ik ga vanmiddag maar de 3e Twilight kijken.. Verveeeeel me!!!! Hopelijk komt die stof optijd binnen, kan ik de laatste kussentjes maken
Net weer een groeiecho gehad. Gaat toch niet helemaal super. De kleine man blijft een beetje hangen in de curve, de weerstand van de navelstreng schijnt te hoog te zijn. Dus vanaf nu 2x per week controle voor de doorbloeding etc. En zijn darmpjes zagen er wat witter uit, dus ik moet nu voor de zekerheid bloedprikken of er geen infectie oid in zit. Waarschijnlijk iets waar ik zelf geen last van heb gehad, maar waar de kleine uk dan wel kan opvangen, maar het kan ook komen doordat hij wat kleiner is en dat zien ze dan wel vaker. Dus nu bloedprikken op herpes, cytomegalovirus, rubella, parvovirus en toxoplasma. En bij minder activiteit en beweging moet ik gelijk bellen en zou ik langs moeten komen voor een ctg. Hoop dat het nog bij trekt, en dat hij gewoon lekker blijft groeien en dat de doorbloedingen goed blijven
Morgen!! Nathalja geweldig filmpje!! Hier is de kleine ook druk bezig met Ontsnappen hahahaa Joycey gewoon lekker thuis blijven!!! ( zit op tel dus moet dit vast posten voor ik verder ga haha)
He wat een naar bericht! Hopelijk niets ernstigs en gewoon een klein jochie. Wanneer krijg je de uitslag van al die onderzoeken?
@babywish wat vervelend dat je kleine man wat zwaarder lijkt te hebben... gelukkig kom je wel goed onder controle zodat het goed in de gaten gehouden kan worden
Marszie een muis ja iiieeeewww en dandenken dat ie dood is maar toch niet hahahaha Voelen, aan de ene kant vind ik t heerlijk en geweldig.. Maar zoals ze gisteravond aan t draaien en mieren was en omhoog kroop vond ik t niet echt fijn.. Kreeg t er gewoon benauwd van.. Nu is ze ook weer flink aan t koprollen geloof ik.. Voel T heel erg rechts bovenin net onder mn ribben.. Babywish dat is geen leuk nieuws we steken mekaar geloof ik allemaal aan ofzo hopen dat t meevalt joh! Wel goed dat ze je zo in de gaten houden..
@babywish; Jeetje dat is geen leuk nieuws Gelukkig kom je nu onder extra controle Volgens mij is 80% van de zwangerschappen voor augustus 2013 drama.. hebben allemaal zo'n beetje wel wat toch..?
pff, ik voel me nu ook echt weer niet lekker.. Harde buiken (met kramp) kleine meid heeft het op mijn heupbotten en schaambeen voorzien.. Ik ben misselijk, maagzuur, moe hoofdpijn noem maar op
@ Babywish wat een vervelend nieuws zeg.. Gelukkig nu extra controle. Mijn leidinggevende zei pas zwanger zijn is geen ziekte, nee dat mag dan wel zo zijn, maar voor de meeste loopt een zwangerschap meestal echt niet vlekkeloos. Vind het dan ook een domme opmerking. Natalja doe maar lekker rustig aan.
Zwanger zijn is inderdaad geen ziekte, maar ook geen pretje (vooral de eerste 12 en laatste 12 weken) ik vind het ook zo'n stomme opmerking
Pff net de badkamer gepoetst.. Hang nu al voor Pampus op de bank.. Staat eens wasmand naast me wat nog gevouwen moet worden en moet nog gestofzuigd vanavod komen de Kids allemaal weer.. Denk dat ik maar wat extra pilletjes neem hahaha
@nathalja, dat is vervelend! rustig aan dan maar meid! stap je terug dus! digi knuf @zwanger zijn is zeker geen ziekte maar je kan er wel ziek door worden of je ziek voelen! @marieke rustig aan hopen omdat je zo duf bent dat je minder last van de kids heb
@Nathalja: Geweldig filmpje! Vriendlief zei: WTF! Freaky Shit! :O Ik: Halloooww..da's een kind hoor, gaat die van ons vroeg of laat ook doen.. @Marszie: Jak een muis! Blegh en helemaal als achteraf blijkt dat ie nog leeft..blegh! @zwangerschap is geen ziekte: Nee is idd geen ziekte, maar je kan je soms wel zo beroerd voelen.. Ik werd vannacht ineens wakker.. man man..draaierig in mijn kop..maar niet duizelig ofzo.. zag alles nog helder.. 2 x of 3 x wezen plassen.. dus ik liep naar mijn idee best recht .. geen deurkozijnen ofzo geraakt.. loodzware spieren..gigantisch pijn in mijn gebit..alsof je een popcornschilletje tussen je tandvlees/kies hebt maar dan dat gevoel in je hele gebit boven en onder blegh..! Warm..koud..warm koud.. Dus wij vanmorgen naar de vk voor die 'oefenecho'.. gemeld wat ik allemaal meemaakte vannacht.. maar kan niet herrineren dat ik gek gedroomd heb of iets.. toen zei ze: Slaap je veel op je rug? Ik: Ja wisselend, heb dat nooit zo door als ik slaap.. Zij: Ja dan is er een ader in je buik dat afgekneld word omdat je baarmoeder groter en groter word, dan moet je op je zij liggen .. het heet Cava weet ik veel hoe je het noemt syndroom (latijn versta ik echt niet whaha!) Dus zij echo doen..lig je ook op je rug natuurlijk.. nou werd me beroerd zeg.. moest ik op mijn zij liggen..ging het gelukkig weer wat beter..dus voortaan dat maar doen als ik me zo 'zwaar' voel.. blegh! Heb ik weer.. ons meisje was ook lekker eigenwijs dus we zagen voornamelijk het ruggetje. Haar bovenbeentje is weer flink gegroeid..! Met de pretecho van 10 mei was het 4,3 cm nu is het 4,9 cm dus toch wel weer een stukkie groter.. @Nathalja: Doe rustig aan hoor.. ik heb het ook ervaren.. Straks gaan we naar de bios want dat mocht gewoon van de vk naar The Fast & Furious 6 Ff kwijlen bij Paul Walker en Vin Diesel Zegt die vk gewoon: Jaaa ik hou ook van dat soort films hoor blabla.. vrouw van in de 40 ofzo whahahaha!
ik ben slaatje aan het maken, kan ik dat straks voor lunch eten LEKKEERR!! Is alleen erg veel werk... Aardappels koken, stampen vleessalade doperten mais en smak er door mengen.. best zwaar maarja moet vanavond en vanmiddag iets eten
klinkt lekker... hier staat kip madras op het menu voor vanavond! manlief had daar trek in.. ik niet zo maarja kon ook niks anders bedenken dus ja dan dat maar lol...straks even een tukkie doen want mijn ogen vallen zowat dicht!
@Nathalja: Klinkt goed zeg! Versgemaakt is altijd lekker! @Marszie: Kip madras is zo lekker he! Hier vanavond kipnuggets.. door dat gedoe van vannacht niet zoveel zin in een 'zware' maaltijd. Soms voel ik me zo'n stomme moeder.. vreet alles wat los en vast zit.. en vergeet mijn fruit onbewust dagelijks.. ook zoiets.. Had net weer ff een jankbui..