Meiden succes vandaag met de echo's!! Ik zit ff niet zo lekker in mn velletje en dan ben ik nog aan het werk ook flink uitgevallen tegen mn collega en mezelf weer TE druk maken om niks... *zucht* zal blij zijn als deze dag voorbij is en ik naar huis kan. Helaas kan ik vanmiddag geen vrij nemen, mn andere collegaatje is er ook al niet... En dan heb ik ook nog eens de salaris berekeningen gekregen voor 3 / 3.5 of 4 dagen werken, 3 dagen is een flinke tegenvaller (ook dat nog vandaag) en scheelt echt VEEL in vergelijking met 3.5 dag...misschien kan ik nog wat onderhandelen met mn leidinggevende Nou meiden ik wens jullie allen een betere dag dan ik heb tot nu toe... *Liefs*
Oh arme Littleshorty ff een baaldag voor je. Dikke knuffel hoor. En vanavond maar ff spuien tegen manlief
Thnx Corina, fijn dat ik het hier gewoon ff kwijt kan Manlief is vanavond echt de L*L denk ik *whoops*
Jeej super mooie echo! Lig precies op schema en tot nog toe zit alles erop en eraan! Had ook niet anders verwacht
Hey meiden, Na een klein weekje afwezigheid (was doodop) weer wat energie gevonden om te reageren, heb nog niet alles terug gelezen ga ik zo op mijn gemak doen. Afgelopen zaterdag zijn wij geslaagd voor een babykamer, ik weet het we zijn er vroeg bij maar was een hele mooie aanbieding. Ook hebben we de knoop doorgehakt om toch te gaan trouwen, en stiekem heb ik er ook wel zin in. Datum is ook al gereserveerd: 16 mei 2012. Aanstaande dinsdag gaan we in ondertrouw. Ik laat mijn vriend zo veel mogelijk voor de bruiloft regelen, wat nog moeilijk gaat worden aangezien ik een enorme controlfreak ben :s Eén voordeel we houden het heel klein, onze ouders, broer en zus en goede vrienden. Ook slecht nieuws te melden, gister zijn we er achter gekomen dat mijn kat ernstigs ziek is (heeft waarschijnlijk een auto-immuun ziekte) en het waarschijnlijk niet gaat redden. Ze heeft gisteren medicijnen gekregen en vanavond moeten we terug naar de dierenarts. Erg moeilijk allemaal. Nou ik ga maar eens terug lezen wat er de afgelopen dagen allemaal is geschreven/gebeurd.
@littleshorty wil je gewoon minder gaan werken of ouderschapsverlof opnemen? Ik vond namelijk dat het bij mij dan wel meeviel qua salaris... Als je ouderschapsverlof opneemt krijg je namelijk van de belastingdiens iets van 4,11 euro per uur terug! Ik werk 4x9 uur per week. Bij één dag minder zou mijn salaris dalen met 280 euro per maand. Ik zou dan 9x4,11= 36,99 x 4 weken = 147.96 per maand terug krijgen van de belastingdienst. Ik zou er dus ongeveer 130 euro per maand op achteruit gaan, dat vind ik best wel meevallen! Als je je dan ook nog bedenkt dat ik nu voor 1 hele dag 80 euro per maand betaal aan de kinderopvang (Sonnie gaat 1 dag per week) en die zou ik dan kunnen laten wegvallen... dan zou ik dus voor 50euro minder per maand 1 dag minder kunnen werken! Hmmm ik vraag me nu heel hard af waarom ik die stap nog steeds niet heb genomen... Oja, ik vind mijn werk te leuk hahaha! Misschien als nr 2 er dalijk is dat ik dat toch wel echt ga doen! Hoop dat je er iets aan hebt!
@little shorty, bah wat een baaldag heb jij! Manlief gebruikt al jaren neusspray, verslaafd is ie er aan. Super slecht natuurlijk, maar hij kan niet zonder.... @puistjes, had ze nooit, het valt nu ook wel mee, het is meer dat ik mezelf erger dan dat het een ander echt opvalt. Maar als je ze bijna nooit hebt dan baal je wel ff... @michellenoord, wat een top nieuws trouwen!wauw. Gefeli! En wat een naar en triest nieuws tegelijk. Sterkte meis!
Hey meis, Het liefst wil ik 3 dagen werken, maar het verschil met 3.5 dag is 162 euro (en dat voor een halve dag extra) vind ik best veel... Ik werk nu 36 uur in de week, als ik voor 24 uur zou gaan, dan zou me dat netto 600 euro kosten (ik snap ook niks van hoe ze al die berekeningen maken) Ik zal morgen of volgende week eens kijken hoe het zit met ouderschaps verlof, bedankt voor de tip!! helemaal niet aan gedacht...en anders toch nog ff onderhandelen met mn leidinggevende
Ff snel een berichtje van mij via m'n foon. Alles was gelukkig goed en ben nu 11w3d uitgerekend op 13 augustus. Reageer morgen uitgebreider,nu nog bij familie
Fijn zeg al die goede echo's! Hier nog 2,5 week wachten scheelt inderdaad een flink pak geld zeg. 600 voor een halve dag meer werken. maar dan heb je ook wel een hoog loon vermoed ik. ik ben nog steeds alleen maar moe. Oh en het hartje vanmorgen weer horen kloppen. Op die manier kom ik die 2,5 week iets gemakkelijker door zeg. Steeds een enorme opluchting. Morgen 11week.
@Littleshorty 600 euro voor 12uur minder per week... 4x12=48 uur per maand minder x 4,11= 197euro... dan ga je er dus indd 400 op achteruit. Dan moet je inderdaad wel een gigantisch loon hebben denk ik zo hihi want ik verdien ook niet slecht en ga lang niet zoveel als jou erop achteruit! Wat je ook kunt doen is op loonwijzer.nl de bruto-netto check doen, vul je je salaris in en dan het parttime percentage dat je zou willen werken (in jou geval 60%) en dan eens kijken hoeveel ie aangeeft. Succes in ieder geval!! xxx
Xfifix, ik verdien nu inderdaad erg goed. Vandaar dat het me waarschijnlijk zo tegenvalt Waarschijnlijk vandaag ff met mn leiding gevende praten (gister ook een foutje ondekt in de proforma loonstroken) Dat van loonwijzer.nl dat ken ik, maar ik kan nergens vinden waar ik dan 60% zou kunnen invullen :S .......................................................................................... Ik ga straks nog maar eens met de VK bellen, want die krampen zitten me toch niet lekker...misschien kan ik ff gauw langswippen ALS die mogelijkheid er is :S
Michellenoord wow wat gaaf dat je gaan trouwen Balen dat je kat ernstig ziek is Onzichtbaremama oh jij moet nog lang wachten voor een echo Gelukkig dat je gisteren het hartje wel hebt gehoord Littleshorty, hopelijk kan je nog ff terecht bij de vk
@Littleshorty Ow meis wat balen dat je zon tegenvallende dag had gister meis!!!1 Hoop dat je qua werkdagen en salaris idd nog wat kan onderhandelen meid. Wauw idd wat de meiden aangeven jou salaris klinkt mega hoog als je kijkt naar wat je alleen al achteruit zou gaan!! Misschien nu een dagje vrij nemen? Ow en weet je al wat van de vk of je langs kan? @xfifix Ow cool!!! Geniet lekker van je mooie echo meis! Slim van die brutto netto check en percentage thanks voor de tip! @Michellenoord fotooooooo van jullie gecoorde kamertje!! Hihihi ben benieuwd! Tja en vroeg als het voor jullie een goed gevoel is meis lekker doen hoor. Ow gaaf ook nog trouwen! Ga je wel in een traditionele Jurk? Wat naar van je katje om te horen meid, sterkte ermee! @Corina Ow meis wat fijn dat alles in orde is!!!! Hoe was het vertellen???? @Onzichtbaremama Ow gaaf jij hebt ook een angelsound? Nog effies meis dan heb jij ook je echo! @ALL Wij hebben gister om 2 redenen de angelsound toch maar al getest!! Gister was het de datum exact een jaar geleden dat we te horen kregen dat het hartje van ons kindje gestopt was (dus toch wel ff klein dipje) ennnnnnn toch ook wel tiekumpies TOCH willen proberen.. ja we hebben dat ding in huis en dan gebruik je m niet na effies zoeken; JAAAAAAAAAAA ow wat COOL!!! We hebben het hartje kunnen horen. Alleen weten we nog niet zo goed hoe je het moet opnemen of met dat kabeltje naar pc.. hahah nog ff uitvogelen dus.
Vanmiddag voor controle naar de vk, ik hoop zo dat ze naar het hartje gaat luisteren! Kan dat trouwens al als je 12 weken en 4 dagen zwanger bent? Kijk gewoon helemaal uit naar de bezoekjes aan de vk Gewoon de bevestiging dat alles goed is, kan me nog steeds niet voorstellen dat er echt zo'n klein mensje in me groeit. Al wordt me buikje wel steeds beter zichtbaar, hihi! Woensdag 2 zwangerschapsbroeken gekocht, wat zit dat lekker zeg! Toenet bij de tandarts geweest, echt ik d8 echt laat alles goed zijn! Maar heb een gaatje en ze hebben gelukkig speciale verdovingen, pfieuw!!! Foto's maken mocht alleen niet, maar was half jaar geleden gelukkig nog gebeurd. Nou meiden hou jullie op de hoogte
@Sweetgirl Succes bij de vk straks!!! Ik was maandag ook 12 weken en 4 dagen.. en hebben het hartje ook kunnen horen bij de gyn in zh. Verder zoals ik net schreef gister thuis met de angelsound (gister 13 weken)
Uitrekendatum 30-07 Littleshorty, 24 jaar, 1e kindje 01-08 Niqi79 01-08 Jel123, 30 jaar, 1e kindje 02-08 woezelenpip1981 02-08 Sjorsjette, 30 jaar, 1e kindje 03-08 Butterfly30, 30 jaar, 1e kindje 04-08 Jessica3, 23 jaar, 1e kindje 04-08 Marilou, 28 jaar, 1e kindje 05-08 MaaikeW, 29 jaar, 1e kindje 06-08 Sweetygirl84, 27 jaar, 1e kindje 06-08 nath86 06-08 mammied 07-08 Hummeltje 1 07-08 Augustus baby, 26 jaar, 1e kindje 08-08 Sher 26 jaar, 1e kindje 08-08 Sas1983, 28 jaar, 1e kindje 09-08 salmiakje 10-08 LovelyBrunette 11-08 Puschel, 40 jaar, 1e kindje 12-08 Marielle82,29 jaar, 3e kindje 13-08 Corina, 30 jaar, 2e kindje 14-08 Michellenoord, 27 jaar, 1e kindje 15-08 LiLaLief, 31 jaar, 2e kindje 16-08 Marik 16-08 xfifix, 25 jaar, 2e kindje 17-08 Onzichtbaremama, 2e kindje 19-08 Spontanious1983, 28 jaar, 1e kindje 20-08 brotherbear 20-08 Cindy1981, 30 jaar, 3e (4e) kindje 21-08 Laurie, 40 jaar, 2e kindje 21-08 MamavanDaan, 31 jaar, 2e kindje 21-08 Bloemie80 22-08 Nrg50, 31 jaar, 2e kindje 23-08 kimsenna 25-08 Lien81 25-08 Wanda73, 38 jaar, 1ste kindje 30-08 Ronja, 27 jaar Afspraak VK of GYN 27-01 Sweetygirl84 - 2e controle verloskundige 30-01 Laurie- termijn echo 30-01 Emily27 - 1e echo 30-01 Lien81 - 1e echo 08-02 xfifix controle 10-02 Littleshorty - controle (hartje luisteren ) 20-02 Michellenoord - controle vk 21-02 Sher - Pretecho/geslachtbepaling 22-02 Sjorsjette controle Gyn - 5e echo 27-02 Lien81 - 1e controle VK ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Meiden ff de nieuwe afspraken weer update? Corina heb jou uitrekendata al aangepast als je het niet erg vind.