@ sjorsjette, super dat je zo'n mooie echo hebt gehad! De 12 weken ben je in iedergeval voorbij. Het is tijd om langzaam aan te gaan genieten!
@sjors gelukkig maar! Oeffffff! We waren al helemaal in spanning hier joh! @little shorty, ja graag! Want Snachts kan ik zowat niet ademen bleghhhh Ja heel leuk kamertje! Maar toen ik vroeg bij babydump zeiden ze geleverd met 6weken. Maar je kunt dus later kiezen? Want om het nu al neer te zetten haha
Uitrekendatum 30-07 Littleshorty, 24 jaar, 1e kindje 01-08 Niqi79 01-08 Jel123, 30 jaar, 1e kindje 02-08 woezelenpip1981 02-08 Sjorsjette, 30 jaar, 1e kindje 03-08 Butterfly30, 30 jaar, 1e kindje 04-08 Jessica3, 23 jaar, 1e kindje 04-08 Marilou, 28 jaar, 1e kindje 05-08 MaaikeW, 29 jaar, 1e kindje 06-08 Sweetygirl84, 27 jaar, 1e kindje 06-08 nath86 06-08 mammied 07-08 Hummeltje 1 07-08 Augustus baby, 26 jaar, 1e kindje 08-08 Sher 26 jaar, 1e kindje 08-08 Sas1983, 28 jaar, 1e kindje 09-08 salmiakje 10-08 LovelyBrunette 11-08 Puschel, 40 jaar, 1e kindje 12-08 Marielle82,29 jaar, 3e kindje 14-08 Michellenoord, 27 jaar, 1e kindje 15-08 LiLaLief, 31 jaar, 2e kindje 16-08 Marik 16-08 Corina, 30 jaar, 2e kindje 16-08 xfifix, 25 jaar, 2e kindje 17-08 Onzichtbaremama, 2e kindje 19-08 Spontanious1983, 28 jaar, 1e kindje 20-08 brotherbear 20-08 Cindy1981, 30 jaar, 3e (4e) kindje 21-08 Laurie, 40 jaar, 2e kindje 21-08 MamavanDaan, 31 jaar, 2e kindje 21-08 Bloemie80 22-08 Nrg50, 31 jaar, 2e kindje 23-08 kimsenna 25-08 Lien81 25-08 Wanda73, 38 jaar, 1ste kindje 30-08 Ronja, 27 jaar Afspraak VK of GYN 24-01 MaaikeW 12 weken echo 24-01 Sas1983 2e echo 2e controle VK 24-01 Spontanious1983 2e controle Gyn. 24-01 Bloemie80 2e echo 25-01 Sjorsjette Controle Gyn 26-01 Augustus baby 1e echo 12 weken 26-01 xfifix 2e echo 26-01 Corina 2e echo + intake vk 27-01 Sweetygirl84 - 2de controle verloskundige 30-01 Laurie- termijn echo 30-01 Emily27 - 1e echo 30-01 Lien81 - 1e echo 08-02 xfifix controle 10-02 Littleshorty - controle (hartje luisteren ) 20-02 Michellenoord - controle vk 21-02 Sher - Pretecho/geslachtbepaling 27-02 Lien81 - 1e controle VK ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Meiden ik vond het lijstje in dat verplaatste deel ingewikkeld.. vin die zin veel meiden en volgens mij als ik het goed las was hetw eer verplaatst naar 16 to 31 aug mama's 2012??? Ik heb ff de laatste opgezocht van in dit topic... weet niet of jullie m ook hier willen houden??? Zullen we m weer ff updaten??
Dank jullie wel meiden!!!! Vind erg lief & baal ook enorm dat ik het niet eerder kon laten weten. Corina las dat jij ook een mooie echo hebt gehad?! Top! Sas jij vanaaf? En nog 3 andere hun echo vandaag...
@sjorsjette super van je echo!! Ik vind het ook fijner om gewoon met ons eigen lijstje te 'werken'. Heb ook eens bij die andere gekeken, maargoed ben eigenlijk alleen geinteresseerd in JULLIE haha! Ik heb het gister aan mijn bazen verteld, vonden het super leuk voor me! donderdag echo en als dan alles goed is gaat het de wijde wereld in!
@Sjorsjette: Pffff, gelukkig alles is orde meid. Wij maakten ons al zorgen. @Corina: fijn zo'n tussendoor-gerusttel-echo! Ik heb volgende week 2 febr. mijn termijnecho, maar vind het ook nog zo lang duren. Als ik het niet meer volhoud, dan laat ik ook een pretecho doen. @Augustus mama: Balen meid, weer zo'n mindere dag. Houd moed! Het kan alleen maar beter worden. Eindelijk begint het voor je op te schieten met je echo! @Sas, Maaike en Spontanious: Hoe is jullie echo geweest? @Bloemie: Fijn, ook een mooie echo! @Laurie: Wij hebben het een tijdje geleden over combinatietest en vwp gehad. Heb jij al een beslissing genomen? Mogen wij het weten? @lijst hier: Ik vind onze lijst ook overzichtelijker. Laten wij hem in elk geval ook hier bijhouden. Trouwens, als ik zo op de lijst kijk, dan zie ik toch ook namen staan van meiden waar wij al lang niets meer van hebben gehoord. Ik hoop uiteraard dat het goed met ze gaat. Misschien zijn ze wel overgestapt naar de andere augustus-clubs?
Sjors had je pbtje natuurlijk al gelezen en beantwoord, maar toch niet nog even: ben ZO blij met jouw goede nieuws!!! We maakten ons toch wel een beetje zorgen Ga je vanavond je doppler uittesten? J Marik de neusspray heet: Xylometazoline HCI (opschrijven en meenemen naar de apotheek, want uitspreken is niet te doen ) 6 weken??? Neeehhh wij mochten gewoon kiezen wanneer we geleverd willen hebben. Ik zei doe maar 6 weken van te voren, maar blijkt dat het met 7 maanden allemaal klaar moet zijn hahaha dus het komt met 28 weken. Misschien is het per vestiging verschillend??? Wij hebben er 1 in Utrecht, maar zijn naar Veenendaal gegaan (die is groter). @ De lijst: ik vind ook de onze het prettigst J Pffftttt ik vind nu wel lang duren hoor voordat k weer naar de vk mag gelukkig mocht ik na 4 weken al en niet pas na 6 nog 2.5 week wachten *zucht*
Puschel, wij gaan eerst de combi test doen. We starten met een kans van ongeveer 1:65 als de uitkomst beter dan dat is doen we verder niets en gaan we er voor. Zit het er behoorlijk onder minder dan 1:40 ofzo dan doen we een vwp.
@sjors: wat fijn dat je een goede echo had! Ik vind het trouwens ook leuk om te zien dat hier zo goed in de gaten wordt gehouden of iemand zich meldt, wat een betrokkenheid! @sas: ik ben die MvM-flessen eigenlijk ook wel aardig zat. Ik vind het bijna een opluchting als ik aan het werk ben en ik 'gewoon' naar de wc kan. Aan de andere kant doe je er goed mee en komen er nog zo veel weken waarop we weer gewoon kunnen plassen. Ik moet/mag nog tot 9 maart. @buik: de afgelopen dagen is mijn stoelgang weer goed en nu pas ik gewoon weer in mijn normale leggings. Broeken heb ik nog niet geprobeerd, maar ik ben niet meer zo bol als dit weekend. De positiebroeken liggen nu weer even op de plank. Op zich wel fijn dat het nu niet opvalt, dan kan ik het deze week nog verborgen houden.
Mijn echo vandaag was goed! Wat was ik nerveus zeg. Ik ben weer 2 dagen teruggezet, maar ik laat de banner zo, die paar dagen maken ook niet uit. Ook aan ons is gevraagd of we de combinatietest willen doen. Mijn man wil het echt niet, ik twijfelde, maar dan doen we het gewoon niet. Mocht eruit komen dat de kans aanwezig is dat ons kindje Down heeft, dan laten we het toch niet weghalen. Ons kindje is welkom! Groetjes!
ik ben verliefd!!!!!!!!!!! Wat een super echo, 2 armpjes, 2 handjes, 2 beentjes, 2 voetjes en een kloppend hartje natuurlijk Volgens de VK was de kleine net zo moe als zijn/haar mama 's avonds is na flink plagen door de VK begon de kleine te zwaaien en trappellen, kleine houd ook niet van pottenkijkers, draaide ons de rug toe Ga nu met vlinders in mijn buik lekker slapen! Weltruste dames! Nog maar 3 uurtjes en ook ik mag eindelijk zeggen dat ik 12 weken zwanger ben
Wat lees ik toch steeds fijne berichten meiden! Echt ben enorm blij voor ons allemaal! Hier de laatste dagen zo vreselijk moe. Heb echt nergens energie voor. Als ik de trap al oploop moet ik boven bijkomen. Lees wel mee maar weinig puf om te reageren
@Corina Wat fijn dat alles goed was en je voor donderdag nog een pretecho had. Inwendig zie je het echt heel mooi hé, hadden wij ook met 10 weken. Die van jullie was dus ook druk aan het zwaaien? Haha! Echt dan gaat er wel wat door je heen hé! Hopelijk trekt de verdikte nekplooimeting weg, maar dat zal vast wel! @ Sjorsjette Wat fijn dat alles goed was! Nu ik de 12 weken voorbij ben wordt ik ook wel wat rusiger, maar toch vrijdag controle en dan gaat ze vast het hartje luisteren, blijft toch spannend! En de uitslag van het bloedprikken....Ben benieuwd.... Het lijkt wel of de kleine weet dat het nu mag groeien, ga me buik steeds beter zien. Krijg zoveel reacties mensen het al hadden gezien. Gister ook op Hyves en facebook gezet zo leuk al die reacties Morgen met me schoonmoeder naar de Prenetal en de stad opzoek naar zwangerschapsbroeken...
Haha, mooi hé! Ik heb een echolijstje bij de prenetal gekocht en hem daar in gedaan, hij staat hier op de kast