Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    meid maak je daar nog maar niet druk over dat zie je straks wel als de kleine er is. Ik stond strak van de adrinaline en heb de nacht na de dag dat ridder is geboren niet of nauwelijks geslapen

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Mijn zus zei van de week dat ze de 2 nachten na de bevalling niet/nauwelijks geslapen heeft

3. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Zo weer aardig bijgelezen ;)

@vl. Ik ben halverwege onze 3 weken zomervakantie met kids van vl uitgerekend dus hoop eigenlijk dat onze kleine man iets eerder komt dan hebben ze allemaal lekker lang vrij.

@surprise, dat is wel even schrikken. Gelukkig wordt je doorgestuurd en gaan ze morgen even checken.

@babywish. Mooie 3d foto's, goed gelukt dus.

Vandaag ook de 3d echo gehad en wij hebben echt een heeeeeeeeeel erg dwars ventje. Hij lag met zijn hoofdje helemaal naar beneden met zijn gezicht naar mijn billen, dus zijn ruggetje tegen mijn buik aan, soms wel een klein stukje te zien maar toen gingen meteen zijn knuistjes ervoor om helemaal anoniem te blijven.
    Ik staan springen, schudden echt alles geprobeerd om m te laten draaien. Nee hoor echt niet, hij denkt ja daaaag pap en mam jullie zien mij pas goed bij de geboorte dus toedeledoki :D
    Heel erg jammer maar helaas.
    Wel heel schattige 3d foto van zijn beentjes met alle miniteentjes. Probeer m van de week even op het prive gedeelte te zetten.
    Gelukkig hoefde niet de volle mep te betalen maar gewoon als 2d echo, scheelt ook weer.

4. Junejunos

Junejunos Actief lid

23 dec 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Weet iemand hoe het met jette is?

5. kan me voorstellen dat je je zorgen maakt .. hopelijk valt het echt mee.. wel fijn dat je al zo snel terecht kan

eli
    lekker eigenwijs ding dus hahaha

heb even niks van jette vernomen.. sorry

6. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Hoi meiden, hoop weer bij te lezen zeg!

@ Surprise, schrikken zeg dat bloed, gelukkig niets bijzonders. Sterkte morgen, hopelijk is alles goed met jullie kleine meisje.

@joyce, fijn dat het weer uitgepraat is en dat je vriend er nu anders in staat. Mijn man zou ook bij allebei de kinderen doorwerken en dan als kraamverzorgster weg was een week vrij nemen. (heeft niet zo heel veel dagen) maar dat liep beide keren anders door ziekenhuisopname. Zo zie je maar soms loopt het ook weer anders dan gepland. Nu neemt hij in principe ook een week vrij als kraamverzorgster weg is. Helaas heeft hij verplicht 2 weken in bouwvak omdat bedrijf dicht is, anders had hij daarna meer op kunnen nemen.

@ Marieke balen zeg dat je zo'n last heb van hoge bloeddruk. Ik heb mijn oudste na geboorte ook niet in het ziekenhuis naast me gehad. Wilde echt even bijtanken. Meiden hebben trouwens nooit naast ons geslapen. Ik doe namelijk geen oog dicht. Hun eigen kamertje was dus echt hun vertrouwde plekje.

@ Babywish mooie foto's zeg!

@ Eli balen zeg van je 3d foto's, een lekker eigenwijs mannetje dus.

7. bianca hoe is het daar verder?

als ik thuis ben dan gaat de kleine meid ook echt gewoon in eigen bedje op eigen kamertje.. hoor wel eens dat kindjes die lang bij papa en mama hebben gelegen niet meer willen slapen in eigen kamer

8. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Met mij gaat het redelijk, heb alleen dagelijks die bloeddrukdalingen. Vanmiddag weer 1 op mijn werk. Ging half later naar huis, omdat het toch eerst weer helemaal bij getrokken moest zijn voor ik ging rijden. Heb nu een week vrij. Hoop echt dat het daarna weer beter gaat. Als het echt te vaak gaat gebeuren, ga ik er toch overdenken om me ziek te melden. Verder heb ik niet zoveel te klagen, gelukkig.

9. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Maandag begint bij mij de zwangerschapsyoga. Ik had nog steeds niets gehoord, er dus maar achteraan gebeld op het werk. Is zelfde organisatie, zit dus dicht bij het vuur. Degene vanmiddag op werk even de brief gebracht stonden er verkeerde tijden in. Had ik per toeval van diegene die het regelt gehoort. Kon ze iedereen weer een andere brief sturen. Vond dit wel slecht geregeld. Als ik het niet had gezien, had iedereen een uur te vroeg er gestaan.

10. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @Eli: Balen dat jullie kleine knul dwars lag.
    Gelukkig hoefde je niet de volle pond te betalen

11. Heb je goed bianca..misschien idd maar minder werken of thuis blijven. Dit is ook niet alles

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou inderdaad... Ik sluit mij aan bij Marieke.

13. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Rooming is inderdaad op dezelfde kamer slapen. Ik vond het de eerste 2 weken wel heel handig en knus, maar daarna is zl lekker op zijn eigen kamertje gaan slapen.

Verder weer een te drukke werkdag gehad vandaag, van 7.30 tot 17.00 zonder pauzes... bleuh, ben zooo blij dat ik nog maar 6 weken hoef hierna...

14. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @mira. Waarom werk je zo lang zonder pauze als ik vragen mag. Ik zou tussendoor lekker gaan zitten als ik jou was en lekker je rust pakken die je nodig hebt.

Net de 3d foto's op het prive gedeelte gezet. Bij een is echt goed te zien dat je niks van zijn gezicht mag zien en echt zijn handjes ervoor houdt, dit waren de beste foto's :(, ach ja.... we zien het wel als meneer zich aandient

15. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ja, je hebt helemaal gelijk. Ik ren van afspraak naar afspraak naar overleg en voordat ik er erg in heb is de dag al bijna voorbij.
    Nog een paar weekjes en dan is t even rust. Haha, ik neem me elke dag voor om rustig aan te doen. Ik leer het vast wel een keer. ;)

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik snap dat je het heel graag anders had willen zien; maar ik vind het stiekem wel een beetje schattig :) Hij komt zo schattig 'verlegen' over, nu al. Ik vind hem leuk. Maar ik begrijp wel dat je liever zijn prachtsnoet had willen zien!!!

17. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    ;)

Whahahaha, ik lach je niet uit hoor, helemaal niet zelfs. Maar schattig en verlegen klinkt voor zijn papa en mama heeeeel vreemd in de oren aangezien wij allebei misschien wel eens schattig zijn maar totaaaaaaaaaal niet verlegen. Maar ik begrijp wat je bedoelt en ik vind m ook heel lief zo, dank je wel. :p

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @eli: ik vind het echt super schattige echo's!!

@ego: kleine wilde vanmorgen weer ontsnappen via mijn zij :p nu nogsteeds trouwens :) heb een harde schop op film vast kunnen legger :D staat op fb voor de liefhebbers

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

:D Dat is wennen dan, wanneer hij uit de baarmoeder komt! Gelijk twee uitbundige spontane ouders ;) Hij is schattig :cool:

ARGH! Kramp gehad vanochtend. Ongeveer 30 seconde voordat de wekker ging. Dát is best wel vervelend. En ik word regelmatig om kwart over zes ofzo wakker omdat meneer disco aan het houden is. Wat een verschrikking! Ik kan overigens nauwelijks lopen met de kramp - en toch moet ik zo werken. Blegh. Mja, het is maar voor een paar uurtjes. Het moet te doen zijn!

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

*gaat gelijk kijken*

Deel Deze Pagina