Augustus 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sjorsjette, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Puschel, oh bij jou wisselt het toch ook heel erg. Maak me gewoon een beetje zorgen nu. Hopelijk donderdag toch een kloppend hartje te zien.

Welkom terug Lovely Brunette. Leuke vakantie gehad?

caroooola, geweldig dat je een mooie echo en kloppend hartje hebt gezien

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    GRappig salmiakje wij gaan komende zaterdag naar Miss Saigon, gekregen voor m'n verjaardag van manlief

3. salmiakje

salmiakje Lid

11 dec 2011
    66
    0
    0
    @ Corina, ooo dan zal ik niets meer verklappen. Die donkere jongen met lang krullend haar die elke voorstelling bami "moet" eten is mijn neefje :)

Ik hoop dat je er van kan genieten, maar neem voor de zekerheid je zakdoekjes mee. Ik ben sowieso een softie als het gaat om vrouwenmisbruik en kindjes die in de verkeerde wieg en tijd geboren worden dus door die hormonen was ik helemaal van slag. Mijn tante zat af en toe een beetje giegelend naast me als ik met mijn handen in mijn gezicht wapperde om de tranen tegen te houden, vooral omdat ze me helemaal niet zo kent. Ben blij dat ze al wisten dat ik zwanger was.

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Salmiakje, zal opletten naar je neefje.
    Heb al van velen gehoord dat je zakdoekjes mee moet nemen. Schijnt erg emotioneel te zijn. Ben er toch altijd gevoelig voor bij musicals, kan ik zo van genieten.

5. salmiakje

salmiakje Lid

11 dec 2011
    66
    0
    0
    @ Corina. Heel veel plezier en een fijne verjaardag! Wat lief van je mannetje zo'n uitje.

@ all the ladies. Hebben jullie je al aangemeld voor al die gratis zwangerschaps- en babydozen en dingetjes? Ik wacht zelf voor de zekerheid nog even drie weekjes.

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Salmiakje, verjaardag was al in november. Maar genieten gaan we zeker! Blijven ook overnachten in Utrecht. Dus een leuk uitje met z'n tweetjes

7. LovelyBrunette

LovelyBrunette Actief lid

11 dec 2011
    353
    0
    0
    NULL
    Maassluis
    Salmiakje, leuk zeg dat je neef erin speelt. Wat zal je trots zijn ;)

Corina, ik snap heel goed dat je je zorgen maakt nu jij je beter voelt. Gek is dat eigenlijk he? Hoe dat gaat in ons hoofd... Maar het is al overmorgen ;)
    En ja hoor, ik heb een heerlijke vakantie gehad. Alleen was het achteraf gezien te veel voor me. Ik heb die energie echt niet om een stad te leren kennen.... Nu ben ik wel uitgeruster dan gister, maar ik blijf alles maar uitspugen vandaag :(

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    LovelyBrunette, ja die hormonen doen zo raar met je.
    Hoop echt dat alles goed is donderdag
    Ja achteraf is het teveel voor je geweest. Maar goed, je hadden al eerder geboekt neem ik aan. Je kan niet alles van tevoren weten

9. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    @emily, ik vind die flessen wel meevallen. Er zit iets chemisch in, maar vind het niet vies hoor. Het is wel vies als je de fles na een paar dagen gebruiken open maakt, dan is het een mengsel van urine en dat stofje, als je gewoon voor elke dag een nieuwe fles gebruikt valt het naar mijn idee wel mee

@Carola, welkom!

@corina, spannend, ben heel erg benieuwd!
    Het is vast allemaal goed!!
    Heel veel zit tussen je oren hè!!!

10. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    #670 sjorsjette, 3 jan 2012
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
    @onzichtbaremama
    Jeetje meid wat naar om een kindje te verliezen na de geboorte. Begrijp me niet verkeerd hoor het is altijd naar om een kindje te verliezen. Helaas heb ik daar dan ook ervaring mee. Maar goed ik duim voor je op positiefs!

@xfifix
    Fijn dat je een goede echo hebt meid!!!! Ow en tof een fijne vk! Ook belangrijk toch!
    Fijn ook wat extra controles en echo’s altijd leuk
    J

@Augustus baby
    jaaaaa heb zeker wel eens chagrijnige momenten *schaam* dan is me vriend idd meestal de pineut… de arme schat!

@Lien81
    haha tis nooit goed hé… wel kwalen, geen kwalen ;)
    De flessen die ik heb zijn NIEUW
    J gelukkig want die stinken dus niet!

@Butterfly
    Wij hebben samen de echo zie ik… jou 1e echo toch? Spannend hé?

@Puschel
    ow jij mocht zo snel al over naar een vk! Wat fijn voor je.. te minste weet niet of jij dat als fijner doet ervaren. Wij mochten niet meer naar een vk.. ze wilde ons in het zh houden…. Heeeeeeeeeeeeel misschien mogen we deze zwangerschap over naar een vk.. maar tot 14 weken wilt ze ons zeker in het zh houden.. tja ze zei (gyn); ik twijfel want als ik je naar een vk stuur en ik krijg je binnen no time terug is ook niet fijn voor jullie. Dus moet het nog maar afwachten. Maar moet toegeven dat vriendlief en moi het nu wel fijner vinden in het zh. Dus zou het niet heel erg vinden als we moeten blijven.

@Ronja
    nog ff volhouden meid!!!!!!

@Caroooola
    Fiin dat je een mooie echo hebt gehad meid!!!
    Wij lopen bijna gelijk aan je banner te zien.

@Salmiakje
    Oh wauw dat mijn liefje het koken overnam, mijn moeder doet wel veel koken voor ons nu… vriendlief is geen keukenprins
    L. Mooie naam heeft je dochter!
    Ik wacht trouwens ook nog for sure met aanmelden voor de gratis cadeaus enz.

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Marik, klopt zit gewoon veel tussen je oren. Vind het zo spannend! Net 'gelukkig' weer misselijk en een paar keer flink staan kokhalzen.

Sjorsjette, kan me voorstellen dat je het niet erg vind om in het ziekenhuis te blijven. Zou ik ook niet erg vinden, want weet dat ik tenslotte toch weer in het ziekenhuis terecht kom om te bevallen.

12. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Daarom! Zolang je de misselijkheid nog hebt.... Dan zit het vast allemaal nog goed!
    Donderdag ga je ons vertellen dat je een kloppend hartje hebt gezien!!!!

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Marik, ik hoop het zo dat ik jullie goed nieuws kan vertellen

14. mama2be27

mama2be27 Actief lid

12 dec 2011
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alvast allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik zal mij even voorstellen. ik ben 27 jaar en ook een augustus 2012 mama. We zijn ongeveer 19 augustus uitgerekend. We dachten eigenlijk dat we helemaal niet zwanger waren, omdat de eerste test negatief bleek te zijn. De volgende test toonde een heel licht streepje en een dag erna was het streepje erg duidelijk. Na de eerste test was ik eigenlijk best verdrietig en daardoor was het toch een verassing toe wel wel zwanger bleken te zijn. Ik had ook al heel vroeg last van kwaaltjes en had echt het gevoel dat ik zwanger was, maar twijffelde door die eerste test.
    Volgende week krijgen we de eerste echo. Ik vind het heel mooi en ook heel spannend, omdat het mijn eerste kindje wordt. Daarnaast woon ik ook een heel eind van mijn familie. Een aantal maanden geleden zijn we verhuisd naar een groter huurhuis. Dus eigenlijk komt het nu prima uit. We hebben nu ook een tuin en dat is voor straks wel fijn. We woonden eerst op een klein flatje.
    Hier in de buurt ken ik tot nu toe nog weinig andere zwangere vrouwen, dus kan ik misschien via dit forum wat meekletsen. Hebben jullie ook erg last van alle kwaaltjes. Vooral de misselijkheid vind ik moeilijk. Eigenlijk ben ik de hele dag misselijk en kan ik weinig omdat ik zo moe ben.
    Ik wil nog wel even rondkijken welke cursussen er allemaal zijn, dan kan ik wat meer conditie opbouwen. We wandelen en fietsen graag, maar door de vele regen van de laatste tijd zit ik eigenlijk te veel thuis.

15. littleshorty

littleshorty Actief lid

2 jan 2012
    124
    0
    16
    Utrecht
    Hoi mama2be27!!

Welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Wat een mooi verhaal, toch nog een verassing J

Ik zelf het niet zoveel last van kwaaltjes, op vermoeidheid en pijnlijke borsten na. En zo nu en dan merk ik aan mezelf dat ik heel vreemd op dingen kan reageren (wat dus nogal verkeerd over kan komen).
    Vervelend dat jij zo misselijk en moe bent dat je weinig kan ondernemen…

Als je wat meer conditie wil opbouwen zou je kunnen gaan zwemmen. Ik doe dit ook 1x in de week en vind het heerlijk, ook omdat het niet zo belastend is voor je spieren enz.

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Welkom mama2be27 welkom en gefeliciteerd.

17. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Hallo allemaal.
    Voor alle nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd!

@salmiakje ik wacht ook nog even met de dozen enzo te bestellen, wil eerst wel alles zeker weten, denk dat het wel erg moeilijk is als je dozen krijgt en het misschien (wat hopelijk niet gebeurt) niet goed is.
    Je kan ook een jaar lang gratis de wij jonge ouders aanvragen he wisten jullie dat wel?

@mama2be27 hier wel wat kwaaltjes, ook hele dag moe en moet elk uur eten anders word ik ook misselijk en erg veel kokhalzen dan, hopelijk is dat na de 3e maand wel over, verder geen kwaaltjes (vind dit ook wel genoeg) Ik ga er wel vanuit dat het een goed teken is, want blijf het spannend vinden de komende tijd.

Gelukkig kon ik vanmiddag eerder weg, moest eigenlijk tot 18uur werken, maar vielen wat kinderen af, en pffff ik was zo vermoeid en moet nog 3 dagen tot 18uur werken, dus ik vond het wel prima!
    Hoe doen jullie dat? Of weinig vermoeidheids klachten?

18. spring

spring Niet meer actief

hallo zwangere ladies,
    wat een storm vandaag. niet normaal zelfs de katten zijn er bang van.
    hier ook erg moe en net wakker van een dutje;) van ruim twee uur.
    zou eigenlijk gaan nakijken maar kan het gewoon niet opbrengen.
    ben blij dat ik kerstvakantie heb zou niet weten hoe ik het anders moet volhouden.
    Gelukkig niet misselijk geweest. Sterkte met degene die dat wel zijn.
    Zo ga maar eens een halve fles vullen want moet plassen als een stier haha
    zucht... ik lig zo lekker
    Corina je moet niet zo twijfelen hoor het zit vast goed met de baby nog even geduld
    o ja Marik die twee en drie was ik nooit op gekomen.
    .bah een kat proest me onder en ligt nu met zijn dikke kont bovenop me gezicht tijd om op te staan dus...

19. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Augustus baby: ik doe meestal voor of na het avondeten een tukkie. (ik werk tot 15 uur en mijn man laat momenteel 's middags de hond uit ... die scheet, ook met die fijne weer)

@alle nieuwe mama's: welkom hier en van harte meiden!

Zo, het wordt echt druk hier in ons cluppie.

@Corina
    ja hier idd ook alles wisselend, momenteel minder misselijk maar meer moeite met het naar de wc gaan. Ik vool me net zo'n opgeblazen ballon (ondanks extra vezels en veel drinken). Zit al de hele dag van die smakelijke windjes te laten. :)
    Maar ik slaap ook veel dus minder beweging. Het is ook nooit goed ;)
    En van mijn borsten heb ik tot nu toe helemaal geen last. Ze zijn ook al flink, dus ik zou het niet erg vinden als ze niet nog extra gingen groeien. Hangen ze straks op mijn knieen, haha.

Nog 2 nachtjes meid, dan heb je ook een mooie echo met een kloppend hartje!

@Sjorsjette:
    en een voordeel in het ziekenhuis: inwendige echo's!

@salmiakje: Hier ook nog geen gratis dozen besteld en ook geen andere dingen gekocht. Dat van de "1-jaar-gratis wij jonge ouders" wist ik niet. Goede tip.

Eetse voor straks!

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Spring hier ook een tukje gedaan. Alleen was het me niet zo gegund door zoonlief. Moet gewoon positief blijven maar lees dan hier her en der wat over mk en haal dan vanalles in m'n hoofd. Vooral omdat de kwaaltjes zo over en weer gaan.

Puschel, hier ook wat verstoppingen. En blaas ook al heel de middag vieze windjes. Drink iedere dag vers geperste sap maar helpt niet altijd even goed

Deel Deze Pagina