerste kratjes ophalen.

@kwaaltjes: hier wisselend,
    - steken in onderbuik 's nachts zijn bijna weg,
    - slapen': eindelijk weer 2 nachten doorgeslapen tot 5 uur (samen met mijn uurtjes 's avonds op de bank is dat dus ruim voldoende)
    - sinds gisteren een beetje last van misselijkheid
    - rare trek: gek op frisdrank (kom ik normaal nooit aan) en rolmopsen

@echo: morgen ben ik aan de beurt, kan amper nog wachten en zal pas echt gerust zijn als er een kloppend hartje is .... want helemaal geloven (ondanks heel wat testjes :D)
    en natuurlijk spannend: 1 of 2

Jullie horen/lezen het morgen wel.

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    LovelyBrunette was vooral nieuwsgierig naar jou hoe het gisteren gegaan was. Jammer genoeg gisteren geen echo gehad. Maar wel super fijn dat je volgende week woensdag mag. Net voordat je naar het buitenland gaan.

Salmiakje hoe was het bij jou?

Puschel, jij morgen aan de beurt. Zal er morgen niet veel zijn beetje druk hier. Maar wens je alvast succes en hopelijk een mooi kloppend hartje.

Deel Deze Pagina