Ohh het klinkt allemaal zo bekend dames! Het voelde zo onmogelijk.. Ik was er van overtuigd dat ik niet zwanger zou zijn deze maand. Door n hersenschuding niet op de juiste momenten kunnen klussen en voila..
Heb toevallig gister een topic geopend hierover en staan al leuke ideeen op!http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/321227-orginele-manier-om-vertellen-zwanger-ben.html succes!
ik schreef al even in het andere topic maar weet niet of ik voor of na 15aug ben uitgerekend. maar hier een topic voor augustus 2012 mama's na een moeilijk jaar waarin we ons eerste kindje zijn verloren sluiten we het jaar af met een positieve test. (inmiddels 4, want konden het niet geloven) ondanks de angst zijn we vooral enorm blij! en heel af en toe durven we vooruit te kijken. qua kwaaltjes heb ik nog niet veel klachten. gisteren het idee wat misselijk te zijn soms, maar volgens mij zit dat vooral tussen mijn oren. jullie allen gefeliciteerd! dat de zwangerschappen maar voorspoedig mogen verlopen en we alleen een geweldige augustus maand tegemoet gaan.
Ik mag me hier ook melden. Voor de 4e keer zwanger dit jaar, we hopen dat het deze keer mag gaan lukken, ik ben 21 augustus uitgerekend. Heb afspraak met gyn dat ik direct na een positieve test bel en dat ik dan medicatie voorgeschreven krijg die o.a. zorgt voor een betere hechting van het vruchtje. Ga morgenvroeg dus direct bellen.
Kom jullie gezelschap houden. Heb vanochtend positief getest, was de derde ronde Heb een zoontje van bijna 4. Daar duurde het bijna 2 jaar voor we zwanger waren, waarvan 5 maanden met Clomid. Nu dus al in de 3e ronde. Ben dus helemaal blij. Oh ja ben de 17e augustus uitgerekend
Gefelicteerd allen!! @onzichtbare mama wat fijn dat jullie dit jaar zo positief af kunnen sluiten! @Laurie! Hopelijk heb je een plakbeeb!
Hoi ik kom me voorzichtig aanmelden. Volgens mij ben ik ook weer zwanger van ons 3e (4e) kindje. Ben zo blij maar ook bezorgd. Heb 3 dagen geleden bruin/bloedverlies gehad (zat ook wat helder bloed bij niet veel, niet noemenswaardig maar toch) Dus ik dacht ongi te worden na een cycl van 48 dagen. dagen erna niets meer. Dus ik denk innestelingsbloeding. Nog nooit gehad. Weet ook niet hoever ik ben aangezien mijn cycl niet echt normaal is na het stoppen van de pil. Dus ik gok maar 4 weken. Hihi Iedereen hier gefeliciteerd trouwens.
@onzichtbare mama: ik weet hoe je je voelt en alle onzekerheden die je hebt na een volgend zwangerschap. Bij mij oudste mocht het ook niet zo zijn. Dus als je je hart wilt luchten...............
Cindy, wat lief van je! maar vreselijk dat je ook hetzelfde hebt moeten meemaken ik had het gisteren even moeilijk. we zijn kortgeleden verhuisd. Ons vorige huis hadden we al verkocht toen alles ineens misging. gelukkig hebben we de verkoop wel een paar maanden uit kunnen stellen maar wat is het moeilijk om dat huis achter te laten. en nu in ons nieuwe huis vrij snel een positieve test. Wat voelt dat dubbel. Alsof ik alles achter me moet laten en een nieuwe start. maar ik kan het verleden helemaal niet achter me laten. Gelukkig lag ik lekker vroeg te slapen en gaat het vandaag alweer stukken beter. Ben wel opgestaan met misselijkheid. hoe is het met de andere augustus mama's ? Liefs C
Wij zijn ook verhuisd na een tijdje, maar hebben Ties in een urn zitten dus die is gewoon ook in gedachten mee gegaan. Jullie kindje zal ook wel met jullie mee gegaan zijn. En het is echt super mooi om zo een vervelend jaar af te sluiten. Is toch wel heel speciaal voor jullie. Super
Na een positieve test kom ik me hier ook aanmelden. Heb nog maar 1 test gedaan,maar ik ga er voor de zekerheid nog maar een doen. Alhoewel de klachtjes al beginnen te komen,is dit eigenlijk niet meer nodig. Wat hebben jullie al voor 'klachten'? Ik soms pijnlijke borsten, drukkend gevoel rechtsonder (omg.eierstok). Ook merkte ik vanmorgen dat ik even moest gaan zitten,omdat ik al moe begon te worden. Volgens mijn berekening ben ik 12 augustus uitgerekend,maar ik had nog geen cyclus.Dus met zekerheid is dit pas te zeggen na de termijnecho... In januari j.l. ben ik bevallen van onze jongste dochter,na een keizersnede. (Misschien iets te snel,maar we gaan ons best doen,niet te dik te worden) Wat erg voor een paar augustusmama's wat ze hebben meegemaakt. Echt verschrikkelijk,lijkt me zo erg. Veel sterkte toegewenst!
@marielle: gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg de kids zo vroeg op elkaar. En dat dik zijn heb je helaas niet in de hand. hihi . Mijn dochter en zoon schelen ook 17 mnd en mochten we in augustus de volgende verwachten scheelt dat ook niet zoveel met mijn zoon . Zelf vind ik het alleen maar leuk, als je naar de kids kijkt. Geen idee hoe het zit met je gezondheid mbt een keizersnee.
@Cindy1981: Ja,ik ziet het. Leuk zo kort opelkaar voor de kleintjes. Wel de handen vol,maar hopelijk krijgen we daar de energie voor,haha. Nou,ik voel me prima,was gelukkig weer helemaal opgeknapt al een paar maanden. Maar ze zeggen, dat het voor de wond niet zo goed is. Vk had toen gezegd,niet binnen een jaar zwanger. Maar de gyn, vertelde een half jaar is prima. Maar eerlijk gezegd werd ik bij mijn dochters ook erg dik. Dus moet nu echt oppassen...maar we gaan ons best doen,haha.
Handen vol, maar je weet zelf dat als je goed plant het te doen is. Toen Mats geboren werd liep Marley nog niet en dat was best zwaar (die liep pas met 22 maanden. Ze is hypermobiel). Dus dat was het enige wat zwaar was. Verder is het te doen. Heb net aan Mats gevraagd of hij in augustus wel wil gaan lopen en hij begon te lachen. Wie zwijgt stemt toe toch .
Hier nog een augustus 2012 mama en ook een augustus 2010 mama .. Verwachte uitgerekende datum 02-08-2012 02-01-2012 eerste echo en intake
Bij mij had de gynaecoloog idd ook gezegt na de keizersnede dat ik na een jaar pas weer zwanger mocht worden. Maar volgens mij zijn zulke dingen per gyn ook nogal eens verschillend. Zijn er al meerdere mama's na een keizersnede nog een tweede/derde hebben gekregen? Was dat ook weer een keizersnede of een normale bevalling? Hop zo dat het nu op de normale manier kan bij mij. Welkom Woezelenpip1980
Heb gyn gebeld en krijg zoals afgesproken medicatie die hopelijk kan helpen om een volgende miskraam te voorkomen. Kreeg ook direct een afspraak voor een eerste echo, al lekker snel op 30 december.