Augustus 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sjorsjette, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyBrunette

LovelyBrunette Actief lid

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Terug van het ziekenhuis.
    De echo was inwendig, maar wat een goed beeld geeft dat!
    Het hartje klopt en alles ziet er goed uit :D
    Zo fijn!!

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Super he LovelyBrunette. Nu genieten van je vakantie en je mooie echo

3. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Leuk gefeliciteerd!!

Nu,ik nog vanavond. Ik laat het jullie nog wel weten.
    Ben wel zenuwachtig aan het worden...stel nou....:(.
    Heb er geen reden toe..maar goed.
    Ben ook erg benieuwd wat de termijn aangeeft.
    Aangezien ik het niet precies weet.
    Bij mijn 2e dochter ben ik een paar dagen teruggezet en met de volgende echo weer verder gezet:(.

We wachten het nog even af...

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh spannend Marielle82. Succes alvast voor vanavond

5. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Vandaag 7 weken, en helaas echt de hele dag misselijk :(
    Kan me niet herinneren dat ik dat de vorige keer ook had, maar misschien heb ik het verdrongen :)

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Nrg50 hier ook steeds misselijk.
    Echt heel de dag zo'n blèh gevoel. Heb ook totaal geen zin in eten

7. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hi, wil me hier ook graag aanmelden! Weet nu sinds een week dat ik zwanger ben, volgens alle calculators uitgerekend op 31 aug. 10 jan 1e intake vk en 23 jan al de echo. Vind t zo spannend allemaal. Heb al behoorlijk wat klachten: grotere en gevoelige borsten, weeig gevoel, moeheid met vlagen en af en toe steekjes bij de baarmoeder. Hadden jullie dat ook zo snel? Groetjes!

8. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Welkom aan de nieuwe mama's in spé!

@lila en Lovelybrunette Super van jullie echo's! Ik moet nog een paar daagjes wachten, vind het erg spannend, verheug me er enorm op hihi!

Zonet even op de weegschaal gesprongen en, waarschijnlijk door de feestdagen, 2 kilo bijgekomen!!! OMG! Vorige zwangerschap ben ik 21 kilo bijgekomen (at ook heel veel) en wil er eigenlijk voor zorgen dat het er deze keer niet meer dan 15 gaan worden. Ik was na 1 week namelijk al 15 kilo kwijt... alleen die laatste 6 zijn er niet meer afgegaan ;)

Dussss vanaf morgen ga ik alleen nog maar gezond eten :D voor mijn kindje en voor mijn lijn!

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    MommieD welkom bij de club. Gezellig!
    En natuurlijk gefeliciteerd
    Hier nog niet gelijk kwaaltjes, maar sinds afgelopen vrijdag wel. Ben heel de dag misselijk

xfifix, hier rond de 30 kilo aangekomen. Maar was vooral heel veel vocht. Kon geen normale schoenen meer aan omdat ik zoveel vocht vast hield. Kilo's vlogen er na de geboorte zo af. Maar doordat ik niet lekker in m'n vel zat ben ik veel gaan vreten. Heb er nu bijna 1,5 jaar over gedaan om 20 kg kwijt te raken. Dat zal er nu wel weer aankomen.

10. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    Hier vandaag een mindere dag! Had nog nergens last van gehad, nouja moe zijn dat wel maar voor de rest niks! Nou vanmorgen had ik opeens een mondje vol gal!! Wist niet hoe gauw ik naar de wasbak moest komen, wat is dat smerig zeg! Maarja alles voor het goede doel hé!! Ik ben zo aan het genieten....

Maar dames hebben jullie klachten??

11. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Gister intake gehad bij de vk, alles was goed. Mooiebloeddruk 120/60.
    Kreeg vanmorgen te horen dat mijn opa is overleden, gelukkig wist hij wel dat ik zwanger was en is hier maandag nog op de verjaardag van mijn man geweest. Hij woont hier 1,5 uur vandaan dus zo vaak zag ik hem niet. Alleen nu heb ik vandaag al een paar huilbuien gehad, had een hele sterke band met hem en het is de eerste in de familie die ik kwijt raak. Ik wil die huilbuien niet ben zo bang dat dit slecht is voor ons kindje. Maar het komt gewoon...

12. LovelyBrunette

LovelyBrunette Actief lid

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Sweetygirl, Ooohw meid.... wat heftig! Gecondoleerd. En natuurlijk snap ik wat je bedoelt. Maar je verdriet inhouden (en dus je gevoelens opkroppen) is òòk niet goed hoor. Je mag verdrietig zijn. Probeer zonodig afleiding te zoeken als je afscheid heb genomen van je opa. In ieder geval, heel erg veel sterkte toegewenst!
    Wat fijn dat hij van je zwangerschap af wist he?! ;)

Die misselijkheid heb ik ook. Heel de dag. Ik kan niet aan eten denken ook. Maargoed, voor je kindje zorg je toch voor de goede vitamintjes en voedingsstoffen he. Hoe gaan jullie ermee om? Met de misselijkheid? Hebben jullie een goedwerkende tip? Smorgens eten voor het opstaan helpt dus niet echt.... dat gaat er echt met dezelfde snelheid weer uit :$

13. spring

spring Niet meer actief

Sweetygirl allereerst gecondoleerd met je opa. Fijn dat je hem pas nog gezien hebt.
    Ik las vorige week dat stress Bijv. Bij overlijden van dierbare geen kwaad kan. Langdurige stress door bijv. werk wel. Maak je dus niet teveel zorgen. Opkroppen is veel erger dan eruit gooien. Veel sterkte met dit grote verlies.

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Sweetygirl heftig hoor. Gecondoleerd.
    Lijkt me dat die huilbuien niet schadelijk zijn hoor.
    Maar probeer vooral rustig te blijven niet teveelte stressen
    Fijn dat je je opa maandag nog gezien hebt en hij wist dat je zwanger was.
    Sterkte meis

LovelyBrunette hier ook erg misselijk. Maar nog niet echt een systeem gevonden

15. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Ach meis (@sweetygirl) dat zijn altijd nare dingen.
    Wat fijn en bijzonder dat hij toch wist dat je zwanger was, zo lang ben je het nog niet, dat is misschien wel heel fijn toch?
    Gecondoleerd en heel veel sterkte meis.
    Huilen kan geen kwaad hoor, stress is niet goed, en dat krijg je vast als je Alles opkropt!

Liefs

16. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Dank je wel!

Tussen de huilbuien door ben ik ook wel rustig en kan er goed met me man over praten. Maar af en toe komt er zo'n bui opzetten en dan is het ook wel ff heftig. En dan maak ik me zo druk dat het niet goed is voor die kleine. Maar hou in me hoofd dat hij goed op ons kindje zal passen. Hij vroeg al een jaar wanneer hij overgroot opa werd. Misschien heeft ie hier wel opgewacht...

17. frummel1986

27 dec 2011
    28
    0
    0
    Allemaal van harte proficiat met jullie zwangerschap!
    Ook ik ben in augustus 2012 uitgerekend. Ben nu 6,5 week zwanger van ons eerste kindje.
    Spannend allemaal hoor! 6 januari de eerste afspraak bij de verloskundige (met echo).
    Kijk er zo naar uit!
    Liefs

18. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Gecondoleerd sweetygirl, veel sterkte. Waarschijnlijk is t zelfs beter om flink te huilen dan t op te kroppen en tegen te houden?

Andere dames, thnx voor het welkom! Hoop dat mn uitgerekende datum in aug blijft, zodat ik hier lekker kan meekletsen. Balen zeg die misselijkheid, gelukkig nog geen last van maar lees graag mee over tips!

19. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Gefeliciteerd frummel!
    Spannend hoor! 6jan is al snel!

20. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Sweetygirl--> Vreselijk joh,veel sterkte!
    Het kan geen kwaad hoor, gooi alles er maar uit.
    Inderdaad kan het pas kwaad als het langdurig is.

Ik kom zojuist bij de VK vandaan.
    Een heel klein hartje en een minimensje van 8 mm.
    De precieze uitrekendatum is nog niet duidelijk en word pas de 16e definitief. Waarschijnlijk is het nu wat gestopt met groeien,dat het straks een groeispurt krijgt.
    Dus een enorme geruststelling,maar het kan nog alle kanten op.

Welkom voor de nieuwe augustusmama's.

Welterusten allemaal.
    Morgenochtend vroeg uit bed-->werken!

Deel Deze Pagina