Welkom Emily27 en gefeliciteerd met je zwangerschap! @Sjorsjette: Tuurlijk loop je bij de gyn. stom van me... nja die paar dagen moet wel lukken toch, houd de moed erin!! Ik zal voor je duimen!!
Hahaha @spring Die 3 en 2 zijn de pendels. Ik had de naam van degene die gependeld heeft voor me en of het een jongen of meisje werd staa, maar ik had geen plek meer en zo lang mag je handtekening hieronder ook weer niet zijn. Dus mijn pendels zijn 3 x blauw en 2 x roze Haha simpeler dan je dacht waarschijnlijk @augustusmama Heb zere borsten ja, zijn ook echt groot. Pff Heb nu echt een flinke voorgeven Veel plassen nog geen last van Wel misselijk.vandaag hele dag door... Bleghhhh
Ja hier ook een vroege controle vanwege onze geschiedenis. Mijn naam zegt het misschien wel een beetje maar dit is onze tweede alleen is onze eerste overleden na de geboorte. Dus nu extra streng onder controle en ook extra angsten helaas. hier vandaag ook vreselijk misselijk. ik moet idd ook echt elk uur iets eten want alleen dan voel ik me eventjes ietsjes beter. alleen volgens mij raak ik een beetje verstopt. toiletgang is al even geleden. probeer veel te drinken maar wordt gek van hoeveel ik dan moet plassen. wel goed voor mvm zere borsten zijn ook herkenbaar trouwens. niet zo erg als misselijkheid maar voel ze wel. Ik zal overigens mijn banner even aanpassen. zoals we zelf al hadden gedacht 2 á 3 daagjes korter ivm langere cyclus. dames die wachten op hun echo: probeer afleiding te zoeken. probeer bezig te blijven. des te eerder is het zover. al vond ik de dag ervoor het langste duren. ik ben nu alweer aan het aftellen tot volgende controle
Hallo Dames, Ik had een superecho! Een mooi kloppend hartje en een boontje dat nu 7 weken en 4 dagen oud is Uitgerekende datum is 16 augustus, dus ik mag 1 dagje vooruit Verloskundige (ik heb er 3) was weer super lief! Over 3 weken mag ik weer terug voor een echo! Ze zei dat ik zowiezo meer echo's (ook groeiecho's) zou krijgen omdat mijn zoontje zo zwaar was bij de geboorte. Hij woog namelijk 4225gram! Ook zei ze dat ik om die reden absoluut niet over de 40 weken zal komen, gelukkig! Heb ook dingen mogen aangeven die ik wel en niet fijn vond bij de eerste bevalling en hier gaan ze dan ook proberen iets mee te doen, zoals bv persen als de ruggenprik nog werkt!!! En pilletjes voor de stuwing! Vond het in ieder geval super leuk en lief allemaal! Zo en nu ga ik even teruglezen, nieuwe mama's welkom!
TIP! IK heb deze trouwens besteld: Belly Belt | Zwangerschap | Belly Bandit Lijkt me erg handig als je broeken te krap worden!
Xfifix, fijn dat je een mooie echo had. Fijn dat je aan hebt kunnen geven wat je bij de eerste bevalling niet fijn vond en dat ze gaan proberen er wat aan te doen. Is toch een fijn idee hè. Ziet er wel heel handig uit idd die belly bandit
Haha nou ik heb nog bijna een maand afleiding nodig voor de echo, maar we zullen zien! Hier dus weinig verandering van de boobs niks gegroeid of iets, hopelijk is dat geen slecht teken?! Hebben jullie ook weleens van die chagerijnige momenten? Mijn vriend kwam net thuis en ik kon niks hebben, de arme schat. Gelukkig helpt hij me overal bij, en heb ik na een half uur alweer spijt haha.
Wow, wat is hier veel geschreven vandaag! Eerst een welkom aan de nieuwelingen! Xfifix, fijn dat je een mooie echo had. Jij bent het nieuwe jaar goed begonnen! Ik heb gisteren behoorlijk in de stress gezeten, omdat ik eigenlijk helemaal geen klachten meer had. Gek eigenlijk, als je klachten hebt hoop je dat het wat minder wordt (ik voelde mijn borsten bijna constant) en als je niks voelt, hoop je dat je snel weer een bevestiging krijgt dat het nog goed gaat. 'Gelukkig' kreeg ik net voor het eten weer een weeïg gevoel in mijn maag. Niet echt supermisselijk, maar dat ben ik sowieso bijna nooit. Ik ben nog wel steeds moe. Ik slaap nu 's nachts gewoon door en overdag doe ik ook nog een dutje, als ik niet hoef te werken. Ik had afgelopen week 's avonds wel moeite om mijn broek dicht te krijgen, maar ik ben nog geen grammetje aangekomen. Sterker nog, volgens mij ben ik een halve kilo afgevallen en ik ben helemaal niet zwaar. Ik heb vorige week MvM op bezoek gehad en mocht meteen beginnen (iets voor de 6 weken dus). Wel even wennen om in een bekertje te plassen en màn, wat stinken die flessen!
Lien81, dat heb ik nu dus ook. Heb niet veel klachten en ga dan gelijk van alles in m'n hoofd halen. Vorige week ben ik heel de week ontzettend misselijk geweest en nu ineens een stuk minder. Heb wel vandaag een paar keer zo'n weeig gevoel gehad maar toch die twijfels. Ben zo blij dat ik donderdag een echo heb.
@onZichtbare mama Wat vreselijk zeg je kindje verliezen na de geboorte, ik hoop dat jullie het een plekje hebben kunnen geven. Wat ontzettend mooi dat je nu weer een wondertje in je buik hebt, maar ik snap je angst hoor, bah! @xfifix 16 augustus is mooiere datum hahahaha tot nu toe ik ook 16 aug! Grappig die bellybelt!
Bij mij komt MvM morgenavond langs voor intake! Dan ruim 6.5 week dus wellicht al relatief laat? Want hoor overal dat je vanaf 6wk mee kan doen. Had me wel voor de kerst al opgegeven. Ach ja, scheelt weer een paar dagen plassen in bekertje en stinkflessen, als ik dat zo lees
Hoi hoi, Allereerst gelukkig nieuwjaar iedereen!!!! alle nieuwe dames gefeliciteerd en welkom. voor de dames met een goede echo wat geweldig!!! Ik tel hier de dagen af, gelukkig moet ik morgen en woensdag nog wel werken anders duurt het voor mijn gevoel nog een eeuwigheid.
@alle nieuwe mama's: welkom en gefeliciteerd. @Sjorsjette: Nee, ik loop niet meer bij de gyn. Eerst wel vanwegen ivf (vandaar ook de vroege echo), nu gewoon bij de verloskundigen (en die deden ook weer een echo). Ik kan me voorstellen dat jij je druk maakt over het vele afvallen. En dan loop ik maar te klagen over mijn blubberbuik die niet meer in de broek past. Ik duim voor je dat alles goed is! @Corina: Gelukkig viel het gourmetten mee. Hier ook de ene dag weeig/misselijk en de andere dag niet. @xfifix: Wat een fijn verjaardagscadeau! Handige tip die belly belt!Thanks. @onzichtbaremama: Jee meid, wat een vrezelijke klap voor jullie toen. Ik wordt er helemaal stil van.
Raar, ik probeer de lijst hier neer te zetten en dan zegt 'ie dat het bericht te kort is. Vaag. Zal het later nog eens proberen. Allereerst nog even iedereen een heel goed jaar wensen. We gaan een prachtig en vooral bijzonder jaar hebben. Zelf ben ik veel aan het piekeren, probeer ik afleiding te zoeken maar is dat poepie moeilijk. Tel echt de dagen tot ik de echo heb (12-01). Wil zo graag weten of alles goed zit. Maar ja, afwachten maar....
Hi dames, Na mijn echo gister ben ik nu ook officieel een augustus mama! Uitgerekend op de 6e. Het word mijn eerste kindje, dus ik vind het allemaal maar spannend. Was hiervoor vooral heel onzeker, maar nu ik die kleine heb gezien en het hartje heb zien kloppen ga ik er nu vooral van genieten! Voor iedereen nog de beste wensen en een mooie zwangerschap toegewenst!
Goeiemorgen!!! Weer terug uit het buitenland. Gister al, maar had echt even een dag nodig om bij te komen. Wat was ik gesloopt. Maargoed. Gelukkig nieuwjaar iedereen !!! Leuk om alle nieuwe mama's te zien. Gefeliciteerd! Ik voel me nog behoorlijk moe en misselijk. Dus ik zal er iets minder zijn. Maar lees gewoon alles bij hoor Fijne dag!
welkom Carooooola en van harte gefeliciteerd. onzichtbare mama wat ontzettend verdrietig dat jullie je kindje verloren hebben. Hopelijk dit jaar een zichtbare mama dikke kus X Was ik maar eerder naar fe apotheek gegaan. Hoestdrankje helpy meteen en heb eindelijk normaal kunnen slapen. Hopelijk heefy de baby niet geleden van al het heftige hoesten. Arm kind, houdt vast van six flags later haha Fijne dag allemaal
@ Xfifix: Wat fijn dat je een goeie echo hebt gehad!! Die belly belt heb ik ook besteld maar dan via buikbanden.com heb hem nog niet geprobeerd. @ Augustus baby: Ik herken dat zeker wel dat je ineens chagrijnig bent. Merk aan mezelf dat ik soms echt heel vreemd kan reageren en t is ook zo weer over @ Spring: Wat fijn dat de hoestdrank zo goed aanslaat J Mijn verkoudheid lijkt toch wel iets minder te worden eindelijk!!! Wel nieuwe neusspray gehaald, just to be sure @ alle nieuwe augustus mamas: WELKOM!
Iedereen een gelukkig 2012!!!! Dat kan niet missen met zo'n wonder in je buik he?! Ik wens iedereen dit jaar een fijne zwangerschap en in augustus een beebje . Jeetje wat een drukte in die paar dagen dat ik er niet ben geweest. Ik heb wel alles snel gelezen en wens alle nieuwe mama's welkom. Daarnaast wil alle mama's die onlangs een echo hebben gehad feliciteren! Ik ben blij dat ik geen slecht nieuws heb gelezen. Ik ben "gelukkig" nog steeds misselijk. Ik was me toch aan het klagen en mopperen over de honger en dorst en het spugen, maar zodra het iets minder is raak je toch een beetje in paniek. Volgende week weer een echo dus ik kan niet wachten. Maarre pfff wat is het een horror om tegenwoordig in de keuken te zijn. Al die overweldigende geurtjes. Extra frustrerend voor mij, omdat ik normaal gek ben op eten en koken, maar mijn mannetje doet zijn best om de taken mbt koken over te nemen. Vorige week was ik naar Miss Saigon de musical geweest (mijn neef speelt hierin) en ooo janken en janken. OOoo, maar gelukkig waren er ook jankende dames die niet zwanger waren. Wat een verhaal en hoe realistisch en hard is dat verhaal neergezet. Vrouwenmisbruik en ongewenste bastaardkinderen in die tijd. Heftig hoor. En nu heerlijk bijkomen van een goede nachtrust al knabbelend aan mijn broodje om weer wat binnen te krijgen. Gister voor het eerst sinds 1,5 week actief uit huis geweest om te shoppen met mijn dochter van 5 jaar. Ook prachtig deze leeftijd hoe ze hun eigen kleding en schoenensmaak ontwikkelen en laten zien. Zolang ik tussendoor lekker extra veel pauzeer en relax is het shoppen geen probleem (en dochter ook blij dat ze niet continu winkel in en uit gaat).