Augustus 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sjorsjette, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even kijken of er nog nieuws is van Corina ...
    ik hoop dat ze in Rotterdam lekker aan het shoppen is en goed bericht heeft!

2. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Corina hoe wordt ik lid??!
    Zie het nergens staan...

@sjorsette, ok thanks heb hem gekocht hoor! Top
    Ben benieuwd wanneer het geleverd wordt.

@puschel, ok de ene keer deed ze namelijk bij mij een meting en die leek echt niet op de week daarna dat ze de meting deden, dus volgens mij zegt het inderdaad niet zoveel haha!

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Uitnodigingen zijn verstuurd meiden

4. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Vanmiddag nekplooimeting gehad, zag er goed uit, nu nog bloeduitslag afwachten. Hier mijn foto's ;)

5. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Heb het inderdaad gezien!!!

Ik ga vanavond een titanium swing wippertje halen!!!!

6. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeie foto´s Xfifix! Wat is alles goed te zien.
    Spannend zeg, nu alleen nog een goede bloeduitslag en je ben weer helemaal gerustgesteld. Ik duim voor je.

Mijn echo´s zijn niet zo duidelijk! :( Dat schijnt te komen door het extra-beschermlaagje in mijn huid (= lees blubberbuik) hihi. :)

7. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marik
    Heb eerst even moeten googelen ... mooi ding.
    Voor welke kleur ga je?

Augustus baby
    Ik voel mijn buik wel boven mijn schaambeen. Geen echte pijn, maar iets van: daar zit iets. Ben normaliter een buikslaper, maar dat voelt niet meer lekker. Dus maar een ander standje zoeken.

Ik voel voor de rest geen schopjes of zo. Dat schijnt vooral het geval te zijn als je al 1 of meerdere kinderen hebt gekregen. Dan kan het zijn dat je al heel vroeg iets voelt omdat de baarmoeder dan dunner is (of gauwer uitrekt).

8. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Jo dames ik ben even leden aan het werven voor de mama in augustus 2012 hyves. Hier is de link. Is zo leuk als jullie daar ook komen zo hebben we een gezicht bij de naam.
    Wie durft?
    Had eerst een link neergezet, maar volgens mij is dat tegen de forum regels.

gewoon bij hyves augustus 2012 mama's neerzetten bij zoeken.

9. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    @xfifix Gelukkig dat alles goed is! En wat een duidelijke foto's!

@Cindy ik wil nog 2 weken wachten tot ik het op Hyves zet, als ik dat gedaan heb, wil ik graag lid worden!

10. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Puschel, voor de zwarte met zilverkleurig frame.
    Mooi ding. Een wipstand en een Vaste stand. Mooi ding. Beetje half ei idee haha.
    Was zo goed als nieuw voor 25 euro hier in de buurt.
    Net opgehaald en echt alsof ie nooit gebruikt is.

11. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Hyves is zooooo 2011 :p

12. Sas1983

Sas1983 Actief lid

6 dec 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

@ nrg50, wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte toegewenst!

@ corina, succes vandaag.

@ puschel, lekker een weekendje weg! Willen mijn vriend en ik eigenlijk ook nog doen, maar vrees dat het lastig gaat worden :(

@ xfifx, super mooie echo foto's meid!

@ schaatsen, same here. Vind het super om te schaatsen maar heb besloten om maar een jaartje over te slaan :)

@ buikjes, bij mij kan je er echt niet meer omheen, verbergen lukt niet meer :) Gelukkig mag iedereen het nu ook weten van mij.

@ voelen, heb al ruim 1,5 week een soort "kriebelend" gevoel achter mijn schaambeen, vooral als ik rustig zit of lig. Na een niesbui voel ik het ook. Begin het steeds meer te voelen dus heb wel het idee dat het ons kleintje is :D

13. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Hier net de combi test gehad, geen verhoogde kans. Alles zag er verder bijzonder goed uit. Ook al gokje gekregen t.a.v. geslacht op basis van de NUB:D

14. Augustus baby

Augustus baby Actief lid

31 dec 2011
    371
    0
    0
    Friesland
    En wat voor geslacht kwam eruit? Of houden jullie dat voor jezelf?

15. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Naar mijn ouders en zus zullen we het wel zeggen, maar verder willen we het voor ons houden. Weet niet wie er verder mee leest hier dus daar wacht ik nog even mee.

16. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Oh spannend laurie, nu even wachten op de 20 weken echo!!!

17. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Laurie, dat is goed bericht! Super!

18. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Schaatsen heb ik me ook niet aan durven wagen :) Zal vast meestal helemaal goed gaan, maar ik ben nogal een stuntel op het ijs en wil geen risico nemen.

Morgen de 'magische 12 weken grens'! Hoewel ik ook wel eens lees dat eigenlijk 13 weken meer de grens is. Wanneer hebben jullie het aan familie en werk verteld? Bij ons weet een deel van de familie het inmiddels, de rest over een paar dagen, en op werk weten bij ons allebei één of enkele mensen ervan maar die hebben we het nog wel in vertrouwen verteld, zodat ze hopelijk nog even hun mond houden tegen de andere collega's ;)

Maandag afspraak bij de vk om naar het hartje te gaan luisteren. Lees ook wel eens dat het dan nog niet lukt? Ben dan 12+4, hoe ging dat bij jullie? Kon het hartje gevonden worden?

19. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net de tweede termijn-echo gehad.
    Bij de echo afgelopen week was de kleine iets te lang.
    Nu elders laten meten, en .... gewoon keurig op schema.
    Was een rekenfoutje van de verloskundigen :D

@Emily:
    Aan vrienden en naaste familie al een tijdje geleden verteld, maar op mijn werk weten ze het nog niet. Ik wou deze echo eerst nog afwachten. Dus nu ga ik het daar ook vertellen ... en er valt ook weinig meer te ontkennen ivm mijn groeiende buik ;)

Het hartje luisteren lukt meestal wel rond die tijd. Ik heb hier in onze forum nog van niemand gelezen, dat het niet is gelukt.

Deel Deze Pagina