@marieke dan zal wel bij mij vooral door die bloeding komen hoor en niet denken dat het bij jou minder is want ik hoef nog niet aan de medicatie voor bloeddruk daar hebben we dinsdag over... @eerste kleertjes... ik weet het ook nog niet zucht iedereen vraagt het hier ook al haha @voeding naar ziekenhuis hier hebben ze alleen nutrilon volgens de folder en als je iets anders wil gaan geven moet je het zelf mee nemen...
Oh mijn god!!! Wat ik net had! Sta in de action en waren 2 oudere dames naar me aan het kijken wijzen en fluisteren.. Dus ik denk wtf!? Wat ik dus normaal nooit doe dacht ik ik ga is wat vragen dus ik zeg: is er iets? Zegt 1tje: ben je niet voorzichtig genoeg geweest? Je hoorde gewoon de afkeer in haar stem.. Dus ik zeg: pardon? Hoe oud denkt u wel niet dat ik ben!? Ja een jaar of 15.. Nou sorry mevrouw maar ik ben 21 getrouwd en dit is dus een geplande zwangerschap! Niet dat het u iets aangaat! WTF
O my god!!! Wat schandalig om dat zo overdreven te laten blijken zeg van die Benidorm bastards! Ze moesten eens weten hoe vaak vroeger ongewenst kinderen verwekt werden omdat men het verdomde voorbehoedsmiddelen te gebruiken! ARGH! Kan er zo slecht tegen.. (als ze dat al uberhaupt hadden dus wat zeurt men nou..) Ik heb dat vaak in de stad.. vriendlief is rood van haar kleur en dus hartstikke blank.. ik lijk op een Turk/Marokaan..dus steeds die ik die hoofddoekvrouwtjes smoezen .. iets in de trant van: Wat doet zij met een Nederlander tfooooeee!! (kan liplezen vandaar) Dan ben je ook bijna geneigd om te reageren .. maargoed.. doe maar niet
Normaal gesproken zeg ik er ook Niks van maar had nu echt zo iets van, dat je raar naar me kijkt oke, maar ga niet aso staan wijzen. Zelfs Zeeuwen kunnen aso zijn dus
Ja groot gelijk hoor Nathalja! Zou ook zo reageren als men staat te wijzen.. pff.. als ik ergens een hekel aan heb is het wijzen! Heb soms ook als mensen TE lang naar me staan te staren dat ik zeg: Kan je het zien?
Dat meen je niet???? de oudjes van tegenwoordig! bah! raar volk! ik vind het al irritant dat iedereen nu ineens naar me staart alsof ik in de brand sta ofzo.. haha sjonge volgende week druk weekje, maandag ziekenhuis, dinsdag vk en ze belde net van de woningbouw dat ze donderdag mn huis komen controleren op asbest.. whatever!! krijgen we dat zeker ook nog. dat we weg moeten ofzo hahaha 14 juni afspraak met de kraamzorg voor een intake.. drukke bedoeling dus
@Joyce: ligt er aan welk deel van Zeeland je komt zijn vooral de dorpse vrouwen die lekker achterbaks achter je rug om kunnen lullen Dan heb je nog verschillende eilanden, ene eiland is erger als de andere. Heb je Middelburgers, die zijn lekker nuchter en vooral van: Je doet maar lekker waar je zelf zin in hebt (laten dus iedereen lekker in hun waarde zoals het hoor) En dan heb je Vlissingers (waar ik dus was vanmiddag.) lekker recht voor zijn raap en vooral over het algemeen (uitzonderingen daar gelaten) ongelofelijk aso. Ben igg wel goed geslaagd.. op de letters Y na dan.. Heb ze maar besteld, nu word ik gebeld als ze binnen zijn (ze zegt, het kan nog wel een week of 2 duren.. Dus ik zeg: ach dat maakt niet zoveel uit de kleine is er toch nog niet) Bij Wibra een slaapzakje en slabbertjes Ubercute (foto) hoeslaken voor in wandelwagen, mandjes voor in de commode voor luiers en voor de hydrofielen een nieuwe fleecedeken voor op de bank (eerst hadden we alle accessoires grijs en rood, gaan nu over naar creme/bruin en groen ) en 2 binnenkussens.. Hoop ik dat vandaag of morgen salaris binnenkomt en dat ik naar de markt kan voor stof om de kussens opnieuw te bekleden
pfff ik heb zo niet mijn dag. Ridder heeft een mega bokkenpruik op en alles is strijd. Hij heeft al een groot deel van de middag voor straf boven gezeten. En in alles mij het bloed onder de nagels vandaan aan het halen. Verneem gewoon dat hij zo gefrustreerd raakt op school pff. Ik kan zelf ook al de hele dag niets anders als janken. zal blij zijn als het 7 uur is en Ridder op bed kan
Pff, aso mensen ook in de winkel zeg En dan zeggen ze wat over "de jeugd van tegenwoordig" Die oudjes kunnen er ook wat van hoor
@Suprise: Balen meis.... misschien voelt hij dat ook een beetje aan dat je momenteel niet veel kan hebben en test hij je uit (wat jou natuurlijk totaal NIET uitkomt nu..) @Nathalja: Awhhh so cute! Balen dat de Y er nog steeds niet was..gelukkig was het nog wel te bestellen! @Marszie: Ja dat probleem heb ik dus ook.. echt hoor.. soms zegt vriendlief ook : Nooit een zwangere vrouw gezien ofzo? Zo ik ben net terug van de fysio..aardige mevrouw. Was de 1e keer, dus voornamelijk ff intake gehad. Ik heb oefeningen meegekregen.. pff..moet je liggen.. en dan voetzolen tegen elkaar aan en dan met de beentjes wijd..om je spieren te ontspannen daaronder Daarnaast mag ik niet meer assymetrisch gaan staan..dus dat word voetjes afdrogen in zittende houding in plaats van op 1 been te gaan staan, sokken en schoenen aantrekken idem dito.. Volgende week woensdag weer een afspraak, om 15.30 vroeger kon niet..argh! Maargoed..ben al blij dat het op de zelfde locatie kan als waar de vk zit. Vandaag ook ff de vk gebeld omdat ik ons meisje de laatste dagen niet zo intensief meer voelde als voorheen.. als ik haar minder dan 5 x per dag voel, moest ik weer opnieuw bellen, dus wij bijhouden.. Vriendlief legt hand op mijn buik en ze begint me een partij te beuken.. ! Echt van: Mamaaa ik ben er nog hoor..lag alleen maar te slapuh! (En terwijl ik dit typ, is ze weer lekker Hooooooooofd schouders knie en teen aan het doen.. ) Ben soms een beetje TE bezorgd
Nee, hoor fief. Zo ben ik ook. Daarom heb ik dat laatst ook aan de gyn gevraagd. Die zei ook gewoon bellen. Stress is helemaal niet goed. Iemand die ik ken is vandaag bevallen. 4 wkn te vroeg. Een zoontje hebben ze. @ nathalja; jeetje zeg waar bemoeien die bejaarden zich mee. Lijkt wel of ze idd allemaal van benidorm basterds zijn!
Ja ik heb een mobiel nummer wat als noodnummer geldt, dus heb gewoon gebeld en stelt me toch wat meer gerust Jeetje 4 weken te vroeg.. gaat alles wel goed met haar en de kleine? Ja die ouwetjes van tegenwoordig kunnen er ook wat van hoor..! Ik spreek zelfs mijn eigen oma erop aan.. Die is altijd zo van: Anderen beoordelen op hun uiterlijk.. Kan ik ook niet uitstaan.. Dus dan zeg ik van: Als diegene er zo bij wilt lopen en er gelukkig mee is, laat hem/haar dan lekker .. ! Zij vindt bijv. als een man een roze overhemd aan heeft, het meteen een homo is.. Echt hoor..zat een keer RTL Boulevard te kijken.. de ene na de andere afkraakopmerking.. Over Winston zijn haar..zijn kleren, zijn manier van bewegen noem maar op.. ik zo: OMA.. DOE FF CHILL ! Zij: Sjill? Wat is dat? Ik zo: gewoon relaxxx.. "Rielaks? Wat is dat? Ik zo OMA MOND DICHT.. ik probeer een programma te volgen.. ARGH!
Haha grappig! Ik ben vandaag een slappe vaatdoek; helemaal nergens fut voor en totaal bekaf uitgeput niks meer. Bleghhh!!! @Surprise, het is zeven uur! Whoeoeoehoeoeoe! Feestje voor jou!
tis een combi van alles fief. Het op school niet lekker in zijn velletje zitten, wissel dag papa mama en mama die idd niet veel kan. Gelukkig is het 19.00 geweest en ligt hij nu lekker op bed. En ga ik lekker met de pootjes omhoog. Kinderen zijn erg leuk en kunnen ook erg lief zijn maar af en toe zou je ze achter het behang plakken
@Suprise: Ja da's idd minder leuk Hoop dat die fase snel voorbij is! Pffff.. hier ook hoop ergenis aan vriendlief..! Ik vroeg of ie de douche uit wilde spoelen vanmiddag nadat het in de bleek heeft gestaan..nou okee heeft ie gedaan, ik blij.. ga ik naar de wc (in dezelfde ruimte) is het vloertje bij de wc kleddernat..ARGHHH!! Heb ik potverdorie met macht en moeite alles zitten dweilen op handen en knieeen want met een dweilstok kom je er niet makkelijk ivm een wc die in de weg staat.. Dus ik vraag of ie dat ff droog wil maken.. Krijg je een reactie van: JAAAHAAAA.. Staat ie net te douchen.. maar hij wil het douchegordijn nooit eens normaal dichttrekken..nee weer dat vloertje zeiknat..GODGLOEIENDE.. Dus nou heb ik het zelf maar weer droog gemaakt, maar heb last van mijn rug en hij snapt dat niet ofzo.. moet alles 80 keer vragen.. Zo ook katten vlooiendruppels geven vraag ik al een week.. tot nu toe nog steeds geen vlooiendruppels gegeven .. ARGH! Ik wil het zelf niet geven want weet niet wat er voor schadelijke zooi in zit voor de baby..dus nu hou ik de kat vast en hij druppelt, normaal is het andersom. Wasmachine filter.. ik zei gister: Ik wil MORGEN dat filter er ff uit halen dan kan ik wassen, want er staat weer een berg wasgoed te wachten.. tot nu toe nog steeds niet..nee alleen maar gamen met die pokke playstation..! Dus ik zei van: Morgen echt ff die wasmachine doen hoor, word een beetje doodmoe van jou dat ik alles 100 x moet vragen.. ! Weer: JAAAHAAAAAAA NIET ZO ZEUREN HOOR..!! Ik zo: Ja ik heb last van mijn rug, dat weet je en heb heel die douche en wc gedaan vandaag.. "Ja waarom doe je dat dan ook?" Ik: Ja anders doet niemand het he! ARGH! Sorry moest ff mn frustratie kwijt
Potverdrie zeg! Poes 1 last van vlooienallergie die, bij niet handelen, enkel erger kan worden. Poes 1 medicatie gegeven en anti-vlooienmiddel. Poes 2 er maar bij gepakt; gecontroleerd op vlooien en op teken - omdat hij nou eenmaal een hoog-gras-en-bosjes-kruiper is, vlooienspul gegeven, geen sporen van vlooien/teken maar wel een wondje. Een wondje kan een abces worden dus ik heb even gekeken hoe erg het was terwijl hij uit mijn armen begon te spartelen, bijten, tegenstribbelen en alles te doen om tegen te werken (een echte vent dus!). Met behulp van vent die al licht geïrriteerd raakte omdat ik hem uit zijn spelletje haalde vanwege het welzijn van ZIJN KATER het wondje bekeken en niets aan de hand, poes 2 rent de deur uit alsof we hem levend probeerden te villen. Vent lopen bekijken voor de grap en in zijn kraag gegrepen en voor de grap gevraagd offie ook last van luizen of vlooien had Vent pissig -> eist koffie van me. Dus ik ga koffie maken. Vervolgens komt poes 3 uit zichzelf en laat zich gewoon voor mijn voeten vallen en zegt miauw - nu ben ik aan de beurt - AAI MIJ Seriously; hoe moeilijk kan het zijn om mijn zorg om jullie welzijn te waarderen? Ik ben nóg geen moeder hoor! Ik mag nog steeds gewaardeerd worden!!!