Augustus 2012 mama's Hyve - hyves.nl Komen jullie ook gezellig meekletsen op hyves? :-D Ik heb hier nog niet eerder meegeklets, maar zit wel bij de club "Bevallen in augustus 2012" hier op zp.
De mensen die het meest actief waren zijn een besloten forum gestart, vandaar! Je merkt gelijk verschil in de hoeveelheid reacties . Wel lekker overzichtelijk zo, ik hield het allemaal niet meer bij en had ook niet de behoefte om overal op te reageren. A.s. donderdag ga ik weer naar de gynaecoloog, de 16 weken echo alweer! Ik weet dat het waarschijnlijk te vroeg is, maar stiekem hoop ik dat ze het geslacht al kan zien. Ik ben zo benieuwd! Ik zit al die tijd al op een jongen, dus wie weet. Er begint toch wel een klein buikje te ontstaan, mensen gaan het nu echt zien. Echt zo leuk al die reacties. Sinds vorige week heb ik ook een positie spijkerbroek, wat zit dat heerlijk zeg. Verder ben ik ook begonnen met het insmeren van mijn buik met olie, om die wat rekbaarder te maken. Of het de striae tegen zal gaan? We zullen het wel merken.. Geniet allemaal van jullie zwangerschap! Groetjes Maaike
Maaike, met goede apparatuur kunnen ze het bij 16 weken in principe wel zien. Heeft je gyn dezelfde apparatuur als de mijne dan gaat het niet lukken. Bij vk staat hier veel betere apparatuur, toch bijzonder. Wij hebben op 15 weken een pretecho gepland, hopelijk zien ze het dan.
Ik vind de echo foto's die ik van onze gynaecoloog krijg niet heel scherp. Ik heb ze hier wel eens beter gezien. Dus ben bang dat ik donderdag dus nog niks te weten kom over het geslacht. Nou ja, die paar weekjes extra wachten kunnen er ook nog wel bij .
Vanochtend weer een afspraak gehad bij de gynaecoloog. Het hartje klopte en het zag er verder ook goed uit. Helaas heeft ze deze keer geen meting gedaan, dat doen ze blijkbaar niet bij 16 weken. Over 4 weken hebben we weer een afspraak gemaakt, dan is het tijd voor de 20 weken echo. Dit wordt een uitgebreid onderzoek waarin ze kijken naar de groei, het hartje, eventuele afwijkingen etc. Een spannende afspraak dus! Groetjes
hai meiden Hoe gaat het hier??? Ik heb de afgelopen week echt geen fut gehad te schrijven... heb nog wel een keer midden in de nacht zitten lezen (helaas wakker). Gister nog ff harte geluisterd hier en verder gaat tie wel lekker nu! xxx
Hoi Sjorsjette, mooie foto´s. En die slabbetjes .... geweldig. @crea Ik ben gisteren begonnen met het haken van een babydeken in ijsblauw (kan voor boy en girl). Was even puzzelen, want al zoooo lang geleden ooit op school geleerd, maar het wordt wat (hoop ik). In elk geval wordt hij met liefde gemaakt. Nog meer knutsel-haak-brei-schilder-naai-mama's hier?