@Salmiakje: Zeker schrikken die bruine afscheiding, maar inderdaad niets aan de hand. Ik had het ook, was me ook rotgeschrokken. Was bij mij de volgende dag gelukkig weer over. De verloskundige zei ook dat het oud bloed was. Dus zolang het niet van kleur gaat veranderen is zeker geen reden tot paniek. Je manntje zal ook wel geschrokken zijn. Er zijn meer manieren om het gezellig te houden in bed ... @Corina Ja erg he, ik al onverwacht een tweede echo en jij (en anderen) zijn nog aan het aftellen voor de eerste echo. Laat het maar gauw 5 januari worden
@puschel bofkont!!!!! Ik moet nog 3 dagen wachten en dan is het zoverrrrrr: ECHO! Wij hebben het nu aan onze ouders en broertjes/zusjes verteld, verder nog aan niemand. Was van plan om het met nieuwjaar aan onze beste vrienden (die komen naar ons) te vertellen omdat ik nu echt geen smoes kon bedenken waarom ik niet kan drinken (ze hebben al vermoedens) maar... ik heb me iets bedacht! Zal ik gewoon een lege fles malibu vullen met water (allebei doorzichtig en ik drink dat vaak) en dan net doen of ik aan de malibu-cola ben de hele avond hihi? Enige risico is dat een ander dan misschien ook een glaasje wil en tja dan hebben ze me meteen door natuurlijk! Hmmm... gaan voor de malibu-cola of gewoon vertellen?
Vanmiddag de eerste controle. Ben echt enorm zenuwachtig, zullen we wat moois horen of sluiten we dit jaar onzeker af net zoals we vorig jaar zijn begonnen. Heb er gewoon buikpijn van.
Onzichtbaremama ik hoop dat je vanmiddag heel goed nieuws krijg en dolgelukkig het jaar mag afsluiten. Liefs, Spring
Hey iedereen! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben nieuw hier. Heb 16 januari mn eerste echo. Dit is mn eerste zwangerschap. Vind het allemaal super spannend!
En? Hoe is de controle verlopen? Ik heb ook voor je geduimd! Net even heel veel pagina's teruggelezen. Wat wordt er veel gekletst, erg gezellig hoor! Hier ook veel last van de zwangerschaps kwaaltjes. Misselijkheid en obstipatie. Ik heb van de HA al Lactulose gekregen en speciale aambeienzalf. Hopelijk wordt het weer iets beter. @Corina, wij gaan morgen ook gourmetten bij mn schoonouders. Ben benieuwd. De kerstdagen waren ook niet zo'n succes. Kreeg het eten gewoon niet weg.
bedankt voor de meelevende woorden! vreselijk opgelucht. namelijk een kloppend hartje gezien. wat is dat mooi zeg en wat bijzonder om het jaar zo af te mogen sluiten. hopelijk volgen er vele goede controles van ons allen. en vele mooie babytjes in Augustus.
Goedenmorgen allemaal. Wat een verhalen al van iedereen, heb helaas niet alles gelezen, wie weet krijg ik daar nog tijd voor haha. Maar vanaf nu zal ik proberen alles een beetje bij te houden. Zoals alles nu lijkt ben ik rond 7augustus uitgerekend, en wat voelt alles toch vreemd. Dit is ons eerste kindje, en ik ben nog nooit zo onzeker geweest. Vanmorgen alweer in tranen mijn zus opgebeld dat ik zo'n last had van mij onderbuik. Hopelijk is het niks ernstigs kennen jullie dit ook? Verder erg veel last van misselijkheid, moet elk uur wat eten en anders is het mis. Vanaf 17uur stort ik helemaal in, hopelijk nog 4 weken dan zit ik op 12 weken en zal het fijn zijn dat ik weer wat meer puf en dergelijke heb haha. Nou hoor graag van jullie of jullie het kennen.
@onzichtbaremama: wat ontzettend fijn voor je/jullie dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!!! Ja, heel bijzonder en mooi. En weer een beetje onzekerheid weggenomen. Kunnen jullie het oude jaar positief en opgelucht afsluiten en vol vertrouwen het nieuwe jaar ingaan. @ Xfixfi: ik ben benieuwd of je voor de nep-malibu bent gegaan of dat je het toch hebt verteld. @Augustus baby: nee, hier weinig last van pijn in de onderbuik. Lijkt me erg vervelend en maakt je zo onzeker. Gelukkig kan je je zus bellen om je gerust te laten stellen. Wel ook last van misselijkheid, maar met vlagen, vandaag gelukkig weinig. Ik heb baat bij frisdrank om te kunnen opboeren. Dat lucht op. Dat instorten ken ik ook wel. Hup, onder de wol op de bank en even een tukkie, en nog een en nog een .... Sterkte met je onderbuik @alle aanstaande mama's: Een hele fijne jaarwisseling en voor ons allemaal een gelukkig 2012 met weinig zorgen, vele mooie momenten en allemaal gezonde mooie baby's in augustus !!! En ik vind het fijn dat jullie er zijn, om elkaar te helpen en te steunen en van elkaar te leren en met elkaar te lachen!
welkom nieuwe augustusmama's, onzichtbare mama wat fijn dat je het hartje gehoord hebt. Gisteren maar eens gaan kijken voor een andere bh en tjeee 2 cups gegroeid en nus dus D. Een zwarte meegroeinh besteld en vandaag een mooie rode voor slechts tien euro gekocht. haha was mijn bril vergeten en toen meteen bij de aanbiedingen gekeken. Hij is perfect en ben weer helemaal blij. want bij de normale bh floepen ze er bijna uit of ze worden platgedrukt. beide geen gezicht en niet prettig. hier geen misselijkheid maar vreselijk lui (heb gelukkig twee weken vrij) en al een week flink verkouden. ik wens iedereen een mooi en gezond 2012!
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Welkom nieuwe dames! Onzichtbare mama: Fijn dat jullie het jaar hebben kunnen afsluiten met een mooie echo!
Gelukkig nieuwjaaaaar! Morgen ben ik 7 weken zwanger maar qua buik lijk ik al zeker 14 weken ofzo. Bh probleem heb ik ook!! Verheug me op 6 januari, dan komt mijn dochter terug van haar vader en gaan we vertellen dat ze grote zus wordt