Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hier nog geen nare ervaringen met de katten gelukkig.. Hier zijn de katten opeens heel erg aanhankelijk, waren totaal geen schootdieren en komen nu om de haverklap bij me liggen.

Heb vernomen dat je met huisdieren de eerst verschoonde poepluier in de woonkamer moet leggen dat je dieren er aan kunnen snuffelen om aan de geur van de baby te wennen.. Zo heeft mijn schoonmoeder dat ook altijd bij de katten gedaan en die hebben nooit jaloers gedrag vertoont naar de kinderen toe (3 katten en 3 kinderen) bij manlief hadden ze een hond en dat ook gedaan

2. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb jullie mening even ergens over nodig zet even in het prive gedeelte

3. gezien en gereageerd :D moet je wel even een elle lang lulverhaal doorscrollen naar ondere hahaaha

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eli: Veel plezier morgen!! Geniet ervan!

@katten: Hier ook nog geen vreemde dingen, zijn best aanhankelijk vooral de 1 die normaal niet echt van op schoot liggen houdt. Die andere durft niet meer bij mijn buik te liggen, vind ze eng ofzo.. wel komt ze nog steeds kroelen enzo.. dus daar zie ik geen veranderingen in. Ook hier proberen we niets aan het ritme te veranderen, ook net zoveel aandacht te geven en kroelen en roepen .. als ze iets niet willen, prima.. dan laten we ze ook gaan. Ze zijn wel gewend dat wij ze steeds opzoeken als ze op hun plekjes liggen, dan kom ik ff kroelen ofzo..en laten ze ook gewoon toe met luid gespin en 'gemelk' met de pootjes (bij de dikste :p )

@marszie: ik ga ff kijken en reageren :)

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Cmv heeft achter een berichtje achtergelaten!!

Hierzo er vroeg bij, niet dat ik weg moet.. Nee om 6.15 werd ik wakker omdat ik moest plassen, vervolgens ga ik terug in bed (manlief was ondertussen wakker geworden van zijn wekken) komt er een kat boven op mijn borsten staan, vervolg: t-shirt nat :p en het deed zeer :( Ik ging gisteren al met honger slapen, dus dat sloeg nu ook weer toe.. vervolgens ging mijn meisje gezellig de kabouter-plop-dans aan het doen, voelde ze eerst rechts, en dan weer linsk en dan onder in mijn buik en dan draaide ze een koprol.. geeeeen idee :p Maarja, dus maar uit bed gegaan en kan altijd nog even een dutje gaan doen :)

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Whaaaaaa, weer zo'n nacht vol dromen. Verschrikkelijk! Ik droom regelmatig dat mijn vriend en ik ruzie hebben en dat ik gewoon zo boos op hem ben vanwege diverse dingen. Dan gaat de wekker en komt hij knuffelen en dan heb ik gewoon zin om hem voor zijn gezicht te poffen (wat ik uiteraard niet doe). Ik snap er niks van.

Vandaag draaide hij zich naar mij toe, sloeg zijn armen om mij heen en zei: zo, nu heb ik twee baby's vast. Onwijs lief, helemaal geweldig en knuffelig, maar ik kon onze 'ruzie' niet uit mijn systeem krijgen. En het punt is; wij hebben vrijwel nooit ruzie, dus geen idee waar het vandaan komt.

7. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    dames hier vanmorgen al een schrik. Ik heb wat bloedverlies. Vk net gebeld en die geeft aan dat het mogelijk alleen maar een gesprongen vaatje is omdat het alleen bij het afvegen is. pff zit me niet lekker ga nu maar ff lekker liggen en hoop dat het straks over is. Was trouwens niet mijn eigen vk maar de vervanger. als het blijft bel ik vanmiddag voor mijn eigen

8. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Zometeen om 10:30 de pretecho :D
    Inclusief kleurenfoto's, cd met foto's en de hele echo op dvd.
    Kan niet wachten

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Jeetje surprise! Dat is schrikken, als je het niet vertrouwd gewoon nog een keer bellen en aangeven dat het je niet lekker zit. Vind wel dat de Vk heel makkelijk zegt dat een gesprongen vaatje is..

10. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @Suprise: Dat is idd even schrikken, rustig aan en ik hoop dat er verder niks aan de hand is.

11. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @surprise. Als je het niet vertrouwd gewoon nog een x bellen..

@babywish have fun, ik mag ook om 1030 voor de pretecho. :)

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Veel plezier bij de echo's eli en babywish

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden met echo's vandaag: Veel plezier!

@Suprise: ja da's idd wel makkelijk gezegd..vertrouw op je gevoel en als je het niet vertrouwd, weer bellen hoor.. ! Gister had ik ook gebeld met de vk omdat ik kleintje dacht minder te voelen.. maar daarna was ze weer volop aanwezig.. beter 1 x teveel dan 1 x te weinig.....

@Nathalja: Ow da's ook zo fijn idd.. ! Met honger slapen (heb ik ook weleens) en dan hoor je prrrrrrrrrrrrrrrrrrttt.. dat je maag knort whaha! Daarnaast beukt de kleine er ook nog eens tegenaan..en zo'n kat op je borst is ook niet zo'n prettig idee! Kortom.. je bent uit je duffe toestand en klaarwakker.. HERKENBAAR! Op lekke borsten na dan..

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Pff die katten moeten me wel hebben vandaag :p Ik lig met een dekentje op de bank, en Fred kwam net boven op een van m'n voeten liggen vind meneer die voet irritant gaat hij er in bijten! Auw
    En toen zei ik: als je dat nog is doet ga je maar ergens anders slapen, en toen hield hij op :p aiko (de andere dus) ging weer op m'n borsten staan!

Oh en ik wil mijn salaris!!! Kan ik zo naar de markt voor stof om nieuwe kussenhoesjes voor op de bank te maken!

@fief: ik heb het de laatste tijd steeds vaker dat ik op bed lig en dan honger krijg, zo stom, het is niet dat ik minder ben gaan eten ofzo

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahaha ja die van ons hapt ook in mijn tenen als ik op bed lig.. ik ga altijd een beetje 'voetjevrijen' met mijn eigen voeten om ze op te warmen whaha, rare tik van me..maar zij ligt dan bij het voeteneind en ziet dan wat bewegen dus elke keer HOP met die pootjes die tenen proberen te pakken en dan HAP! Maar gelukkig is dat dekbed dik genoeg..maar leuk dat ze het vindt pfff.. en soms doet ze dat ook snachts .... schrik je je lam zeg whaha!

Ik hoop dat je ook snel je salaris krijgt en dat het droog blijft... hier is het weer somber......... :(

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Zonet scheen de zon maar nu is het weet grauw inderdaad

17. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @suprise... dat is zeker schrikken weet hoe het is... hier moest ik na ziekenhuis komen toen ik na 1 uur nog steeds helder bloed afveegte... dus als je dat straks nog steeds doet dan gewoon terug bellen en zeggen dat je neit vertrouwd en dat je onderzocht wil worden...

@babywish en eli have fun bij de echo lekker genieten zou ik zeggen...

@nathalja dat is niet heel lekker wakker worden maar wel heel herkenbaar...

hier werd ik vanmorgen om 06.45 wakker omdat manlief aan het schelden en tieren dus ik zat echt recht over eind in bed schrok mij dood... meneer had de uitslag van zijn uitscriptie binnen en aan zijn reactie kunnen we wel uitmaken dat die niet positief was... kortom manlief mag weer gaan blokken voor zijn leven... jammer genoeg duurt natuurlijk wel even voordat alles nagekeken was dus moet manlief moet ook veel gaan herhalen zucht... dat word de komende dagen een mega shaggie manlief in huis lopen

trouwens ik heb vannacht raar gedroomd... ben de serie true blood aankijken tegenwoordig nou voor de mensen die niet weten waar overgaat vampiers etc etc etc... nou misschien hoe ik niet precies uit te leggen wat ik gedroomd heb maar apart en vaag was het hahahaha

ik wil mijn vakantiegeld en shoppen... zou middagje gaan shoppen maar nu word het op de bank on line shoppen yeah! als maar shoppen is

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik zie net dat het KNMI een weeralert heeft afgegeven vanaf het eind van de ochtend tot begin van de avond.. Kan het heftig gaan omweren. Als dat zo is dan pakken die marktkoopmannen hun spullen natuurlijk in.. Misschien toch maar even douchen en dan de stad maar in voordat ik voor Jan met de korte achternaam de stad in duik

19. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @weer ik hoop dat het meevalt ik wel gewoon zomer mooi weer graag

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, humeurtechnisch gezien mag het van mij betreft hier gaan onweren en dan het liefst echt plaatselijk; zodat de rest van Nederland er geen last van heeft. Ik kan wel even feedback van storm gebruiken!

Deel Deze Pagina