Augustus 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sjorsjette, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friemelien

Friemelien Actief lid

21 dec 2011
    155
    1
    18
    Hallo allemaal, wij verwachten eind augustus (hebben we speling als het te laat komt :p ) ons 1e kindje. 't Is prachtig maar je moet best veel hebben. Vorige week kinderwagen(joolz:):) )+box+maxi cosi gekocht. Kamertje hebben we van iemand overgenomen, en verf voor de babykamer hebben we ook al gekocht. Ik dacht dat ik heel vroeg was, maar volgens mij valt het best mee. Maar ja, dat zijn alleen nog maar de grote dingen de rest komt nog wel. Mijn kwaaltjes zijn nu na 20 weken zo goed als over, heb nu alleen nog last van rugpijn. kGa over een paar weken op zwangerschapsgym, leuk!!
    Vorige week 20 weken echo gehad, was nog niet helemaal goed. Ma.dag voor extra echo naar R'dam, is wel ff spannend hoor. Je geniet nu niet door en door, 't zijn meer zorgen die nu de overhand nemen. Enfin, we zullen het ma.dag horen.
    Iedereen heel veel suc6 met alle voorbereidingen en verdere kwaaltjes.
    Groetjes!!!

2. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Friemelien, welkom hier.

Spannend zeg de 20 weken echo. Waarom móet je naar Rotterdam als ik mag vragen? Konden ze iets niet goed zien?
    In elk geval sterkte, ik kan me voorstellen dat je nu ongerust bent.
    Ik hoop op goed bericht voor jullie maandag.

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Friemelien hopelijk is maandag toch alles goed in Rotterdam.
    Moet je naar het EMC?

4. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Hej friemelien,

Niet goed? Ernstig?
    Maak je niet te druk en wacht het even af!

Ik duim!

5. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Heel veel succes morgen Friemelien!

6. Friemelien

Friemelien Actief lid

21 dec 2011
    155
    1
    18
    Hallo allemaal, bedankt voor de reacties. Ze hadden bij de 20 weken echo 'witte darmpjes' gezien (ze noemen het ook wel echodense darmpjes). Moesten gewoon even voor de zekerheid naar het EMC in R'dam. Maar gelukkig was alles helemaal goed, heerlijk :):)!!!

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Fijn dat alles goed was!

8. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Ooohh wat een goed nieuws! Dus niks aan de hand?
    Wat kan je dan onzeker worden hè! Wat een spanning!
    Wat fijn dat er niks was...

9. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Friemelien,

fijn dat alles in orde was. Pffff ... wat een opluchting!

Hier al dames begonnen met een cursus?
    Is het leuk en leerzaam?
    Ik ga pas in mei beginnen met zs-yoga.

Gisteren het kraampakket van de zorgverzekeraar binnen gekregen.
    Als je al dat dikke kraamverband, de watjes etc ziet, dan wordt ik toch wel lichtjes zenuwachtig en denk: waar ben ik aan begonnen.
    Maar ja, terug kan nu niet meer, hihi ;)

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Puschel, ik ga ook pas in mei van start met een zw.cursus. Dacht geloof ik de 23e mei.
    Hihi... die kraampakketten zijn inderdaad altijd een beetje afschrikkend.

11. Friemelien

Friemelien Actief lid

21 dec 2011
    155
    1
    18
    Hoi dames, ik begin ook pas 21 mei met zw.cursus. Ik heb nu al wel regelmatig last van mijn rug, maar niet de hele tijd. Dus hou ik het nog wel even uit.
    Ik ben nu druk aan het verven, 'k heb het idee dat ik vroeg ben. Maar aan de andere kant, nu lukt het allemaal nog prima. En hoe het over een paar weken gaat weet ik ook niet.
    En ik ben ook begonnen aan de wieg, 't is echt zo'n familiewieg maar die zag er zo oubollig uit...brrrr...was hard toe aan een make-over! Een heel werk hoor, jullie ook suc6 met alles.

12. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Hier hebben we de meubeltjes al wel besteld, waarschijnlijk begin mei binnen. Kinderwagen (ook Joolz Day, ook elephant grey earth collection ;)) ook besteld, verwachten we ergens in de komende twee weken binnen te krijgen.
    Zwangerschapscursus was in mijn stad niet echt goed te vinden, qua wat ik wil & wat mogelijk is. Ga wel een korte informatiecursus doen van enkele keren zodat ik toch voorbereid ben. En zag dat er op vrijdagochtenden (wel werkdag, maar kan wellicht zo nu en dan thuiswerken) zwangerschapszwemmen wordt gegeven, waarbij je gewoon kan komen, zonder je te hoeven in te schrijven. Dan is het ook niet erg als ik zo nu en dan niet kan door werkafspraken. Dus dat ga ik misschien ook doen :)

13. Puschel

Puschel Actief lid

5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Emily,
    kunnen wij straks samen met dezelfde wagen op stap ;)

14. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ja inderdaad :D

15. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hier worden van de week de muren gestuukt van de baby kamer en over twee weken komt de kamer dus nee vind het niet vroeg. Ik vind het heerlijk als straks alles klaar is. Kan ik met de laatste frutsel spulletjes beginnen ! :D

16. MaaikeW

MaaikeW Lid

25 nov 2011
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1676 MaaikeW, 27 apr 2012
    Laatst bewerkt: 27 apr 2012
    Hoi allemaal,

Net terug van een heerlijke 2-weekse vakantie in de zon. Ik ben nu 26 weken zwanger en ga dit weekend ook beginnen aan de babykamer hoor! De meubels hebben we vóór onze vakantie besteld en verwachten we begin mei, dus we kunnen nu mooi de muren verven zonder dat de meubels in de weg staan. Morgen gaan we bij de bouwmarkt een kleurtje uitzoeken. Ik wil er vervolgens ook een muursticker op plakken, die bestel ik via internet. Ik heb er zin in om te beginnen!

Hier nog een foto van mijn buik bij 25 weken, op vakantie genomen:

17. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Welkom terug Maaike. Fijn dat je genoten hebt van je zonvakantie. Leuk leuk.... nu lekker aan de babykamer klussen

18. Jel123

Jel123 Actief lid

1 aug 2011
    222
    0
    0
    Kwam dit topic ineens weer tegen, dacht dat ik een abonnement had maar blijkbaar niet :( Gelijk weer even toegevoegd.

Grappig te lezen dat er nog meer mensen zijn die gekozen hebben voor de Joolz Day Elephant Grey, wij ook :) M'n vriend wist gelijk die wordt het :D

Net een week op vakantie geweest, bijna 30 graden maar goed te doen onder parasol. Kreeg er echt een zomer gevoel van. Helaas hier nog niet zulk mooi weer.

Zijn jullie al begonnen met de geboortekaartjes? Ik vind het zo moeilijk wat ik nou echt wil. Ik had altijd het idee van een foto erin verwerken, maar de foto's schijnen pas mooi te zijn als de baby ca. 5 dagen oud is en eer dat de kaartjes dan klaar zijn, dan gaat er weer zoveel tijd overheen...

19. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    Hoi Jel123, waar ben je met vakantie geweest? Toevallig ben ik net een aantal dagen terug...was ook lekker een weekje op Tenerife, heeeeeeerlijk weer en lekker onder de parasol gezeten en dan kom je idd hier terug in dit kl*te weer:(.
    Wij hadden vrij snel al de keus gemaakt over het geboortekaartje en de invulling...moet alleen nog tekstje hebben voor *om de baby te bekijken blablablabla*:)

20. littleshorty

littleshorty Actief lid

2 jan 2012
    124
    0
    16
    Utrecht
    IN DE AANBIEDING: Aerosleep baby protect matje (tegen wiegendood)

Mijn neefje is inmiddels 1 en mn schoonzus wil het matje verkopen. Wij hebben zelf al het complete pakket.

Als je interesse hebt, laat me even in een prive berichtje weten wat je ervoor zou willen geven. Nieuwprijs bij Baby Dump is €69,95

Deel Deze Pagina