Ben steeds met je bezig geweest LilaLief. Het zal voor jullie nog veel erger zijn. Begrijp heel goed je keuze en hopelijk kan je volop je hartje luchten bij de feb.2010 mama's. Heel veel sterkte!!!
Wat een vreselijk nieuws. Ik wens je heel veel sterkte. Op de meest recente lijst sta je niet, dus als we deze lijst voortzetten kunnen er geen misverstanden ontstaan.
30/07 Littleshorty: 25 jaar, eerste kindje, meisje 02/08 Sjorsjette: 30 jaar, eerste kindje, ik twijfel nog of ik het geslacht wil weten en delen 03/08 MaaikeW: 29 jaar, eerste kindje, jongen 03/08 Butterfly30: 30 jaar eerste kindje meisje 04/08 Jessica, 23 jaar, eerste kindje, wil geslacht weten maar blijft helaas geheim 06/08 Sweetygirl84, 27 jaar, eerste kindje, wil geslacht weten, weet nog niet of geslacht wil delen 08/08 Sher: 26 jaar, eerste kindje, meisje 08/08 Sas1983: 28 jaar, 1e kindje, wil geslacht niet weten 09/08 mama26aug: 26 jaar, eerste kindje, wil geslacht niet weten. 11/08 Puschel: 41 jaar, eerste kindje, meisje 16/08 Danielle27: 30 jaar, eerste kindje, jongen 21/08 Laurie, 40 jaar, tweede kindje, wil het weten. 24/08 TSCM, 26 jaar, eerste kindje, nog niet zeker of we het geslacht willen weten 24/08 Phietje, 27jr vierde kindje, wil geslacht niet weten. 27/08 watwordhet 28/08 Lien81, 31 jaar, eerste kindje, wil geslacht weten en delen Er zijn ondertussen alweer heel wat echo's geweest. Jullie mogen de lijst bijwerken als jullie willen .
30/07 Littleshorty: 25 jaar, eerste kindje, meisje 02/08 Sjorsjette: 30 jaar, eerste kindje, ik twijfel nog of ik het geslacht wil weten en delen 03/08 MaaikeW: 29 jaar, eerste kindje, jongen 03/08 Butterfly30: 30 jaar eerste kindje meisje 04/08 Jessica, 23 jaar, eerste kindje, wil geslacht weten maar blijft helaas geheim 06/08 Sweetygirl84, 27 jaar, eerste kindje, wil geslacht weten, weet nog niet of geslacht wil delen 08/08 Sher: 26 jaar, eerste kindje, meisje 08/08 Sas1983: 28 jaar, 1e kindje, wil geslacht niet weten 09/08 mama26aug: 26 jaar, eerste kindje, wil geslacht niet weten. 11/08 Puschel: 41 jaar, eerste kindje, meisje 16/08 Danielle27: 30 jaar, eerste kindje, jongen 20/08 kimsenna: 26 jaar, eerste kindje, meisje 21/08 Laurie, 40 jaar, tweede kindje, wil het weten. 24/08 TSCM, 26 jaar, eerste kindje, nog niet zeker of we het geslacht willen weten 24/08 Phietje, 27jr vierde kindje, wil geslacht niet weten. 27/08 watwordhet 28/08 Lien81, 31 jaar, eerste kindje, wil geslacht weten en delen Heb mezelf toegevoegd. Vanmorgen echo gehad, en heel blij dat alles goed verloopt!
30/07 Littleshorty: 25 jaar, eerste kindje, meisje 02/08 Sjorsjette: 30 jaar, eerste kindje, ik twijfel nog of ik het geslacht wil weten en delen 03/08 MaaikeW: 29 jaar, eerste kindje, jongen 03/08 Butterfly30: 30 jaar eerste kindje meisje 04/08 Jessica, 23 jaar, eerste kindje, wil geslacht weten maar blijft helaas geheim 06/08 Sweetygirl84, 27 jaar, eerste kindje, wil geslacht weten, weet nog niet of geslacht wil delen 07/08 Augustus baby, 26 jaar 1e kindje, wil het geslacht NIET weten 08/08 Sher: 26 jaar, eerste kindje, meisje 08/08 Sas1983: 28 jaar, 1e kindje, wil geslacht niet weten 09/08 mama26aug: 26 jaar, eerste kindje, wil geslacht niet weten. 11/08 Puschel: 41 jaar, eerste kindje, meisje 16/08 Danielle27: 30 jaar, eerste kindje, jongen 20/08 kimsenna: 26 jaar, eerste kindje, meisje 21/08 Laurie, 40 jaar, tweede kindje, wil het weten. 24/08 TSCM, 26 jaar, eerste kindje, nog niet zeker of we het geslacht willen weten 24/08 Phietje, 27jr vierde kindje, wil geslacht niet weten. 27/08 watwordhet 28/08 Lien81, 31 jaar, eerste kindje, wil geslacht weten en delen
hallo allemaal , ik ben niet heel actief nog op het forum maar ben van plan wel meer te komen babbelen en wil me dan ook graag bij de augustus mama's aansluiten, ik ben 31 augustus uitgerekend en het is ons eerste kindje. aanstaande vrijdag de 13e hebben we onze 20 weken echo en zijn heel benieuwd wat het is uiteraard. groetjes jacqueline (poekiie)
Hey Poekiie, welkom hier en spannend vrijdag de 20 weken echo! Wij hebben hem afgelopen maandag gehad. Toch een hele geruststelling weer en leuk om de kleine weer te zien. Fijne pasen allemaal.
Hallo Ik zou me ook graag willen aanmelden op het augustus 2012 forum. Ben uitgerekend op 20 augustus en het word een zoontje
Hoi Amber, welkom hier en gefeliciteerd met jullie zoontje. Dat trekt onze statistiek weer een beetje bij Beetje rustig hier. Iedereen fijne pasen gehad ?
Hallo allemaal, Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Na een hele lange weg van 4 jaar medische malle molen zijn we nu in verwachting van ons eerste kindje. DOLBLIJ !!! Aanstaande vrijdag hebben we onze 20 weken echo (net als Poekiie)
Welkom!! Er word de laatste dagen niet heel veel gekletst hier heh. Alles okay met iedereen? Moeten jullie nog veel spulletjes kopen?? Hier staat de babykamer al en heb de kasten al ingeruimd, ook de box is er en de maxi cosi en kinderwagen. Maar man man man...wat hebben we nog een hoop nodig pffff
Welkom nieuwe meiden! Hier is de nieuwe kamer voor onze dochter klaar. Zij is afgelopen weekend daar naar toe verhuisd. (ze is helemaal happy!) Kan dus nu de babykamer weer babykamer maken. Ledikantje weer van zolder gehaald en een wiegje op MP geshopt. Verder hadden we in het kamertje niet veel poespas. Ga ik nu ook niet doen, paar kleine dingetjes om het wat gezelliger te maken. We hadden een leuk 'slaap kindje slaap' versje op een bruine plaat geplakt en die hing op een witte muur. Stond super. Ga nu op zoek naar een leuk ander blauw versje en daarmee ben ik dan met nog paar leuke knuffels erin wel tevreden.
Ook bij ons is de kinderwagen in huis. Ook staat de box klaar op zolder, die hebben we geërfd van mijn schoonzus .De meubeltjes voor de kinderkamer zijn ook besteld, we verwachten die begin mei. Dan gaan we ook de muur een kleurtje geven. Dan is alles mooi op tijd klaar, voordat mijn buik echt in de weg gaat zitten. Erg leuk al die voorbereidingen, steeds een stapje verder naar de komst van de kleine! Maar eerst morgen 2 weken op vakantie, de laatste met ons tweetjes! In Zuid Spanje schijnt de zon gelukkig .
Hallo iedereen, ben uitgerekent op 17 augustus. Vorige week de 20 weken echo gehad, alles was goed en het kindje groeit goed. We weten ook dat het een meisje is. We zijn echt super blij. Ik ben nu 22 weken zwanger en pas nu echt geen gewone jeans meer. De meeste kwaaltjes zijn nu weg, maar heb wel erg last van rugpijn. Ik doe nu aan yoga en dat helpt wel, maar kan af en toe bijna niet opstaan van de bank.
Maaike, fijne vakantie! Mama2be27, welkom hier en gefeliciteerd met je dochtertje. Zo te lezen heb je nog een bescheiden buikje ... Hier eindelijk de kinderwagen besteld. Was nog een hele bevalling. Ik wist wel dat ik een Joolz wilde, maar ja .... ga maar een kleur kiezen. Vele modellen hebben ook nog het oude onderstel, is voor de rest hetzelfde als het nieuwe, maar bij het loshalen van de bak moest je bij het oude 2 knopjes tegelijk indrukken en dan over de bak hangend de bak ervan af halen. Ik ben niet zo groot en dat lukte niet echt. Met het nieuwe onderstel hoef je de knopjes maar in te drukken en ze blijven dan vastzitten. Dus je hoef ze niet tegelijk in te drukken, eerst rechts en dan links kan ook en dan is het aftillen van de bak ook makkelijker. Ze hebben dus uiteindelijk de leverancier gebeld, want ja als ik al zo´n dure wagen koop, dan wil ik ook wel het nieuwe onderstel. En gelukkig, de wagen die ik heb gekozen wordt al met het nieuwe onderstel geleverd.
Hey mama2be27, ik ben ook 17 aug uitgerekend, ik heb fysio voor me bekkenklachten en werk nog maar 3 halve dagen per week, drama die rug maarja moet we wat voor over hebben heh. Maar heb jij al yoga dan? Ik begin pas eind mei (wat ik zelf wel laat vind maar dan begint de nieuwe cursus pas zeiden ze) en 24 juli is mijn laatste les dan hahaha nou ben benieuwd of ik dan nog kan yoga-en hihi. X
Hier een hele tijd weggeweest. Genoeg aan mijn hoofd met ons nieuw te bouwen huis en de vermoeidheid die ik nog steeds heb. Mooi te lezen dat er meerdere zijn die met de spullen voor de babykamer bezig zijn. Hier hebben we bijna alles al gekocht omdat we straks te druk met het huis zijn. Ik voel de kleine nog niet, en dat verontrust me. Ik weet dat als de placenta aan de voorkant zit het langer duurt voordat ik wat voel, maar ben zo bang dat ik helemaal niets zal voelen deze zwangerschap. Misschien maak ik me wel te naar. Dinsdag weer naar de verloskundige, zal het haar ook eens vragen.
Spontanious: Kan me voorstellen dat jullie het nu driedubbel druk hebben. Jammer dat je de kleine nog niet goed kunt voelen. De vk zal je dinsdag wel geruststellen. Laurie: Het is de earth collection in grijs geworden. De gewone joolz zag ik bij babyentiener in sliedrecht nu voor ik dacht 650 euro. Het model gaat eruit c.q. er komt een opvolger. Maar in sliedrecht hebben ze al wel het nieuwe onderstel erbij. Ze zijn dan wel zonder voetenzak en verzorgingstas. Als je die erbij wilt kopen komen daar weer 200 euro bij. Het zijn nog al trotse prijzen. Nos: ook jij van harte welkom hier op het forum.