Augustus 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sjorsjette, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Corina
    Ik was ook heel lang aan het zoeken wat ik nou wel lekker vind smaken ja... en nu nog. Ik drink al geen koffie meer sinds week 6 want dat gaat echt niet gewoon... vind het stinken en krijg het niet weg (drink normaal zwart) dat is dus te havy en ga er toch echt geen melk en suiker i gooien om persee koffie te drinken. Dronk wat meer thee maar dat slapt ook af... nu sapjes maar ook niet te veel anders krijg ik het zuur hahaha wat een gezeur hé :p Cola wilt trouwens nog wel is oke zijn..

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Sjorsjette, Haha... heel herkenbaar hoor. Koffie lust ik sowieso niet. Dronk altijd veel thee en water. Water krijg ik nu niet weg en thee alleen als het nog goed warm is. Sapjes drink ik eigenlijk nooit, maar moet nu ook al goed oppassen want krijg nu al snel het zuur. Cola drink ik normaal nooit nu af en toe. Kan je lekker van boeren haha

3. littleshorty

littleshorty Actief lid

2 jan 2012
    124
    0
    16
    Utrecht
    @ Sjors
    Haha jaaaah ik probeerde gister al een plaatje van de babykamer van de site af te pikken, maar dat kan dus niet L is beveiligd!! Als je op Babydump.nl gaat kijken en je typt in het zoekvenster: Denver dan krijg je het kamertje te zien wat we besteld hebben.
    Ik vond het nog best lastig, wij zijn allebei niet van het wit en daar is heel erg veel van. We hadden er ook nog 1 die was donker grijs, maar vond m toch te donker.

De kinderwagen hebben we MaxiCosi Mura 4 wiel in het zwart. We hebben met een heleboel wagens door de winkel heen gesjeesd en vonden deze het prettigst, ook omdat we veel met onze hond het bos in gaan is het fijn om 4 grote banden te hebben.

Heb jij je doppler al ontvangen?? En al gebruikt?? Ik twijfel nog te erg om er 1 aan te schaffen…
    Laat je ons morgen weten hoe je echo was!?? :D

@ WAT te drinken!?!
    Ik ben ook van de koffie af, wat is dat vies ineens. Al vrij snel smaakte het me niet meer…heb een lange tijd bijna alleen maar thee gedronken, maar dat komt nu een beetje mn neus uit. Ik drink nu veel melk (heb er echt behoefte aan). En gewoon water, sapje en karvan cevitam.

Allemaal fijne zondag!!!

4. littleshorty

littleshorty Actief lid

2 jan 2012
    124
    0
    16
    Utrecht
    Sjors!!

Tis gelukt, heb een plaatje via Google gevonden, dus hij staat erbij!! :)

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Littleshorty ziet er leuk uit! Is een beetje bewerkt hout of niet? (grijsachtig toch?) Heb gelijk even gekeken, maar ons kamertje staat er niet meer tussen. Is wit met heel donkerbruin. Maar ja dat is ook al weer ruim 4 jaar geleden dat we het gekocht hebben. Veranderd natuurlijk steeds.

Jullie ook een fijne zondag

6. littleshorty

littleshorty Actief lid

2 jan 2012
    124
    0
    16
    Utrecht
    Ja klopt, heel licht grijs is het.

7. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @Sjorsjette nee had hem zo gevonden, maar had die ochtend een echo gehad, en goed opgelet waar zij hem ongeveer plaatste.
    Ben er echt super blij mee, neemt voor mij een hoop onzekerheid weg!

Wij zijn bezig om de aankomende kinderkamer leeg te maken, het was nu nog een rommelkamer, kasten en spullen verplaatst naar zolder! Heb nu al zin om het kamertje al in te richten, kan niet wachten!

8. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Littleshorty, mooi hoor!

Sjorsette, je vroeg of ik voorkeur heb aangezien we een dochter hebben. Nee totaal niet. Bij Laura dacht ik echt een jongensmama te zijn, maar vind een meisje zo leuk dat ik daar helemaal van af ben.

Jongen is leuk zodat we van elk een hebben, meisje is denk ik leuker voor Laura. Daarbij hebben we al veel meiden spullen.

Ik ga trouwens kinderwagen en box niet meer nieuw kopen. Vorige keer wel gedaan maar doe dat niet meer. Dus na de 20 weken echo ga ik los op marktplaats.

Drinken, thee en sapjes. Was echte koffieleut maar lust het echt niet meer.

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Corina
    Jaaaa idd lekker van boeren haha
    J

@Littleshorty
    Leuk kamertje hoor! Voor wanneer heb je bezorgen afgesproken meis?
    Wij gaan qua kinderwagen denk ik voor een Mutsy 4 rider.. maar dan die ene waarbij je het zitje als ze wat groter zijn ook naar je toe kan EN van je af.
    Die viel bij ons wel in de smaak.
    Ik heb me doppler in huis maar durf niet hihi… ik wacht morgen ff af. Vind toch wel eng als ik ’t hartje niet kan vinden.. ik weet dat mijn bm erg moeilijk ligt (zeiden ze elke behandeling). Morgen ff afkijken hoe hun het doen
    J

@Sher
    Ik ga dus het zelfde doen.. ff morgen afwachten en van hun afkijken
    J
    nog ff 1 nachtje!!!!
    Succes met ruimen.. volgens mij is opruimen nu leuk (ivm doel) haha

@Laurie
    Oke.. ja voor beide valt wat te zeggen hé meis. Wil je het wel weten?
    Wij hebben hier de situatie dat vriendlief het wel wilt weten en ik niet.. oepssss probleempje?! Haha

Ja why not meis… op mp bieden ze leuke dingen aan hoor! Wij spieken er ook regelmatig. Al ist maar ff neuzen
    J

@ALL
    Wij zijn trouwens echt van de brocante babykamertjes.. dus zal denk wel iets in die stijl worden. Terwijl wij verder alles erg strak hebben.. strakke hoekbank.. strakke wit hoogglans meubels zonder handgreep enz.. maar wat de babykamer betreft liggen we helemaal op 1 lijn en dat is dus brocanT.

Jullie ook fijne zondag!

10. littleshorty

littleshorty Actief lid

2 jan 2012
    124
    0
    16
    Utrecht
    Sjors, het moet met 7 maanden allemaal klaar zijn dus op 6.5 maand (half mei) wordt het geleverd. Ook wel fijn bij Babydump, betalen bij aflevering en mocht er toch nog iets fout gaan, kan het kosteloos geannuleerd worden.

Nu moeten we verder met die kamer leeg ruimen en zooi weggooien :s (wat kan een mens veel troep hebben). Waren er al mee begonnen en zijn al een heel eind op weg. Van t voorjaar gaat daddy2be schilderen/behangen enz. We pakken ook gelijk de woonkamer aan, dus ik mag een weekendje uit logeren als dat gaat gebeuren haha ;)

Hey spannend morgen echo! T zal wel flink gegroeid zijn :)
    K snap je angst met de doppler, mja als morgen alles goed is kun je m gelijk gaan proberen :)

11. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @Sjorsjette heel veel plezier morgen met de echo!

Ik heb ook al een (3in1)kinderwagen gekocht via Marktplaats.
    Voor 40 euro alles erop en er aan, en hij ziet er nog super netjes uit!
    Ben er heel blij mee :D

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Ik ben even zo vrij geweest om een club aan te maken voor de augustus 2012 mama's om verschillende lijsten bij te kunnen houden. Voor nu heb ik er twee onderwerpen ingezet. Eentje met uitgerekende data en eentje met de afspraken.
    Later komt daar natuurlijk nog een overzicht van geboortedata bij.

Tenmiste, als jullie het wat vinden... Anders verwijder ik de club gewoon!

Kijk maar even op:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/augustus-2012-mama-s.html
    Als je het wat vindt, kan je je als lid aanmelden.
    Ik heb trouwens de club openbaar staan, maar mochten we er meer privédingen in zetten, kan dat altijd nog gewijzigd worden, zodat alleen clubleden toegang hebben.

Ik heb de laatste lijsten van de drie augustus mama 2012 topics samengevoegd, zodat we alles in één overzicht hebben. Hopelijk kloppen de gegevens allemaal.

Groetjes,
    Nelly

13. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Wauw, er wordt al lekker geshopt hier!

Ik ben dit weekend toch ook maar overstag gegaan voor de positiebroeken. Ik kan mijn eigen broeken gewoon echt niet meer aan en ik had geen zin om met elastiekjes te gaan lopen kl**en. De banden zitten dan wel niet helemaal strak, maar wat een verademing zeg! Ik moet van de broeken een maat kleiner hebben dan ik van mijn gewone broeken heb. Dat komt bij mij vooral omdat ik bij gewone broeken vooral vanwege de taille 38 moet hebben (heb van mezelf geen strakke buik :() en niet vanwege de heupen. Gisteren had ik een positiespijkerbroek in 38 gekocht en die gaat al snel vrij los zitten. Vandaag nog een spijkerbroek gekocht (bij Miss Etam, 10 euro!!), 2 zwarte broeken bij C&A en bij Miss Etam ook nog een voorraadje leggings. Kan ik mijn jurkjes tenminste gewoon blijven dragen.

Ik vind wel dat nu ik eenmaal aan de positiebroeken zit, mijn buik ook echt wel zichtbaarder lijkt. Ik wil het nog een ruime week stil houden, tot na de echo, maar ik vraag me af of dat gaat lukken. Zo veel wijde kleding heb ik niet. Gelukkig hoef ik nog maar 3 dagen te werken tot aan de echo en zaterdag en zondag vertellen we het alvast aan de familie, dan vier ik mijn verjaardag. We hebben trouwens een (vind ik zelf) erg leuke manier gevonden om het te vertellen. We hebben 3 boekjes gekocht met tips voor opa&oma die we als 'traktatie' gaan geven (schoonouders zijn gescheiden en hebben nieuwe partners). Het boekje heeft eerst een hoofdstukje met 'hoe zorg je ook alweer voor een baby' en dan nog knutsel- en baktips. 5 euro bij de witte boekenwinkel. Ik ben zo benieuwd hoe iedereen gaat reageren!

Wij gaan een hoop duurzame spullen waarschijnlijk ook via MP kopen. Een box, ledikant of badje hoeft van mij niet splinternieuw te zijn. Wel nieuwe matras en beddengoed natuurlijk. Maar met die dingen wachten we echt nog wel een tijdje. Eerst de toekomstige babykamer maar eens helemaal uitmesten en opknappen!

Fijne zondag iedereeen!

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hier ook een rommelkamer leeg maken voor de babykamer. Probeer maar steeds wat te doen dan komen we er ook.

Sjorsjette fijn dat je op een lijn zitten wat babykamer betreft.

15. littleshorty

littleshorty Actief lid

2 jan 2012
    124
    0
    16
    Utrecht
    Sjors,

Hoelaat moet je!?!? SUCCES en geniet!! :D

16. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Veel plezier bij je echo Sjorjette!

17. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Sjorsjette spannend!! Veel succes

18. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    @kamertje Wij hadden dit kamertje voor Sonnie (hoop dat het gelukt is met afbeelding)
    Ben er nog steeds verliefd op!
    Als we een meisje krijgen wil ik een heel wil kamertje en met kleuren werken (rose/paars) in behang en assecoires!

@Jessica, nou hier in zuid limburg is het momenteel dus helemaal 'IN' om tussen de 20-25 mama te worden! Hier is een complete baby boom uitgebroken onder de jeugd hihi! Wel leuk!

@kwaaltjes hebben jullie dat nou ook, zodra je in bed gaat liggen... neus verstopt!! Zoooo irritant! Had ik bij Sonnie ook pff!

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Xfifix mooi kamertje!

20. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1