Augustus 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sjorsjette, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzichtbaremama

9 aug 2011
    49
    0
    0
    personeels administratie
    Zeist
    wat vervelend die onzekerheid!
    ik heb die pijnlijke steken ook al gevoeld. echt aan de zijkant en doet flink pijn.

En ja dan ga je gelijk in de ongerustheid modus.
    Had gisteren het gevoel dat mijn buik onderin een beetje pijnlijk was. een beetje harde buiken gevoel. misschien komt het wel vanwege de controle dat ze er toch wat op heeft geduwd.
    Dus maar even rustig aan en languit gelegen.
    vandaag nog wel wat gevoelig maar na een mooie controle niet heel veel zorgen.

Eten jullie ook zoveel?
    Jeetje ik heb echt enorme eetbuien soms.
    Heb mn man 's avonds laat al es naar beneden gestuurd.

wel fijn om elkaar kwaaltjes te herkennen. dat maakt je toch wat zekerder voelen.

2. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    @onzichtbaremama:

Je, hier ook veel meer trek. Ik eet zowiezo meer fruit (was niet zo'n fruiteter), maar nu zou ik de hele dag door kunnen kauwen.
    Volgens mij zit er ook al weer een kilotje bij :$ Ik was jarig, en ja er was nog wat gebak over en nog wat kaasjes en knabbeltjes ....
    Vanaf morgen weer aan de gezonde hap.

@spullen kopen:

Wie is er allemaal al op pad geweest om iets te kopen of te kijken?
    Wij zijn vandaag voor het eerst bij de babydump geweest.
    Ben wel erg geschrokken van de prijzen van de kinderwagens en babykamers.
    Ik hoop dat ergens in mijn kennissenkring een "afdankertje" voor wat minder centjes vrij komt.

Wel leuk al die babyspullen kijken. Het begint steeds meer "echt" te worden!
    En ineens is er dan het besef dat je straks ook met zo'n futuristische kinderwagen rondloopt.
    Jeee, wat een keuze alleen aan kinderwagens. Een hele wetenschap voor zic .

Iemand van de ervaren mama's nog nuttige tips waar je wel op moet letten of wat je beter anders kunt doen?

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL
    Hier word de trek wat meer te worden. Maar snoep geen slechte dingen. Inderdaad fruit, danoontje :) hihi en komkommer. Verder eet ik bijna alleen maar brood, beschuit en kellogs gepofte bla honing dingen. de variatie moet nog komen. Ik at echt alles en heel veel variatie. Vriendlief kan ook niet wachten tot ik me goede trek weer terug heb want hij krijgt nu ook minder variatie.. ahhh nee ik kook wel hoor maar niet zoals voorheen. Komt wel weer.

*over spullen kopen...
    Puschel wij waren ons ook rot geschrokken over de prijzen van de kinderwagens alleen al.... we hebben er 1 gezien die we wel willen... zo rond de € 600,-- pffffffff maar een vriendin van mij heeft nu de zelfde gekocht en die was bij babydump in de aanbieding, en met wat onderhandelen zei ze dat ze op 380 zjn uitgekomen.
    Ik heb al een maxicosi dus die kan er qua prijs ook al af bij ons... maar ik kijk zeker ook om me heen. In Rotterdam heb je ook babywarenhuis.. die hebben 2e hands schoongemaakte en natuurlijk gecheckte 2e hands kinderwagens.. ga daar toch ook is kijken.

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wij hebben hier gelukkig nog alles in huis, dus hoeven niet meer veel uit te geven. Het enigste verschil is dat we nu waarschijnlijk van tevoren willlen weten wat het word. En er evt. nog wat roze gekocht moet worden.

Ben net door me zusje gebeld, die is ook zwanger. En.... 2 weken eerder uitgerekend als ik!! Moet ff aan het idee wennen maar vind het wel super leuk

5. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Dat is wel fijn meis dat je alles al hebt. Inderdaad alleen kleur evt aanpassen een wat kleertjes.

Ow cool.. gefeliciteerd met je zus d'r zwangerschap!! Voor haar de 1e???

6. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Heey!

Wie weet waar precies je flanken zitten in je buik?
    Heb namelijk ook gevraagd in het forum van de verloskundige wat de pijn van Gister nacht geweest kon zijn. Ze had het over bandenpijn in de flanken? Verder niks vreemds opgemerkt, maar toch gaat de onrust niet helemaal weg.

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Sjorsjette, ja is voor haar de eerste. Ze is de 1e aug uitgerekend

8. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @sweetgirl Ow meis ik heb geen idee... de zijkant?

@Corina
    Ow dan scheelt ze 1 dag met mij.
    Kleine babyboom bij jullie in de fam dan dus!

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ow trouwens voor de nieuwschierige onder ons... heb in een album me buikfoto's geplaatst.:D

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Sjorsjette yep idd.
    Haha idd babyboom bij ons. Al was het bij hun niet echt gepland

11. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    @sjorsjette zo wat heb je al een mooie buik, dat heb ik echt nog niet.
    Je kunt het bij mij nog niet eens zien :S
    Verder wens ik iedereen een heerlijke zonnige zondag!!

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Dankjewelllllllllll!!! ja hier gaat het vrij rap nu... was ff een dipje door afvallen maar zet nu weer goed uit.

Jij ook fijne zondag!

13. littleshorty

littleshorty Actief lid

2 jan 2012
    124
    0
    16
    Utrecht
    @ Sjors: Erg mooi je buikkie!! Ik ben ook al flink aan het uitzetten...had ik niet verwacht zo snel al.

@ Corina: Leuk dat je zusje ook zwanger is, maar ik begrijp wel dat je het lastig vindt! Weten ze het ook al van jou?

14. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Sjorsette, dat ziet er netjes uit hoor! Leuk hè dat verschil zien met hoe het was!

@corina, grappig joh dat je zusje ook in augustus is uitgerekend!

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    littleshorty, ja heb het ook gelijk aan m'n zusje verteld. Alleen hoop ik dat ze tegen de rest van de familie nog wel even d'r mond kan houden.

16. spontanious1983

8 dec 2010
    42
    0
    0
    Werk op kinderdagverblijf
    Hengelo (O)

17. spontanious1983

8 dec 2010
    42
    0
    0
    Werk op kinderdagverblijf
    Hengelo (O)
    Onze echo in mijn fotoalbum is als het goed is nu wel te zien. Heb het album even openbaar gemaakt.

18. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Sjors, wat een mooie buik.
    Corina, feli met je zus. Ik was in 2008 ook samen met mijn zus zwanger, vond het erg leuk.

Ik heb vandaag flink pijn in mijn buik en veel last van lucht, zal de pijn van mijn darmen komen ?

19. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Meiden wat zouden jullie doen?
    Mocht morgen bellen of er een plekje was voor echo en ben toevallig vrij.
    Verder niks bijzonders vernomen, maar toch komt de ongerustheid soms de hoek op kijken. Wil zo graag geloven dat het banfenpijn is gweest, maar toch. Pff waarom altijd die onzekerheid.

20. Michellenoord

25 nov 2011
    66
    0
    0
    helpdesk medewerker
    Maarssen
    AAArrrrggggg..... Ik zit mezelf vandaag grandioos in de weg. Ben niet te genieten, loop alleen maar te snauwen tegen me vriend en het huilen staat me nader dan het lachen. En waarom? Ik heb geen idee. Voel ik me vandaag eindelijk eens niet zo misselijk, voel ik me zo. Ik heb ff helemaal nergens zin meer in en voor mij hoeft het allemaal ff niet meer. Sorry voor mijn relaas, maar ik moet het gewoon even kwijt.

Deel Deze Pagina