@nathalja heb filmpje gezien te cute hier krijg ik nog steeds niet voormekaar om het te filmen... mijn kleine monster stopt meteen zucht @ vandaag weer dag niks doen yeah! maar als goed is wel paar leveringen van bestelde spullen dus daar wel zin in @ wakker worden... slecht nacht gehad naja manlief ging om half 8 weg dus ik dacht nog even proberen te slapen en ik was ook in slaap gevallen... had bewust de deur dicht gedaan zodat niet wakker gemaakt zou worden door stuiterbal pepper... maar in eens voelde ik van alles op bed dus ik huh hoe dan... maar er klopt iets niet voor mij gevoel dus ik met mijn zombie kop kijken heeft stuiterbal gezellig een muis voor mij mee genomen (heel lief natuurlijk maar heb liever chocola sierraden een goed boek ofso) dus ik snel aangekleed kat uit de kamer gegooit gelukkig was de muis dood.. dus bak gepakt om de muis in te doen... dus ik kom terug en denk nog daar lag die muis toch niet naja zal wel want ben nog helemaal niet wakkker... dus ik die ... muis in een bak gedaan en opweg naar beneden loop ik op de trap begint dat beest toch in eens rondje te rennen in die bak en poging te doen om uit de bak te komen holy crap ik schrok mij echt zowat dood.... dus snel iets op de bak en muisje buiten in de bosjes losgelaten en was zo weg jesus geloof mij geen lekkere manier om wakker te worden
hihi, prinses heeft gisteren mijn ribben gevonden, maar die zijn niet zo interessant als dat mijn heupbot is ze zit echt steeds net tegen/boven het randje van mijn linkerheup te strappelen
hahaha grappig is dat he nathalja...hier is vooral mijn ribben en soms beneden maar dan voel ik ook boven beweging dus dan is hij denk echt lekker aan uitrekken ofso
@marszie; Mijn man gaat steeds om kwart voor 7 richting werk, word nu sinds gisteren om 6.15 wakker van zijn wekker.. Dan moet ik plassen en dan lukt het slapen niet meer :S IEEEEHHLLL EEN MUIS!! in je slaapkamer? bahbahbah!! Mijn katten komen alleen op het balkon dus geen last van vogeltjes of muizen in huis, de goedzakken pakken alleen maar bromvliegen en zilvervisjes (van die vieze lichtgrijze dunne beesten, is een oud gebouw hier en dus heel veel last van, gelukkig sinds we de badkamer goed ventileren een stuk minder last hebben) Prinsesje ligt volgens mij nu echt dwars, voelde ze gisteren omdraaien en dat was echt letterlijk: Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond, zwaai je armen in de lucht ga nu zitten met een zucht (Ja echt letterlijk! , voelde eerst een draai, toen een trap in mijn rechterzij en toen in mijn linkerzij, en toen iets van onderen net boven mijn schaambeen) whaha Dus ik voel nu elke keer beweging in mijn rechterzij en dan in mijn linkerzij, en links steekt mijn taille nu ook enorm uit (echt een soort vetrandje, die aan de rechterkant niet zit) maar gisteren voelde ik haar dus draaien, ging echt langs mijn linker onderste rib een soort kriebel, en nu voel ik ze elke keer links in plaats van rechts Ze ligt ook heel laag, want ging gisteren met de angelsound luisteren en toen vond ik haar hartslag echt net boven mijn schaambeen
hahaha grappig he... ik zat gisteren op de bank beetje te staren naar mijn buik en hij was mega actief dus ik tegen manlief check dan... en er zat zeg maar rechts van mijn buik mega bult dus mijn buik was helemaal niet meer een net bolletje... en we zien hem zo verkassen zo grappig gezicht... manlief en vooral mijn broer vragen vaak hoe het nou is om die kleine te voelen... en ik kom eigenlijk niet verder dan bijzonder... maar moet wel toegeven dat er nu toch wel eens bewegingen zijn waar ik denk ook halllo dat voelde niet fijn... en dat gaat natuurlijk nog erger worden meneer word natuurlijk groter en gaat vast wel harder trappen hahaha
@Marszie, bah smerig zo'n muis, zo zou ik ook niet wakker gemaakt willen worden en dan nog levend ook haha. @Natalja schattig filmpje. Zo duidelijk is het bij mij nog niet. De meiden willen het heel graag zien, maar dat lukt nog niet zo. Hier voel hem met name in mijn rechterzij en onderin. Mijn ribben zijn nog niet gevonden. @ Jocye, ben je toch gaan werken? Hoe is het nu?
Manlief vraagt soms ook wel eens hoe het voelt dat je geschopt word van binnenuit.. Maar dat is gewoon echt niet uit te leggen.. Het is zo'n apart gevoel (Ik heb zo'n apart gevoeeelll van binnen ) Hij vind het al gek voelen als hij zn hand op mn buik legt en ze schopt er tegen.. Ik vind het soms wel onprettig dat ze gaat schoppen in mijn zij als ik er op lig als ik wil slapen, dan voel je je buik ook tegen het matras aan drukken, dus heb je die druk/kriebel van 2 kanten uit
yeahhh gaat snel he!!! hier vind zo bijzonder dat straks 30 weken alweer ben! echt wauw waar is de tijd gebleven zeg!!
De grote dag komt steeds dichterbij Ik ben bang dat ik straks geen conditie meer heb en het niet volhoud, omdat ik vanaf 23/24 weken al thuis zit en niks kan/mag maar aan de andere kant denk ik: Stel je niet aan! Door de adrenaline die door je lijf giert heb je geen conditie nodig hoor.. Ben igg wel goed uitgerust
dat zal wel goed komen meid... er ben er heilig overtuigd van dat er kracht vrij komt in je lichaam waar je u tegen zegt... al veel overgehoord en gelezen... ben nu boek veilig bevallen aan lezen intressant boek ga er toch heel anders naar kijken hihi
Bij mijn oudste zat ik al rond de 20 weken thuis met gewrichtsontstekingen aan mijn voet. Kon ook niet veel. Sliep daarbij ook slecht. Totaal geen conditie dus. Maar toen het moment daar was heb je zoveel adrenaline dat het allemaal helemaal niet uitmaakt. Komt echt wel goed.
Ik fantaseer steeds vaker over de tijd dat het zover is ik ben er ook wel heilig van overtuigd dat ik die bevalling wel aankan (dat doe ik wel ff ) maar vooral de eerste uren met ons kindje, dat we uit het ziekenhuis thuis komen, en dat de kraamhulp dan weg is.. En dan met zijn drietjes gewoon even lekker op bed zitten, en rusten/genieten
Ik trek even mijn tokkiebroek aan en moet even naar de super :S Hebben geen aardappels meer in huis en wilde net een aardappelsalade maken vanavond.. DUH! Maar die aardappels moeten 's morgens al gekookt zodat ze afgekoeld zijn.. Ik heb geen zin om weg te gaaaaan en het is rotweer :S
ik denk vaak over hoe het is al de kleine man hier is... van de week zo schattig liggen we in bed dan kletsen we altijd ff.. manlief in eens over mijn buik wrijven en zegt zo raar en mega vet dat straks gewoon hiernaast een klein mannetje ligt te slapen... vond zo mega schattig... als dan fotos zie op fb van ukkies die heerlijk bij mamma liggen dan denk ik ik wil ook hahahaha maar nog even geduld hebben... mijn broer was hier trouwens ff gisteren dus hij zat in eens naar mijn te staren dus ik wat is er schat... zegt hij in eens hoe krijg je het voor me kaar dus ik wat... ik dacht dat nu niks mag.. zegt hij nou dat je zwanger bent... dus ik heel droog nou schat als ik jou dat moet gaan uitleggen dan hebben we een probleem hahahahahahahaha..... dit is mijn oudste broer en hij bedoelde meer dat ik als jongste als eerst zwanger ben enso... wij hadden zeg maar allemaal verwacht dat hij als eerste huis boompje beesje zou hebben en nu ben ik dat maar ik kwam niet meer bij... wat een vraag hoe krijg je voor me kaar... ik moet ook even boodschappen doen maar ook geen zin... want weet ook niet echt wat ik wil eten vanavond
Is ik weer! jemig wat een pokkeweer zeg :S en iedereen parkeert natuurlijk zo dicht mogelijk bij de supermarkt.. Haha lekker droge opmerking van je broer Gisteren had ik echt zo'n bui van: Ik vind het irri om aangeraakt te worden... Dus zitten tv te kijken, en manlief legt heeeeeel zachtjes zijn hand op mijn been, dus ik kijk hem kwaad aan, begin nog net niet te grommen.. Dus hij trekt zn hand terug, zegt hij heel droog: Hormonen.. Dus ik probeer hem boos aan te kijken (Hij keek zo schaapachtig dat ik gewoon moest lachen) zegt hij: hihi, dat durf ik
@boodschappen hier was droog mars doet 10 stappen buiten met bakken naar beneden natuurlijk zucht... @opmerking broer... ja mijn broer word dit jaar 30 dus wil met alle liefde uitleggen maar zou niet goed zijn hahaha @nathalja doet mij denken aan vorige week.. manlief was zo irritant en toen kreeg even een stop touching me!!! momentje Achmed-Stop Touching Me - YouTube nou kon daarna manlief halfuur opvegen van lachen...
haha XD, zal wel gek zijn indd, zeg je: "Nou, als een man en een vrouw elkaar heel lief vinden, gaan ze bloot in bed knuffelen, en dan gaat er een baby in de buik van de vrouw groeien"