Vond die steek zo raar rechts onderin me buik toen ik opstond van de wc. Of zijn dat echt de darmen geweest?
Mag ik me hier ook bij aansluiten?? Lijkt me gezellig om te kletsen over onze toekomstige kleintjes en ervaringen te delen!!
Gefeliciteerd Wanda wat fijn dat je zwanger bent en natuurlijk mag je gezellig met ons meekletsen. fijne avond allemaal
Hallo allemaal, Ik zit lekker met een dekentje op de bank. Manlief is werken en mijn dochtertje ligt in bed. (we zijn beide ziek helaas.. ) Ik ben gisteren wat bruin bloed verloren, vandaag is het zo goed als weg, alleen vaag gekleurd met afvegen. Ik weet dat het niets hoeft te betekenen, maar met de nare ervaringen in mijn achterhoofd zit het me niet echt lekker..
Xfifix, leuk joh, fijn gevoel hè die reacties! Sweetygirl, hier ook slechte ontlasting, lijkt wel of het er niet uit komt? Obstipatie. Kan er flink pijn door hebben in m'n buik (darmen) en dan wil het er ook niet lekker uit pffff Wanda73 Welkom! Lilalief, snap dat je onzeker wordt door dat soort dingen, bah, maar inderdaad, het hoeft niks geks te zijn
Zijn jullie allen ook zo lekker relaxed aan het wakker worden vanmorgen? Wat betreft de verstoppingen. veel drinken, goed vezels eten. Hier juist iets regelmatigere stoelgang. echter gisteren ineens flink stevige dus vandaag maar wat extra drinken. Leuk idee van het fotolijstje!
@Sweetygirl84: Ik denk ook dat het eerder bandenpijn is. Ik heb het in het begin ook gehad, vooral bij het draaien in bed. @LiLaLief: Ja, dat is schrikken. Ik heb het ook gehad, gelukkig maar 1 dag. Achteraf niets aan de hand, maar je bent gewoon bang dat het door gaat zetten. @Wanda73: Welkom hier en gefeliciteerd, ga lekker meelezen en meekletsen! @ontlasting: Hier ook moeilijk. Mijn buik puilt al uit. Dat zullen wel de darmen zijn. Krijg amper nog een broek dicht. Hebben jullie daar ook last van? Zat net met mijn moeder te bellen, toen moest ik ineens, dan maar met telefoon en al naar de wc en doorkletsen.
Ja bij Lila heb ik ook bloed verloren en dat is goed gegaan. Mijn laatste miskraam ging gepaard met veel bloed (ook al hebben we 2x een kloppend hartje gezien) en mijn missed abortion helemaal geen bloed, alleen maar "goeie" kwaaltjes. Ik weet dus inmiddels dat je er écht geen pijl op kan trekken, of je nou test, temperatuurt, of je kwaaltjes pijlt, dus het maakt het allemaal spannend tot aan de echo morgen middag..
Sweetygirl, denk dat het ook idd bandenpijn is geweest. Whahaha... Puschel met je telefoon naar de wc LiLaLief blijft idd spannend tot de echo
hoi meiden die ook MvM doen. Morgen moet ik voor het eerst de bomvolle flessen buiten zetten. Weet iemand toevallig voor welke tijd dit moet?
Hi spring, Ik ook morgen die flessen buiten zetten! Ze komen bij mij tussen 8 uur smorgens en 6 uur savonds haha
Zo goeiemorgen meiden. Ik ben een paar dagen weg geweest hier, dus ik heb een hoop te lezen, merk ik. Leuk! Ik voel me nogsteeds vooral moe en misselijk. Maar ook zo blij! De opa's en oma's reageerde zò leuk!! Was jullie kerst ook leuk? Hoe voelen jullie je? Zo, nu met mn glaasje drinken even teruglezen....
Goedemorgen, Hier zijn we ook weer is. Fijne dagen gehad. Jullie ook? We hebben nog niets verteld. Morgenavond krijgen we de intake+ echo. Manlief gaat mee. Bij jullie ook? De dagen erna gaan we het aan de ouders vertellen. Hoe gaat het met jullie kwaaltjes,ondanks de obstipatie? Hier trouwens geen last van, van obstipatie. Maar verder ook nergens last van. Maak me er best ongerust over,of het allemaal wel goed gaat. Echo moet dat dus morgenavond uitwijzen.. Ondertussen trouw de MvM flessen aan het vullen. Donderdag weer nieuwe lading... Hier worden ze ook tussen 8.00 en 16.00 opgehaald. Nou, succes allemaal met bijkomen van de Kerstdagen. groetjes Marielle
Ze hebben vanmorgen om 9.30 de flessen gehaald. Wat een nette tijd! Marielle, spannend bijna de echo!
Marielle82, spannend hoor morgen de echo. Hier gaat het ook al opschieten, kan niet meer wachten LovelyBrunette, geweldig hè de reacties van de opa's en oma's
@ALL hai meiden... jullie ook de kerstdrukte weten te overleven... ik ben echt HE-LE-MAAL gesloopt! Het gaat qua kwaaltjes ''iets'' beter hier... maar nog niet van harte. Ben trouwens 3,5 kg afgevallen Bij het vertellen reageerde fam erg blij (wisten allemaal al van mmm... maar niet wanneer we deze ronde konden testen) Ben nu weer aan het uit kijken naar 6 januari voor de 2e echo! @Lilalief ben benieuwd hoe je echo is meid... toi toi toi @ALL --> Met een mooie echo... gefeliciteerd! --> Die nog moeten wachten op echo.... ik duim voor jullie!!! --> Nieuwe zwangeren... gefeliciteerd!!!!
Ik heb vandaag echt een dramadag. Spuug alles er weer uit... en voel me zo slap als een vaatdoek. Dus er zit niks anders op dan hieraan toegeven en gewoon even lui liggen op de bank. Marielle82, ik heb ook morgen een echo. Smiddags. Ook mijn vriend gaat mee. Spannend he? Voor het eerst jullie kindje zien!!