ECHT HE JOYCEY !!! "Ja dat vloertje is nat geworden omdat jij de postbezorger niet hoorde en ik dus ff uit de douche moest springen om je te waarschuwen.." Ik: Ja hartstikke lief.. maar NA HET DOUCHEN KAN JE GODVERRE..PIEP toch ff die vloer droog maken??!!! ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGH hoe moeilijk kan dat zijn!!?? En nu komt het hoor: JE HEBT ZEKER WEER LAST VAN JE HORMONEN??!! SHUT THE FUCK UP..!
mijn kerel is er niet dus lekker rustig hahahahaha.... maar wel heel herkenbaar... en ik krijg echt al bij de zin JE HEBT ZEKER WEER LAST VAN JE HORMONEN??!! moordneigingen hahahahahahaha ik had gisteren nog een dingentje met vriendlief zeg hij heel droog schat denk je om je bloeddruk... ( dat zegt hij wel vaker want kan wel eens doorslaan als ik mij ergens druk om maak) maar ik vind nu even niet meer grappig zeg maar gezien mij situatie en dat snap meneer dan niet grrrrrrrr en toen kreeg ik ook weer naar mij hoofd zeker last van hormonen piep piep piep piep tel tot 138986234982143 en doorgaan...
Mijne zegt ook wel regelmatig; last van je hormonen zeker! Dat is inderdaad een opmerking die je als je last hebt van hormonen niet wilt horen zou verboden moeten worden
Hoi meisjes!! Wat is er weer veel gekletst. Ik ga niet meer alles bijlezen, raak echt sociaal overspannen haha! Mooie wagen nathalja!! Friso: ik heb Friso gebruikt bij m'n zoon en zeer tevreden. Geen klontjes en goed van prijs. Ben met 10 maanden begonnen met afbouwen. Vanaf een jaar kreeg ie geen kv meer. Vond het niet nodig, gezonde knul. Denk dat je je moet focussen op 1 merk maar dat het geen ramp is als je een keer uit noodzaak een ander merk genruik. Marszie, denk dat je voor advies over voeding niet bij je vk moet zijn. Misschien kan je het consultatiebureau eens bellen? Hier op het forum heb je ook voedingsdeskundigen, daar kan je je vragen ook aan stellen. Oh ja, k heb Kruidvat luiers, prima te doen! Vandaag naar vk geweest, alles was weer keurig. Bloed geprikt voor m'n rhesus en m'n suiker. Zondag ga ik naar een sample sale van imps&elfs. Zin in!!!
@voeding hier zei de kraamverzorgster tegen mij dat beste even kon overleggen met verloskundige welke voeding het beste was.. vandaar dat ik zei hihi... hier gewoon friso ga er vanuit dat dit geen problemen moet geven! @katten wat net weer mee maakte... ik heb een tik al jaren dat zomaar uit niks in kleermakerzit op de grond moet zitten... Cookie 1 van mijn poezendames komt dan altijd op mijn schoot liggen aangezien zich altijd lekker in het kuiltje kan rollen.. echter kan dat al een tijdje niet aangezien er buik over de kuil zit.. nou daar was ze net dus even niet mee eens mevrouw ging gewoon poging doen van bijten in mijn buik 0-o holy crap waar heb jij last van beest.. dus ik haar weg geduwd... kwam ze weer terug half liggend en met poten incl klauwen in mijn buik... grrr opzouten dat hou ik niet van dus weer weg geduwd loopt ze in eens lang en haalt uit waar je u tegen zeg 0-o wtf duidelijk met haar verkeerde poot uit haar mand gestapt ofso grrrr
morgen om 10.30 de 4d echo..... Eindelijk kunnen we weer s een keer naar onze kleine man kijken.... Kan niet wachten en ben zo benieuwd of hij er goed voor ligt en niet eigenwijs gaat doen ...
@joycey ja echt bizar gewoon... en zo doet ze echt anders nooit hahahaha... is namelijk echt een hele bang poes en overal van de rel van raakt en over van schrikt en weg rend... en nu dit holy crap naja hopen dat het weer bijdraait ze zit nu boos naar buiten te staren hahaha @eli ohw leuk weer ff spieken dat is altijd leuk hihi
Ik wil je niet ongerust maken of iets dergelijks; maar sommige poezels verdwijnen spoorloos omdat ze jaloers zijn op de baby (of op de zwangerschap op zich). Dat is tenminste wat mijn zus mij vertelde - ze is zelf een poezenbeest kwijt geraakt, en je leest het wel vaker. Ze krijgen ineens de kolder in hun kop. Nu is dat bij mij niet zo, maar zijn ze juist niet weg te slaan en bij jou misschien ook niet, maar jaag ze niet hardhandig weg of iets dergelijks. @Eli; spannend !!! Leuk hoor. Ik hoop dat we foto's te zien krijgen?
@joycey thanks voor tips...we nemen al maatregelen aangezien mevrouw nogal snel van slag kan raken... ben niet bang dat mevrouw weg loopt ze zal wel vluchten voor de drukte maar ze komt altijd terug.. en we gaan gewoon met de katten om zoals we gewend zijn en veranderen niks aan hun ritme en kregen tegen de tijd juist extra aandacht als uk er is zodat het als positief gezien word en niet dat ze alleen aandacht van ons krijgen als uk ligt te slapen... net als de regel bij ons word als mensen op kraam komen en de katten in huis zijn... eerst hun aandacht dan uk zodat er echt zo min mogelijk veranderd voor hun ondanks uk er bij is gekomen... zodat we ook jarloers heid zo min mogelijk kunnen krijgen
en vooral niks opdringen willen hun geen aandacht dan niet willen ze vluchten ga je gang... anders word alleen maar negatieve tijd en dat moeten we niet hebben
ja onze katten zijn ons "kindjes" zeg maar en we willen echt alles aan doen om het goed te laten verlopen aangezien hun er niet voor gekozen hebben dat uk erbij komt dus voor hun moet er zo min mogelijk veranderen..
tuurlijk, de foto's komen morgenavond denk ik, moet meteen door naar werk dus middag lukt niet. Zet ze misschien wel alleen op het prive gedeelte, alleen weet ik nog niet hoe ik ze daar op moet krijgen maar dat pluis ik morgen wel uit...