Morgen!! Joycey ik herken t wel die rare dromen.. En ze lijken zooo echt! Heel irri Suprise dat is zeker schrikken, als t bloeden blijft zou ik zeker terugbellen.. Liever keer teveel dan te weinig toch? Babywish veel plezier bij de echo..
Marszie balen joh van de scriptie van je man! Hoe gaat t met jou verder? Ik wil ook mn geld!!! Weeralert?? Gaaaaf ik hou van onweer hahah ja ik weet , ik ben niet goed wijs hahha
marieke... zolang ik niks uitvoer gaat het goed! volgende week woensdag om 11.45 moet in het ziekenhuis zijn dus mij benieuwen.... ik moet in iedere geval tot en met zondag niks uitvoeren en dan zien we wel verder.... hoe is het met jou?
Klinkt altijd zo lekker niks mogen doen.. Zo jammer alleen dat het zo snel verveeld haha Hier gaat het goed. Heb eindelijk weer eens goed geslapen.. Maar ben nog altijd lui.. Loop ook nog altijd in mn slaapshirt rond hahaha. T word aardig donker hier.. Volgens mij komt er een beste bui aan..
@surprise: bij bloedverlies zou ik me niet laten afschepen met "waarschijnlijk een gesprongen vaatje". ZIjn ze nou helemaal van de ratten besnuffeld!! Hoe is het weer bij jullie? Hier valt het mee. Vanmorgen regen, nu droog en weinig wind. Das al heel wat hier aan de kust! Zaterdag ga ik naar Lochem, bij vrienden op bezoek, hopelijk wordt het wat beter weer. O Marieke, ligt Lochem niet in de achterhoek? Dan kan ik je die Friso-Bus komen brengen Man heeft trouwens zn belastinggeld al terug. Nu ik nog!! En morgen vakantiegeld! Lekker hoor! Eindelijk de spaarrekening weer even aanvullen, die is echt heel erg leeg aan het raken!
dat niks doen klinkt zeker lekker als je het vrijwillig doet niet als je verplicht niks moet doen hahaha... gelukkig wel nog 4 seizoenen true blood op mijn lap staan dus ik kom de dag wel door en als goed is vandaag vakantie geld dus kan nog even shoppen... @weer vanmorgen zon en zelf warm en nu bewolkt... voglens weerplaza moet het nu even regen (dat doet het dus niet) en om 13.00 even gaan regen dus mij benieuwen @voorraadbus is een hele goeie wat voor moet ik daar voor gaan halen eigenlijk? niemand hier in de omgeving geeft nog flesvoeding namelijk haha @weer2 oke nou regend het wel goed hier hahaha
Hihi ja klopt ligt in de achterhoek! Alleen de achterhoek is best groot dus het is nog 53 min rijden van daar naar hier hahahahaha.. Dus vind t heel lief maar om daar n Hier is t wat regenachtig meer niet.. Rot weer! Ik wil ook mn belastinggeld.. Normaal kreeg ik t altijd half mei.. Vorig jaar pas eind juni. Dus daar ga ik dan nu ook maar vanuit.
Mist een stuk tekst haha rottelefoon!!! Moet dus staan: om daar nou een uur voor te gaan omrijden vind ik ook zo wat.. Ik kan ook niet die kant op komen want we hebben de kids hahaha.. Dus denk dat ik toch naar de action moet volgende week.. Niet dat ik dat erg vind hoor hahahahha
Bij Kruidvat kan je vaak van die combi's kopen met voorraadbus erbij. Kost misschien 3 euro. En anders kan je ook zon bus gratis via de Friso website bestellen, betaal je alleen verzendkosten. Zijn wel verrekte handig hoor. Zit namelijk ook een afstrijkrandje in.
ah thx voor de tip!!! ga ook gelijk even kijken hihi miss stomme vraag he, maar zit er in een doos voeding altijd wel zon schepje bij?
Hoera, tijd voor mijn 30 weken dansje. Vanmorgen wezen bloedprikken voor ijzer en nacontrole op suiker. Hoop dat dat goed is. Wat gaat de tijd snel zeg! Wat stoppen jullie allemaal in je vluchtkoffer? Heb er nu 2 nachthemden in zitten, maar dat is vast niet genoeg....
Ik heb die bewaarbus van Friso, zat in de doos van de Frisostand (samen met een pak Friso normaal 2) hier schijnt nu de zon maar de lucht is antraciet grijs spannend hoor wat het gaat brengen Terug uit de stad. stonden 4 stoffenkramen op de markt, en allemaal helemaal niks! (of oude wijven stoffen of kinderachtige stoffen) Uiteindelijk dus naar een fournituren zaakje gegaan, en daar igg effen stoffen gehaald.. Had op internet ook nog stof met een printje gevonden, dus bestel ik die nog maar er bij Kan igg vanmiddag 6 kussens maken, en dan als de stof die ik bestel binnen kom de overige 4 maken
Mijn checklist: Zorgpasje Adressenboekje Fototoestel Telefoons Eerste kleding baby (ev in verschillende maten) 2 mutsjes baby 2 nachthemden Warme sokken Pantoffels Kraamonderbroeken (die elastische uit kraampaket van de verzekering) Kraamverband Bh (maatje groter ivm melkproductie) Makkelijke kleding voor na bevalling Toiletspullen' Lippenbalsem maxi-cosi Druivensuiker Eten/drinken manlief Papieren van VK
Ik krijg het ook altijd de 25e, maar mijn werkgever zorgt ervoor dat het op vrijdag gestort wordt als de 25e op zaterdag valt! Top! Maarre... in een doos voeding zit altijd een schepje...
@schepjes: Zitten we dalijk met tig schepjes opgescheept Ach altijd makkelijk voor de luiertas..bij opa en oma..bij de andere opa en oma.. 3 reserve in de keukenla van jezelf..bij oom en tante (mn broer) etc etc LOL.. @vluchttas: Ehh.. misschien moet ik dat ook maar eens gaan klaarmaken binnenkort? Wat is de 'streeftijd' om je tas klaar te hebben staan? Dingen als fototoestel, zorgpas heb ik tussendoor nog weleens nodig.. dus om dat nu in die tas te laten zitten is ook zo wat.. @weer: hier is het nog redelijk licht, had net wel ff geregend.. @Maggie: Dat kan niet he! FOEI! @hier: Huisje beetje opgeleukt met hartenfotolijsten die je op kan plakken op de muur..beetje lastig uit te leggen..plaats zo wel wat op fb Kwam vriendlief gister mee thuis .. en voor de babykamer heeft ie die grote in het babyroze gekocht ..komt ie thuis zegt ie: Ik lijk wel een gay.. Whaaaaaaaaaaahahahaha! Vanmorgen weer he.. "Hoe gaat het met de kleine?" Ik zo: Ze slaapt nog... Gaat ie naar mijn buik met zijn hoofd en zingt: Het is stilllllllllllllll aan de overkant het is stilllllllllllllll aan de overkant.. Ik zo: Sttt dalijk maak je d'r wakker gek..!