Augustus 2013 buikjes! deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mommysince13, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36

Ik ben 2 en ik zeg nee! erg leuk de peuterpuberteit gelukkig gaat het weer over. Maar goed hier nog steeds een heethoofdje hoor die straks 7 wordt. Zal het italiaanse temperament wel zijn wat er in zit.

BW denk aan jullie heel veel sterkte en kracht gewenst voor jullie alle vier!

2. Hahaha nathalja die zin hebben wij dus ook!! Grappig

Jeetje bw sterkte! Klinkt niet fijn.. Maar t hoeft niks
    Te betekenen die eiwit.. Had ik ook in combi met
    Mn bloeddruk toen, hoop paniek maar gelukkig viel
    T mee.. Ook al kreeg ik wel med maar
    Toch. Hopelijk komt t bij jou van alle stress. Sterkte meid

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @marieke: hihi grappig :p Die tekst stond ook in het geboortekaartje van mijn broertje.. kwam ik gister achter (A) In het geboortekaartje van mn nichtje staat: wil je mijn vingers en teentjes komen tellen, graag van te voren even bellen

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    whahahahahah XD ik zie er echt niet uit :p Ik denk, doe lekker mn bikini aan, een mini rokje (strandrokje) en ga op t balkon zitten maar het is echt zoo lelijk XD

5. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    BW: veel sterkte! Hoop ook dat de kindjes nog ff blijven zitten en dat je snel naar het Zkh in groningen kunt! kan me voorstellen dat je gek wordt als je alleen maar op bed mag liggen en verder niets...

6. hihi nathalja dat was onze 2e keus die van die vingertjes tellen..

lekker boeiend hoe we dr bij lopen. ik ben net in mn walvis jurkje door t dorp gelopen.. en t boeit me geen reet. je ziet alleen mensen medelijdend kijken .. hahahaha

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Net even een dutje gedaan van een half uurtje :) lekker hoor

8. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    bw sterkte digi knuf

heb niet de tijd gehad om alles bij te lezen maar even update van mij kant

hier vanmiddag voor controle geweest in ziekenhuis
    en hier alleen maar goed nieuws.. bloeddruk was super goed..
    kleine man groeit goed tussen de lijntjes en werd vandaag op 1750 gr geschat.. het was volgens haar stabiel genoeg en mag nu weer terug naar mijn eigen verloskundige maar mijn bloeddruk dan weer zo hoog is en moet weer terug voor onderzoek naar ziekenhuis dan moet daar we onder controle blijven...

ik zal die bloeddruk schommelingen houden en moet gewoon zo door gaan zoals nu doe dus rust rust en nog eens rust dat is blijkbaar goed voor mij en de kleine man dus dat gaan we maar doen...

en nu moet ik er vandoor druk druk... maar wou wel even melden

9. Heerlijk nathalja.. Dat je kan slapen in die hitte haha

Marszie wat fijn dat het zo goed is!! Houden zo!!

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @marszie: goed dat de controle zo goed was :D

@marieke: in bikini was het te doen :) word zo lamlendig van dat warme weer

11. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Gelukkig Marszie is alles goed en gewoon zo door blijven gaan.

@weertje. Vind het niet meer dan logisch dat we het nu zo warm hebben met dit weertje. Alleen kan ik er niet bij met mijn hoofd dat het van mij normaal nog wel warmer mag zijn, ik hou er zo van..... Maar nu ik zwanger ben vind ik dit prima en moet het echt niet warmer worden. Gelukkig is het bij ons in huis heerlijk koel nu, zon schijnt de hele dag half op het balkon dus helemaal niet in huis.
    Haha marieke ik zie je al lopen in een flubberjurk in een dorp, heerlijk toch. en idd krijg je van die blikken van oh arme meid, dit weer en zwanger hoor je ze denken.

12. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Het raarste is dat ik me hier toch wel veiliger voel et de vele controles.
    Vooral omdat UMCG al een tijdje van dit probleem wist van de placenta en de achterstand van de groei, maar er niks mee deden.
    Geen ctg, geen extra controle, geen extra bloed prikken, geen urine inleveren etc.
    UMCG heeft mij geeneen keer gezegt dat ik rustig aan moest doen of dat ik in bed moest blijven of wat dan ook.
    Nu ik hier ben, wordt ik minstens 3x per dag onder controle gehouden. Houden ze toezicht dat ik rustig aan moet doen en geven ze betere uitleg en ondersteuning.
    Nu heb ik dus het gevoel dat ik mezelf en onze kindjes tekort ga doen als ik terug ga naar Groningen.
    Wat een dilemma :(

13. eli haha idd normaal was ik altijd erg bezig met, o kan dit jurkje wel of maakt dat shirt me niet veeeel te dik enz enz.. best onzeker over uiterlijk. maar nu?? heel gek maar t boeit me echt helemaal niks als ik erbij loop als ma flodder hahaha.

bw jeetje.. dan kan ik me voorstellen dat waar je nu bent je je veiliger voelt. mag je wel de hele dag door visite krijgen of echt alleen op bepaalde tijden?
    je moet doen waar jij je t beste bij voelt.. als dat daar is moet je gewoon vragen of je daar kan blijven.. alles voor jezelf en de kindjes toch?

14. al snap ik dat t wel heel vervelend is voor je partner als die elke dag 3uur moet rijden en weer 3 uur terug???? omg.. denk daar nu pas aan.. of kan hij ook daar blijven ofzo

15. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Het is fijn dat ze je zo goed in de gaten houden daar, vooral als het zo'n veilig gevoel geeft.

Ik vind het alleen echt van de zotte dat ze je naar de andere kant van het land sturen. Dat het UMCG vol zit oke, maar is er dan niet iets meer in de buurt!?!

16. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Dat vind ik ook apart. Je zou toch denken dat er wel iets dichter bij is.

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @BW: Kan me voorstellen dat je nu een beetje bang word.. nu is alles zo netjes bijgehouden en word je ook in de gaten gehouden.. ik neem wel aan dat als je straks weer terug moet naar Groningen, ze je medisch rapport overhandigen en laten weten hoe en wat ze met jou gedaan hebben.. ook zou ik vragen als je dat prettiger vind, of je daar mag blijven.. anders ga je weer zitten stressen.. word je ook niet vrolijk van.. Ben ook benieuwd of je partner bij je mag blijven.. ! Je hebt zoveel steun aan je partner..

@Nathalja: Pff..slapen in die stikhitte blegh! Word elke nacht een paar keer wakker van dat natte zweet..bah!

@marieke: Lekker belangrijk hoe je erbij loopt.. als het maar lekker zit..! Ik heb vandaag een korte broek, een shirtje en top gekocht in positiemaat, klaar.. want ik trek het niet als ik met te warme dingen loop! Enige broeken in positie maat waren mn spijkerbroek en nog 2 andere pantalons..maar is mij te warm! Neem aan dat je na je zwangerschap ook niet meteen plat bent, dus dan draag ik ze ook nog wel even.

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ben ook weer thuis van de bruiloft, maar best wel gesloopt, dus verwacht geen hele epistels van mij vandaag!!! :D

@BW, fijn dat je je wel iets veiliger voelt met die extra controles. Dat zal vast wel een stukje rust terug geven. Misschien kun je vragen of ze dat in het huppelepup ziekenhuis ook willen doen? Als je daar dan toch moet liggen, is het volgens mij 'zo gebeurd'.

@Fief; al iets over de sticker gehoord?

Ego: de bruiloft was erg mooi! Superromantisch!!! En er zijn ook wat foto's van VL en mij gemaakt die volgens mij wel goed zijn gelukt.

Echter de drama die vooraf ging was 1 grote verschrikking, hahahaha. Ik had een nagellakfiasco van hier tot Tokio!!! Maar goed, never mind. En ik kwam thuis om vervolgens de jurk die ik aan wilde trekken op de bruiloft terug te vinden bij de buren verderop. Wel komisch. Verder ben ik moeoeoeoe, en hebben we hier morgen een BBQ met vl's familie/vrienden, dus schrijf mij dit weekend maar deels af :D !!!

Oh en de baby schrok zich wild... We gingen proosten; iedereen met champagne en de aanwezige kleine kinderen en ik kregen 7UP :D Vervolgens ging het van 'lang zullen ze leven"... En bij de HOERAAAA verschoot de baby toch! Hij schrok zich echt een hoedje. Dat vond ik wel sneu (en stiekem schattig).

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joyce Nope nog niets over gehoord.. "We doen ons uiterste best om binnen 2 werkdagen uw mail te beantwoorden" Ja ik zie het... :p als ik dinsdag nog niets heb gehoord, ga ik er weer achteraan (tegenwoordig moet dat overal.. word je een beetje doodmoe van..)

Grappig dat de baby schrok whaha! Ik kom net de douche uit..had net gescrubt.. MMMMM...! En dan doe ik dus ook mijn buik.. nou lekker dat ze het vond want ze lag helemaal te kronkelen zowat whaha! En ik ga op bed zitten om mn buik in te smeren.. krijg ik me een ei van een puntbuik whaha echt super grappig!

Wat een heisa om je jurk en nagellak! Gelukkig wel goed gekomen en hebben jullie kunnen genieten van deze dag en het mooie weer :D Het bruidspaar had geluk! :D

20. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Bw; kan me voorstellen dat je je nu veilig voelt.

Ik ben net wezen uiteten bij de griek! Heerlijk.

Ik zit er nu bij, in een of ander lelijk jurkje van de lidl. Hahaha. Zie eruit alsof ik de koeien op stal ga zetten.

Deel Deze Pagina