Augustus 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sjorsjette, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Sas1983 hihi... helemaal verliefd!

Sas en Sher weer een hele mijlpaal voor jullie, je hebben de 12 weken bereikt

2. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Jaaah leuk he! Ben helemaal blij!

3. wendynick

wendynick Lid

25 jan 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!!

Ik kom me hier ook even melden. Ben bijna 12 weken nu, maar durfde het na een miskraam vorig jaar april nog niet eerder te melden. We hebben al 2 echo's achter de rug, 8weken en 10 weken en morgen hebben we de 12 weken echo!!
    Ik ben eigenlijk wel heel nerveus, terwijl ik stiekum echt wel weet dat alles goed is. Misselijk, moe en borsten die steeds meer pijn doen... :p Het is voor heen goed doel!!!

4. littleshorty

littleshorty Actief lid

2 jan 2012
    124
    0
    16
    Utrecht
    Welkom WendyNick! En gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Ga er vanuit dat alles goed is en probeer te genieten :)

Succes morgen met de echo :) leuk leuk!!

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Welkom wendynick en gefeliciteerd.
    Snap heel goed dat je nu even wilde wachten om het te vertellen. Probeer vertrouwen te krijgen. Spannend morgen de 12 weken. Ik mag morgen ook

6. wendynick

wendynick Lid

25 jan 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie!

Ik probeer zeker te genieten. MIjn man is volop bezig om de eerst de verbouwing van onze slaapkamer af te maken en daarna direct beginnen met de babykamer! Daar slapen wij momenteel even... Maar dit weekend weer terug naar onze eigen kamer :D

Morgen zien we weer een hoop moois en kan het genieten weer verder gaan. Nu hebben de zenuwen toch een beetje de overhand.

Jullie natuurlijk ook allemaal hartelijk gefeliciteerd met de zwangerschappen!:D:D

7. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom WendyNick! Van harte gefeliciteerd en succes met de echo morgen. En succes met de verbouwing.

Sas en Sher: Super, mooie echo's en de magische grens van 12 weken gepasseerd!

@puistjes:
    Iemand ook zo'n last van puistjes?
    Ben mijn andere kwalen redelijk kwijt (misselijk, rugpijn, moeheid etc. - wordt ik natuurlijk weer zo onzeker van :( - zucht).
    Maar nu staan dus de pukkels op het programma.

@MvM:
    Ik heb het ook wel een beetje gehad met de flessen.
    Wel alvast een goede oefening/houding voor straks bij de bevalling :p.
    Moet nog ruim 1 maand.
    Maar ja, het is voor een goed doel en ik heb er ook gebruik van mogen maken. Dus nog even volhouden.

8. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    @littleshorty, die naam spreek Ik als de beste uit hahaha m'n man gebruikt al Zijn hele leven neusspray maar dan wel die met dat bestanddeel erin. Dus ik moet altijd vragen aan de medewerkers dat ik neusspray met xylometazoline wil haha.
    Maar is dat wat anders dan? De xylometazoline hci? Want in neusspray zit xylometazoline.
    De andere is de zoutoplossing.

@moeders voor moeders. Is nog wel te doen.
    Plast alleen niet lekker want je hangt er zo boven hahaha

@sas1983 wat een supergevoel hè!
    Fijn dat het er weer top uit zag!

@puistjes
    Nou heb een glad gezicht, maar sinds weekje niet. Niet erg dat je zegt wat veel, maar krijg ze wel, vooral aan de zijkanten van me gezicht, zo raar, nog nooit gehad daar
    Het wordt nu gelukkig weer minder

9. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    YES, morgen is het eindelijk "onze" dag, na 12 weken eindelijk de eerste echo! En ik heb er zo'n zin aan! Ik weet dat het fout KAN zijn, maar op zich heb ik nog steeds alle symptonen dus ik denk dat het wel goed zit! Maar ow wat heb ik er een zin aan!!!!!

Vandaag een half half dag gehad, vanmorgen ging echt slecht met werken, duizelig, moe, raar buik gevoel, maar de middag ging gelukkig beter, alleen het einde stortte ik weer in, en nu ook erg rugpijn :(

@ puistjes, daar heb ik geen last van maar mijn zwangere collega, die een week verder is wel heel erg.
    Ik heb er zoiezo nooit zoveel last van gehad!

Zijn er vandaag nog echo's geweest? Sorry kan dat niet allemaal zo goed bijhouden als sommigen van jullie haha.
    En wat fijn dat de andere echo's allemaal goed zijn!!

Nu morgen die van ons owwwwww ben zoooooo benieuwd!!!

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wow augustusbaby eindelijk voor jullie morgen de echo. Wat heb jij het lang vol gehouden zeg zonder enige echo. Dan ben ik maar een ongeduldig en onzeker iemand. Natuurlijk hebben jullie morgen gewoon een prachtige echo meid!

11. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Dank je wel Corina, nou jullie mogen allemaal voor ons duimen ;) Wij mogen gelukkig al om 9uur!!!

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Augustusbaby, gelukkig dat je al om 9 uur mogen.
    Ga natuurlijk voor je duimen!
    Wij moeten om kwart over 2 en hebben ook nog de intake

13. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    Oke, wel late intake of niet?
    Ook weer spannend, of helemaal zeker van alles??
    Jullie ook succes!

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja de intake hebben we zeker vrij laat. Maar is denk ik omdat het bij de vk in het ziekenhuis is. Bij m'n zoontje had ik intake al met 8/9 weken. Is zeker spannend, vooral omdat we nu toch met die verdikte nekplooi zitten. We hebben dus genoeg te vragen denk ik. Maar eerst even genieten van dat kleine wondertje.

15. silkeoudeg

10 dec 2011
    49
    0
    0
    Zelfstandig medewerker bediening en net afgestudee
    Almelo
    Hallo allemaal,

wat leuk om te lezen over al die mooie en goede echo's. Volgende week dinsdag mogen wij voor de 2e keer naar ons wondertje kijken en ik moet eerlijk zijn, de dagen gaan zeer langzaam voorbij. Hopelijk is alles goed volgende week, want ik heb elke nacht verschrikkelijke nachtmerries over dat het 'mis' is (ik heb namelijk eerder een MK gehad)
    Oké eigenlijk kan ik niet wachten op/rond 15 aug. om ons kindje in de armen te hebben...nu is het alleen nog maar dromen.

16. littleshorty

littleshorty Actief lid

2 jan 2012
    124
    0
    16
    Utrecht
    Zijn hele leven al?? Lijkt me niet echt goed?
    Tja ik heb het toen gekregen voor verstopte neus (tijdens verkoudheid) en nog gevraagd of het mocht tijdens zwangerschap. Samen ff de bijsluiter bekeken en mag gewoon. Of het anders is dan gewone neusspray dat weet ik niet...de zoutoplossing had ik eerst bij de drogist gekocht, maar dat werkt dus echt NIET tegen verstopte neus :(

17. littleshorty

littleshorty Actief lid

2 jan 2012
    124
    0
    16
    Utrecht
    @ Meiden met echo morgen: SUCCES!!!

Ik wil ook, maar mag pas weer met 20 weken helaas :(

Vandaag wel ff telefonisch contact gehad met de VK, heb al de hele dag zo'n zeurende buikpijn. Uitgelegd hoe het ongeveer voelt en zijn toch echt mn banden die aan het oprekken zijn. Dacht ik al, maar wilde toch ff bevestiging. :D

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hier idd ook steeds buikpijn. Niet continu maar steeds van die steken.
    Littleshorty.... hihi dan maar een keer een pretecho laten doen.
    Jullie wilden het geslacht niet weten toch.

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Gisteren trouwens een goede dag gehad. Niets geen misselijkheid en nu weer wel. Gek he

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @ALL met een mooie echo TOP TOP TOP meiden!!!! GENIET LEKKER!!!

@ALL die morgen de echo hebben sucesssss!!!!

@Littleshorty
    Mag jij pas weer met 20 weken precies? Ik mag over 4 weken.. szit dan op 17 weken.

@ALL
    De uitslagen van bloed waren allemaal goed!! Me bloeddruk was iets omhoog gegaan dus voor mij doen super whaha. Verder hebben we ''WEER'' ff kort een echo gehad VER-VE-LEND zeg!! hihi... de kleine was weer lekker druk. Al met al vonden we het toch wel weer erg spannend. Er is afgesproken dat we 22-2 weer terug komen voor een afspraak en dan horen we hoe verder. Ben benieuws hoor allemaal.

Liefs Sjors

* zet ff me nieuwe afspraak op de lijst

Deel Deze Pagina